Grund nummer 2345...
Fra : Malene P

Dato : 05-04-08 08:54

.... til at afsky det folkefærd.
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article992062.ece Denne gang slagter
de et sjældent dyr for at blive dygtigere til at producere flere
palæstinesere. Føj fanden.

Malene P

Fra : Thomas M

Dato : 05-04-08 09:33

Malene P skrev:

> ... til at afsky det folkefærd.

Hvorfor skal man hade de palæstinensere, som ikke slagter hav
skildpadder, og ellers ikke begår noget kriminelt?

Er alle de palæstinensere du kender, ude på at slå dig og alle andre, ihjel?

Du mangler i øvrigt at svare på den tråd jeg oprettede i går.

Fra : Malene P

Dato : 05-04-08 10:20

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Hvorfor skal man hade de palæstinensere, som ikke slagter hav
> skildpadder,

Det skal man nok heller ikke -så er der altså bare 2344 grunde
tilbage???????

>og ellers ikke begår noget kriminelt?

2344 - minus ???

> Er alle de palæstinensere du kender, ude på at slå dig og alle andre,
ihjel?

Jeg kender ikke nogen palæstinesere personligt, så jeg ved ikke om de er ude
på at slå mig ihjel. Jeg ville ikke blive forbavset, hvis det forholder sig
sådan. Derimod følger jeg med i medierne og har virkelig svært ved at finde
omtale af dette udskud, uden at det handler om problemer med skidtet. Både
her i landet, i resten af verden og ikke mindst, hvor de selv påstår at høre
hjemme og har forspildt en million chancer for at få deres eget land og bare
en lille smule af respekt og sympati.

> Du mangler i øvrigt at svare på den tråd jeg oprettede i går.

Ja

Malene P

Fra : Thomas M

Dato : 05-04-08 11:12

Malene P skrev:

> Det skal man nok heller ikke -så er der altså bare 2344 grunde
> tilbage???????

Du er fascineret af tal, men ved bare ikke rigtigt hvad du skal bruge
din interesse til?

Så har du da i det mindste en hobby.

Fra : Malene P

Dato : 05-04-08 11:19

> Du er fascineret af tal, men ved bare ikke rigtigt hvad du skal bruge
> din interesse til?
>
> Så har du da i det mindste en hobby.

Jeg har flere

Jeg holder af dyr, natur og mennesker, der er værd at samle på. Hvilken
hobby har du? Pizza, cola og hiven vinger af fluer?

Malene P

Fra : @

Dato : 05-04-08 15:53

On Sat, 05 Apr 2008 10:33:08 +0200, Thomas M <its@secret> wrote:

>Hvorfor skal man hade de palæstinensere, som ikke slagter hav
>skildpadder, og ellers ikke begår noget kriminelt?

de et blot ikke blevet afsløret endnu

>Er alle de palæstinensere du kender, ude på at slå dig og alle andre, ihjel?

hvorfor en så snæver kreds?

de eneste "palæstinensere som ikke ønsker vold krig og drab er det
forsvindende lille kristne mindretal

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : abdullah Mohamed

Dato : 05-04-08 11:36

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> slagter
> de et sjældent dyr for at blive dygtigere til at producere flere

Jeg har oversat dit indlæg og sendt det til Hamas i Gaza, det bliver
spændene at læse deres svar.

Fra : Malene P

Dato : 05-04-08 11:43

"abdullah Mohamed" <mohamad@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har oversat dit indlæg og sendt det til Hamas i Gaza, det bliver
> spændene at læse deres svar.

Ja

Malene P

Fra : Vidal

Dato : 05-04-08 12:08

abdullah Mohamed skrev:

> Jeg har oversat dit indlæg og sendt det til Hamas i Gaza, det bliver
> spændene at læse deres svar.

Så Ludvig. Lad os høre nogen teorier. Er det
Kim Rovsing Larsen, der er på spil?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 05-04-08 12:48

On Sat, 05 Apr 2008 13:08:01 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Så Ludvig. Lad os høre nogen teorier. Er det
>Kim Rovsing Larsen, der er på spil?

Nok nærmere pædo-Peder....

Fra : Ivannof

Dato : 05-04-08 13:06

> Jeg har oversat dit indlæg og sendt det til Hamas i Gaza, det bliver
> spændene at læse deres svar.

Det bliver bare morderisk spændende faktisk!

Fra : Vidal

Dato : 05-04-08 13:11

abdullah Mohamed skrev:

> Jeg har oversat dit indlæg og sendt det til Hamas i Gaza, det bliver
> spændene at læse deres svar.

Lad nu være med at intimidere Malene og nyd
i stedet hendes kommentar.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Joakim

Dato : 05-04-08 12:00

> [...]
> gang slagter
> de et sjældent dyr for at blive dygtigere til at producere flere

Der er vist et eller andet gazanerne har misforstået.
Skildpaddekød/-blod helbreder kun, hvis man tilsætter knust horn
fra næsehornet.

Fra : @

Dato : 05-04-08 15:50

On Sat, 5 Apr 2008 09:53:58 +0200, "Malene P" <malenekors@hotmail.com>
wrote:

>... til at afsky det folkefærd.
>http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article992062.ece Denne gang slagter
>de et sjældent dyr for at blive dygtigere til at producere flere
>palæstinesere. Føj fanden.

nu har danskere ikke så meget at pege fingre efter andre for,

der findes ikke længere ulve, bjørne losser eller elge i danmark

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 05-04-08 23:18

Malene P skrev:
> [...]
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article992062.ece Denne gang slagter
> de et sjældent dyr for at blive dygtigere til at producere flere

Hvis de kan få penge ud af det så er det da helt fint.
Jeg har aldrig i mit liv set en læderskildpadde og er overbevist om at
det ikke vil påvirke min livskvalitet nævneværdigt hvis jeg aldrig får
en at se, så for min skyld kan de fange alle dem de vil.

- cep