Hvem ville vinde slåskamp?
Fra : Peder

Dato : 07-04-08 01:33

Hvis folk fra dk.politk mødtes for at slåsse mod hinanden
een-mod-een i en slags liga, hvem ville så vinde?

Niels Bruun siger til Jens Bruun, at han bare kan komme for at
slåsse der hvor Niels bor, så han "kan få testet sin udrustning",
skriver han, og det er vel en slags tegn på selvtillid, at han mener
sig så sikker på sejr. Jeg ville satse mine penge på Niels Bruun,
da han har skrevt, at han har både et luftgevær og flere andre våben,
og jeg tror, at han er i bedre træning end Jens Bruun. Jens Bruun har
skrevet, at han er "dreven ud i vold"[sic], og det skrev han i et
indlæg, hvor han skrev om at være pædagog for kriminelle unge, det
er dog ret lang tid siden.

Personligt har jeg ikke lyst til at deltage, da jeg er pacifist, og
jeg synes ikke, at man kan løse problemer ad voldens vej, da jeg
hellere synes man skal brydes med intellekter.

Faktisk er det ikke så meget muskelstørrelsen, det kommer an på, for
faktisk er det ofte bedre at have veltrænede muskeler, som jo ikke
indeholder så meget vand og fedt, og dermed er der mere energi per
gram, og derfor kan en sådan lettere og mere kompakt muskel sende
meget mere energi afsted i et slag. Husk på, at når man slår med
knytnæve, at det så drejer sig om kinesiske øhh kinetisk energi, og
at det derfor gælder om at bevæge armen så hurtigt som muligt. Når en
stor nazi kommer for at slå en lille men stærk indvandrer, så gør han
sikkert den fejl at svinge sin arm i en stor bevægelse, også fordi
han er fuld, og derfor rammer han så ikke, og så slår indvandreren
ham på næsen, så han skvatter om og bliver rundtosset.

Fra : @

Dato : 07-04-08 01:03

On Mon, 7 Apr 2008 00:33:24 +0200 (CEST), Peder
<pelarsen46@mail.invalid> wrote:

>Hvis folk fra dk.politk mødtes for at slåsse mod hinanden
>een-mod-een i en slags liga, hvem ville så vinde?

det ville jeg

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 07-04-08 06:16

On Mon, 7 Apr 2008 00:33:24 +0200 (CEST), Peder
<pelarsen46@mail.invalid> wrote:

>Hvis folk fra dk.politk mødtes for at slåsse mod hinanden
>een-mod-een i en slags liga, hvem ville så vinde?

Who cares...???

>Personligt har jeg ikke lyst til at deltage, da jeg er pacifist, og
>jeg synes ikke, at man kan løse problemer ad voldens vej, da jeg
>hellere synes man skal brydes med intellekter.

Så er du da helt sikker på at tabe...

PS: Smart header du har "Organization: ANTIFASISTISK AUKTION"...
Hvad sælger I...??? )))))

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-04-08 08:45

S. A. Thomsen wrote:

> Så er du da helt sikker på at tabe...
>
> PS: Smart header du har "Organization: ANTIFASISTISK AUKTION"...
> Hvad sælger I...??? )))))

De udbyder nok sig selv under rubrikken "lej en taber" :))

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 07-04-08 09:28

Henrik Svendsen udtrykte præcist:

> De udbyder nok sig selv under rubrikken "lej en taber" :))

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Vidal

Dato : 07-04-08 09:30

Peder skrev:
> Hvis folk fra dk.politk mødtes for at slåsse mod hinanden
> een-mod-een i en slags liga, hvem ville så vinde?

Formålet med diskussion er vel at undgå voldelig
konflikter, ikke at indlede dem?

Så som en slags Goodwin-effekt, kan man vel sige,
den, der slår først eller truer med det, har tabt
diskussionen.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-04-08 09:46

Vidal wrote:

> Formålet med diskussion er vel at undgå voldelig
> konflikter, ikke at indlede dem?

Det kan også være den anden vej rundt. Her erindrer jeg Powells indlæg i
FN.

> Så som en slags Goodwin-effekt, kan man vel sige,
> den, der slår først eller truer med det, har tabt
> diskussionen.

Så du mener altså, at Jesus tabte diskussionen med pengedrengene i
templet. Ja, dit idol var vist noget af en taber.

Fra : Kim2000

Dato : 07-04-08 15:28

"Peder" <pelarsen46@mail.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]

> jeg synes ikke, at man kan løse problemer ad voldens vej, da jeg
> hellere synes man skal brydes med intellekter.

Jeg slås aldrig mod forsvarsløse....

Fra : Peter Bang

Dato : 07-04-08 18:11

Peder <pelarsen46@mail.invalid> skrev:
> [...]

Fremragende

Fra : Bruno Christensen

Dato : 07-04-08 18:46

On Mon, 7 Apr 2008 00:33:24 +0200 (CEST), Peder wrote:

> [...]
> han er fuld, og derfor rammer han så ikke, og så slår indvandreren
> ham på næsen, så han skvatter om og bliver rundtosset.

Du bør nok lægge sag an mod ham der ramte dig...

--
MVH
Bruno