De fremmede...
Fra : Malene P

Dato : 06-04-08 10:54

.... hader ikke kun danskerne, der tog alt for godt imod dem og kastede alt
for mange perler efter svinene. De hader åbenbart også hinanden. Ihvertfald
i kampen om at være bedst til at lave kriminalitet. Her er endnu et
eksempel. Politiet leder efter denne fremmede, som vi aldrig nogensinde
burde have tilladt at være her i landet.
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2008/04/06/110046.htm De to
skudofre kunne vi sikkert også sagtens undvære.

Malene P

Fra : Vidal

Dato : 09-04-08 10:21

Malene P skrev:
> [...]
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2008/04/06/110046.htm De to
> skudofre kunne vi sikkert også sagtens undvære.

For dig, hvad er det, der gør gerningsmanden
fremmed?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Malene P

Dato : 09-04-08 18:32

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
Ihvertfald

> For dig, hvad er det, der gør gerningsmanden
> fremmed?

Hvad gør for dig ham til dansker? Statsborgerskaber kastet i grams gennem
mere end 25 år?

Malene P

Fra : Vidal

Dato : 09-04-08 20:48

Malene P skrev:
> [...]
> Ihvertfald
>
> Hvad gør for dig ham til dansker? Statsborgerskaber kastet i grams gennem

Generel fremmedfjendskhed kan jeg under ingen
omstændigheder dele. Det er derfor, jeg har
stillet spørgsmål til dine indlæg.

Tænk på, vi kommer under ingen omstændigheder
af med dem, du kalder de fremmede. Derfor er
det fornuftigt at tage så positivt mod dem, som
muligt, for at kunne få dem integreret i det
danske samfund.

Det er måske godt for dig mentalhygiejnisk at have
et lille åndehul som dk.politik, hvor du kan få luft
for dine meninger og måske også kunne få lidt
bekræftelse, men langt bedre ville det være, hvis du
kunne få et, også for dig, fornuftigt forhold til dem.

Indstil dig på det uundgåelige, få dig nogle venner
blandt de fremmede, så vil du se, de også er mennesker.
Det ville gavne både dig og Danmark.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ivannof

Dato : 10-04-08 10:00

> [...]
> af med dem, du kalder de fremmede. Derfor er
> det fornuftigt at tage så positivt mod dem, som
> muligt, for at kunne få dem integreret i det

Nej, vi kommer nok ikke af med dem, som du siger - men nu har vi taget
positivt imod dem i snart 40 år. De fleste taler stadig deres eget sprog 90%
af tiden og har dannet parallelsamfund, som man som dansker godt kan være
lidt bange for at indgå i, da det kan være svært at forudse hvornår man
eventuelt kan være hjemfalden til æresdrab, og kan man ikke tyrkisk eller
arabisk, kan det være svært ikke at føle sig udenfor - for dansk tales kun
ved direkte henvendelse, som jeg har oplevet det!

Nu, er nok tidspunktet, hvor mange danskere stopper op og overvejer deres
stilling og hvad der bør gøres ved det!

Hilsen Ivan

Fra : Vidal

Dato : 10-04-08 10:42

Ivannof skrev:

> Nej, vi kommer nok ikke af med dem, som du siger - men nu har vi taget
> positivt imod dem i snart 40 år. De fleste taler stadig deres eget sprog 90%
> af tiden

Første generation er altid svær og hvis mødrene
er hjemmegående og ser tyrkisk eller arabisk TV
hele dagen er det en hård nød at knække. Men det
er et spørgsmål om tid.

At møde dem med fjendtlighed hjælper under ingen
omstændigheder ikke.

> [...]
> eventuelt kan være hjemfalden til æresdrab, og kan man ikke tyrkisk eller
> arabisk, kan det være svært ikke at føle sig udenfor

Hjemfalden til æresdrab? Mener du, du er i risiko-
gruppen for det? Det er vel ikke ret mange tilfælde
af det, overhovedet. Jeg har set et tal fra FN.
Det vurderes til at være 5000 på årsbasis og det
findes vel hovedsageligt sted under islamstyrede
stater.

Så risikoen for det er nok minimal i Danmark.

> - for dansk tales kun
> ved direkte henvendelse, som jeg har oplevet det!

Det er ikke min oplevelse. Jeg kommer ind imellem i
Bazaren i Gjellerup Århus og det er mit indtryk at
også (nogle) de handlende taler dansk indbyrdes.

Man kan da godt på cafeerne se en gruppe af ældre af
anden etnisk oprindelse sidde og diskutere på udenlandsk.

> Nu, er nok tidspunktet, hvor mange danskere stopper op og overvejer deres
> stilling og hvad der bør gøres ved det!

Jamen hvilken realistisk indstilling kan du finde?

Sådan en som @ foreslår jo, at vi skal slå hele
bundtet ihjel, er det sådan noget, du overvejer?

Det eneste realistiske tiltag er efter min mening at
få dem i arbejde, så de kommer ud af deres isolation
og lave sociale status. Man skal køre hårdt på at få
kvinderne ud at arbejde og få fat i børn, der står
svagt sprogligt. Man skal arbejde på de uddanner sig
og gribe tidligt ind for at modvirke kriminalitet.

På den måde undgår man også de bliver fanget ind af
de islamistiske organer, først og fremmest HuT.

Man kunne få lavet en læreinstitution i Danmark,
så man kunne uddanne egne imamer, så man ikke får
saudiske imamer, der ingen forståelse har for det
danske samfund.

Det vil ganske vist kræve resurser, både økonomiske
og menneskelige, men det vil betale sig på længere
sigt.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ivannof

Dato : 10-04-08 12:17

> Første generation er altid svær og hvis mødrene
> er hjemmegående og ser tyrkisk eller arabisk TV
> hele dagen er det en hård nød at knække. Men det
> er et spørgsmål om tid.

Jeg har boet i Ishøj og der gifter man sig hvis man f.eks. er tyrker med en
fra hjemlandet i 98% af tilfældende. Derfor er man i 3. generation lige så
tyrkisktalende som første generation.

Når jeg går i Føtex og ser folk fra mellemøsten, taler de for 90%
vedkommende ikke dansk sammen.

> At møde dem med fjendtlighed hjælper under ingen
> omstændigheder ikke.

Det gør jeg heller ikke, men jeg oplever at de har rigeligt i deres egen
verden til at være interesseret i mig.

> [...]
> af det, overhovedet. Jeg har set et tal fra FN.
> Det vurderes til at være 5000 på årsbasis og det
> findes vel hovedsageligt sted under islamstyrede

Man oplever jo det man gør.

Jeg havde en god ven på Cristiania, hvis bror i hemmelighed kom sammen med
en muslimsk pige. Da det blev opdaget blev pigens bror sendt afsted med en
mordtrussel.

Senest besøgte jeg en mand i glostrup, som havde en muslimsk pige boende i
lejligheden ovenpå som ham mente levede et dobbeltliv. Almindelig "dansk"
pige, undtagen når hendes bror og anden familie var på besøg, hvorefter hun
hverken kunne hilse eller vise at hun kendte nogle af de andre beboere. Jeg
mener bare, tænk hvis man kom til at hilse på hende på et "forkert"
tidspunkt. Så kom det måske til at gå ud over hende!

> Så risikoen for det er nok minimal i Danmark.

Så må man så beslutte sig for om man vil udvise risikoadfærd!

> Det er ikke min oplevelse. Jeg kommer ind imellem i
> Bazaren i Gjellerup Århus og det er mit indtryk at
> også (nogle) de handlende taler dansk indbyrdes.

Det har jeg også oplevet. Der er mange udlændige, der ikke kan det samme
udlandske sprog!

> [...]
>
> Sådan en som @ foreslår jo, at vi skal slå hele
> bundtet ihjel, er det sådan noget, du overvejer?

Nej, men jeg synes at man godt kunne tale dansk over hele linien som
mindstemål! Indslag i medierne fra England viser at rigtigt mange muslimer
taler engelsk.

> [...]
> svagt sprogligt. Man skal arbejde på de uddanner sig
> og gribe tidligt ind for at modvirke kriminalitet.

Det er et godt tiltag. Det ville også være godt hvis "de fremmede" ville
gøre en egen indsats for at være mindre fremmede og mere danske. Vi bor
trods alt i Danmark. Sproget ER dansk!

> [...]
> så man kunne uddanne egne imamer, så man ikke får
> saudiske imamer, der ingen forståelse har for det

Det ville være en god ide at lave en - ikke en kirkeskat - men måske en
moskéskat som kunne financiere "fordanskningen" af det islamiske virke i
Danmark. Ingen grund til at fredagsbønnen skal være på hverken engelsk,
arabisk eller andet!

Hilsen Ivan

Fra : Vidal

Dato : 10-04-08 20:06

Ivannof skrev:
> [...]
>
> Nej, men jeg synes at man godt kunne tale dansk over hele linien som
> mindstemål! Indslag i medierne fra England viser at rigtigt mange muslimer

Jeg må erkende, at jeg ikke kender livet i ghetto'erne
som du gør. Mine erfaringer med muslimer er udelukkende
med folk, der ihvertfald er tilpasset det danske samfund,
mennesker der lever et normalt liv efter det man kan
kalde danske normer, som går på arbejde, hvis børn er
i uddannelse osv.

Det er dem, jeg har mødt og ved eksisterer.

> [...]
> moskéskat som kunne financiere "fordanskningen" af det islamiske virke i
> Danmark. Ingen grund til at fredagsbønnen skal være på hverken engelsk,

Det lyder måske ikke så dumt, men er nok svært at få
gennemført, fordi muslimerne er så forskellige. Lige
fra de ekstremt fundamentalistiske til dem, der lever
ligesom andre danskere. Fra tyrkiske sekulariserede
muslimer til saudier, som ser Danmark som syndens land.

Jeg har selv svært ved at forstå, hvorfor *de* ikke
rejser til et land, der lever op til deres normer.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 10-04-08 15:18

On Thu, 10 Apr 2008 11:42:03 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Første generation er altid svær og hvis mødrene
>er hjemmegående og ser tyrkisk eller arabisk TV
>hele dagen er det en hård nød at knække. Men det
>er et spørgsmål om tid.

viljen er IKKE til stede hos arabisk talende muhamedanere

igen en gang skiller muhamedanerne sig ganske negativt ud

thailændere, filipinere, vietnamesere, kinesere osv. genererer ikke
den slags problemer

>At møde dem med fjendtlighed hjælper under ingen
>omstændigheder ikke.

muhamedanere omtaler min hustru som en luder
mig kalder de et vantro svin
min hund kalder de et urent dyr
de kalder min mad uren
de kalder det demokrati vi lever i for forkert

tålmådighed er en god ting, men alt har en grænse

hvornår begynder DU at indse at det er muhamedanere(især arabisk
talende) som bør begynde at opføre sig så de er til at være i nærheden
af

muhamedanere er den eneste gruppe af indvandrere både i DK ogg resten
af Europa som generer store problemer

>Jamen hvilken realistisk indstilling kan du finde?

f.eks. at få øjnene op for at det er muhamedanismen og dens tilhængere
der udgør et stort problem, ikke alt muligt andet

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Notion

Dato : 10-04-08 15:55

@ skrev:

> viljen er IKKE til stede hos arabisk talende muhamedanere

Det kan du så lige dokumenterer

> igen en gang skiller muhamedanerne sig ganske negativt ud
>

> thailændere, filipinere, vietnamesere, kinesere osv. genererer ikke
> den slags problemer

Så lever du i en lille verden. kommer du da udenfor??
thailændere, filippinere, vietnamesere, kinesere osv. snakker da deres
eget sprog når de er sammen, men tro du nu bare på, at det gør de ikke.
man kan jo ikke hjælpe en forfulgt vel.

> muhamedanere omtaler min hustru som en luder
> mig kalder de et vantro svin
> min hund kalder de et urent dyr
> de kalder min mad uren
> de kalder det demokrati vi lever i for forkert

Og det har de sagt til dig personlig, alle sammen?? Eller er det igen
din fantasi som løber hurtigere end du kan følge med.

> tålmådighed er en god ting, men alt har en grænse

Ja

> hvornår begynder DU at indse at det er muhamedanere(især arabisk
> talende) som bør begynde at opføre sig så de er til at være i nærheden
> af

Det samme kan siges om DF'er

> muhamedanere er den eneste gruppe af indvandrere både i DK ogg resten
> af Europa som generer store problemer

Jeg er da træt at alle de røverbander som kommer fra Polen, Baltikum,
Bulgarien osv.

> f.eks. at få øjnene op for at det er muhamedanismen og dens tilhængere
> der udgør et stort problem, ikke alt muligt andet

FÅ øjnene op for, at de fundamentalistiske DF'er og de
fundamentalistiske muslimer behøver hinanden, for ellers var
eksistensgrundlaget jo ikke tilstede.

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-04-08 18:57

"Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> skrev i meddelelsen

> FÅ øjnene op for, at de fundamentalistiske DF'er og de fundamentalistiske
> muslimer behøver hinanden, for ellers var eksistensgrundlaget jo ikke
> tilstede.

Mon ikke at det er fejltagelser af denne type, der gør det så vanskeligt for
dig at navigere i den moderne verden?

Mvh
Martin

Fra : Notion

Dato : 10-04-08 19:14

Martin Larsen skrev:
> "Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> skrev i meddelelsen

> Mon ikke at det er fejltagelser af denne type, der gør det så vanskeligt
> for dig at navigere i den moderne verden?

ava ømme ML ramte jeg din røv, løb nu bare ud og prøv at agerer
fornuftigt uden ledsager, det er på tide du prøver at spørge kommunen om
tilskud til den nye uddannelse for unge med særlige behov.

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-04-08 20:34

> ava ømme ML ramte jeg din røv, løb nu bare ud og prøv at agerer
> fornuftigt uden ledsager, det er på tide du prøver at spørge kommunen om
> tilskud til den nye uddannelse for unge med særlige behov.

Hvis der var krudt i det oversavede jagtgevær du tror du fiser rundt med,
ville din krop ligne en si der ikke var fintmasket nok til at holde på din
skrumpehjerne.

Mvh
Martin

Fra : Notion

Dato : 10-04-08 21:23

Martin Larsen skrev:
> [...]
>

> Hvis der var krudt i det oversavede jagtgevær du tror du fiser rundt
> med, ville din krop ligne en si der ikke var fintmasket nok til at holde

Lille Martin du løber da vel ikke rundt med skydevåben?? Er du så
kriminel at du følges af vanvid fra morgen til aften ?? Kan godt forstå
din mor og far prøvede en bytter med dig, men det var før ommeren kom på
mode.

Ja som dine skolelærer sagde, Martin dit største problem bliver, hvordan
samfundet vil accepterer dig som Race, dyr eller menneske ??

Fra : @

Dato : 10-04-08 19:11

On Thu, 10 Apr 2008 16:54:35 +0200, Notion
<notion_dk2006@yahoo.com.ph> wrote:

>Det kan du så lige dokumenterer

det ER gjort flere gange før

at din hukommelse er elendig er DIT problem

> [...]
>thailændere, filippinere, vietnamesere, kinesere osv. snakker da deres
>eget sprog når de er sammen, men tro du nu bare på, at det gør de ikke.

og hvad så

hvorfor kommer du altid med dit sædvanlige udenoms-VÅS

der er ikke problemer med utilpassede thailændere, filipinere,
vietnamesere, kinesere osv.

problemerne er ene og alene knyttet sammen med muhamedanere

ikke blot i DK men i hele Europa

>Og det har de sagt til dig personlig, alle sammen?? Eller er det igen
>din fantasi som løber hurtigere end du kan følge med.

>Ja

du glemte igen en gang at svare

hvornår begynder DU at indse at det er muhamedanere(især arabisk
talende) som bør begynde at opføre sig så de er til at være i nærheden
af?

>Jeg er da træt

endnu en gang sidestep og udenomsvås

bliver det til noget

ellers rejs til et af OIC's medlemslande og se hvor "godt" det går

Fra : Notion

Dato : 10-04-08 20:42

@ skrev:

> det ER gjort flere gange før

Hvor og hvornår, du kan ikke og har aldrig dokumenteret noget, så derfor
vedbliver du at undlade at indrømme dine manglende doc.

> at din hukommelse er elendig er DIT problem

Igen vis nu dine påstande, omkring at problemerne er muslimerne, da jeg
høre dig sige alle muslimerne og ikke kun de få af dem. Er det korrekt
at du mener alle muslimer??

> og hvad så
>

> hvorfor kommer du altid med dit sædvanlige udenoms-VÅS

Hvorfor er det vås, at du føler dig forfulgt er da en væsentlig
parameter her.

> der er ikke problemer med utilpassede thailændere, filipinere,
> vietnamesere, kinesere osv.

Jo da det er der da, men i din verden er sort = muslim og ikke en del
af samfundet som helhed. Derfor opdager du ikke dine ege skygge ved
gentagende trampning på dig selv.

> problemerne er ene og alene knyttet sammen med muhamedanere
>
> ikke blot i DK men i hele Europa

Nej det er jo direkte en løgn. Vi ved jo at nogle få er der problemer
med, set ud fra helmængden af muslimer, at det er de får som tager
overskriften og det er flertallet som er bedste borger i samfundet.

Ellers kan jeg jo sige at der er store problemer med Børn opvokset i en
splittet familie hvor den ene part kommer fra Asien, da de fleste jo kom
til landet uden uddannelse og sagde ja til rengørings job og andet.
Disse jo forsvinder jo hurtigt i denne vidensdelingsperiode vi inddeles
i, hvor er de så hende nu?? på kontanthjælp?? dagpenge?? under
uddannelse ?? smut du bare på biblioteket og få dem til at lave udtræk
fra DST.

> du glemte igen en gang at svare
DU fik et vel argumenteret svar, men du er ikke i stand til at se og
forstå på en og samme tid.

> hvornår begynder DU at indse at det er muhamedanere(især arabisk
> talende) som bør begynde at opføre sig så de er til at være i nærheden
> af?

Nej det er det ikke, det er de få som skaber problemet og det er mere
vigtig at finde ud af problemet og efterfølgende at løse det. At
overbevise sig om at det at være muslim er et problem gør kun dig til en
videnfattig person.

> endnu en gang sidestep og udenomsvås

HVor kan du prøve at uddybe dine viden om sidestep og vås ??

Som du kan se udstilles du som intetvidende, det er en ren ouverture at
dirigerer dig med tilpasning til et stump instrument, men du har selv
ansvaret for at tilegne dig viden nok til at agerer fornuftigt.

> nå
>
> bliver det til noget
>

> ellers rejs til et af OIC's medlemslande og se hvor "godt" det går

Som du kan se er du galt afmarcheret, indrøm nu bare at du hader
muslimer uanset om de er gode eller fårlige, bare det at de er muslimer
er nok for dit selvværd til at ophører med at eksisterer.

Fra : @

Dato : 10-04-08 21:49

On Thu, 10 Apr 2008 21:41:30 +0200, Notion
<notion_dk2006@yahoo.com.ph> wrote:

>Hvor og hvornår,

indlæg her i gruppen - op til flere gange

> [...]

>Igen vis nu dine påstande, omkring at problemerne er muslimerne, da jeg
>høre dig sige alle muslimerne og ikke kun de få af dem. Er det korrekt

ja,

det er lige som med pest og rotter

man er nødt til at få udryddet skidtet

>Hvorfor er det vås, at du føler dig forfulgt er da en væsentlig
>parameter her.

læs lidt mere

> Jo da det er der da,

såh

hvilke?

>Nej det er jo direkte en løgn. Vi ved jo at nogle få er der problemer
>med, set ud fra helmængden af muslimer, at det er de får som tager
>overskriften og det er flertallet som er bedste borger i samfundet.

pladder

uden et passivt (og positivt) bagland kan frontkæmperne for
muhamedanismens udbredelse ikke agere

>DU fik et vel argumenteret svar, men du er ikke i stand til at se og
>forstå på en og samme tid.

>Nej det er det ikke,

skulle det forestille et svar på ovenstående?

>HVor kan du prøve at uddybe dine viden om sidestep og vås ??
>
>Som du kan se udstilles du som intetvidende,

nå nu begynder svineriet

> [...]

>muslimer uanset om de er gode eller fårlige, bare det at de er muslimer
>er nok for dit selvværd til at ophører med at eksisterer.

galt afmarcheret

læs dog noget verdenshistorie

du kan ikke finde et eneste eksempel på at det er gået godt for den
oprindelige befolkning hvor muhamedanere er kommet til

Fra : Notion

Dato : 11-04-08 14:13

@ skrev:

> indlæg her i gruppen - op til flere gange
>
> at din hukommelse er elendig er DIT problem

Dit problem er jo at du ikke kan huske det som du klipper væk når du
laver en respons, derfor sættes du i bekneb for at dokumenterer dig
selv, igen kan du jo bare sætte en ID msg ind, prøv det nu.

> ja,

Åhh lille Yvonne, du behøver så sandelig hjælp af første klasse. Prøv
akkuthjælpen på riget, de vil med stor sandsynlighed hjælpe dig, da du
er et svært tilfælde.

> det er lige som med pest og rotter
>
> man er nødt til at få udryddet skidtet

Hvad har du tænk dig at gøre så?

> læs lidt mere

Jeg læser og læser, men ser kun en stakkels som føler sig forfulgt at
både gode og dårlige, da din virkelighedsfornemmelse er minimal kan jeg
kun opfordrer dig til at søge hjælp.

> såh
>
> hvilke?

Hvis du vil komme med ud i den virkelige verden kan jeg vise dig det.

> pladder

Så sandelig er det rigtigt.

> uden et passivt (og positivt) bagland kan frontkæmperne for
> muhamedanismens udbredelse ikke agere

Hvad med at møde din egen udfordring i nuet.

> skulle det forestille et svar på ovenstående?

De er kommet til et demokratisk land, de gør hvad der er demokratisk jo.

> nå nu begynder svineriet

Det er da en hjælp for dig, hvordan skal du ellers opdage at du er langt
ude på et sidespor, din verden eksistere altså ikke i virkeligheden, du
indfangedig selv i den forkerte verden lille du.

> hvornår begynder DU at indse at det er muhamedanere(især arabisk
> talende) som bør begynde at opføre sig så de er til at være i nærheden
> af?

Når du siger arabisk talende så ved jeg du mener alle, men du overser jo
tydeligt, at det ikke er alle, men få som er ude på et total forkert
spor, prøv nu at komme frem til relativitetsviden, ud af 200.000
befinder der sig vel omkring 2000 - 5000 som er ikke velkommen, skal det
virkelig forstyrrer dig så meget at du mister relativitetsviden konstant??

> galt afmarcheret

Som det ses er det fuldstændig korrekt hvad jeg skrev.

> læs dog noget verdenshistorie
>
> du kan ikke finde et eneste eksempel på at det er gået godt for den
> oprindelige befolkning hvor muhamedanere er kommet til

Er det gået godt for den oprindelige Danske befolkning ?? Jeg tror
virkelig du mener at Muslimer er kommet ud af den blå luft.

Læs igen på Abel og kain

Fra : Vidal

Dato : 10-04-08 20:14

@ skrev:

> viljen er IKKE til stede hos arabisk talende muhamedanere

Njah, det er nok ikke den nemmeste gruppe at få
tilpasset vort samfund.

> [...]
> min hund kalder de et urent dyr
> de kalder min mad uren
> de kalder det demokrati vi lever i for forkert

Du overdriver eller fantaserer, det er jeg overbevist
om.

> tålmådighed er en god ting, men alt har en grænse

Din tålmodighed er nok ikke så

> hvornår begynder DU at indse at det er muhamedanere(især arabisk
> talende) som bør begynde at opføre sig så de er til at være i nærheden
> af

I modsætning til, hvad du tror, kender jeg godt
problemerne, men dine forslag til løsning er
helt ude i hampen i forhold til, hvad der er
politisk muligt. Det er fantasterier, bliv dog
realist mand og prøv at finde ud af, hvad man
kan stille op med de faktiske problemer.

> muhamedanere er den eneste gruppe af indvandrere både i DK ogg resten
> af Europa som generer store problemer

Jamen lad os da få løst de problemer, istedet for
at fantasere om at slå milliarder ihjel, den slags
komme man inegen vegne med.

> f.eks. at få øjnene op for at det er muhamedanismen og dens tilhængere
> der udgør et stort problem, ikke alt muligt andet

Hvis du synes dine løsningsforslag er realistiske,
så ved jeg ikke, hvad man gøre for dig.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 10-04-08 21:40

On Thu, 10 Apr 2008 21:14:27 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Njah, det er nok ikke den nemmeste gruppe at få
>tilpasset vort samfund.

tilpasset!!!!

det er arabiske muhamedaneres uvilje det drejer sig om, intet andet,
disse racister anser vesterlændinge og demokrati som det rene barbari,
de VIL da ikke gøre som os barbarer, de prøver derimod at få alle
andre til at danse efter deres pibe

>Du overdriver eller fantaserer, det er jeg overbevist
>om.

hvad bygger du den tro på?

<hint> lær arabisk og hør selv efter

>Din tålmodighed er nok ikke så

>Jamen lad os da få løst de problemer,

så kom lige med opskriften til hvorledes du mener DU kan få arabisk
talende muhamedanere til at tilpasse sig

>Hvis du synes dine løsningsforslag er realistiske,
>så ved jeg ikke, hvad man gøre for dig.

jeg har endnu ikke set bedre

husk at tage 1350 års erfaring med muhamedaneres opførsel med i
beregningerne når du opfinder en løsning på muhamedanerproblemet