Her bor overtossen -
Fra : Patruljen

Dato : 06-04-08 11:38

Jens Bruun Hvidovrevej 309
2650 Hvidovre

Mobil: 40 87 60 87

Fra : Jim

Dato : 06-04-08 18:45

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:b82fa434-f2b1-47a8-a772-139dbdb4906c@j1g2000prb.googlegroups.com...

> Jens Bruun Hvidovrevej 309
> 2650 Hvidovre
>

> Mobil: 40 87 60 87

Jeg troede, han boede i Kertemindegade...

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 06-04-08 19:00

On Sun, 6 Apr 2008 10:38:03 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Jens Bruun Hvidovrevej...........................

Wilstrup hedder sgu da ikke Jens... ))

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 06-04-08 23:29

S. A. Thomsen wrote:

> Wilstrup hedder sgu da ikke Jens... ))

Det gør Kim Aksel Rovsing Larsen sku' da heller ikke? Mærkeligt...

Best regards
Martin Jørgensen

Hi, there. I'm just another signature motherfucker.

Fra : @

Dato : 07-04-08 00:38

HAAA

han hedder NIELS

Arne Niels Wilstrup

kan man det?

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-08 19:06

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> Jens Bruun Hvidovrevej 309
> 2650 Hvidovre
>
> Mobil: 40 87 60 87

Hvorfor tror du vi er interesseret i at vide hvor JB bor?

/Kim

Fra : @

Dato : 07-04-08 00:40

On Sun, 6 Apr 2008 20:05:40 +0200, "Kim Frederiksen" <kim snabel-a the
bindestreg coffeeshop punktum dk> wrote:

>"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

>Hvorfor tror du vi er interesseret i at vide hvor JB bor?
>
>/Kim

hvis han nu har øl i køleren

sådan en adr. er da altid rar at have

og jo, Snabel A _har_ så godt som altid øl på lager

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 06-04-08 19:30

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Jens Bruun Hvidovrevej 309

Du er en idiot, du der "patrujlen"
Nu kan du regne med at folk leder efter din adresse

Michael

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 06-04-08 19:54

Michael Kirkegaard wrote:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Du er en idiot, du der "patrujlen"
> Nu kan du regne med at folk leder efter din adresse

Som i 'tilbagebetaling'? Og du er sikker på, at Jens Bruun ikke startede
med at offentliggøre Patruljens adresse?

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-04-08 20:11

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Som i 'tilbagebetaling'? Og du er sikker på, at Jens Bruun ikke
> startede med at offentliggøre Patruljens adresse?

Til forskel for Niels Bruun har jeg aldrig lagt skjul på, hvem jeg er, og
hvor bor. Hans oplsyninger er nu ikke helt up-to-date. Jeg bor Hvidovrevej
500. 3. tv. Ellers er resten korrekt.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-04-08 20:15

Jens Bruun wrote:
> [...]
> er, og hvor bor. Hans oplsyninger er nu ikke helt up-to-date. Jeg bor
> Hvidovrevej 500. 3. tv. Ellers er resten korrekt.

Er i fætre i en blodig familiefejde siden i sådan udgiver personalia?

/F

Fra : N/A

Dato : 06-04-08 21:30

Fra : Patruljen

Dato : 06-04-08 13:53

On 6 Apr., 20:54, "Henrik Svendsen" <HrSvend...@msn.com> wrote:

> Som i 'tilbagebetaling'? Og du er sikker på, at Jens Bruun ikke startede
> med at offentliggøre Patruljens adresse?

Hjernecellen vil gerne - meen der er vist ikke meget der lykkedes i
jens bruuns tilværelse.
Tossen tror enddog han har fotograferet mig. :)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-04-08 20:56

Patruljen wrote:

> Hjernecellen vil gerne - meen der er vist ikke meget der lykkedes i
> jens bruuns tilværelse.
> Tossen tror enddog han har fotograferet mig. :)

Til fætre-kusinefesten?

/F

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-04-08 21:01

> Hjernecellen vil gerne - meen der er vist ikke meget der lykkedes i
> jens bruuns tilværelse.

Det hedder "lykkes", Niels Bruun.

> Tossen tror enddog han har fotograferet mig. :)

Behold dine seksuelle fantasier for dig selv, eller find en passende gruppe
til formålet.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-04-08 21:04

Jens Bruun wrote:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det hedder "lykkes", Niels Bruun.

> Behold dine seksuelle fantasier for dig selv, eller find en passende
> gruppe til formålet.

Du er da ellers kendt for at tage på "fotosafari" i betonjunglen.

/F

Fra : Patruljen

Dato : 06-04-08 13:57

On 6 Apr., 21:11, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> Til forskel for Niels Bruun har jeg aldrig lagt skjul på, hvem jeg er, og
> hvor bor. Hans oplsyninger er nu ikke helt up-to-date. Jeg bor Hvidovrevej
> 500. 3. tv. Ellers er resten korrekt.

Udover at du ikke kan læse -
Hvornår sætter du kursen ud for at tæske mig - Hr. Overtosse ?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-04-08 21:02

Patruljen wrote:

> Udover at du ikke kan læse -
> Hvornår sætter du kursen ud for at tæske mig - Hr. Overtosse ?

Der verserer godt nok historier om Jens på "hjemmebesøg".

Er det mon en session med samtaleterapi hos "Patruljen" der er gået i
vasken?

/F

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-04-08 21:03

> Hvornår sætter du kursen ud for at tæske mig - Hr. Overtosse ?

Tæske dig? Hvorfor skal du have tæsk? Mig bekendt er det dig, der udlover
springskaller eller hvad fanden, du nu kalder det. Jeg er jordens
fredeligste menneske.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N/A

Dato : 06-04-08 21:30

Fra : N/A

Dato : 06-04-08 20:59

Fra : N/A

Dato : 06-04-08 20:59

Fra : N/A

Dato : 06-04-08 20:59

Fra : N/A

Dato : 06-04-08 20:59

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-04-08 20:59

Ludvig Nielsen. wrote:
> Frank Leegaard har bragt dette til os:

> Du bruger da gerne og ofte ordet "perker" så du er vel i samme båd.

Man skal vist have en meget smal horisont for at få det til at være racisme
at kalde nogen perker.

Kunne den passende kaldes en Lådvi-horisont?

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 06-04-08 21:02

Frank Leegaard forklarede:

> Man skal vist have en meget smal horisont for at få det til at være racisme
> at kalde nogen perker.
>
> Kunne den passende kaldes en Lådvi-horisont?

Uanset hvad du skriver, så er ordet nedsættende og jo det er racisme,
så måske du skulle feje lidt, før du kalder andre for racister.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Patruljen

Dato : 06-04-08 14:00

On 6 Apr., 21:55, "Frank Leegaard" <frankFJ...@superbruger.dk> wrote:

> Til fætre-kusinefesten

Nope. Overtossen render rundt og leger skæg og blå briller :)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-04-08 21:05

Patruljen wrote:

> Nope. Overtossen render rundt og leger skæg og blå briller :)

Historien er hørt før. Jeg håber ikke for JB at den taler sandt. Er det
tilfældet skulle han tage en snak med Steen Hjortsø hvis han er fri igen om
de gode behandlingsmuligheder samfundet har at byde på.

/F

Fra : Patruljen

Dato : 06-04-08 14:16

On 6 Apr., 22:00, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> Det hedder "lykkes", Niels Bruun.

> Behold dine seksuelle fantasier for dig selv, eller find en passende gruppe
> til formålet.

Gad vide hvordan det kan være, at du må fantasere om andres seksuelle
fantasier :)
Det kunne også være interessant, at undersøge hvorfor det første du
kan finde på at skrive handler om seksualitet -

Hvis man gad lette låget på kompostspanden -

Du har fortalt, at du har billeder af mig. Er din interesse seksuelt
betinget ?

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-04-08 21:20

> [...]
> Det kunne også være interessant, at undersøge hvorfor det første du
> kan finde på at skrive handler om seksualitet -

Bare se at komme i gang. Du er jo "terapeut" med "papirer" og hele
molevitten.

> Hvis man gad lette låget på kompostspanden -

Men det gider "man" ikke?

> Du har fortalt, at du har billeder af mig.

Og det får du til, at jeg har fotograferet dig? Lever vi i samme
virkelighed?

> Er din interesse seksuelt
> betinget ?

Ubetinget. Du tænder mig helt vildt, dit frække terapeut-dyr.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ski127@webtv.net

Dato : 06-04-08 21:36

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 06-04-08 21:50

ski127@webtv.net wrote:
> Guuud,hvor er i barnlige.

Det hedder 'I' . :))

Fra : Patruljen

Dato : 06-04-08 14:22

On 6 Apr., 22:02, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> Tæske dig? Hvorfor skal du have tæsk? Mig bekendt er det dig, der udlover
> springskaller eller hvad fanden, du nu kalder det. Jeg er jordens
> fredeligste menneske.

Jeg aner ikke hvorfor. Din rationale er yderst begrænset. Du er drevet
af angst, håber på hjælp fra hjemmeværnet og fortæller ofte om dine
fantasier på usenet -

Måske kunne du drøfte situationen med din læge - jeg orker ikke.

Det blev kaldt en flyveskalle. Jeg skrev til dig, at jeg kunne have
lyst til at daffe dig en flyveskalle. Hvilket i dit univers oversættes
som at handllingen strakt udføres. Det er en af de ting,, der afslører
aktiviteten i din cortex -

Du ville gerne komme på besøg ikke Hr. Overtosse ?

Så kom dog, så jeg kan få testet mit gear.

Fra : Vidal

Dato : 06-04-08 21:30

Patruljen skrev:

> Jeg skrev til dig, at jeg kunne have
> lyst til at daffe dig en flyveskalle. Hvilket i dit univers oversættes
> som at handllingen strakt udføres. Det er en af de ting,, der afslører
> aktiviteten i din cortex -

Voldstrusler - hvad siger det om personligheden i
dit univers?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 07-04-08 09:20

Fra : Patruljen

Dato : 06-04-08 14:27

On 6 Apr., 22:19, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> Bare se at komme i gang. Du er jo "terapeut" med "papirer" og hele
> molevitten.

Jep -

> Men det gider "man" ikke?

Nope. ikke uden en baktetiel beskyttelses dragt.

> Og det får du til, at jeg har fotograferet dig? Lever vi i samme
> virkelighed?

Tja. ellers kunne du ikke have billeder af mig -

> Ubetinget. Du tænder mig helt vildt, dit frække terapeut-dyr.

Godt. Endelig kom vi frem til noget centralt.
Har du overvejet om saunaklubben i Istedgade kunne imødekomme dine
behov ?

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-04-08 21:31

> Nope. ikke uden en baktetiel beskyttelses dragt.

Det hedder "bakteriel beskyttelsesdragt". Lærer man ikke simpelt dansk, når
man uddanner sig til "terapeut"?

> Tja. ellers kunne du ikke have billeder af mig -

Right. Der fik du mig godt nok.

> Har du overvejet om saunaklubben i Istedgade kunne imødekomme dine
> behov ?

Saunaklubben i Istedgade? Så lærte jeg noget nyt i dag. Har du en adresse,
dit frække terapeut-dyr?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N/A

Dato : 06-04-08 21:30

Fra : Patruljen

Dato : 06-04-08 14:43

On 6 Apr., 22:29, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Voldstrusler - hvad siger det om personligheden i
> dit univers?

Din sætning fortæller da en del om dit :)

Der er ingen voldstrussel. Det står - " kunne have lyst til "

Imodsætning til dig, så accepterer jeg alle forbandede følelser.
Enhver forbandet følelse er tilladt, Den slags følelsesimpulser har
sit udspring i det limbiske system og viderebehandles almindeligvis i
cortex. Der er en fordel ved at acceptere og bevidstgøre sig om sine
følelser. Man imødekommer udslip i form af eksempelvis
projektioner, ,hvor du overfører hele herligheden til øvrige
personer :)

Den lille finurlighed kunne både du og jens bruun måske reflektere
videre over -

Der findes selvfølgelig karakterer, der ikke har en " hæmning " i en
velfungerende cortex. Vi kan også formulere tingene anderledes og
sige, at impulsen rationaliseres i en analyserende cortex. Og derved
undlader de fleste mennesker at gennemføre " lyster ", der er alment
uacceptable.

Nå nogen skriver eller siger - jeg har lyst til - er det ikke helt det
samme som når der er skrevet - jeg gør - eller du får -

Nu er du en kristen, der selvfølgelig ikke kender til " onde "
følelser. Og derfor kan der da også observeres en flittig overføring
af din egen skyggeside på øvrige debatører. Derfor er du formentlig
ikke opmærksom på sådanne nuancer.

Jens bruun har bare en disfunktionel cortex og et andet udgangspunkt,
men læser så teksten på samme måde.
Det er da ret interessant :)

Fra : Vidal

Dato : 07-04-08 09:20

Patruljen skrev:

> Din sætning fortæller da en del om dit :)
>
> Der er ingen voldstrussel. Det står - " kunne have lyst til "

Nåja, du har jo også truet mig, såvidt jeg
husker, kunne du leje et par folk, der for en
kasse øl ville komme og slagte mig.

Eller du kunne personligt komme og klare sagen.
Du kunne være der på et øjeblik med din
motorcykel.

> [...]
> personer :)

> Den lille finurlighed kunne både du og jens bruun måske reflektere

Så dine trusler er ikke alvorligt ment?

> [...]
> sige, at impulsen rationaliseres i en analyserende cortex. Og derved
> undlader de fleste mennesker at gennemføre " lyster ", der er alment

Du fører altså ikke truslerne ud i livet? Hvorfor
så formulere dem? Er det en måde, du forsøger at
vinde kontrol over dine uacceptable impulser?

> [...]
> følelser. Og derfor kan der da også observeres en flittig overføring
> af din egen skyggeside på øvrige debatører. Derfor er du formentlig

Jeg forstår godt det, du skriver. Kunne det evt
være en analyse af din egen situation?

Dine ukontrollable udbrud tyder ikke på, du har
specielt kontrol over den side af dig selv.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 07-04-08 10:19

Fra : Poul Nielsen

Dato : 06-04-08 21:44

Og her gik jeg og troede at Jens Bruun var dit nick eller alias.

Fra : Patruljen

Dato : 06-04-08 14:48

On 6 Apr., 22:31, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> Det hedder "bakteriel beskyttelsesdragt". Lærer man ikke simpelt dansk, når
> man uddanner sig til "terapeut"?

Nej. Man skriver hurtigt, fordi tid er kroner og har en HKèr til det
grove -

> Right. Der fik du mig godt nok.

Du håber. Men nej tak. Jeg vil ikke ha dig.

> Saunaklubben i Istedgade? Så lærte jeg noget nyt i dag. Har du en adresse,
> dit frække terapeut-dyr?

Det er ikke svært at lære dig nyt :)
Jeg syntes, du skal prøve. Du finder det nemt. Og ellers spørg dig
frem.
Det kunne eksempelvis have en effekt på, hvad du skriver her på usenet

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-04-08 21:54

> Nej. Man skriver hurtigt, fordi tid er kroner og har en HKèr til det
> grove -

Som er?

> Du håber. Men nej tak. Jeg vil ikke ha dig.

Vel vil du så. Det skal du ikke være ked af. Du er ikke den første mand, der
vil have min krop.

> Det er ikke svært at lære dig nyt :)

Nope. Hullerne i min viden er uendeligt store. I modsætning til dine.

> Jeg syntes, du skal prøve. Du finder det nemt. Og ellers spørg dig
> frem.

Kom nu bare med den adresse.

> Det kunne eksempelvis have en effekt på, hvad du skriver her på usenet

Hvad ved jeg? Jeg må jo stole på saunaklubeksperter som dig, når det kommer
til stykket. Dine skriblerier er tydeligvis påvirket af ét eller andet. Nu
ved jeg, hvad der ligger bag (no pun intended).

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 06-04-08 15:18

On 6 Apr., 22:53, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> Som er?

---

> Vel vil du så. Det skal du ikke være ked af. Du er ikke den første mand, der
> vil have min krop.

Korrektion. Lad os skille fantasi fra realiteter.
Jeg er ikke den første mand, du forestiller dig, gerne vil have din
krop -

> Nope. Hullerne i min viden er uendeligt store. I modsætning til dine.

Nu må du falde ind i fantasier om mig igen. Du skal huske på, at du
reelt ikke ved det fjerneste om min person.

Den slags forhold er altid relative. Der er ikke mange fritgående
mennesker, der forestiller sig at være alvidende.
Men når du nu beskriver din følelse af " gigantiske huller" , så vil
jeg da gerne fortælle dig, at omnipotens ofte afløses af det modsatte.
Og at det ikke er ualmindeligt, at hvis omnipotens åbenbares for et
menneske, da klasker man sammen og mener, eksempelvis - mine huller er
uendelige - jeg kan ingenting etc.

Der er ingen mellemvej. Og derfor kan du sikkert have besvær med at
acceptere, at andre mennesker ikke har samme oplevelse om henholdsvis
deres " viden " og kompetancer generelt.

> Kom nu bare med den adresse.

Jeg har skam hjulpet mange mennesker. Og jeg tror, det kunne være en
afgørende forskel for dit liv, hvis du endelig sprang ud af skabet.
Måske ligefrem lette på agressionerne -

http://www.skane.se/pages/225745/Sexfrekvent.pdf

> Hvad ved jeg? Jeg må jo stole på saunaklubeksperter som dig, når det kommer
> til stykket. Dine skriblerier er tydeligvis påvirket af ét eller andet.. Nu
> ved jeg, hvad der ligger bag (no pun intended).

Nemlig. Hvad ved du - og hvad er dine fantasier. Jeg kunne ikke have
formuleret det bedre.
Det er nu engang forskel. Nu skal du så bare søge at huske det og
emplimentere sagerne i din hverdag. Held med det -

Fra : @

Dato : 07-04-08 00:35

<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Jens Bruun Hvidovrevej 309
>2650 Hvidovre
>

> Mobil: 40 87 60 87

og?

jeg vil da meget hellere vide noget om Niels

Fra : @

Dato : 07-04-08 00:36

<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Jens Bruun Hvidovrevej 309
>2650 Hvidovre
>

> Mobil: 40 87 60 87

ski* hul i tlf.

gi'r han en øl hvis man kommer på de kanter?

Fra : Bo Warming

Dato : 07-04-08 08:08

> On Sun, 6 Apr 2008 10:38:03 -0700 (PDT), Patruljen
> gi'r han en øl hvis man kommer på de kanter?

Det gør jeg
--
> [...]
> det,
> giver vi samtidig køb på at være et åbent og demokratisk samfund.

God sig , for ytringsfrihed bør være så total som muligt.
Injurie og copyright forbud må vi leve med, men de bør nedtrappes

ORD SÅRER KUN VOLDSMÆND, der kan lide at blive såret som alibi for vold

Har man orden i sit mentale bagland så er angreb på dig og dine meninger
ikke et stort problem.

Hvis din kæreste dagen efter ´hun har orgasmestønnet JegElskerDig,
siger seriøst JegVilSkilles så er det ikke ordene der sårer, men de
fremtidige handlinger og mangel på samme som ordene sandsynliggør

Siger jeg at muslimer er voldsmænd, mere end danskerne, så signalerer det
ikke at jeg vil myrde tlk gengæld Generaliseringer er OK

Har de en bog med mordtrusler mod jøder så bør den være tilladt - det er
godt at de tænker højt.
Men da de jo viser os klart, at det er en seriøs trussel så udvis.

Fra : Patruljen

Dato : 07-04-08 03:07

On 7 Apr., 10:20, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Nåja, du har jo også truet mig, såvidt jeg
> husker, kunne du leje et par folk, der for en
> kasse øl ville komme og slagte mig.

Nøglesætningen er - så vidt du husker :)

Men muligheden foreligger da -

> Eller du kunne personligt komme og klare sagen.
> Du kunne være der på et øjeblik med din
> motorcykel.

Er øjeblik er sikkert på kanten af sandheden, mon ikke ?
Jeg er ingen ghost - rider :)

> Så dine trusler er ikke alvorligt ment?

Det er dig, der opfatter sagerne som trusler. Det er iorden. Det må du
selv om.
Men derudover fik du ikke meget ud af teksten, gjorde du -

> Du fører altså ikke truslerne ud i livet? Hvorfor
> så formulere dem? Er det en måde, du forsøger at
> vinde kontrol over dine uacceptable impulser?

Nu skrev jeg - alment uacceptable. Den er godt, hvis du kan holde dig
til teksten.

Og. Du bliver ved :D
Det er lettere for dig, at rette dine spekulationer mod andre. Det
forhold kan ikke forbavse mig.

> Jeg forstår godt det, du skriver. Kunne det evt
> være en analyse af din egen situation?

Nope. Jeg skrev direkte til dig og overtossen.

> Dine ukontrollable udbrud tyder ikke på, du har
> specielt kontrol over den side af dig selv.

Det er sådan du tolker tingene.

Jeg vil påstå, at der er mere kontrol på begivenhederne, fremfor
eksempelvis dine vedvarende projektioner af egne aggressioner - Men
den slags hører med til at kalde sig - kristen.

Man har ikke det behov, vel. En nice "lille" tilgivelse af troldmanden
fra Nazarath klarer dine problemer, ikke -

Nemlig. Ganske interessant.

Fra : Vidal

Dato : 07-04-08 10:19

Patruljen skrev:
> On 7 Apr., 10:20, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

[slettet ikke-svar]

> Det er sådan du tolker tingene.
>
> Jeg vil påstå, at der er mere kontrol på begivenhederne, fremfor
> eksempelvis dine vedvarende projektioner af egne aggressioner - Men
> den slags hører med til at kalde sig - kristen.

Som sædvanlig, du har en forbløffende mangel
på viden og forståelse om og af kristendommen.

Fra : N/A

Dato : 07-04-08 10:57

Fra : Patruljen

Dato : 07-04-08 03:46

On 7 Apr., 11:19, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> [slettet ikke-svar]

Jo. Du fik svar -

> Som sædvanlig, du har en forbløffende mangel
> på viden og forståelse om og af kristendommen.

He -

Ja. Det er selvfølgelig det letteste, at påstå -

> Som sædvanlig, du har en forbløffende mangel
> på viden og forståelse om og af kristendommen.

Nope. Du har en eller anden fætter, der tilgiver dig ligegyldigt hvad
helvede du disker frem med, ikke ?
Eller det tror du ihvertfald :)

Fra : Vidal

Dato : 07-04-08 10:57

Patruljen skrev:

> Jo. Du fik svar -

> He -
>
> Ja. Det er selvfølgelig det letteste, at påstå -

Hehe, ja, det skulle du jo vide om nogen.

> Nope. Du har en eller anden fætter, der tilgiver dig ligegyldigt hvad
> helvede du disker frem med, ikke ?

Du forstår blandt så meget andet ikke den kristne
tilgivelse hvad den er og hvad den gør.

> Eller det tror du ihvertfald :)

Ja, jeg tror ihvertfald, men ikke på de stråmænd,
du strør om dig med.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 07-04-08 11:29

Fra : Patruljen

Dato : 07-04-08 04:03

On 7 Apr., 11:56, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Hehe, ja, det skulle du jo vide om nogen.

Jo. jeg hører ikke andet fra dig - det er somend helt forudsigeligt.

> Du forstår blandt så meget andet ikke den kristne
> tilgivelse hvad den er og hvad den gør.

Jo. Er der noget du ikke kan tilgives for, Vidal ?

> Ja, jeg tror ihvertfald, men ikke på de stråmænd,
> du strør om dig med.

Kender du så også historien om - hvem kaster den første sten ?
Og har du iøvrigt nogensinde tænkt videre over den...

Fra : Vidal

Dato : 07-04-08 11:29

Patruljen skrev:

> Jo. jeg hører ikke andet fra dig - det er somend helt forudsigeligt.

Dine indlæg består som oftest af luftige påstande
om egen overlegne viden og andres dumhed.

Det er blot ikke ofte de påstande substantieres,
specielt da ikke når vi diskuterer i kristengruppen.

Derimod har du gjort fint rede for dine aggressive
tendenser.

> Jo. Er der noget du ikke kan tilgives for, Vidal ?

Du demonstrerer endnu engang din uvidenhed.

> Kender du så også historien om - hvem kaster den første sten ?

Ja? Kaster jeg den første sten, når jeg siger,
det fremgår af dine indlæg, du ikke forstår
meget af kristendommen?

> Og har du iøvrigt nogensinde tænkt videre over den...

Jada. Den demonstrerer fint et grundlæggende
princip i kristendommen.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 07-04-08 12:28

Fra : Patruljen

Dato : 07-04-08 05:03

On 7 Apr., 12:29, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Dine indlæg består som oftest af luftige påstande
> om egen overlegne viden og andres dumhed.

He -

Nej. Jeg beretter ikke om en " egen overlegen viden ".
Det er også ret sjældent, at jeg fortæller nogen, at de er dumme. Og
så bruger jeg vist et andet udtryk...
Men det er da sket :)

> Det er blot ikke ofte de påstande substantieres,
> specielt da ikke når vi diskuterer i kristengruppen.

Eller også kan du ikke lide substansen :)

> Derimod har du gjort fint rede for dine aggressive
> tendenser.

Alle mennesker har aggressive tendenser. Det er en af de ting, du ikke
bryder dig om, og derfor fortrænger i digselv for tilsidst at krænge
ud over andre :)

> Du demonstrerer endnu engang din uvidenhed.

Fremfor at fortælle mig, at jeg er uvidende, som iøvrigt er dit
hovedargument i stort set alle sammenhænge -
kunne du så ikke svare på spørgsmålet istedet.

Er der noget ( noget som helst ) du ikke kan tilgives for, som følge
af din kristne tro ?

> Ja? Kaster jeg den første sten, når jeg siger,
> det fremgår af dine indlæg, du ikke forstår
> meget af kristendommen?

Vi kunne også beskæftige os med din forestilling om - stråmænd ?
Prøv at forklare det lidt nærmere...

Hvad er en stråmand, som du opfatter det ?
Og hvad er så - min - stråmand, som du opfatter sagerne ?

2 spørgsmål. Dert er vel 2 for meget :)

> Jada. Den demonstrerer fint et grundlæggende
> princip i kristendommen.

Men den lille ting, klarer - tilgivelsen - og syndsforladelsen sikkert
for dig. Don`t worry.

Fra : Vidal

Dato : 07-04-08 12:28

Patruljen skrev:

> [...]
> så bruger jeg vist et andet udtryk...
> Men det er da sket :)

> Eller også kan du ikke lide substansen :)

Din substans er at fortælle, jeg har misforstået
det hele.

> Alle mennesker har aggressive tendenser. Det er en af de ting, du ikke
> bryder dig om, og derfor fortrænger i digselv for tilsidst at krænge
> ud over andre :)

Jeg synes jo netop, det er en fin redegørelse.

Jeg ved skam godt, hvilken rolle aggressioner
spiller og fornægtet ikke mine egne. Finder
du det udtrykt i mine indlæg?

> Fremfor at fortælle mig, at jeg er uvidende, som iøvrigt er dit
> hovedargument i stort set alle sammenhænge -
> kunne du så ikke svare på spørgsmålet istedet.

Vi har diskuteret de emner før og det forekommer
mig udsigtsløs at gen(op)tage den diskussion. Jeg
har ikke yderligere at tilføre netop det.

Det øjeblik du er parat til at komme med dine
egne udsagn om emnet, kan vi tage det op i
kristengruppen.

> Er der noget ( noget som helst ) du ikke kan tilgives for, som følge
> af din kristne tro ?

Det må du spørge Gud om.

> [...]
> Prøv at forklare det lidt nærmere...
>
> Hvad er en stråmand, som du opfatter det ?
> Og hvad er så - min - stråmand, som du opfatter sagerne ?

Har vi ikke diskuteret stråmænd før? Men du kan da fint
få en definition på en stråmænd, så du kan føle dig på
mere sikker grund:

En stråmand kan være en selvopfunden eller misforstået
påstand/mening, som man fejlagtigt tillægger en person,
man diskuterer med.

Du forsøger at pådutte mig en falsk opfattelse af
kristendommen, her tilgivelsens natur og kræver at
vi skal diskutere din falske påstand. Det gider jeg
ikke.

Prøv at tage det op i kristengruppen, brug en ordentlig
tone og præsenter din egen opfattelse af, hvordan du
selv opfatter den. Så vil jeg måske diskutere det med dig.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 07-04-08 21:34

Fra : Patruljen

Dato : 07-04-08 06:02

On 7 Apr., 13:27, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Din substans er at fortælle, jeg har misforstået
> det hele.

Nej. Min substans er at gøre dig opmærksom på, at du mener at have "
sandheden " på et spinkelt grundlag :)

> Jeg synes jo netop, det er en fin redegørelse.

> Jeg ved skam godt, hvilken rolle aggressioner
> spiller og fornægtet ikke mine egne. Finder
> du det udtrykt i mine indlæg?

Ja -

> Vi har diskuteret de emner før og det forekommer
> mig udsigtsløs at gen(op)tage den diskussion. Jeg
> har ikke yderligere at tilføre netop det.

Andet end din evendelige gentagelse af, at jeg er uvidende :)

> Det øjeblik du er parat til at komme med dine
> egne udsagn om emnet, kan vi tage det op i
> kristengruppen.

Der en masser af - egne udsagn.

> Det må du spørge Gud om.

Nu spurgte jeg dig.
Men du vil heller ikke svare 2.gang, du modtager spørgsmålet ?

> [...]
> kristendommen, her tilgivelsens natur og kræver at
> vi skal diskutere din falske påstand. Det gider jeg

Så du pådutter mig en stråmand, når du forestiller dig, at jeg har en
falsk opfattelse af kristendommen.

:)

Jeg spurgte dig - det er fuldstændigt straight. Det er muligt, at du
mener, at syndsforladelsen ikke kan rumme alt. Derfor du har mulighed
for at svare -

> Prøv at tage det op i kristengruppen, brug en ordentlig
> tone og præsenter din egen opfattelse af, hvordan du
> selv opfatter den. Så vil jeg måske diskutere det med dig.

Jeg svarer som jeg bliver tiltalt.
Og resten er alene dine undskyldninger for ikke at svare på
spørgsmålene, du har modtaget. Iøvrigt er det ret ligegyldigt, hvordan
man formulerer sig. Du skal somend nok finde dine smuthuller :)

Fra : Vidal

Dato : 07-04-08 21:34

Patruljen skrev:

> Andet end din evendelige gentagelse af, at jeg er uvidende :)

> Der en masser af - egne udsagn.

Såvidt jeg kan se kører du bare rundt i dine sædvanlige
afsindige synspunkter og fejltaagelser om betydningen
af centrale ting i kristendommen, som du ikke rigtigt
forstår, måske fordi du ikke forstår det kristne synspunkt
på forholdet mellem Gud og menneske.

Her tænker jeg naturligvis på den lutheranske udlægning.

> Nu spurgte jeg dig.
> Men du vil heller ikke svare 2.gang, du modtager spørgsmålet ?

Dit spørgsmål er forfejlet og så vidt jeg kan se
inspireret af Harald Mossiges synspunkter.

> Så du pådutter mig en stråmand, når du forestiller dig, at jeg har en
> falsk opfattelse af kristendommen.
>
> :)

Lad mig så sige, det er muligt, du har ret i
din opfattelse af kristendommen, den deles bare
ikke af nogle andre kristne, jeg kender. Hvis
du mener noget modsat, vil jeg sætte pris på en
henvisning eller en uddybelse. Hvis du ikke
har noget formuleret grundlag for dine meninger,
så lad os se bort fra denne diskussion.

> Jeg spurgte dig - det er fuldstændigt straight. Det er muligt, at du
> mener, at syndsforladelsen ikke kan rumme alt. Derfor du har mulighed
> for at svare -

Alting er muligt. Men for at forstå syndsforladelsen
må man naturnødvendigt forstå 'synd/skyld'. Som jeg
husker det, forstår du ikke nogen af delene, men
korriger mig, hvis jeg tager fejl.

> Jeg svarer som jeg bliver tiltalt.

OK?

> Og resten er alene dine undskyldninger for ikke at svare på
> spørgsmålene, du har modtaget.

Jeg undskylder da vist ikke noget i denne forbindelse?
Hvor ser du det?

> Iøvrigt er det ret ligegyldigt, hvordan
> man formulerer sig.

Du tager meget fejl.

> Du skal somend nok finde dine smuthuller :)

Jeg ved godt, du ikke fatter det, men tag diskussionen på
dk.livssyn.kristendom. Hvis du vil/kan formulere et
fornuftigt oplæg, skal jeg forsøge at informere dig om
*min* sandhed om dette emne.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 08-04-08 09:44

Fra : Peter Bang

Dato : 07-04-08 18:09

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> skrev:

.... det er ikke længe siden, du spurgte hvor gammel jeg er ...

Og hvad der sker oven i hovedet på mig ...

Du er jo en ynkelig skabning.

Fra : Patruljen

Dato : 07-04-08 16:04

On 7 Apr., 22:33, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> på forholdet mellem Gud og menneske.
>
> Her tænker jeg naturligvis på den lutheranske udlægning.

Og jeg tænker naturligvis, at du i det mindste formulerer en sætning
der har lidt substans. Nemlig - " så vidt du kan se "

Problemet kunne være, at du ikke ser så vidt -

> Dit spørgsmål er forfejlet og så vidt jeg kan se
> inspireret af Harald Mossiges synspunkter.

Flere antagelser og hypoteser som i - så vidt du kan se. Dit synsfelt
kunne være begrænset Vidal.
Kunne du forestille dig, at det er en mulighed ?

Mit spørgsmål erklærer du som - forfejlet. Spørgsmålet er ikke
forfejlet. Det kan muligvis være uønsket, men det er noget andet. Du
svarede heller ikke 3.gang, du modtog spørgsmålet.

Så du får det da en 4. gang. I det mindste er dine udenomsforklaringer
da sjove.

> [...]

> du mener noget modsat, vil jeg sætte pris på en
> henvisning eller en uddybelse. Hvis du ikke
> har noget formuleret grundlag for dine meninger,

Så syndsforladelsen og tilgivelsen er ikke en del af kristendommen -
Gad vide hvor mange kristne, der deler din opfattelse ?

> Alting er muligt. Men for at forstå syndsforladelsen
> må man naturnødvendigt forstå 'synd/skyld'. Som jeg
> husker det, forstår du ikke nogen af delene, men
> korriger mig, hvis jeg tager fejl.

Man behøver ikke forstå en helt masse andre forhold, for at begribe,
at du ikke vil svare på spørgsmålet :D

Og nu er vi så ikke begrænset af dit manglende udsyn, som i - så vidt
jeg kan se. Men denne gang af din hukommelse - " som jeg husker det -

> OK?

Ja. Det har altid forholdt sig sådan.

> Jeg undskylder da vist ikke noget i denne forbindelse?
> Hvor ser du det?

Undskyldning - udenomforklaring - sniksnak - en sang fra de varme
lande :)
Alt godt fra vesterhavet for ikke at svare :D

>  > Iøvrigt er det ret ligegyldigt, hvordan
>  > man formulerer sig.
>
> Du tager meget fejl.

Nope -

> [...]
> dk.livssyn.kristendom. Hvis du  vil/kan formulere et
> fornuftigt oplæg, skal jeg forsøge at informere dig om

Det er da glædeligt, at "sandheden" er ændret til " din " sandhed. Det
er et skridt i den rigtige retning, Vidal.

Fra : Vidal

Dato : 08-04-08 09:44

Patruljen skrev:

> Det er da glædeligt, at "sandheden" er ændret til " din " sandhed. Det
> er et skridt i den rigtige retning, Vidal.

Du er en idiot, Patrulje, jeg vil ikke diskutere
kristendom med dig i denne gruppe. Det står fast,
hvorfor vil du ikke indse det?

Hvis du ellers har fulgt nogle diskussioner i
kristengruppen, vil du kunne se, jeg altid
understreger, det er mine egne meninger, jeg
giver udtryk for og ikke andres.

Men mine synspunkter på troen har deres ophav i den
danske protestantisk/lutheranske folkekirke og
ligger meget nær den. Så det er *den* sandhed, jeg
giver udtryk for, ikke den, der gælder på Færøerne
eller i Jehovas Vidner.

Som jeg selv har fortalt dig, har Michael Rothstein
sagt, der findes 25000+ forskellige varianter af
kristendommen, nogle store, nogle små. Derfor er der
selvsagt variende syn på forskellige ting.

Du påstår selv, du har et andet syn på tingene, end
jeg. Det har du naturligvis ret til.

De få trossynspunkter, du giver udtryk for, i det man
vel kan kalde kritik af min religionsopfattelse, kan
jeg ikke overhovedet genkende og jeg tvivler på at
nogen kan, ja måske kan end ikke du selv?

Men lad dette blive EOD - teologiske diskussioner hører
ikke hjemme i denne gruppe, medmindre det da er en
diskussion af islam.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 08-04-08 20:04

Fra : Patruljen

Dato : 08-04-08 04:46

On 8 Apr., 10:43, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Du er en idiot, Patrulje, jeg vil ikke diskutere
> kristendom med dig i denne gruppe. Det står fast,
> hvorfor vil du ikke indse det?

Vi diskuterer ikke så meget dit syn på kristendommen, som det faktum,
at du kan tillade dig nogenlunde hvad som helst og alligevel opleve
dig frelst :)

> Hvis du ellers har fulgt nogle diskussioner i
> kristengruppen, vil du kunne se, jeg altid
> understreger, det er mine egne meninger, jeg
> giver udtryk for og ikke andres.

Og ?

> [...]
> ligger meget nær den. Så det er *den* sandhed, jeg
> giver udtryk for, ikke den, der gælder på Færøerne

Så du tror ikke på syndsforladelsen ?

> [...]
> sagt, der findes 25000+ forskellige varianter af
> kristendommen, nogle store, nogle små. Derfor er der
> selvsagt variende syn på forskellige ting.

Jep. 25.000 selv - frelste, der kan tillade sig hvad som helst -

> Du påstår selv, du har et andet syn på tingene, end
> jeg. Det har du naturligvis ret til.

Gør jeg det - hvor ?

> De få trossynspunkter, du giver udtryk for, i det man
> vel kan kalde kritik af min religionsopfattelse, kan
> jeg ikke overhovedet genkende og jeg tvivler på at
> nogen kan, ja måske kan end ikke du selv?

Så du genkender pludselig ikke syndsforladelsen :D

> Men lad dette blive EOD - teologiske diskussioner hører
> ikke hjemme i denne gruppe, medmindre det da er en
> diskussion af islam.

Du er en løgner - intet andet en en gemen kristen - løgner,

Fra : Vidal

Dato : 08-04-08 20:04

Patruljen skrev:

> Vi diskuterer ikke så meget dit syn på kristendommen, som det faktum,
> at du kan tillade dig nogenlunde hvad som helst og alligevel opleve
> dig frelst :)

Så er det din forståelse af kristendommen, der er
forkert, faktisk helt ude i hampen.

> Så du tror ikke på syndsforladelsen ?

Hvad får dig til at tro det?

> He -
>
> Jep. 25.000 selv - frelste, der kan tillade sig hvad som helst -

Det er det din forståelse af kristrendommen, der er
forkert, faktisk helt ude i hampen.

> Gør jeg det - hvor ?

Hvis du synes min forståelse af kristendommen er
forkert, må du nødvendigcis have en anden.

> Så du genkender pludselig ikke syndsforladelsen :D

Det er det din forståelse af kristendommen, der er
forkert, faktisk helt ude i hampen.

> Du er en løgner - intet andet en en gemen kristen - løgner,

Fint nok. Du har ret til at have dine synspunkter.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-04-08 21:56

Vidal wrote:

> [...]
>
> Det er det din forståelse af kristendommen, der er
> forkert, faktisk helt ude i hampen.

> Fint nok. Du har ret til at have dine synspunkter.

Nu er det gamle ordsprog jo ikke opfundet uden grund: Tyv tror hver mand
stjæler. Patruljen er også terapeut, men det virker unægteligt som han selv
har voldsom brug for terapi.

(F

Fra : N/A

Dato : 09-04-08 20:06

Fra : N/A

Dato : 09-04-08 20:06

Fra : N/A

Dato : 09-04-08 09:44

Fra : Patruljen

Dato : 08-04-08 14:41

On 8 Apr., 21:04, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Så er det din forståelse af kristendommen, der er
> forkert, faktisk helt ude i hampen.

Ja - det skriver du jo - igen og igen :)

Men svar mig lige - er der noget som helst du ikke kan tilgives for,
som følge af syndsforladelsen ?

> Hvad får dig til at tro det?

Det er ikke mig, der begiver mig af med tro - det er dig. Spørgsmålet
er ganske enkelt.
Tror du på syndsforladelsen eller tror du ikke på syndsforladelsen ?

> Det er det din forståelse af kristrendommen, der er
> forkert, faktisk helt ude i hampen.

Overhovedet ikke - ude i hampen, Kristendommen har kostet flere ofre i
menneskeliv end eksempelvis den rene og skindbarlige satanisme.

Er der noget, som i noget som helst, der ikke kan tilgives en kristen
som følge af syndsforladelsen ?

> Hvis du synes min forståelse af kristendommen er
> forkert, må du nødvendigcis have en anden.

Jeg syntes det ville være klædeligt, hvis du var ærlig. Og dertil kan
jeg sagtens have den opfattelse at også din opfattelse af
kristendommen er rigtig. Men at der bare er noget helt galt med
kristendommen, som den praktiseres.

> Det er det din forståelse af kristendommen, der er
> forkert, faktisk helt ude i hampen.

Svar nu på sprøgsmålet istedet -

Er der noget som helst, du som kristen ikke kan tilgives for ?

Fra : Vidal

Dato : 09-04-08 09:44

Patruljen skrev:
> On 8 Apr., 21:04, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Men at der bare er noget helt galt med
> kristendommen, som den praktiseres.

Hvad mener du med at praktisere kristendom?

XFUT - relvant gruppe
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Harald Mossige

Dato : 09-04-08 10:07

Vidal wrote:

> Hvad mener du med at praktisere kristendom?

Å oppføre seg som Villy på nettet?

HM

Fra : Vidal

Dato : 09-04-08 10:07

Harald Mossige skrev:

> Å oppføre seg som Villy på nettet?

Findes der en særlig kristen kode for opførsel
på nettet?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 27-04-08 23:39

Den 09.04.2008 kl. 11:06 skrev Vidal <vidal@webspeed.dk>:
> Findes der en særlig kristen kode for opførsel
> på nettet?

.....Godt du tør stille spørgsmål, men problemet ligger i, at du ikke tager
konsekvensen af den viden du søger...

Hvis du er ubekendt med den "særlige kristen kode for opførsel" kunne du
måske søge i dine skrifter, for det er jo de kristnes påstand de skulle
have "løftet" Loven.

I så fald ville du lynhurtigt nå til den udfordring, at der er en *grund*
til den inkongruens imellem hvad der "siges" at kristne bør gøre, og det
der sker. Så er det jo talegaverne lynhurtigt drejes over på nåde,
tilgivelse m.v. for at springe hurtigt over det individuelle ansvar for at
handle på én af to måder. [5. Mosebog 30:15-20]

Henrik Blunck - Dianalund
Learn More About Spyware => http://www.blunck.dk/consulting/spyware/
Overview of blogs etc => http://blunckmeister.googlepages.com/

Fra : Egon Stich

Dato : 10-04-08 07:33

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse news:e598de5c-8262-43ad-bfe0-f019774b32d3@a5g2000prg.googlegroups.com...
> [...]
>

>Overhovedet ikke - ude i hampen, Kristendommen har kostet flere ofre i
>menneskeliv end eksempelvis den rene og skindbarlige satanisme.

Og så?
Mennesker er jo ikke ufejlbarlige.
Men det har da hjulpet en del gennem årene.
Det er yderst få mord og nedslagtninger, der idag begås under dække af "kristendom".

>Er der noget, som i noget som helst, der ikke kan tilgives en kristen
>som følge af syndsforladelsen ?

Så absolut.
Prøv at slå op under "dødsynder".

Forøvrigt er det en besynderlig tilgang til kristendommern, du her lægger op til.
Du må være ateist.
Og fred med det, men sådant betyder jo normalt en helt fraværende erkendelse kristendommens væsen og betydning.
Man forsøger at politisere noget der alene hører åndslivet til.

> [...]
>jeg sagtens have den opfattelse at også din opfattelse af
>kristendommen er rigtig. Men at der bare er noget helt galt med

Og det skulle så være hvad?

>Er der noget som helst, du som kristen ikke kan tilgives for ?

At du kan stille dette spørgsmål, viser klart, at du trænger til belæring om emnet.
Men det er måske netop denne, du søger?

Egon

Fra : Patruljen

Dato : 08-04-08 18:11

On 8 Apr., 22:55, "Frank Leegaard" <frankFJ...@superbruger.dk> wrote:

> Nu er det gamle ordsprog jo ikke opfundet uden grund: Tyv tror hver mand
> stjæler.  Patruljen er også terapeut, men det virker unægteligt som han selv
> har voldsom brug for terapi

Tyv tror hver mand stjæler - Jeg tænker, du kommenterer mit udsagn; at
Vidal ikke afholder sig fra at lyve -
Jeg disker naturligvis ikke op med den slags konstateringer, medmindre
jeg kan påvise med usvigelig sikkerhed.

Det kan du for min skyld godt opfatte som et behov for terapi :)

Fra : Vidal

Dato : 09-04-08 09:47

Patruljen skrev:

> Tyv tror hver mand stjæler - Jeg tænker, du kommenterer mit udsagn; at
> Vidal ikke afholder sig fra at lyve -

Jeg lyver aldrig bevidst, ihvertfald ikke på news.
Men jeg er da ikke ufejlbarlig.

> Jeg disker naturligvis ikke op med den slags konstateringer, medmindre
> jeg kan påvise med usvigelig sikkerhed.

Pjat, dine påvisninger er intet værd.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 09-04-08 09:47

Fra : Patruljen

Dato : 09-04-08 06:21

On 9 Apr., 10:47, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Jeg lyver aldrig bevidst, ihvertfald ikke på news.
> Men jeg er da ikke ufejlbarlig.

Det er vist ingen, som er ufejlbarlige -

> Pjat, dine påvisninger er intet værd.

Jo. da. Du lyver om Malene, for at kunne bebrejde hende at hun skriver
om religiøsitet -
Det er ikke lykkedes dig, at underbygge din påstand med nogen form for
substans. Du lyver, Vidal.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 09-04-08 17:01

On Wed, 9 Apr 2008 05:20:46 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

> Jo. da. Du lyver om Malene, for at kunne bebrejde hende at hun skriver
> om religiøsitet -

Malene skriver om "kultur".

--
MVH
Bruno

Fra : Vidal

Dato : 09-04-08 20:06

Patruljen skrev:

> Det er vist ingen, som er ufejlbarlige -

> Jo. da. Du lyver om Malene, for at kunne bebrejde hende at hun skriver
> om religiøsitet -

Det gør jeg helt klart ikke. Må jeg så kalde dig
løgner nu? Det er jo en betegnelse, der ofte flyder
ud af dit tastatur.

> Det er ikke lykkedes dig, at underbygge din påstand med nogen form for
> substans. Du lyver, Vidal.

Gode Patrulje. Læs Henrik Svendsens indlæg.
Han giver mig ret i et og alt, så det er kun
dig, der ikke har fundet ud af det endnu.

Han og jeg er blevet enige, så det er da en
slags sandhed, vi er enige om.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 09-04-08 22:35

Fra : N/A

Dato : 09-04-08 20:06

Fra : Patruljen

Dato : 09-04-08 14:46

On 9 Apr., 21:05, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Det gør jeg helt klart ikke. Må jeg så kalde dig
> løgner nu? Det er jo en betegnelse, der ofte flyder
> ud af dit tastatur.

Hun har ingenting skrevet om islam -

Og det er heller ikke en betegnelse, der ofte flyder fra mit tastatur.
Jeg tror, det er første gang, jeg udtrykker mig så tydeligt.

> Gode Patrulje. Læs Henrik Svendsens indlæg.
> Han giver mig ret i et og alt, så det er kun
> dig, der ikke har fundet ud af det endnu.

Du har endnu ikke kunne citere Malene for at skrive om muslimer. Hun
skriver vist om - fremmede.

> Han og jeg er blevet enige, så det er da en
> slags sandhed, vi er enige om.

Jamen det er da godt :)

Fra : Vidal

Dato : 09-04-08 22:35

Patruljen skrev:

> Hun har ingenting skrevet om islam -
>
> Og det er heller ikke en betegnelse, der ofte flyder fra mit tastatur.
> Jeg tror, det er første gang, jeg udtrykker mig så tydeligt.

Hvis jeg kommer med en formodning om dig, vil
du så kalde det en løgn?

> Du har endnu ikke kunne citere Malene for at skrive om muslimer. Hun
> skriver vist om - fremmede.

Som jeg tidligere har forklaret -

> Jamen det er da godt :)

Henrik og jeg er bonkammerater

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 09-04-08 22:35

Fra : Patruljen

Dato : 09-04-08 15:56

On 9 Apr., 23:34, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Hvis jeg kommer med en formodning om dig, vil
> du så kalde det en løgn?

Hvis du selv er klar over, at det er en formodning :)
Formulerer sætningen som en formodning og ikke en konstatering, så
nej.

> Som jeg tidligere har forklaret -

Så bliver - fremmede - æltet lidt rundt i Vidals ur - cellesuppe og
vups - ud kommer der - muslimer :)

:) Fint -

Fra : Patruljen

Dato : 10-04-08 05:56

On 10 Apr., 08:33, "Egon Stich" <stich-f...@stich-foto.dk> wrote:

> [...]
> Men det har da hjulpet en del gennem årene.
> Det er yderst få mord og nedslagtninger, der idag begås under dække af "kristendom".

Nej. Du tager fejl, der. Det er formuleret sådan;

"Som regel bruges betegnelsen "alvorlig synd", fordi også en dødssynd
kan tilgives, hvis synderen omvender sig, bekender sin skyld for Gud
og Kirken og er rede til at gøre bod. "

Dødssynder er iøvrigt et katolsk fænomen -

> [...]
>
> Og det skulle så være hvad?

> At du kan stille dette spørgsmål, viser klart, at du trænger til belæring om emnet.

Nej. Det viser at du trænger til belæring om emnet :)