Er sex en utilgivelig politisk fejl?
Fra : Ulrich Valera

Dato : 03-04-08 09:26

Medierne har i et par uger bragt mange indslag om den skrækkelige sag
med Jeppe Kofoeds sex med en 15 årig pige, der ligesom han selv var på
et socialdemokratisk kursus.

Hans overordnede Claus Hansen var hurtigt ude med at dømme:
utilgiveligt! - og de øvrige pampere i samme parti har konsekvent
omtalt Kofoeds valg som: uacceptabelt og /eller: fejl.

Selv opfører Kofoed sig som Hr. Flovmand og er afventende overfor sine
vælgeres dom, der tydeligvis er vigtigere for ham end hans egen
opfattelse af sine egne valg.

Det er svært at se, hvori det utilgivelige eller fejlen består.

Pigen og Jeppe selv var altså faktisk gamle nok.
Ingen tvang, da de begge gerne ville.

Altså er det igen massehysteriet i DK, der tager over.

Samt hykleriet -

Alle mænd, der tør indrømme det, - når altså Fru Afskylia ikke er
tilstede, ville hellere end gerne gøre det samme, hvis de overhovedet
kunne komme i samme situation.

Nå, men lad os da endelig arbejde for en hævning af den sexuelle
lavalder til 25.

Børn under 25 år skal ikke vide noget om sex. Det kommer der alligevel
ikke noget godt ud af -

Fra : Peter Bang

Dato : 03-04-08 16:40

Ulrich Valera <ulrich@valera.cc> skrev:

>Alle mænd, der tør indrømme det, -
>når altså Fru Afskylia ikke er
>tilstede, ville hellere end gerne
>gøre det samme, hvis de overhovedet
>kunne komme i samme situation.

Sikke en viden.

Fra : Henrik

Dato : 03-04-08 09:47

On Apr 3, 5:26 pm, Ulrich Valera <ulr...@valera.cc> wrote:
> [...]
> lavalder til 25.
>
> Børn under 25 år skal ikke vide noget om sex. Det kommer der alligevel

Hvis du vil være politiker bør du nok holde dig fra den slags!!

"practice what you preach"

Fra : Bo Warming

Dato : 03-04-08 21:07

"Henrik" <meatgoogle@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> Selv opfører Kofoed sig som Hr. Flovmand og er afventende overfor sine
> vælgeres dom, der tydeligvis er vigtigere for ham end hans egen

Du og jeg kan lide mænd der står ved deres handlinger
"I did it my way"

Men kvindesagen elsker at syndere går BODSGANG og det belønnes

Næste S-ledere bliver nok en koalition af kong Jeppe-som-ny-J.O.Krag og den
superstærke totalmagtfulde, flotte floskel-dygtige Mette Frederiksen ,
partiets overdronning når Helle-ligegyldigheden snart er kasseret

Se blot hvordan Kamal Qureshi der begik modbydelig dokumentfalsk og tilmed
viste sig uærlig i opnåelse af sine lægeeksamener ,har klaret frisag og blot
har fået et par ugers ferie af sin indpisker, Ole Sohn, og nu er renset og
tilbage i alle ordførerjob

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-04-08 22:51

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> den superstærke totalmagtfulde, flotte floskel-dygtige Mette Frederiksen ,
> partiets overdronning når Helle-ligegyldigheden snart er kasseret

Nej, nej. Lider-Jeppe har ikke en chance som konge overfor det nye
sosser-matriarkat - de betænker sig ikke på at flå nosserne af ham.

Mvh
Martin

Fra : Henrik

Dato : 04-04-08 02:52

On Apr 3, 11:51 pm, "Martin Larsen" <mlar...@post7.tele.dk> wrote:

> Nej, nej. Lider-Jeppe har ikke en chance som konge overfor det nye
> sosser-matriarkat - de betænker sig ikke på at flå nosserne af ham.
>
> Mvh
> Martin

Jeg håber rent faktisk de beholder ham hos de røde tosser. Det vil kun
gøre den endnu
sværere for dem at komme tilbage til magten.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-04-08 18:57

> [...]
>
> Nej, nej. Lider-Jeppe har ikke en chance som konge overfor det nye
> sosser-matriarkat - de betænker sig ikke på at flå nosserne af ham.

BW: Har Jeppe stærke meninger?

Han kan få lov at varte op.Efter Lykketofts drejebog

Fra : Bo Warming

Dato : 05-04-08 01:37

> [...]
gøre den endnu
sværere for dem at komme tilbage til magten.

BW: Medierne vil markedsføre Jeppe så han bliver et aktiv for en oppostion
der skal vinde over Fogh.