Hængte sig i protest mod rygeforbud.
Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 08-04-08 15:10

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article993215.ece

<citat>
Afskedsbrevet efterlader ingen tvivl. Det var rygeforbudet, der fik den
60-årige restauratør fra den tyske by Balingen til at tage sit eget
liv.

I årevis har han kæmpet for, at det fortsat skulle være muligt at ryge
på hans knejpe 'Bären', men forgæves.

Han havde indført gule ryger-armbind, så 'under-menneskene' var
synlige, ligesom han aktivt havde deltager i underskrifts-indsamlinger
mod regeringens rygeforbud, som han opfattede som en krænkelse af
restauratørernes ejendomsret.
</citat>

Endnu et bevis på at rygning påvirker IQ'en.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-04-08 15:32

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ejendomsret.
> </citat>
>
> Endnu et bevis på at rygning påvirker IQ'en.

Må de ryge dernede hvis de bliver frie?

--
/Pnic

http://freenetproject.org/

Den Store AbeGrise Katastrofe!
http://groups.google.dk/group/dk.test/msg/94c2f72b78fc4ae7?dmode=source

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-04-08 16:18

"Peter Nicolaysen" <xq.yvnz@pvac (ROT13 og Baglæns)> skrev i en meddelelse

> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Må de ryge dernede hvis de bliver frie?

Det jeg egentlig mener er : at når nu alle de
"frie lande" lægger op til at forbyde rygning,
så bor der kun (lovlige)rygere i de u-fri lande!
Hvis dem i de ufri lande så skal slås for deres
frihed så egentlig kommer de til at slås for
at få lov til at ikke at have lov til at ryge?

Og hvis "Frihed" er, at der er en masse ting
man har "Fået lov til" ikke at have lov til.

"Velkommen til den frie Verden"

Her er friheds listen med alle de ting på som i
ikke må nu når i er blevet frie:

gå med våben
gå med bestik
bygge ting på egen grund(uden stats kontrol)
bryde copyright

etc ect ect ect ect ect ect ect
[...]

Så er der jo noget galt et eller andet sted!

Jeg mener prøv at forklare en Ufri Tibetaner eller for den
sags skyld Afrikaner eller hvad ved jeg,
at nogen steder i den frie verden kan han få en bøde
for at gå ud og skide i en skov.

Og Ja! "Free Tibet" spørgsmålet er bare
om de får lov til at blive frie hvis de bliver "frie"