Links til krimi artikler - hvorfor egentli~
Fra : Thomas M

Dato : 04-04-08 10:49

Jeg har selv postet et par links til artikler om indvandrer
kriminalitet, fordi det pisser mig af at det foregår. Jeg går ud fra at
det er af samme årsag, at andre også poster links til disse artikler.

Men så gik det op for mig, at jeg egentligt ikke får og fik noget ud af
det. Det gjorde mig ikke mere glad, og for så vidt heller ikke *mere*
sur over at disse sager var foregået. Jeg fik ikke noget *ud af* at
poste links. Det gjorde intet for mig.

Jeg mener - jeg / vi ved at det foregår og det pisser os fuldstændigt
af, men helt basalt set kan *vi* ikke gøre noget ved det. Det er ikke
engang *op* til os at gøre noget ved det. Vi kan kun bruge en masse
energi på at gejle hinanden op og blive pisse sure over at det foregår,
så hvorfor egentligt gøre det? Håber I at politikere læser jeres posts
herinde, og begynder at basere deres politik på det? Hvis politikerne
gjorde det, mon så ikke vi nu havde set f.eks væsentligt flere udvisninger?

Ville det ikke være bedre, sjovere og i det hele taget langt mere
produktivt, at bruge sin energi på noget helt andet? Jeg er begyndt at
cykle 15 kilometer om dagen, fordi det er fedt og fordi det giver mig
energi og gør mig glad. Når jeg ikke cykler, så går jeg nogle pænt lange
ture og læser spændende bøger. Efter min cykeltur igår, kom jeg hjem, og
tog mig selv i at finde det lidt morsomt, at mens jeg var ude at cykle
og ha' det godt, så var der nogen som postede links til Ekstra Bladets
artikler.

Jeg kan bare ikke se det spændende i det. Jeg kan heller ikke se det
spændende i, at jeg hidser mig op over folk jeg overhovedet ikke kender,
eller aner hvem er, kun fordi de skriver noget herinde, som jeg måske
ikke er enig i. Det er faktisk ufattelig dårlig karma, og jeg gider ikke
bruge mere tid og energi på det.

Ser frem til nogle fornuftige svar på, hvorfor man finder det givende og
interessant, at poste links til artikler om indvandrer kriminalitet. Jeg
vil gerne høre hvad det *gør* for jer, at gøre det. Hvad giver det jer?

Fra : Peter

Dato : 04-04-08 11:18

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse news:47f5f97f$0$15891

Det giver mig den forhåbning om at ikke alle disse forbrydelser og disse
forbryderiske mennekser ikke går i glemmebogen.

Fra : Peter Bang

Dato : 04-04-08 12:56

Peter <pgh@wer.nn> skrev:
>"Thomas M" <its@secret> skrev i en
> [...]

Du mener, at et link i dk.politik gør hele forskellen. Altså
efter at Ekstra Bladet har skrevet noget, så bliver det først
læst og husket, når Malene P lige har linket til artiklen?

Fra : Peter

Dato : 04-04-08 13:44

"Peter Bang (slet RFCSY)" <peterbang@RFCSYprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Du mener, at et link i dk.politik gør hele forskellen. Altså
> efter at Ekstra Bladet har skrevet noget, så bliver det først
> læst og husket, når Malene P lige har linket til artiklen?

Er der bare én eneste der bliver bare lidt berørt,
er mine forhåbninger indfriet.

Fra : Peter Bang

Dato : 04-04-08 16:07

Peter <pgh@wer.nn> skrev:
>"Peter Bang (slet RFCSY)"
><peterbang@RFCSYprivat.dk> skrev i en meddelelse
>t.news.tele.dk...

>Er der bare én eneste der bliver bare lidt berørt,
>er mine forhåbninger indfriet.

Du har ret. Alle bør linke meget mere til Ekstra Bladet, så vi
alle bliver berørt.

Fra : Peter Bang

Dato : 04-04-08 12:54

Thomas M <its@secret> skrev:
>Jeg har selv postet et par links til
> [...]
Al den angst og frygt skal man vel ikke gå og brænde inde
med ... uuuuud med det.

Fra : N_B_DK

Dato : 04-04-08 13:26

"Peter Bang (slet PLMU0)" <peterbang@PLMU0privat.dk> wrote in message
> Al den angst og frygt skal man vel ikke gå og brænde inde
> med ... uuuuud med det.

Hvor gammel er du egenligt ? ud fra dit skriv, så er du en 13-14 år, men det
skulle ikke undre mig du er på alder med tosse hans.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Peter Bang

Dato : 04-04-08 16:07

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
> [...]
>news:12073104030.91661552090401@dtext. news.tele.dk
>
>Hvor gammel er du egenligt ? ud fra
>dit skriv, så er du en 13-14 år, men det

ok