/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Naziagtigt tørklæde i folketinget
Fra : Martin Larsen


Dato : 08-04-08 12:25

Naziagtigt tørklæde i folketinget er det nu blevet tilladt på folketingets
talerstol.

Formentlig er det kun islamister der har denne rettighed.

Knæfald og diskrimination - Velkomme

http://www.berlingske.dk/article/20080408/danmark/80408051/

(advarsel stærke billeder)

Mvh

Martin




 
 
Kim Larsen (08-04-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 08-04-08 12:31

"Martin Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:47fb55fb$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
> Naziagtigt tørklæde i folketinget er det nu blevet tilladt på
> folketingets talerstol.
>
> Formentlig er det kun islamister der har denne rettighed.
>
> Knæfald og diskrimination - Velkomme
>
> http://www.berlingske.dk/article/20080408/danmark/80408051/
>
> (advarsel stærke billeder)

Ja nu kan Enhedslisten godt sende vikaren (Asmaa Abdol Hamid). Øj hvor jeg
håber at Søren Espersen er tilstede når det sker at vikaren gå på
talerstolen i Folketinget, sikke en skandale det kunne blive hvis Søren
Espersen ikke kan styre sit intolerante temperament og skaber sig
fuldstændigt åndssvagt.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Ivannof (08-04-2008)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 08-04-08 12:37


"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:yIIKj.52264$cj2.51506@newsfe13.ams2...
> "Martin Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:47fb55fb$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
>> Naziagtigt tørklæde i folketinget er det nu blevet tilladt på
>> folketingets talerstol.
>>
>> Formentlig er det kun islamister der har denne rettighed.
>>
>> Knæfald og diskrimination - Velkomme
>>
>> http://www.berlingske.dk/article/20080408/danmark/80408051/
>>
>> (advarsel stærke billeder)
>
> Ja nu kan Enhedslisten godt sende vikaren (Asmaa Abdol Hamid). Øj hvor jeg
> håber at Søren Espersen er tilstede når det sker at vikaren gå på
> talerstolen i Folketinget, sikke en skandale det kunne blive hvis Søren
> Espersen ikke kan styre sit intolerante temperament og skaber sig
> fuldstændigt åndssvagt.
>
> --
> Kim Larsen
> Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
> Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
> Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com

Hvad så med en anden Søren: Skulle han måtte han gå på talerstolen i
præstekåbe? Der er vel ligeret??

Hilsen Ivan



Pernille (08-04-2008)
Kommentar
Fra : Pernille


Dato : 08-04-08 12:47


"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:47fb58c1$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:yIIKj.52264$cj2.51506@newsfe13.ams2...
>> "Martin Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>> news:47fb55fb$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
>>> Naziagtigt tørklæde i folketinget er det nu blevet tilladt på
>>> folketingets talerstol.
>>>
>>> Formentlig er det kun islamister der har denne rettighed.
>>>
>>> Knæfald og diskrimination - Velkomme
>>>
>>> http://www.berlingske.dk/article/20080408/danmark/80408051/
>>>
>>> (advarsel stærke billeder)
>>
>> Ja nu kan Enhedslisten godt sende vikaren (Asmaa Abdol Hamid). Øj hvor
>> jeg håber at Søren Espersen er tilstede når det sker at vikaren gå på
>> talerstolen i Folketinget, sikke en skandale det kunne blive hvis Søren
>> Espersen ikke kan styre sit intolerante temperament og skaber sig
>> fuldstændigt åndssvagt.
>>
>> --
>> Kim Larsen
>> Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
>> Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
>> Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com
>
> Hvad så med en anden Søren: Skulle han måtte han gå på talerstolen i
> præstekåbe? Der er vel ligeret??
>

Du har FULDSTÆNDIG ret Ivan!!!




vvv (08-04-2008)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 08-04-08 21:23


"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
news:47fb5b35$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:47fb58c1$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:yIIKj.52264$cj2.51506@newsfe13.ams2...
>>> "Martin Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>>> news:47fb55fb$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
>>>> Naziagtigt tørklæde i folketinget er det nu blevet tilladt på
>>>> folketingets talerstol.
>>>>
>>>> Formentlig er det kun islamister der har denne rettighed.
>>>>
>>>> Knæfald og diskrimination - Velkomme
>>>>
>>>> http://www.berlingske.dk/article/20080408/danmark/80408051/
>>>>
>>>> (advarsel stærke billeder)
>>>
>>> Ja nu kan Enhedslisten godt sende vikaren (Asmaa Abdol Hamid). Øj hvor
>>> jeg håber at Søren Espersen er tilstede når det sker at vikaren gå på
>>> talerstolen i Folketinget, sikke en skandale det kunne blive hvis Søren
>>> Espersen ikke kan styre sit intolerante temperament og skaber sig
>>> fuldstændigt åndssvagt.
>>>
>>> --
>>> Kim Larsen
>>> Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
>>> Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
>>> Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com
>>
>> Hvad så med en anden Søren: Skulle han måtte han gå på talerstolen i
>> præstekåbe? Der er vel ligeret??
>>
>
> Du har FULDSTÆNDIG ret Ivan!!!

Ret i hvad? der er vel ingen der forhindre Søren i at tage kåben på?

vv





S. A. Thomsen (08-04-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 08-04-08 21:39

On Tue, 8 Apr 2008 22:23:07 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>> Du har FULDSTÆNDIG ret Ivan!!!
>
>Ret i hvad? der er vel ingen der forhindre Søren i at tage kåben på?

Som jeg har forstået det... JO...

De må jo heller ikke gå på talerstolen med en klaphat på, eller i
badetøj....

vvv (08-04-2008)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 08-04-08 22:11


"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:etlnv31uudv92711mn9aoorb0cttv83205@4ax.com...
> On Tue, 8 Apr 2008 22:23:07 +0200, "vvv" <?@?> wrote:
>
>>> Du har FULDSTÆNDIG ret Ivan!!!
>>
>>Ret i hvad? der er vel ingen der forhindre Søren i at tage kåben på?
>
> Som jeg har forstået det... JO...
>
> De må jo heller ikke gå på talerstolen med en klaphat på, eller i
> badetøj....

Nej det er jeg klar over, men er du sikker på at præstekåben er forbudt?

På gamle billeder derindefra (100 år) er der præster i fuld ornat.

vv



S. A. Thomsen (09-04-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 09-04-08 06:20

On Tue, 8 Apr 2008 23:11:18 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>>>> Du har FULDSTÆNDIG ret Ivan!!!
>>>
>>>Ret i hvad? der er vel ingen der forhindre Søren i at tage kåben på?
>>
>> Som jeg har forstået det... JO...
>>
>> De må jo heller ikke gå på talerstolen med en klaphat på, eller i
>> badetøj....
>
>Nej det er jeg klar over, men er du sikker på at præstekåben er forbudt?

95% sikker.... Det er i hvert fald det indtryk man fik, da det blev
forklaret...

Men hvis hovedbeklædning skal være tilladt, hvorfor må man så ikke
have en klaphat på...??? Hvad er forskellen...???

>På gamle billeder derindefra (100 år) er der præster i fuld ornat.

Og hvad så...??? Vi taler altså om nutiden...

Bruno Christensen (09-04-2008)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 09-04-08 17:12

On Wed, 09 Apr 2008 07:20:05 +0200, S. A. Thomsen wrote:

> Men hvis hovedbeklædning skal være tilladt, hvorfor må man så ikke
> have en klaphat på...??? Hvad er forskellen...???

Jeg aner det ikke.

Men det har noget at gøre med "respekt for folketinget", der var et par
unge damer der fik at vide at de ikke måtte tale i "hotpants".

Det er til en hver tid præsidiet der bestemmer hvad de vil tillade.

--
MVH
Bruno

S. A. Thomsen (09-04-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 09-04-08 17:24

On Wed, 9 Apr 2008 18:11:30 +0200, Bruno Christensen
<news@lpdommer.dk> wrote:

>> Men hvis hovedbeklædning skal være tilladt, hvorfor må man så ikke
>> have en klaphat på...??? Hvad er forskellen...???
>
>Jeg aner det ikke.
>
>Men det har noget at gøre med "respekt for folketinget", der var et par
>unge damer der fik at vide at de ikke måtte tale i "hotpants".
>
>Det er til en hver tid præsidiet der bestemmer hvad de vil tillade.

Nogle er åbenbart mere lige end andre...

For nogle år siden havde jeg et familiemedlem (i 8. klasse mener jeg
det var), der mente at hvis hendes klassekammerat måtte have tørklæde
på i timerne, så måtte hun selvfølgelig også have kasket på....

Det blev hun bortvist på...

Min mening er: Enten må ALLE bruge hovedbeklædning, eller også må
INGEN....

Martin Larsen (09-04-2008)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 09-04-08 17:51

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
news:b5rpv3pm6cg66q2okv6c9incjf6hmpfpmi@4ax.com...
> On Wed, 9 Apr 2008 18:11:30 +0200, Bruno Christensen
> <news@lpdommer.dk> wrote:
>
>>> Men hvis hovedbeklædning skal være tilladt, hvorfor må man så ikke
>>> have en klaphat på...??? Hvad er forskellen...???
>>
>>Jeg aner det ikke.
>>
>>Men det har noget at gøre med "respekt for folketinget", der var et par
>>unge damer der fik at vide at de ikke måtte tale i "hotpants".
>>
>>Det er til en hver tid præsidiet der bestemmer hvad de vil tillade.
>
> Nogle er åbenbart mere lige end andre...
>
> For nogle år siden havde jeg et familiemedlem (i 8. klasse mener jeg
> det var), der mente at hvis hendes klassekammerat måtte have tørklæde
> på i timerne, så måtte hun selvfølgelig også have kasket på....
>
> Det blev hun bortvist på...


Dhimmificeringens foregangsmænd kommer fra de mest uventede hjørner.

Mvh
Martin


Kim Larsen (08-04-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 08-04-08 12:54

"Ivannof" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:47fb58c1$0$90274$14726298@news.sunsite.dk:
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:yIIKj.52264$cj2.51506@newsfe13.ams2...
>> "Martin Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>> news:47fb55fb$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
>>> Naziagtigt tørklæde i folketinget er det nu blevet tilladt på
>>> folketingets talerstol.
>>>
>>> Formentlig er det kun islamister der har denne rettighed.
>>>
>>> Knæfald og diskrimination - Velkomme
>>>
>>> http://www.berlingske.dk/article/20080408/danmark/80408051/
>>>
>>> (advarsel stærke billeder)
>>
>> Ja nu kan Enhedslisten godt sende vikaren (Asmaa Abdol Hamid). Øj
>> hvor jeg håber at Søren Espersen er tilstede når det sker at vikaren
>> gå på talerstolen i Folketinget, sikke en skandale det kunne blive
>> hvis Søren Espersen ikke kan styre sit intolerante temperament og
>> skaber sig fuldstændigt åndssvagt.
>
> Hvad så med en anden Søren: Skulle han måtte han gå på talerstolen i
> præstekåbe? Der er vel ligeret??

For min skyld kan han betræde talerstolen i shorts, blomstret skjorte og
rastafari-hue, jeg er komplet ligeglad. Hvis præstefætrene går på
talerstolen i præstekjole, så for min skyld ingen alarm, det er hvad der
kommer ud af deres mund som lyder så grimt.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Pernille (08-04-2008)
Kommentar
Fra : Pernille


Dato : 08-04-08 13:04


"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:u1JKj.52527$cj2.10007@newsfe13.ams2...
> "Ivannof" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:47fb58c1$0$90274$14726298@news.sunsite.dk:
>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:yIIKj.52264$cj2.51506@newsfe13.ams2...
>>> "Martin Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>>> news:47fb55fb$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
>>>> Naziagtigt tørklæde i folketinget er det nu blevet tilladt på
>>>> folketingets talerstol.
>>>>
>>>> Formentlig er det kun islamister der har denne rettighed.
>>>>
>>>> Knæfald og diskrimination - Velkomme
>>>>
>>>> http://www.berlingske.dk/article/20080408/danmark/80408051/
>>>>
>>>> (advarsel stærke billeder)
>>>
>>> Ja nu kan Enhedslisten godt sende vikaren (Asmaa Abdol Hamid). Øj
>>> hvor jeg håber at Søren Espersen er tilstede når det sker at vikaren
>>> gå på talerstolen i Folketinget, sikke en skandale det kunne blive
>>> hvis Søren Espersen ikke kan styre sit intolerante temperament og
>>> skaber sig fuldstændigt åndssvagt.
>>
>> Hvad så med en anden Søren: Skulle han måtte han gå på talerstolen i
>> præstekåbe? Der er vel ligeret??
>
> For min skyld kan han betræde talerstolen i shorts, blomstret skjorte og
> rastafari-hue, jeg er komplet ligeglad. Hvis præstefætrene går på
> talerstolen i præstekjole, så for min skyld ingen alarm, det er hvad der
> kommer ud af deres mund som lyder så grimt.
>
Og du synes, at det er iorden, at asmaa ikke vil give hånd til en mand?
Det er da virkelig en højlydt måde at vise foragt på!
Kropssproget siger mere end det talte sprog.
Hun gemmer sig i sine tørklæder og vil ikke give hånd til mænd.
DET er grimt! - På den måde, at hun signalerer ligegyldighed /væmmelse
overfor andre.




Kim Larsen (08-04-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 08-04-08 13:13

"Pernille" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:47fb5f3c$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:u1JKj.52527$cj2.10007@newsfe13.ams2...
>> "Ivannof" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>> news:47fb58c1$0$90274$14726298@news.sunsite.dk:
>>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
>>> news:yIIKj.52264$cj2.51506@newsfe13.ams2...
>>>> "Martin Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>>>> news:47fb55fb$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
>>>>> Naziagtigt tørklæde i folketinget er det nu blevet tilladt på
>>>>> folketingets talerstol.
>>>>>
>>>>> Formentlig er det kun islamister der har denne rettighed.
>>>>>
>>>>> Knæfald og diskrimination - Velkomme
>>>>>
>>>>> http://www.berlingske.dk/article/20080408/danmark/80408051/
>>>>>
>>>>> (advarsel stærke billeder)
>>>>
>>>> Ja nu kan Enhedslisten godt sende vikaren (Asmaa Abdol Hamid). Øj
>>>> hvor jeg håber at Søren Espersen er tilstede når det sker at
>>>> vikaren gå på talerstolen i Folketinget, sikke en skandale det
>>>> kunne blive hvis Søren Espersen ikke kan styre sit intolerante
>>>> temperament og skaber sig fuldstændigt åndssvagt.
>>>
>>> Hvad så med en anden Søren: Skulle han måtte han gå på talerstolen i
>>> præstekåbe? Der er vel ligeret??
>>
>> For min skyld kan han betræde talerstolen i shorts, blomstret
>> skjorte og rastafari-hue, jeg er komplet ligeglad. Hvis
>> præstefætrene går på talerstolen i præstekjole, så for min skyld
>> ingen alarm, det er hvad der kommer ud af deres mund som lyder så
>> grimt.
> Og du synes, at det er iorden, at asmaa ikke vil give hånd til en
> mand?

Jeg er sgu ligeglad, jeg føler ikke noget videre behov for at trykke AAH i
hånden, heller ikke hvis jeg kendte hende privat, det kommer ikke til at
rykke min nattesøvn med et nanosekund.

> Det er da virkelig en højlydt måde at vise foragt på!

Der er skam også en hel del jeg ikke vil give hånd til, en af dem er blandt
andet Søren Espersen.

> Kropssproget siger mere end det talte sprog.
> Hun gemmer sig i sine tørklæder

Det synes jeg ikke, man kan fint se hendes ansigt.

> og vil ikke give hånd til mænd.

Helt fint med mig.

> DET er grimt! - På den måde, at hun signalerer ligegyldighed /væmmelse
> overfor andre.

Jeg nærer også en del væmmelse især over for DF´ere, nej det passer ikke,
jeg har nok mere ondt af dem (men også lidt væmmelse alt efter hvem det
handler om).

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Ivannof (08-04-2008)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 08-04-08 14:01


"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:tjJKj.53028$cj2.45340@newsfe13.ams2...
> "Pernille" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:47fb5f3c$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:u1JKj.52527$cj2.10007@newsfe13.ams2...
>>> "Ivannof" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>>> news:47fb58c1$0$90274$14726298@news.sunsite.dk:
>>>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
>>>> news:yIIKj.52264$cj2.51506@newsfe13.ams2...
>>>>> "Martin Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>>>>> news:47fb55fb$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
>>>>>> Naziagtigt tørklæde i folketinget er det nu blevet tilladt på
>>>>>> folketingets talerstol.
>>>>>>
>>>>>> Formentlig er det kun islamister der har denne rettighed.
>>>>>>
>>>>>> Knæfald og diskrimination - Velkomme
>>>>>>
>>>>>> http://www.berlingske.dk/article/20080408/danmark/80408051/
>>>>>>
>>>>>> (advarsel stærke billeder)
>>>>>
>>>>> Ja nu kan Enhedslisten godt sende vikaren (Asmaa Abdol Hamid). Øj
>>>>> hvor jeg håber at Søren Espersen er tilstede når det sker at
>>>>> vikaren gå på talerstolen i Folketinget, sikke en skandale det
>>>>> kunne blive hvis Søren Espersen ikke kan styre sit intolerante
>>>>> temperament og skaber sig fuldstændigt åndssvagt.
>>>>
>>>> Hvad så med en anden Søren: Skulle han måtte han gå på talerstolen i
>>>> præstekåbe? Der er vel ligeret??
>>>
>>> For min skyld kan han betræde talerstolen i shorts, blomstret
>>> skjorte og rastafari-hue, jeg er komplet ligeglad. Hvis
>>> præstefætrene går på talerstolen i præstekjole, så for min skyld
>>> ingen alarm, det er hvad der kommer ud af deres mund som lyder så
>>> grimt.
>> Og du synes, at det er iorden, at asmaa ikke vil give hånd til en
>> mand?
>
> Jeg er sgu ligeglad, jeg føler ikke noget videre behov for at trykke AAH i
> hånden, heller ikke hvis jeg kendte hende privat, det kommer ikke til at
> rykke min nattesøvn med et nanosekund.
>
>> Det er da virkelig en højlydt måde at vise foragt på!
>
> Der er skam også en hel del jeg ikke vil give hånd til, en af dem er
> blandt andet Søren Espersen.
>
>> Kropssproget siger mere end det talte sprog.
>> Hun gemmer sig i sine tørklæder
>
> Det synes jeg ikke, man kan fint se hendes ansigt.
>
>> og vil ikke give hånd til mænd.
>
> Helt fint med mig.
>
>> DET er grimt! - På den måde, at hun signalerer ligegyldighed /væmmelse
>> overfor andre.
>
> Jeg nærer også en del væmmelse især over for DF´ere, nej det passer ikke,
> jeg har nok mere ondt af dem (men også lidt væmmelse alt efter hvem det
> handler om).

Det er da interessant at det er begreber der skal finde anvendelse i dansk
politik. Men det kan da også være jeg kan finde noget væmmelse frem overfor
socialister, hvis det skal være på den måde. Jeg kan da sagtens få væmmelse
frem hvis jeg tænker på socialisternes bagland a la Stalin, Mao, Pol Pot,
Honegger, "Kim"Il-Sung, osv, osv. Dem kan vi lære lige så meget af, som vi
kunne lære af Hitler. Nemlig at holde sig rigtigt langt væk!

For mit vedkommende er indholdet af ordet "tolerance" (og for den sags skyld
også demokrati) en tilskyndelse til at holde begreber som væmmelse på
afstand, selvom vedkommende åbent bekender sig til slige ting.

Jeg synes ikke sådanne ting har hjemme i et demokrati. Når vælgerne har
talt, må vi respektere at folketinget er sammensat på den måde det er. Det
ville klæde alle, hvis man respekterede de vælgere, som har indsat
politikere man ikke umiddelbart sympatiserer med, ved at gå efter bolden og
ikke manden.

Ellers graver man grøfter! Og det plejer du at være imod, når det angår
muslimer!


Hilsen Ivan



Martin Jørgensen (08-04-2008)
Kommentar
Fra : Martin Jørgensen


Dato : 08-04-08 21:16

Kim Larsen wrote:
> "Pernille" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:47fb5f3c$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
-snip-

>> Og du synes, at det er iorden, at asmaa ikke vil give hånd til en
>> mand?
>
> Jeg er sgu ligeglad, jeg føler ikke noget videre behov for at trykke AAH
> i hånden, heller ikke hvis jeg kendte hende privat, det kommer ikke til
> at rykke min nattesøvn med et nanosekund.

Altså, Kim Aksel Rovsing Larsen:

Jeg tror at du er forelsket i hende eller i Islam som religion. I dine
øjne er Asmaa en porno-stjerne og måske tænder du på hendes særlige
"antikke udseende". Men det generer mig at have hende i FT fordi hun
symboliserer middelalderen og tilbageskridt til middelalderen.

>> Det er da virkelig en højlydt måde at vise foragt på!
>
> Der er skam også en hel del jeg ikke vil give hånd til, en af dem er
> blandt andet Søren Espersen.

Det gode ved Søren Espersen er at han symboliserer fremskridt og kæmper
for at beholde det gode samfund som vi har bygget op - UDEN ISLAM!

Islam og Asmaa kæmper for at bryde det gode samfund ned til
middelalder-tider. Kig bare på Afghanistan, Egypten og lignende samfund
(olie-landende ville være fattige ulande, var det ikke for al deres olie).

>> Kropssproget siger mere end det talte sprog.
>> Hun gemmer sig i sine tørklæder
>
> Det synes jeg ikke, man kan fint se hendes ansigt.

Man kan ihvertfald ane at hun er pisse-grim og måske også derfor hun
skjuler sine ører bag tørklædet. Hun ville afgjort være pænere med en
spand over hovedet, så man slet ikke så noget af hendes ansigt. Men en
spand symboliserer ikke "tilbage til middelalderen-mentalitet", så det
er det gode ved en spand over hovedet istedet for tørklæde.

>> og vil ikke give hånd til mænd.
>
> Helt fint med mig.
>
>> DET er grimt! - På den måde, at hun signalerer ligegyldighed /væmmelse
>> overfor andre.
>
> Jeg nærer også en del væmmelse især over for DF´ere, nej det passer
> ikke, jeg har nok mere ondt af dem (men også lidt væmmelse alt efter
> hvem det handler om).

Kim Aksel Rovsing Larsen: Hvem skal betale for alle de udgifter der er
forbundet med at få flere u-integrerede islamister til DK på bistand?

Hvem betaler regningen for den kriminalitet der er forbundet herved?
Dig? Hvis ja: Så fint. Hvis ikke du betaler regningen så skal der ikke
flere potentielle og uintegrerede terrorister hertil.


Best regards
Martin Jørgensen

--
-----------------------------------------------
Hi, there. I'm just another signature motherfucker.

Ivannof (08-04-2008)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 08-04-08 13:14

>>>> Ja nu kan Enhedslisten godt sende vikaren (Asmaa Abdol Hamid). Øj
>>>> hvor jeg håber at Søren Espersen er tilstede når det sker at vikaren
>>>> gå på talerstolen i Folketinget, sikke en skandale det kunne blive
>>>> hvis Søren Espersen ikke kan styre sit intolerante temperament og
>>>> skaber sig fuldstændigt åndssvagt.
>>>
>>> Hvad så med en anden Søren: Skulle han måtte han gå på talerstolen i
>>> præstekåbe? Der er vel ligeret??
>>
>> For min skyld kan han betræde talerstolen i shorts, blomstret skjorte og
>> rastafari-hue, jeg er komplet ligeglad. Hvis præstefætrene går på
>> talerstolen i præstekjole, så for min skyld ingen alarm, det er hvad der
>> kommer ud af deres mund som lyder så grimt.
>>
> Og du synes, at det er iorden, at asmaa ikke vil give hånd til en mand?
> Det er da virkelig en højlydt måde at vise foragt på!
> Kropssproget siger mere end det talte sprog.
> Hun gemmer sig i sine tørklæder og vil ikke give hånd til mænd.
> DET er grimt! - På den måde, at hun signalerer ligegyldighed /væmmelse
> overfor andre.
>
>
Hvis bare Asmaa ville sige hvad hun egentlig mente, så kunne vi alle, incl
Kim tage afstand fra hende. Hun er en sand islamist.

Det hun siger nu og som en del tager afstand fra, er sådant set kun leflen
for det politisk korrekte. Hendes politik står i koranen og hadith! Og
derfor kan hun ikke under nogen omstændigheder tage sit tørklæde af!

Hilsen Ivan



Anders Peter Johnsen (08-04-2008)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 08-04-08 13:26

Kim Larsen wrote:
> "Martin Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:47fb55fb$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
>> Naziagtigt tørklæde i folketinget er det nu blevet tilladt på
>> folketingets talerstol.
>>
>> Formentlig er det kun islamister der har denne rettighed.
>>
>> Knæfald og diskrimination - Velkomme
>>
>> http://www.berlingske.dk/article/20080408/danmark/80408051/
>>
>> (advarsel stærke billeder)
>
> Ja nu kan Enhedslisten godt sende vikaren (Asmaa Abdol Hamid). Øj
> hvor jeg håber at Søren Espersen er tilstede når det sker at vikaren
> gå på talerstolen i Folketinget, sikke en skandale det kunne blive
> hvis Søren Espersen ikke kan styre sit intolerante temperament og
> skaber sig fuldstændigt åndssvagt.

Det er jo helt grotesk at opleve, hvordan du i din ignorante
infantil-idiotiske iver over at denne beslutning går DF imod hermed ligefrem
som en anden landsforrædderisk lejesvbend jubler højlydt over dette dystre
dhimmi-knæfald for den verdensomspændende Islamofascisme i een af dens mest
påtrængende manifestetationer.

Nuvel, her skal du da så have lidt billeder af dine nye venner og deres
ugerninger at juble videre over:

http://www.faithfreedom.org/gallery.htm

Velbekomme, møgsvin!

--
Anders Peter Johnsen




Kim Larsen (08-04-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 08-04-08 13:35

"Anders Peter Johnsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:47fb6452$0$15882$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
> Kim Larsen wrote:
>> "Martin Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>> news:47fb55fb$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
>>> Naziagtigt tørklæde i folketinget er det nu blevet tilladt på
>>> folketingets talerstol.
>>>
>>> Formentlig er det kun islamister der har denne rettighed.
>>>
>>> Knæfald og diskrimination - Velkomme
>>>
>>> http://www.berlingske.dk/article/20080408/danmark/80408051/
>>>
>>> (advarsel stærke billeder)
>>
>> Ja nu kan Enhedslisten godt sende vikaren (Asmaa Abdol Hamid). Øj
>> hvor jeg håber at Søren Espersen er tilstede når det sker at vikaren
>> gå på talerstolen i Folketinget, sikke en skandale det kunne blive
>> hvis Søren Espersen ikke kan styre sit intolerante temperament og
>> skaber sig fuldstændigt åndssvagt.
>
> Det er jo helt grotesk at opleve, hvordan du i din ignorante
> infantil-idiotiske iver over at denne beslutning går DF imod hermed
> ligefrem som en anden landsforrædderisk lejesvbend jubler højlydt
> over dette dystre dhimmi-knæfald for den verdensomspændende
> Islamofascisme i een af dens mest påtrængende manifestetationer.
>
> Nuvel, her skal du da så have lidt billeder af dine nye venner og
> deres ugerninger at juble videre over:
>
> http://www.faithfreedom.org/gallery.htm
>
> Velbekomme, møgsvin!

http://kinagrill.dk/

Og sproget, Anders, sproget.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Bo Warming (08-04-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 08-04-08 16:54

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:47fb6452$0$15882$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Kim Larsen wrote:
>> "Martin Larsen" greb fat i sit tastatur og >> hvor jeg håber at Søren
>> Espersen er tilstede når det sker at vikaren
>> gå på talerstolen i Folketinget, sikke en skandale det kunne blive
>> hvis Søren Espersen ikke kan styre sit intolerante temperament og
>> skaber sig fuldstændigt åndssvagt.


Han har aldrig været korporlig og latterlig
Han er et civiliseret og lidet temperamentsfuldt menneske
og en garvet MF, præsidiemedlem med indsigt i hvad man må

> Det er jo helt grotesk at opleve, hvordan du i din ignorante
> infantil-idiotiske iver over at denne beslutning går DF imod hermed
> ligefrem som en anden landsforrædderisk lejesvbend jubler højlydt over
> dette dystre dhimmi-knæfald for den verdensomspændende Islamofascisme i
> een af dens mest påtrængende manifestetationer.

snip

> Velbekomme, møgsvin!

Sagen er for kompliceret til at gøre dem man er uenig med til skurke

Folketingsformanden har jo ret i at beklædning er en ytring og y
tringsfrihed kunne omfatte alt

På sin vis ville burka også være OK, hvis en folketingsbetjent-inde eller
fingeraftryks-maskine fik lov at kontrollere at der under sløret er den
valgte.

Men jeg synes slør af enhver muslimsk art er en krigserklæring mod dansk
kultur og jeg håber at DF-bestræbelser bærer frugt senere hen.

Havde jeg aldrig mødt Glistrup, havde jeg nok mente som Bertel Haarder at
folks klædedragt er en privatsag.

Nu hælder jeg imod at i offfentlige job må der godt være en DRESS CODE så
muslimer mindes om at de er gæster i
d a n s k e r n e s land og aldrig kommer til at eje det og vi har ret til
at ændre forfatning så de ikke pr flertal får den magt som nuværende
grundlov desværre vil give dem.

Man har valgt Asmaa og hun skal så kunne tale som suppleant, men vi må godt
insistere på respekt for danske traditioner. AFgørende at at hun kan tale
frit fra talerstolen.

Wilders ide om at forbyde Islam i EU-lande er klog - og i overensstemmelse
med vor grundlov selvom vi ikke gad bruge §en mod de voldelige kommunister
1945-89. Lad os arbejde på at få flertal for hjemsendelse af mellemøstfolk




Martin Jørgensen (08-04-2008)
Kommentar
Fra : Martin Jørgensen


Dato : 08-04-08 21:00

Kim Larsen wrote:
> "Martin Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:47fb55fb$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
>> Naziagtigt tørklæde i folketinget er det nu blevet tilladt på
>> folketingets talerstol.
>>
>> Formentlig er det kun islamister der har denne rettighed.
>>
>> Knæfald og diskrimination - Velkomme
>>
>> http://www.berlingske.dk/article/20080408/danmark/80408051/
>>
>> (advarsel stærke billeder)
>
> Ja nu kan Enhedslisten godt sende vikaren (Asmaa Abdol Hamid). Øj hvor
> jeg håber at Søren Espersen er tilstede når det sker at vikaren gå på
> talerstolen i Folketinget, sikke en skandale det kunne blive hvis Søren
> Espersen ikke kan styre sit intolerante temperament og skaber sig
> fuldstændigt åndssvagt.

Til Kim Aksel Rovsing Larsen, alias KARL, alias Kim Larsen alias
(radio-amatør-kode, som jeg ikke kan huske):

Nu må du kraftedme tage dig sammen. Selvfølgeligt kan Søren E. "styre
sig", tumpe! Hold kæft hvor er du dum, LOL

Det er ikke studenter-huen der trykker på hovedet af dig og afskærer
blod-tilførslen til hjernen vel?

Søren E. har bare brugt sin demokratiske indflydelse og andet er der
ikke i det. Man kan kun håbe at billederne af en fascistisk islamist får
flere folk til at stemme DF fremover - jeg kunne godt forestille mig at
netop dette vil styrke DF til næste valg.

Især hvis man ser en islamisk fascist der ikke vil trykke hånd med mænd
osv, stå og sige noget *VIRKELIGT FUCKED UP IDIOTISK* (som er meget
sandsynligt). Det ville forhåbentligt styrke DF.


Best regards
Martin Jørgensen

--
-----------------------------------------------
Hi, there. I'm just another signature motherfucker.

Patruljen (08-04-2008)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 08-04-08 06:34

On 8 Apr., 14:25, "Anders Peter Johnsen"
<anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:
> Kim Larsen wrote:
> > "Martin Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> >news:47fb55fb$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
> >> Naziagtigt tørklæde i folketinget er det nu blevet tilladt på
> >> folketingets talerstol.
>
> >> Formentlig er det kun islamister der har denne rettighed.
>
> >> Knæfald og diskrimination - Velkomme
>
> >>http://www.berlingske.dk/article/20080408/danmark/80408051/
>
> >> (advarsel stærke billeder)
>
> > Ja nu kan Enhedslisten godt sende vikaren (Asmaa Abdol Hamid). Øj
> > hvor jeg håber at Søren Espersen er tilstede når det sker at vikaren
> > gå på talerstolen i Folketinget, sikke en skandale det kunne blive
> > hvis Søren Espersen ikke kan styre sit intolerante temperament og
> > skaber sig fuldstændigt åndssvagt.
>
> Det er jo helt grotesk at opleve, hvordan du i din ignorante
> infantil-idiotiske iver over at denne beslutning går DF imod hermed ligefrem
> som en anden landsforrædderisk lejesvbend jubler højlydt over dette dystre
> dhimmi-knæfald for den verdensomspændende Islamofascisme i een af dens mest
> påtrængende manifestetationer.
>
> Nuvel, her skal du da så have lidt billeder af dine nye venner og deres
> ugerninger at juble videre over:
>
> http://www.faithfreedom.org/gallery.htm
>
> Velbekomme, møgsvin!

Tag en dyb indånding, Anders -
Hun er valgt som beset :)


Kim Larsen (08-04-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 08-04-08 13:35

"Patruljen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:6b2eb64d-ff11-405a-8ceb-6e660e9e5de7@t36g2000prm.googlegroups.com:
> On 8 Apr., 14:25, "Anders Peter Johnsen"
> <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:
>> Kim Larsen wrote:
>>> "Martin Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>>> news:47fb55fb$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
>>>> Naziagtigt tørklæde i folketinget er det nu blevet tilladt på
>>>> folketingets talerstol.
>>
>>>> Formentlig er det kun islamister der har denne rettighed.
>>
>>>> Knæfald og diskrimination - Velkomme
>>
>>>> http://www.berlingske.dk/article/20080408/danmark/80408051/
>>
>>>> (advarsel stærke billeder)
>>
>>> Ja nu kan Enhedslisten godt sende vikaren (Asmaa Abdol Hamid). Øj
>>> hvor jeg håber at Søren Espersen er tilstede når det sker at vikaren
>>> gå på talerstolen i Folketinget, sikke en skandale det kunne blive
>>> hvis Søren Espersen ikke kan styre sit intolerante temperament og
>>> skaber sig fuldstændigt åndssvagt.
>>
>> Det er jo helt grotesk at opleve, hvordan du i din ignorante
>> infantil-idiotiske iver over at denne beslutning går DF imod hermed
>> ligefrem som en anden landsforrædderisk lejesvbend jubler højlydt
>> over dette dystre dhimmi-knæfald for den verdensomspændende
>> Islamofascisme i een af dens mest påtrængende manifestetationer.
>>
>> Nuvel, her skal du da så have lidt billeder af dine nye venner og
>> deres ugerninger at juble videre over:
>>
>> http://www.faithfreedom.org/gallery.htm
>>
>> Velbekomme, møgsvin!
>
> Tag en dyb indånding, Anders -
> Hun er valgt som beset :)

Nemlig.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


S. A. Thomsen (08-04-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 08-04-08 14:06

On Tue, 8 Apr 2008 05:33:35 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>> http://www.faithfreedom.org/gallery.htm
>>
>> Velbekomme, møgsvin!
>
>Tag en dyb indånding, Anders -
>Hun er valgt som beset :)

Hun er jo kun suppleant (hun blev altså IKKE valgt)....

Patruljen (08-04-2008)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 08-04-08 07:47

On 8 Apr., 15:05, S. A. Thomsen <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:
> On Tue, 8 Apr 2008 05:33:35 -0700 (PDT), Patruljen
>
> <Patrul...@yahoo.dk> wrote:
> >>http://www.faithfreedom.org/gallery.htm
>
> >> Velbekomme, møgsvin!
>
> >Tag en dyb indånding, Anders -
> >Hun er valgt som beset :)
>
> Hun er jo kun suppleant (hun blev altså IKKE valgt)....

Ja. Hun havde åbenbart stemmer nok til at blive supleant.
http://www.dr.dk/Regioner/Fyn/Nyheder/Fynogoer/2007/11/15/154145.htm

S. A. Thomsen (08-04-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 08-04-08 15:23

On Tue, 8 Apr 2008 06:47:16 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>> >Hun er valgt som beset :)
>>
>> Hun er jo kun suppleant (hun blev altså IKKE valgt)....
>
>Ja. Hun havde åbenbart stemmer nok til at blive supleant.
>http://www.dr.dk/Regioner/Fyn/Nyheder/Fynogoer/2007/11/15/154145.htm

Ja, men IKKE til at blive valgt...

Patruljen (08-04-2008)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 08-04-08 07:57

On 8 Apr., 15:00, "Ivannof" <ivan...@hotmail.com> wrote:
> "Kim Larsen" <kl2...@gmail.com> skrev i en meddelelsenews:tjJKj.53028$cj2.45340@newsfe13.ams2...
>
>
>
>
>
> > "Pernille" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> >news:47fb5f3c$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
> >> "Kim Larsen" <kl2...@gmail.com> skrev i en meddelelse
> >>news:u1JKj.52527$cj2.10007@newsfe13.ams2...
> >>> "Ivannof" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> >>>news:47fb58c1$0$90274$14726298@news.sunsite.dk:
> >>>> "Kim Larsen" <kl2...@gmail.com> skrev i en meddelelse
> >>>>news:yIIKj.52264$cj2.51506@newsfe13.ams2...
> >>>>> "Martin Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> >>>>>news:47fb55fb$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
> >>>>>> Naziagtigt tørklæde i folketinget er det nu blevet tilladt på
> >>>>>> folketingets talerstol.
>
> >>>>>> Formentlig er det kun islamister der har denne rettighed.
>
> >>>>>> Knæfald og diskrimination - Velkomme
>
> >>>>>>http://www.berlingske.dk/article/20080408/danmark/80408051/
>
> >>>>>> (advarsel stærke billeder)
>
> >>>>> Ja nu kan Enhedslisten godt sende vikaren (Asmaa Abdol Hamid). Øj
> >>>>> hvor jeg håber at Søren Espersen er tilstede når det sker at
> >>>>> vikaren gå på talerstolen i Folketinget, sikke en skandale det
> >>>>> kunne blive hvis Søren Espersen ikke kan styre sit intolerante
> >>>>> temperament og skaber sig fuldstændigt åndssvagt.
>
> >>>> Hvad så med en anden Søren: Skulle han måtte han gå på talerstolen i
> >>>> præstekåbe? Der er vel ligeret??
>
> >>> For min skyld kan han betræde talerstolen i shorts, blomstret
> >>> skjorte og rastafari-hue, jeg er komplet ligeglad. Hvis
> >>> præstefætrene går på talerstolen i præstekjole, så for min skyld
> >>> ingen alarm, det er hvad der kommer ud af deres mund som lyder så
> >>> grimt.
> >> Og du synes, at det er iorden, at asmaa ikke vil give hånd til en
> >> mand?
>
> > Jeg er sgu ligeglad, jeg føler ikke noget videre behov for at trykke AAH i
> > hånden, heller ikke hvis jeg kendte hende privat, det kommer ikke til at
> > rykke min nattesøvn med et nanosekund.
>
> >> Det er da virkelig en højlydt måde at vise foragt på!
>
> > Der er skam også en hel del jeg ikke vil give hånd til, en af dem er
> > blandt andet Søren Espersen.
>
> >> Kropssproget siger mere end det talte sprog.
> >> Hun gemmer sig i sine tørklæder
>
> > Det synes jeg ikke, man kan fint se hendes ansigt.
>
> >> og vil ikke give hånd til mænd.
>
> > Helt fint med mig.
>
> >> DET er grimt! - På den måde, at hun signalerer ligegyldighed /væmmelse
> >> overfor andre.
>
> > Jeg nærer også en del væmmelse især over for DF´ere, nej det passer ikke,
> > jeg har nok mere ondt af dem (men også lidt væmmelse alt efter hvem det
> > handler om).
>
> Det er da interessant at det er begreber der skal finde anvendelse i dansk
> politik. Men det kan da også være jeg kan finde noget væmmelse frem overfor
> socialister, hvis det skal være på den måde. Jeg kan da sagtens få væmmelse
> frem hvis jeg tænker på socialisternes bagland a la Stalin, Mao, Pol Pot,
> Honegger, "Kim"Il-Sung, osv, osv. Dem kan vi lære lige så meget af, som vi
> kunne lære af Hitler. Nemlig at holde sig rigtigt langt væk!

Men alt det - der hviler på den formodning, at Asmaa ønsker at vise
væmmelse og ligegyldighed. En ting er, hvordan du opfatter adfærden.
Noget andet hvordan den er tiltænkt. Det kan du reelt ikke vide,
medmindre du spørger damen -

> For mit vedkommende er indholdet af ordet "tolerance" (og for den sags skyld
> også demokrati) en tilskyndelse til at holde begreber som væmmelse på
> afstand, selvom vedkommende åbent bekender sig til slige ting.


Det er dig, som tillægger Asmaa væmmelse og ligegyldighed. Tolerance
er også at møde mennesker uden forestillinger om, at de ønsker at
udvise - væmmelse og ligegyldighed.


> Jeg synes ikke sådanne ting har hjemme i et demokrati. Når vælgerne har
> talt, må vi respektere at folketinget er sammensat på den måde det er. Det
> ville klæde alle, hvis man respekterede de vælgere, som har indsat
> politikere man ikke umiddelbart sympatiserer med, ved at gå efter bolden og
> ikke manden.

Du mener ikke, at du går efter - damen - ved at tillægge hende
holdninger, du ikke helt har belæg for ?

> Ellers graver man grøfter! Og det plejer du at være imod, når det angår
> muslimer!



Ivannof (08-04-2008)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 08-04-08 15:03


"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:c24162f1-7019-42bb-83bb-777827307f10@s39g2000prd.googlegroups.com...
On 8 Apr., 15:00, "Ivannof" <ivan...@hotmail.com> wrote:
> "Kim Larsen" <kl2...@gmail.com> skrev i en
> meddelelsenews:tjJKj.53028$cj2.45340@newsfe13.ams2...
>
>
>
>
>
> > "Pernille" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> >news:47fb5f3c$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
> >> "Kim Larsen" <kl2...@gmail.com> skrev i en meddelelse
> >>news:u1JKj.52527$cj2.10007@newsfe13.ams2...
> >>> "Ivannof" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> >>>news:47fb58c1$0$90274$14726298@news.sunsite.dk:
> >>>> "Kim Larsen" <kl2...@gmail.com> skrev i en meddelelse
> >>>>news:yIIKj.52264$cj2.51506@newsfe13.ams2...
> >>>>> "Martin Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> >>>>>news:47fb55fb$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
> >>>>>> Naziagtigt tørklæde i folketinget er det nu blevet tilladt på
> >>>>>> folketingets talerstol.
>
> >>>>>> Formentlig er det kun islamister der har denne rettighed.
>
> >>>>>> Knæfald og diskrimination - Velkomme
>
> >>>>>>http://www.berlingske.dk/article/20080408/danmark/80408051/
>
> >>>>>> (advarsel stærke billeder)
>
> >>>>> Ja nu kan Enhedslisten godt sende vikaren (Asmaa Abdol Hamid). Øj
> >>>>> hvor jeg håber at Søren Espersen er tilstede når det sker at
> >>>>> vikaren gå på talerstolen i Folketinget, sikke en skandale det
> >>>>> kunne blive hvis Søren Espersen ikke kan styre sit intolerante
> >>>>> temperament og skaber sig fuldstændigt åndssvagt.
>
> >>>> Hvad så med en anden Søren: Skulle han måtte han gå på talerstolen i
> >>>> præstekåbe? Der er vel ligeret??
>
> >>> For min skyld kan han betræde talerstolen i shorts, blomstret
> >>> skjorte og rastafari-hue, jeg er komplet ligeglad. Hvis
> >>> præstefætrene går på talerstolen i præstekjole, så for min skyld
> >>> ingen alarm, det er hvad der kommer ud af deres mund som lyder så
> >>> grimt.
> >> Og du synes, at det er iorden, at asmaa ikke vil give hånd til en
> >> mand?
>
> > Jeg er sgu ligeglad, jeg føler ikke noget videre behov for at trykke AAH
> > i
> > hånden, heller ikke hvis jeg kendte hende privat, det kommer ikke til at
> > rykke min nattesøvn med et nanosekund.
>
> >> Det er da virkelig en højlydt måde at vise foragt på!
>
> > Der er skam også en hel del jeg ikke vil give hånd til, en af dem er
> > blandt andet Søren Espersen.
>
> >> Kropssproget siger mere end det talte sprog.
> >> Hun gemmer sig i sine tørklæder
>
> > Det synes jeg ikke, man kan fint se hendes ansigt.
>
> >> og vil ikke give hånd til mænd.
>
> > Helt fint med mig.
>
> >> DET er grimt! - På den måde, at hun signalerer ligegyldighed /væmmelse
> >> overfor andre.
>
> > Jeg nærer også en del væmmelse især over for DF´ere, nej det passer
> > ikke,
> > jeg har nok mere ondt af dem (men også lidt væmmelse alt efter hvem det
> > handler om).
>
> Det er da interessant at det er begreber der skal finde anvendelse i dansk
> politik. Men det kan da også være jeg kan finde noget væmmelse frem
> overfor
> socialister, hvis det skal være på den måde. Jeg kan da sagtens få
> væmmelse
> frem hvis jeg tænker på socialisternes bagland a la Stalin, Mao, Pol Pot,
> Honegger, "Kim"Il-Sung, osv, osv. Dem kan vi lære lige så meget af, som vi
> kunne lære af Hitler. Nemlig at holde sig rigtigt langt væk!

Men alt det - der hviler på den formodning, at Asmaa ønsker at vise
væmmelse og ligegyldighed. En ting er, hvordan du opfatter adfærden.
Noget andet hvordan den er tiltænkt. Det kan du reelt ikke vide,
medmindre du spørger damen -

> For mit vedkommende er indholdet af ordet "tolerance" (og for den sags
> skyld
> også demokrati) en tilskyndelse til at holde begreber som væmmelse på
> afstand, selvom vedkommende åbent bekender sig til slige ting.


Det er dig, som tillægger Asmaa væmmelse og ligegyldighed. Tolerance
er også at møde mennesker uden forestillinger om, at de ønsker at
udvise - væmmelse og ligegyldighed.


> Jeg synes ikke sådanne ting har hjemme i et demokrati. Når vælgerne har
> talt, må vi respektere at folketinget er sammensat på den måde det er. Det
> ville klæde alle, hvis man respekterede de vælgere, som har indsat
> politikere man ikke umiddelbart sympatiserer med, ved at gå efter bolden
> og
> ikke manden.

Du mener ikke, at du går efter - damen - ved at tillægge hende
holdninger, du ikke helt har belæg for ?

> Ellers graver man grøfter! Og det plejer du at være imod, når det angår
> muslimer!

--------------------------
Jeg ved ikke om det er mig der skriver utydeligt, men alle mine bemærkninger
var myntet på Kim, som fik det skidt - nærmere betegnet følte væmmelse ved
visse DF-folketingsmedlemmer.

Det handle ikke om Asmaa, men om Kim!

hilsen Ivan




Patruljen (08-04-2008)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 08-04-08 08:30

On 8 Apr., 16:23, S. A. Thomsen <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:
> On Tue, 8 Apr 2008 06:47:16 -0700 (PDT), Patruljen
>
> <Patrul...@yahoo.dk> wrote:
> >> >Hun er valgt som beset :)
>
> >> Hun er jo kun suppleant (hun blev altså IKKE valgt)....
>
> >Ja. Hun havde åbenbart stemmer nok til at blive supleant.
> >http://www.dr.dk/Regioner/Fyn/Nyheder/Fynogoer/2007/11/15/154145.htm
>
> Ja, men IKKE til at blive valgt...

Jo. Til at blive valgt som supleant -

S. A. Thomsen (08-04-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 08-04-08 15:36

On Tue, 8 Apr 2008 07:30:12 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>> >> >Hun er valgt som beset :)
>>
>> >> Hun er jo kun suppleant (hun blev altså IKKE valgt)....
>>
>> >Ja. Hun havde åbenbart stemmer nok til at blive supleant.
>> >http://www.dr.dk/Regioner/Fyn/Nyheder/Fynogoer/2007/11/15/154145.htm
>>
>> Ja, men IKKE til at blive valgt...
>
>Jo. Til at blive valgt som supleant -

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab...........

Patruljen (08-04-2008)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 08-04-08 08:51

On 8 Apr., 16:35, S. A. Thomsen <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:
> On Tue, 8 Apr 2008 07:30:12 -0700 (PDT), Patruljen
>
> <Patrul...@yahoo.dk> wrote:
> >> >> >Hun er valgt som beset :)
>
> >> >> Hun er jo kun suppleant (hun blev altså IKKE valgt)....
>
> >> >Ja. Hun havde åbenbart stemmer nok til at blive supleant.
> >> >http://www.dr.dk/Regioner/Fyn/Nyheder/Fynogoer/2007/11/15/154145.htm
>
> >> Ja, men IKKE til at blive valgt...
>
> >Jo. Til at blive valgt som supleant -
>
> Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab...........

Det må du da nok sige :)
Jeg skrev ikke valgt til folketinget - det er implicit viden, at hun
er valgt som supleant til folketinget.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408881
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste