De fremmedes vaner
Fra : Malene P

Dato : 05-04-08 17:40

Her: http://ekstrabladet.dk/112/article992141.ece kan vi igen se et eksempel
på den påståede kulturberigelse. Da jeg er blevet opfordret til at medsende
5 linier, når jeg linker, skal jeg gerne gøre det denne gang:

Linie 1. Jeg synes ikke dette ligefrem føles som kulturberigelse.
Linie 2. Jeg savner fortsat eksempler på kulturberigelse udover billige
hindbærsnitter
Linie 3. Jeg synes fortsat at det er for let at finde links til de fremmedes
forbrydelser
Linie 4. Jeg er faktisk skide træt af mange af de fremmede.
Linie 5. Jeg er også skide træt af de ignoranter her i gruppen, som hellere
kaster sig over budbringeren end budskabet.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 05-04-08 18:01

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:
> [...]
>Linie 5. Jeg er også skide træt af de
>ignoranter her i gruppen, som hellere
>kaster sig over budbringeren end budskabet.

Linie 6. Du er i det hele taget træt.

Fra : Pernille

Dato : 05-04-08 20:59

"Peter Bang (slet UNXU3)" <peterbang@UNXU3privat.dk> skrev i en meddelelse

> Linie 6. Du er i det hele taget træt.

Eller, er det dig, Peter, der bare er træls...

Fra : Peter Bang

Dato : 06-04-08 16:30

Pernille <Hovedst@den> skrev:

>"Peter Bang (slet UNXU3)"
><peterbang@UNXU3privat.dk> skrev i en meddelelse
>t.news.tele.dk...

>Eller, er det dig, Peter, der bare er træls...

Det er muligt. Tærsklen i dette forum er ikke høj.

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-04-08 13:30

"Peter Bang (slet UNXU3)" <peterbang@UNXU3privat.dk> skrev i en
meddelelse news:12074152160.269674856622895@dtext.news.tele.dk

> Linie 6. Du er i det hele taget træt.

Forhindrer din personlighedsforstyrrelse dig i at skrive andet end onliners
som ovenstående?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-04-08 13:40

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> meddelelse news:12074152160.269674856622895@dtext.news.tele.dk

> Forhindrer din personlighedsforstyrrelse dig i at skrive andet end

Det kunne det næsten se ud til

Måske Peter Knald i Låget søger selvmordsopskrift?
Udspring fra 5 sal eller højere plejer at lykkes.

Mvh
Martin

Fra : Peter Bang

Dato : 06-04-08 16:31

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev:
> [...]
>
>Det kunne det næsten se ud til
>
>Måske Peter Knald i Låget søger selvmordsopskrift?
>Udspring fra 5 sal eller højere plejer at lykkes.

fnis

Fra : @

Dato : 07-04-08 00:27

On 06 Apr 2008 15:30:54 GMT, Peter Bang <peterbang@NUKZHprivat.dk>
(slet NUKZH) wrote:

>en

>andet end

>fnis

OKAY OKAY

så få en til at vise dig hvordan man kommer op på 5. sal

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Peter Bang

Dato : 06-04-08 16:30

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev:
> [...]
Kig indad, Jens.

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-04-08 16:40

"Peter Bang (slet 849VW)" <peterbang@849VWprivat.dk> skrev i en
meddelelse news:12074961920.577060523778762@dtext.news.tele.dk

> Kig indad, Jens.

Vil du svare mig på mit spørgsmål nu?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Bang

Dato : 06-04-08 17:25

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev:
>"Peter Bang (slet 849VW)" <peterbang@849VWprivat.dk> skrev i en
>meddelelse news:12074961920.577060523778762@dtext.news.tele.dk

>Vil du svare mig på mit spørgsmål nu?

Åh lad mig lige se ... alene inden for det sidste døgn har du
udleveret en debattørs adresse og beskyldt en anden for at have
misbrugt en 7-årig.

Jeg tror jeg undlader at beskæftige mig mere med dig. Du er
debil.

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-04-08 17:31

"Peter Bang (slet HK85J)" <peterbang@HK85Jprivat.dk> skrev i en
meddelelse news:12074994640.476365219653019@dtext.news.tele.dk

> [...]
> misbrugt en 7-årig.
>
> Jeg tror jeg undlader at beskæftige mig mere med dig. Du er

Ja, det var jo også en slags svar.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : @

Dato : 07-04-08 00:09

On Sun, 6 Apr 2008 14:29:59 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>meddelelse news:12074152160.269674856622895@dtext.news.tele.dk

>Forhindrer din personlighedsforstyrrelse dig i at skrive andet end onliners

Peter Tjubang (knald i låget)

forholdr sig _aldrig_ til indhlold

det eneste han formår er at svine mod afsender

Fra : Peter Bang

Dato : 07-04-08 14:42

@ <1@invalid.net> skrev:

>Peter Tjubang (knald i låget)
>
>forholdr sig _aldrig_ til indhlold
>
>det eneste han formår er at svine mod afsender

tjubang ... flot

Fra : Trunte

Dato : 05-04-08 21:12

http://www.gamledanskeopskrifter.dk/page671.html

Fra : Ralph

Dato : 05-04-08 22:01

"Trunte" <seierup@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.gamledanskeopskrifter.dk/page671.html

DAGENS BEDSTE INDLÆG

--
Ralph

Fra : Patruljen

Dato : 06-04-08 12:02

On 6 Apr., 14:29, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> meddelelsenews:12074152160.269674856622895@dtext.news.tele.dk

> Forhindrer din personlighedsforstyrrelse dig i at skrive andet end onliners

Behøver du absolut vifte rundt med dine dumheder ?