Intet nyt fra Danmark...
Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 06-04-08 20:50

Her er alt ved det gamle:

http://www.bt.dk/article/20080406/krimi/804060347/

Men burde vi ikke en gang for alle få ryddet op?

Fra : N/A

Dato : 06-04-08 21:01

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 06-04-08 21:01

Men hundene får noget at spise hver dag:

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-11102190.html?forside

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-08 21:49

"-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> wrote
in message news:8OadnRQsSvmasWTanZ2dnUVZ8hednZ2d@giganews.com...

> Men hundene får noget at spise hver dag:
>
> http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-11102190.html?forside

God vovse. Den fortjener en godbid.

/Kim

Fra : Mohamad Aslam

Dato : 06-04-08 21:17

"-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i
en meddelelse news:wYGdnT95OZbvtGTanZ2dnUVZ8sWhnZ2d@giganews.com...
> Her er alt ved det gamle:
>
> http://www.bt.dk/article/20080406/krimi/804060347/
>
> Men burde vi ikke en gang for alle få ryddet op?

Dø dø racistiske Danskersvin, vi pisser på jer. Danmark var jeres land, men
der var engang fucking tabere.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 06-04-08 21:25

On Sun, 6 Apr 2008 22:17:21 +0200, "Mohamad Aslam" <aslam@hotmail.com>
wrote:

>Dø dø racistiske Danskersvin, vi pisser på jer. Danmark var jeres land, men
>der var engang fucking tabere.

Hold dog kæft pedo-Peder....

Fra : @

Dato : 07-04-08 00:56

On Sun, 6 Apr 2008 21:50:11 +0200, "-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> wrote:

>Her er alt ved det gamle:
>
>http://www.bt.dk/article/20080406/krimi/804060347/
>
>Men burde vi ikke en gang for alle få ryddet op?

det er blot endnu en enkeltsag

den eneste holdbare løsning på klodens muhamedanerproblem er
udryddelse

kynisk, brutalt, og katastrofalt men dog stadigvæk den eneste holdbare
løsning

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Peter Bang

Dato : 07-04-08 18:04

@ <1@invalid.net> skrev:
> [...]
>muhamedanerproblem er
>udryddelse
>

>kynisk, brutalt, og katastrofalt men dog

Flot :)

Fra : Vidal

Dato : 07-04-08 21:49

@ skrev:

> den eneste holdbare løsning på klodens muhamedanerproblem er
> udryddelse
>

> kynisk, brutalt, og katastrofalt men dog stadigvæk den eneste holdbare
> løsning

Du lyder som en islamist.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 08-04-08 03:14

On Mon, 07 Apr 2008 22:48:48 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Du lyder som en islamist.

mere personfnidder

hvad med at forholde dig til det skrevne i stedet for afsenderen?

Fra : Vidal

Dato : 08-04-08 09:47

@ skrev:

> mere personfnidder
>

> hvad med at forholde dig til det skrevne i stedet for afsenderen?

Forholde mig til udryddelse af alle muslimer?

Det er tåbeligere end Ludvigs pædofilsynspunkter.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 08-04-08 11:38

On Tue, 08 Apr 2008 10:47:04 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Forholde mig til udryddelse af alle muslimer?

ja som problemløsning

>Det er tåbeligere end Ludvigs pædofilsynspunkter.

hvorfor?

kan du ved genemgang af verdenshistorien finde en anden ofg bedre
metode?

Fra : Vidal

Dato : 08-04-08 19:58

@ skrev:

> ja som problemløsning

> hvorfor?
>

> kan du ved genemgang af verdenshistorien finde en anden ofg bedre
> metode?

End at slagte en milliard mennesker? Du er far out.
Islamisterne har måske samme drømme.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 08-04-08 22:18

On Tue, 08 Apr 2008 20:58:11 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Du er far out.

blot endnu mere personfnidder

kan du ved genemgang af verdenshistorien finde en anden og bedre
metode?

>Islamisterne har måske samme drømme.

de lader det jo ikke blive ved drømmene

Fra : N/A

Dato : 08-04-08 19:59

Fra : Patruljen

Dato : 08-04-08 08:29

On 8 Apr., 10:47, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Forholde mig til udryddelse af alle muslimer?
>
> Det er tåbeligere end Ludvigs pædofilsynspunkter.

Jeg syntes, du bad om en ordentlig tone. Og så skriver du, at @ er
tåbelig, når han mener at alle muslimer skal mases ?

Men bortset fra den ting, så kan vi da glædes over at være enige, her.
Det er et absurd synspunkt - at massedræbe hele koret.

Fra : @

Dato : 08-04-08 18:59

har du en bedre _varig_ løsning?

Fra : Vidal

Dato : 08-04-08 19:59

Patruljen skrev:

> Jeg syntes, du bad om en ordentlig tone. Og så skriver du, at @ er
> tåbelig, når han mener at alle muslimer skal mases ?

Ikke i denne gruppe. Det afspejler en tankegang,
der er mere end tåbelig.

> Men bortset fra den ting, så kan vi da glædes over at være enige, her.
> Det er et absurd synspunkt - at massedræbe hele koret.

Ok.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 08-04-08 19:59

Fra : Patruljen

Dato : 08-04-08 14:27

On 8 Apr., 19:59, "@" <1...@invalid.net> wrote:

> har du en bedre _varig_ løsning

Måske har vi en forskellig opfattelse af, hvad der er bedre -
Jeg må tilstå, at jeg finder mange ting meget bedre, end at slagte
mennesker. Og slet ikke i bunker -

Jeg ville for den sags skyld heller ikke finde det iorden at myrde
bare en enkelt. Ikke en eneste, du.

Fra : @

Dato : 08-04-08 22:24

On Tue, 8 Apr 2008 13:26:32 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>mennesker. Og slet ikke i bunker -
>
>Jeg ville for den sags skyld heller ikke finde det iorden at myrde

du havde altså ikke nogen bedre løsning kan jeg forstå

alternativet til at udrydde muhaedanerne er, at når muhamedanerne
bliver mange nok og stærke nok, så er det alle andre der bliver
udryddet

Fra : Patruljen

Dato : 08-04-08 18:01

On 8 Apr., 23:23, "@" <1...@invalid.net> wrote:

> du havde altså ikke nogen bedre løsning kan jeg forstå

Løsning på hvad ?

Taler vi om indenrigspolitiske eller udenrigspolitiske problemer ?

> alternativet til at udrydde muhaedanerne er, at når muhamedanerne
> bliver mange nok og stærke nok, så er det alle andre der bliver
> udryddet

:)

Idag er antallet ikke afgørende. Det handler om gear og skills til at
bruge det -

Fra : @

Dato : 09-04-08 07:01

On Tue, 8 Apr 2008 17:01:21 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Løsning på hvad ?

muhamedanernes hærgen overalt

>Taler vi om indenrigspolitiske eller udenrigspolitiske problemer ?

jeg taler ike om politik, men om overlevelse

læs noget verdenshistorie

og du vil finde ud af at enten går civilitatoner til grunde når
muhamedanere gør deres indtog, eller man er nødt til med magt at få
dem til at forsvinde,

at få dem til at forsvinde har dog vist sig ikke at være en holdbar
løsning, da muhamedanerne blot trækker sig tilbage, formerer sig ud
over alle bredder og kommer igen

så det jeg efterlyser er en permanent løsning som kan gøre at hverken
vi eller vore efterkommere skal have mede ballade med disse
religionsformørkede mordere

har du en bedre løsning end den jeg har foreslået?

>:)
>
>Idag er antallet ikke afgørende. Det handler om gear og skills til at
>bruge det -

du modsiger dig selv,

da du ikke mener udryddelse er løsningen, vil alene antallet af
muhamedanere, også her i landet, på længere sigt gøre at muhamedanere
bliver majoritet og dermed vil være dem der fastsætter reglerne -
også for alle ikke-muhamedanere