psst -Vidal.....
Fra : Malene P

Dato : 03-04-08 15:01

.... kan du ikke lige indvie os andre i, hvad du egentlig sidder og tæller op
som svar på mine indlæg idag?

Malene P

Fra : Vidal

Dato : 03-04-08 21:37

Malene P skrev:
> .... kan du ikke lige indvie os andre i, hvad du egentlig sidder og tæller op
> som svar på mine indlæg idag?

Aftalte vi ikke, jeg skulle tælle dine muslim-indlæg
op.

Jeg er kørt lidt sur i det, men er dette ikke dit
første ikke-muslim relaterede indlæg i dag?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Malene P

Dato : 03-04-08 22:07

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Aftalte vi ikke, jeg skulle tælle dine muslim-indlæg
> op.

Nåeh sådan. Så hvor i nummer 1, nummer 2, nummer 3 osv har jeg så nævnt
noget om muslimer?

Malene P

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 04-04-08 07:32

Malene P wrote:
> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Nåeh sådan. Så hvor i nummer 1, nummer 2, nummer 3 osv har jeg så
> nævnt noget om muslimer?

Ingen steder - Vidal kan bare stadig ikke skelne mellem fremmede og
kriminelle muhamedanere. Det er som om, det er et fedt for ham.

Fra : N_B_DK

Dato : 03-04-08 22:09

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> Jeg er kørt lidt sur i det, men er dette ikke dit
> første ikke-muslim relaterede indlæg i dag?

Og tænk at hun hver eneste dag kan levere det antal links om muslimer, det
er da lidt tankevækkende ikke ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Peter Bang

Dato : 03-04-08 22:24

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
>"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message
>1.news.tele.dk

>Og tænk at hun hver eneste dag kan
>levere det antal links om muslimer, det
>er da lidt tankevækkende ikke ?

Hun er vildt dygtig, ikke? :)

Fra : @

Dato : 04-04-08 00:27

On 03 Apr 2008 21:24:02 GMT, Peter Bang <peterbang@SLAO5privat.dk>
(slet SLAO5) wrote:

>Hun er vildt dygtig, ikke? :)

og du ser slet ingen problemer i at det er så nemt på en daglig basis
at kunne finde den ene rædselsberretning efter den anden om de
muhamedanske morderes hærgen?

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Peter Bang

Dato : 04-04-08 16:27

@ <1@invalid.net> skrev:
> [...]
>

>og du ser slet ingen problemer i at det er
>så nemt på en daglig basis
>at kunne finde den ene rædselsberretning

Du må nok lige afregne med Malene P først. Hun mener ikke, der
er tale om indlæg om muslimer. Kan I ikke lige afklare det,
inden du igen sætter dommedags-trommerne igang?

Fra : N_B_DK

Dato : 04-04-08 17:01

"Peter Bang (slet NHO9V)" <peterbang@NHO9Vprivat.dk> wrote in message

> Du må nok lige afregne med Malene P først. Hun mener ikke, der
> er tale om indlæg om muslimer. Kan I ikke lige afklare det,
> inden du igen sætter dommedags-trommerne igang?

Det er nok rent tilfældigt at den kriminalitet hun linker til er muslimsk
betinget....

Fra : @

Dato : 04-04-08 19:58

On Fri, 4 Apr 2008 18:00:58 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>"Peter Bang (slet NHO9V)" <peterbang@NHO9Vprivat.dk> wrote in message

>Det er nok rent tilfældigt at den kriminalitet hun linker til er muslimsk
>betinget....

det er sikkert bare ca. 10.000 enkeltstående tilfælde,

gad vide hvor mange af disse der skal til før betonhovederne kan se en
tendens?

Fra : Peter Bang

Dato : 05-04-08 00:05

@ <1@invalid.net> skrev:
> [...]
>

>det er sikkert bare ca. 10.000
>enkeltstående tilfælde,
>

>gad vide hvor mange af disse der skal til

Du tror mere på den store muslimsk-kriminelle
konspirationsteori?

Fra : N_B_DK

Dato : 05-04-08 00:20

"Peter Bang (slet R6OEJ)" <peterbang@R6OEJprivat.dk> wrote in message

> Du tror mere på den store muslimsk-kriminelle
> konspirationsteori?

LOL så har jeg set den med.

Fra : @

Dato : 05-04-08 00:25

On 04 Apr 2008 23:05:07 GMT, Peter Bang <peterbang@R6OEJprivat.dk>
(slet R6OEJ) wrote:

>Du tror

igen personfnidder

stik du bare hovedet tilbage i sandet

Fra : Peter Bang

Dato : 05-04-08 00:04

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
> [...]
Ahh ... du gætter

Fra : N_B_DK

Dato : 05-04-08 00:21

"Peter Bang (slet ZJCDP)" <peterbang@ZJCDPprivat.dk> wrote in message

> Ahh ... du gætter

Ja baseret på ca 23423423523452 enkelt tilfælde igennem tiden.

Fra : Peter Bang

Dato : 05-04-08 13:08

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
>"Peter Bang (slet ZJCDP)" <peterbang@ZJCDPprivat.dk> wrote in
message

>Ja baseret på ca 23423423523452 enkelt tilfælde igennem tiden.

Dit niveau er imponerende

Fra : @

Dato : 04-04-08 19:52

On 04 Apr 2008 15:27:13 GMT, Peter Bang <peterbang@NHO9Vprivat.dk>
(slet NHO9V) wrote:

>Du må nok lige afregne

og endnu engang

Fra : Peter Bang

Dato : 05-04-08 00:07

@ <1@invalid.net> skrev:
> [...]
>

> du ser slet ingen problemer i at det er
>så nemt på en daglig basis
>at kunne finde den ene rædselsberretning

Du ser ikke et problem i, at du ikke ser andet?

Fra : @

Dato : 05-04-08 00:26

On 04 Apr 2008 23:07:05 GMT, Peter Bang <peterbang@VA58Nprivat.dk>
(slet VA58N) wrote:

>Du ser

som sædvanligt ikke noget svar med indhold fra vidal

ser du slet ingen problemer i at det er
så nemt på en daglig basis
at kunne finde den ene rædselsberretning
efter den anden om de
muhamedanske morderes hærgen?

hvad med at forholde dig til spørgsmålet

og blot for en enkelt gangs skyld svare

Fra : Vidal

Dato : 05-04-08 00:52

@ skrev:

> [...]
> efter den anden om de
> muhamedanske morderes hærgen?
>

> hvad med at forholde dig til spørgsmålet

Du kan til enhver tid gå ind og udvælge dig de
nyheder, du ønsker. Hvis du til enhver tid vælger
'muslimske nyheder' får du et fortegnet billede af
virkeligheden.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N_B_DK

Dato : 05-04-08 09:54

>Hvis du til enhver tid vælger
> 'muslimske nyheder' får du et fortegnet billede af
> virkeligheden.

Hvorfor gør man så det ? hvorfor er det lige at vores fængsler har flere
indvandrere som indsatte end etniske danskere ?

Fra : @

Dato : 05-04-08 15:18

On Sat, 05 Apr 2008 01:52:22 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Du kan til enhver tid
<KLIP>

> [...]

>gå ind og udvælge dig de
>nyheder, du ønsker. Hvis du til enhver tid vælger
>'muslimske nyheder' får du et fortegnet billede af

hvorledes?

hvor mange enkeltstående tilfælde skal der til før du kan se en
tendens?

Fra : @

Dato : 03-04-08 22:35

On Thu, 3 Apr 2008 23:09:08 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

>Og tænk at hun hver eneste dag kan levere det antal links om muslimer, det
>er da lidt tankevækkende ikke ?

da Vidal af gode grunde ikke kan modgå buskabet går han efter
budbringeren

Fra : Vidal

Dato : 04-04-08 10:43

N_B_DK skrev:
> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> Og tænk at hun hver eneste dag kan levere det antal links om muslimer, det
> er da lidt tankevækkende ikke ?

Malene har et lillebitte kighul ud til verden,
og gennem det kan hun kun se muslimer.

Jeg synes, det er sørgeligt. Hvorfor døber vi
ikke denne gruppe om til dk.antimuhammedaner?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Malene P

Dato : 04-04-08 10:59

> Malene har et lillebitte kighul ud til verden,
> og gennem det kan hun kun se muslimer.

Villy Dalsgaard har åbenbart et lillebitte kighul ind i mine indlæg. Jeg
spørger nu for sidste gang: HVOR har jeg skrevet noget som helst om
muslimer? Kan du ikke svare på det, må du jo nok se at både menings med- og
modstandere ikke kan opfatte dig som andet end en tåbelig forudindtaget
løgnhals.

Malene P

Fra : Vidal

Dato : 04-04-08 11:33

Malene P skrev:
> [...]
> modstandere ikke kan opfatte dig som andet end en tåbelig forudindtaget

Jeg har for nyligt kun set et par indlæg fra dig, der
ikke var muslimerrelateret. Det ene var om en vis statue
, det andet var til mig.

Så pis med dig.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N_B_DK

Dato : 04-04-08 11:59

> Så pis med dig.

Nej pis med dig, enten må du jo komme med nogle msgid, ellers er du jo blot
en løgnhals.

Fra : Vidal

Dato : 04-04-08 12:15

N_B_DK skrev:
> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> Nej pis med dig, enten må du jo komme med nogle msgid, ellers er du jo blot
> en løgnhals.

Vil du virkeligt nægte at Malenes daglige indlæg
er muslim relaterede?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 04-04-08 13:06

Vidal wrote:

> Vil du virkeligt nægte at Malenes daglige indlæg
> er muslim relaterede?

Hun skriver om fremmedes kriminalitet og skelner ikke mellem hvilken
religion, de omtalte fremmede skulle have.

Fra : N_B_DK

Dato : 04-04-08 13:36

> Vil du virkeligt nægte at Malenes daglige indlæg
> er muslim relaterede?

Nej da, men det skyldes jo at de åbenbart er ret kriminelle.

Fra : @

Dato : 04-04-08 13:51

On Fri, 04 Apr 2008 13:15:27 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Vil du virkeligt nægte at Malenes daglige indlæg
>er muslim relaterede?

hvis det er tilfældet som du jo påstår,

så er muhamedanere da en værre bande forbrydere, da Malenes indlæg
stort set omhandler voldsforbrydelser

så Vidal nu er det så endelig gået op for dig at muhamedanere er lig
problemer

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 04-04-08 13:01

Vidal wrote:

> Jeg har for nyligt kun set et par indlæg fra dig, der
> ikke var muslimerrelateret. Det ene var om en vis statue
> , det andet var til mig.
>
> Så pis med dig.

Jep, du er en lille løgnhals.

Fra : Vidal

Dato : 04-04-08 20:07

Henrik Svendsen skrev:

> Jep, du er en lille løgnhals.

Vis mig, når du nu er så begejstret for Malenes
links, hvor det handler om andet end muslimer.

Mon du kan finde 4-5 stykker? Ihvertfald ikke
mange flere, så din beskyldning falder tilbage
på dig selv.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 04-04-08 23:16

On Fri, 04 Apr 2008 21:06:57 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Vis mig, når du nu er så begejstret for Malenes
>links, hvor det handler om andet end muslimer.

og?

det kan da aldrig være Malenes skyld at links til avisartikler
omhandlende grove voldsepisoder også omhandler muhamedanere,

det eneste dette indikerer er jo at muhamedanere er ekstremt voldelige

tåler du ikke sandheden Vidal siden du kritiserer malenes indlæg?

Fra : Vidal

Dato : 05-04-08 00:55

@ skrev:

> [...]
>

> det eneste dette indikerer er jo at muhamedanere er ekstremt voldelige
>

> tåler du ikke sandheden Vidal siden du kritiserer malenes indlæg?

Sandheden er ikke noget objektivt fænomen. Du
kan til enhver tid vælge din egen sandhed. Og
hvis du vælger de 'muslimske nyheder', får du

Fra : N_B_DK

Dato : 05-04-08 09:55

> Sandheden er ikke noget objektivt fænomen. Du
> kan til enhver tid vælge din egen sandhed.

Ja det er så sandelig også det du gør.

> Og
> hvis du vælger de 'muslimske nyheder', får du
> et fortegnet billede af virkeligheden.

Og vælger man som dig at bortfiltrere dem, så er der jo ingen problemer vel
?

Fra : @

Dato : 05-04-08 15:23

On Sat, 05 Apr 2008 01:54:44 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Sandheden er ikke noget objektivt fænomen.

den påstand beviser du så lige

er det sandt at koranen forskriver at muhamedanere skal udbrede
muhamedanismen om nødvendigt med voldelige midler?

ja eller nej intet af dit sædvanlige udenomsVÅS

blot ja eller nej

så har du en ganske objektiv sandhed

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 05-04-08 15:56

@ wrote:

> den påstand beviser du så lige

Det er da altid noget, at Villy nu vedgår, hvorledes han forholder sig
til sandhed.

Fra : Vidal

Dato : 05-04-08 19:03

Henrik Svendsen skrev:

> Det er da altid noget, at Villy nu vedgår, hvorledes han forholder sig
> til sandhed.

I modsætning til hvem?

Her i gruppen findes der da masser af forskellige
sandheder, ellers var der ingen diskussion.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 05-04-08 19:51

Vidal wrote:

> I modsætning til hvem?

Til dem der ser sandhed som et objektivt fænomen. At sandhed i en debat
kan erkendes udfra hvorvidt, der er tale om sandt udsagn og ikke en løgn
eller en fejl/misforståelse osv.

> Her i gruppen findes der da masser af forskellige
> sandheder, ellers var der ingen diskussion.

"Forskellige sandheder" udtrykker i min ordbog blot, at der naturligt
kan udtrykkes flere sandheder om samme emne. F.eks. kan der siges om en
agurk, at den har farve, og den har længde. Ingen af de sandheder er
'subjektive'. Sande udsagn om et emne bliver ikke subjektive, fordi de
udtrykker forskellige sande egenskaber ved emnet.

Fra : Vidal

Dato : 07-04-08 12:08

Henrik Svendsen skrev:

> [...]
> 'subjektive'. Sande udsagn om et emne bliver ikke subjektive, fordi de
> udtrykker forskellige sande egenskaber ved emnet.

Jojo, at agurken er grøn og krum f.eks., kan vi da
sandsynligvis godt blive enige om, hvis vi ser på
den samme agurk.

Men udsagnet 'muhammedanerne er voldelige' vil du
aldrig kunne gøre til en objektiv sandhed mere end
udsagnet 'danskere begår ikke kriminalitet'.

Du kan derimod fokusere på en bestemt gruppe af mennesker
og ophobe udsagn, der viser mod en tilsyneladende sandhed.
Men som sagt, sandhed er ikke noget objektivt fænomen, men
peger som regel på en konsensus hos en gruppe mennesker.

Jeg kan godt se, du hylder Malenes sandhed. I de blindes
rige er den enøjede konge.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-04-08 12:27

Vidal wrote:

> Jojo, at agurken er grøn og krum f.eks., kan vi da
> sandsynligvis godt blive enige om, hvis vi ser på
> den samme agurk.

Objektive sande udsagn om en agurk. Ikke spor svært.

> Men udsagnet 'muhammedanerne er voldelige' vil du
> aldrig kunne gøre til en objektiv sandhed mere end
> udsagnet 'danskere begår ikke kriminalitet'.

Har jeg heller aldrig påstået. Jeg påtaler blot dit "sandhed er ikke et
objektivt fænomen". Dermed siger du jo, at sandhed er subjektiv, og det
er, som demonstret, ikke et sandt udsagn.

> Du kan derimod fokusere på en bestemt gruppe af mennesker
> og ophobe udsagn, der viser mod en tilsyneladende sandhed.

En statistisk signifikans f.eks.

> Men som sagt, sandhed er ikke noget objektivt fænomen, men
> peger som regel på en konsensus hos en gruppe mennesker.

> Jeg kan godt se, du hylder Malenes sandhed.

Hvilken af dem og hvor ser du det henne?

> I de blindes
> rige er den enøjede konge.

Af det udsagn kunne udledes, du har en ønøjet konge.

Fra : Vidal

Dato : 07-04-08 21:03

Henrik Svendsen skrev:

> Objektive sande udsagn om en agurk. Ikke spor svært.

Nemlig. Men essensen er, at vi kan *blive enige*
om det, altså en konsensus sandhed, ikke en
objektiv sandhed.

> Har jeg heller aldrig påstået. Jeg påtaler blot dit "sandhed er ikke et
> objektivt fænomen". Dermed siger du jo, at sandhed er subjektiv, og det
> er, som demonstret, ikke et sandt udsagn.

Jo. Jeg kunne jo nemt henvise til Wikipedia, f.eks
http://en.wikipedia.org/wiki/Truth , men jeg kan jo
godt indse, det ikke vil føre til noget, når du nu
hviler trygt i din objektive sandhed. Så lad os ikke
spilde mere tid på det.

> En statistisk signifikans f.eks.

Jo, men stadig ikke en objektiv sandhed.

Objektiv sandhed findes ikke, undersøger du det
mindste på, vil du se, alle, der har undersøgt på
hvad sandhed er, er enige om det. Men denne gruppe
er nok ikke egnet til mere subtile materier, derfor
gider jeg ikke tage folk ved hånden og lede dem ind
i verden. Du kan jo nok også få masser af støtte hos
de mere naive i gruppen, så I kan blive enige om, at
jeg er en stor løgner ... Nå nej, lille løgnhals.

Pyt med det.

Men du minder jo meget om et normal velorienteret
menneske, om du siger, som du gør for at score billige
point eller om du virkeligt mener det, aner jeg ikke.
I denne gruppe kan det vel også være ligegyldigt.
Den handler ikke om sandheder, men om meninger og
meninger er som bekendt ikke sandheder. Vel?

> Hvilken af dem og hvor ser du det henne?

> Af det udsagn kunne udledes, du har en ønøjet konge.

Nej, Malene er dronning i denne gruppe. Om du er en af
de blinde, der hylder hendes sandheder, gider jeg ikke
undersøge på. Men du går jo ind og forsvarer, så du har
ikke givet mig anledning til at tro andet.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-04-08 22:49

Vidal wrote:

> Nemlig. Men essensen er, at vi kan *blive enige*
> om det, altså en konsensus sandhed, ikke en
> objektiv sandhed.

Det ene udelukker ikke det andet. Et udsagn kan godt være objektivt
sandt, selvom det viser sig, at du er enig i udsagnet. :)

> Jo. Jeg kunne jo nemt henvise til Wikipedia, f.eks
> http://en.wikipedia.org/wiki/Truth ,

Du skulle have taget "objektivity" med, når vi nu taler om objektiv
sandhed.
http://www.onelook.com/?w=Objectivity&ls=a

"judgment based on observable phenomena and uninfluenced by emotions or
personal prejudices"

Som du ser, kan man objektivt vurdere noget. Og når et udsagn er sandt
(som i 2+2 er 4) og opfylder kriteriet for objektivitet, så er der tale
om et objektivt sandt udsagn.

> men jeg kan jo
> godt indse, det ikke vil føre til noget, når du nu
> hviler trygt i din objektive sandhed. Så lad os ikke
> spilde mere tid på det.

Så forventer jeg ikke, at du forholder dig yderligere til det.

> Objektiv sandhed findes ikke, undersøger du det
> mindste på, vil du se, alle, der har undersøgt på
> hvad sandhed er, er enige om det.

Noget af en påstand. Men så heller ikke mere. Der er bestemt ikke
enighed om det:
http://www.google.com/search?hl=en&q=%22objective+truth%22&btnG=Google+Search

> [...]
> de mere naive i gruppen, så I kan blive enige om, at
> jeg er en stor løgner ... Nå nej, lille løgnhals.

Du blev jo ved med at påstå, at Malene bare var efter (kriminelle -
red.) muhamedanere, selvom hendes postninger handlede om 'fremmede' uden
skelnen til disse fremmedes religiøse tilhørsforhold. Ingen kunne med
sikkerhed vide om der var tale om muhamedanere. Malene kunne ikke vide
det og skrev aldrig, at der var tale om muhamedanere.

Hun var og er klart efter kriminelle fremmede uden skelnen til deres
religiøse tilhørsforhold. Hun er klart ude efter at få kriminelle
fremmede smidt ud af landet uden skelnen til deres religiøse
tilhørsforhold. Hun har aldrig givet udtryk for mindste
forskelsbehandling beroende på religiøst tilhørsforhold. Du (og jeg)
kunne ikke finde et eneste eksempel, hvor hun nævnte muhamedanere i
stedet for 'fremmede'.

Det observable var, at hun var efter kriminelle 'fremmede' - og ikke
objektivt observerbart begrænsede sig til muhamedanske kriminelle
fremmede. .

Det var din egen personlige fordom, du skød ind, som ledte dig til, at
Malene bare var ude efter muhamedanere.

> Pyt med det.

Nåja ok - så siger vi, at du farede ud af en uholdbar tangent, som du
selv troede på, og dit udsagn derfor ikke var udtryk for løgn; men for
vildfarelse. Jeg undskylder.

> [...]
> I denne gruppe kan det vel også være ligegyldigt.
> Den handler ikke om sandheder, men om meninger og
> meninger er som bekendt ikke sandheder. Vel?

Heller ikke "subjektive sandheder"?

> Nej, Malene er dronning i denne gruppe. Om du er en af
> de blinde, der hylder hendes sandheder, gider jeg ikke
> undersøge på. Men du går jo ind og forsvarer, så du har
> ikke givet mig anledning til at tro andet.

Jeg forsvarer kun det, jeg selv mener. Uanset hvilken anden persons
sandhed, der er tale om.

Fra : Vidal

Dato : 08-04-08 10:36

Henrik Svendsen skrev:

> Det ene udelukker ikke det andet. Et udsagn kan godt være objektivt
> sandt, selvom det viser sig, at du er enig i udsagnet. :)

Ja, om noget er objektive sandheder en flertalsafgørelse,
ikke?

> [...]
> http://www.onelook.com/?w=Objectivity&ls=a
>
> "judgment based on observable phenomena and uninfluenced by emotions or

LOL, mener du, denne gruppes diskussioner er præget
af det? Uninfluenced by emotions or personal prejudices"

> [...]
> om et objektivt sandt udsagn.

> Så forventer jeg ikke, at du forholder dig yderligere til det.

Ok, så lad dog dette være mit sidste indlæg i
diskussionen med dig..

> Noget af en påstand. Men så heller ikke mere. Der er bestemt ikke
> enighed om det:
> http://www.google.com/search?hl=en&q=%22objective+truth%22&btnG=Google+Search

Der bliver jo heller ikke her taget entydigt
stilling til spørgsmålet.

> [...]

> fremmede. .
>
> Det var din egen personlige fordom, du skød ind, som ledte dig til, at

Heh - jeg venter på Malene udtaler sig positivt om
muhammedanere. 80%, mindst, af Malenes indlæg viser
hentil muslimer, hun har en fiktiv person i sine
indlæg, der Muhammed, som alle dårligdomme kredser
om.

Hvis jeg mange gange dagligt postede links, der
henviste til det positive i nazismen og gode ting,
som nazister havde foretaget, ganske vist uden at
nævne nazismen, ville du så ikke få den opfattelse,
jeg måske havde en tilbøjelighed for nazister og
nazisme?

> Nåja ok - så siger vi, at du farede ud af en uholdbar tangent, som du
> selv troede på, og dit udsagn derfor ikke var udtryk for løgn; men for
> vildfarelse. Jeg undskylder.

Tænk ikke på det.

> Heller ikke "subjektive sandheder"?

Verden er bundet sammen af subjektive sandheder.
Også denne gruppe.

Fint nok.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 08-04-08 12:23

Vidal wrote:

> Ja, om noget er objektive sandheder en flertalsafgørelse,
> ikke?

Det har ingen betydning for et udsagns objektive sandhed om flertallet
er enig eller ej. Et flertal kan sagtens være enige om, at Jesus er
sandheden, som din Jesus jo selv påstod ifølge eventyrsamlingen. Men det
gør ikke udsagnet objektivt sandt.

Udsagnet skal være objektivt og det skal være et sandt udsagn. Hvis der
ydermere ikke kan findes noget subjektivt eller falsk ved udsagnet, da
må det accepteres som objektivt sandt.

>>> Jo. Jeg kunne jo nemt henvise til Wikipedia, f.eks

> LOL, mener du, denne gruppes diskussioner er præget
> af det? Uninfluenced by emotions or personal prejudices"

Nej, og det taler jeg heller ikke en lyd om. Jeg taler om, at der
faktisk eksisterer objektiv sandhed.

> Der bliver jo heller ikke her taget entydigt
> stilling til spørgsmålet.

Nej, men din påstand om 'alle' og 'enige' var et falsk udsagn.

> Heh - jeg venter på Malene udtaler sig positivt om
> muhammedanere. 80%, mindst, af Malenes indlæg viser
> hentil muslimer,

Skyldes udelukkende at så mange af de kriminelle fremmede er
muhamedanere. Man kan ikke deraf udlede, at Malene bare er ude efter
muhamedanere.

Du kunne jo lige så påstå, at en frugtplukker, der plukker fra samtlige
frugttræer uden at skelne mellem hvorvidt, der er tale om den ene eller
anden frugt, bare er ude efter æblerne, fordi 80 procent af frugterne
viser sig at være æbler. Den holder ikke.

> hun har en fiktiv person i sine
> indlæg, der Muhammed, som alle dårligdomme kredser
> om.

Øh - hun har en fiktiv person i sine indlæg, der hedder muhammed? Det
har jeg endnu ikke set.

> [...]
> nævne nazismen, ville du så ikke få den opfattelse,
> jeg måske havde en tilbøjelighed for nazister og

Jo, og hvis Malene postede indlæg, der handlede om det dårlige ved
muhamedanere, så havde du en sag; men hendes indlæg handler om fremmede
uden skelnen til religiøst tilhørsforhold.

Fra : Vidal

Dato : 08-04-08 20:26

Henrik Svendsen skrev:

> [...]
> er enig eller ej. Et flertal kan sagtens være enige om, at Jesus er
> sandheden, som din Jesus jo selv påstod ifølge eventyrsamlingen. Men det

Nej, kristendommen hviler på et subjektivt udsagn,
som deles af alle kristne.

> Udsagnet skal være objektivt og det skal være et sandt udsagn. Hvis der
> ydermere ikke kan findes noget subjektivt eller falsk ved udsagnet, da
> må det accepteres som objektivt sandt.

Har du nogle objektive udsagn andet end typen 2+2=4?

> Nej, og det taler jeg heller ikke en lyd om. Jeg taler om, at der
> faktisk eksisterer objektiv sandhed.

Ok.

> Nej, men din påstand om 'alle' og 'enige' var et falsk udsagn.

Ja og det er klart ikke sandt, når du er uenig.

> Skyldes udelukkende at så mange af de kriminelle fremmede er
> muhamedanere. Man kan ikke deraf udlede, at Malene bare er ude efter
> muhamedanere.

Nej, men hendes 'fremmede' er klart synonymt
med muslimer, specielt konteksten taget i
betragtning. Ingen er et sekund i tvivl om det.

Man kan selvfølgeligt benægte det, men det ændrer
da ikke på det.

> [...]
> anden frugt, bare er ude efter æblerne, fordi 80 procent af frugterne
> viser sig at være æbler. Den holder ikke.

Mere end 80 %.

> Øh - hun har en fiktiv person i sine indlæg, der hedder muhammed? Det
> har jeg endnu ikke set.

Nu er det også et stykke tid siden og måske lidt
uretfærdigt at føre frem. Vi har jo alle lov til
at træde ved siden af. Men det ses her:

http://groups.google.com/group/dk.politik/browse_thread/thread/caa7d7712d024a2e/177d912504593b73?hl=en&lnk=gst&q=Muhammed+author%3Amalene#177d912504593b73

> Jo, og hvis Malene postede indlæg, der handlede om det dårlige ved
> muhamedanere, så havde du en sag; men hendes indlæg handler om fremmede
> uden skelnen til religiøst tilhørsforhold.

Har du et indlæg med negativt indhold, bortset fra
de helt tåbelige, som aprilsnarren hun røg på, der
ikke henviser til muslimer eller formodede muslimer?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 08-04-08 21:54

Vidal wrote:

> Nej, kristendommen hviler på et subjektivt udsagn,
> som deles af alle kristne.

Hvad er det udsagn, der deles af alle kristne?

> Har du nogle objektive udsagn andet end typen 2+2=4?

Jada - jeg gav dig eksemplet med agurken. Jeg kan give dig uendeligt
mange objektive udsagn.

> Ja og det er klart ikke sandt, når du er uenig.

Vrøvl. Det er objektivt opserverbart ved en simpel googling, at dit
udsagn var falsk. "Alle der har undersøgt" er _ikke_ enige.

> Nej, men hendes 'fremmede' er klart synonymt
> med muslimer, specielt konteksten taget i
> betragtning. Ingen er et sekund i tvivl om det.

Igen et falsk udsagn. Jeg er ikke alene i tvivl, jeg er helt sikker på,
at det ikke er synonymt. Desuden er du rent ud sagt luftig i din
argumentation.

> Mere end 80 %.

Så "mere end 80 %" - den holder stadig ikke.

> Nu er det også et stykke tid siden og måske lidt
> uretfærdigt at føre frem. Vi har jo alle lov til
> [...]

Det handler jo ikke om kriminelle fremmede.

> Har du et indlæg med negativt indhold, bortset fra
> de helt tåbelige, som aprilsnarren hun røg på, der
> ikke henviser til muslimer eller formodede muslimer?

Det har vi allerede været inde på 2 gange. Du og andre formoder, der må
være tale om muhamedanere; men det er ikke Malenes skyld. Det er din
egen fordom, der får dig til at konkludere, at de omtalte fremmede, om
hvem vi intet ved om religiøst tilhørsforhold, må være muhamedanere. Det
kunne lige så godt være sigøjnere, tamiler eller for den sags skyld
kristne negre. Det fremgår ikke og Malene påstår intet i retning om det
er det ene eller det andet. Hun skriver de er fremmede kriminelle, og de
skal ud af landet - og nogen gange tilføjer hun, at CRL er dum som en
dør.

Fra : Vidal

Dato : 09-04-08 10:10

Henrik Svendsen skrev:

> Det handler jo ikke om kriminelle fremmede.

Ok så. Hvad er egentligt 'fremmede'? Hvad er det, der
karakteriserer dem, så du og Malene kan identificere
dem ved at læse Ekstrabladets internetavis?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 09-04-08 10:38

Vidal wrote:

> Ok så. Hvad er egentligt 'fremmede'? Hvad er det, der
> karakteriserer dem, så du og Malene kan identificere
> dem ved at læse Ekstrabladets internetavis?

Jeg kan ikke svare på Malenes vegne; men f.eks. er udenlandske borgere
fremmede. Hvordan bar du dig ad med at identificere, der bare var tale
om muhamedanere?

Fra : Vidal

Dato : 09-04-08 11:10

Henrik Svendsen skrev:

> Jeg kan ikke svare på Malenes vegne; men f.eks. er udenlandske borgere
> fremmede. Hvordan bar du dig ad med at identificere, der bare var tale
> om muhamedanere?

Muslimer i Danmark har ofte f.eks. arabiske
og tyrkiske navne. Men hvordan kan man se,
det ikke er danske statsborgere, hvad de
fleste vel er?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 09-04-08 11:22

Vidal wrote:

> Muslimer i Danmark har ofte f.eks. arabiske
> og tyrkiske navne.

Ofte opgives ikke noget navn. Hvordan klarer du det så?

> Men hvordan kan man se,
> det ikke er danske statsborgere,

Aner det ikke, hvorfor?

> hvad de
> fleste vel er?

Det kan man godt frygte.

Fra : Vidal

Dato : 09-04-08 11:39

Henrik Svendsen skrev:

> Ofte opgives ikke noget navn. Hvordan klarer du det så?

Spørg Malene, hvordan hun udpeger dem som fremmede.

> Aner det ikke, hvorfor?

Hvis det handler om danske borgere, er det ikke
fremmede.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 09-04-08 11:44

Vidal wrote:

> Spørg Malene, hvordan hun udpeger dem som fremmede.

Nu ikke vige udenom. Her handler det om, hvordan du identificerer, der
bare er tale om muhamedanere. Hvordan gør du det, når der ikke opgives
noget navn; men der f.eks. bare står, at den mistænkte er af anden
etnisk afstamning?

Og det ved du fordi ... ?

Fra : Vidal

Dato : 09-04-08 12:14

Henrik Svendsen skrev:

> Nu ikke vige udenom. Her handler det om, hvordan du identificerer, der
> bare er tale om muhamedanere.

Det har jeg da ikke skrevet nogen steder.

Tværtimod.

> Hvordan gør du det, når der ikke opgives
> noget navn; men der f.eks. bare står, at den mistænkte er af anden
> etnisk afstamning?

Anden etnisk afstamning er lingo for muslim i
pressen. Det bruges vel ikke engang om negre
mere, med mindre da de kommer fra Somalia?

> Og det ved du fordi ... ?

Det er jo netop det, jeg spørger dig om. Hvad er det,
der karakteriserer dine og Malenes fremmede. Er det
udseende, (formodet) religion, hudfarve eller hvad?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 09-04-08 12:39

Vidal wrote:

> Det har jeg da ikke skrevet nogen steder.
>
> Tværtimod.

Tværtimod ligefrem. Du skriver, Malenes indlæg bare handler om
muhamedanere. Hvordan kommer du frem til det, hvis du ikke kan
identificere, der er tale om muhamedanere? Sidder du og gætter for så
bagefter bare at påstå det?

> Anden etnisk afstamning er lingo for muslim i
> pressen.

Sludder og paranoia. Der er tale om politiets signalement af
vedkommende. Du ser da også muhamedanere alle vegne.

> Det bruges vel ikke engang om negre
> mere,

Hvad giver dig den ide?

> med mindre da de kommer fra Somalia?

Der kommer ikke mange negre fra Somalia. Jeg har aldrig hørt om en neger
fra Somalia. Mener du også, at tamiler er negre?

> Det er jo netop det, jeg spørger dig om.

Det lød ikke som et spørgsmål; men som en holdning, du har. Var det ikke
det?

> Hvad er det,
> der karakteriserer dine og Malenes fremmede.

Igen - jeg kan ikke svare på Malenes vegne.

> Er det
> udseende, (formodet) religion, hudfarve eller hvad?

Anden etnisk afstamning kombineret med muhamedanisme kvalificerer til
både etnisk fremmed og kulturfremmed.

Fra : Vidal

Dato : 09-04-08 15:42

Henrik Svendsen skrev:

> Tværtimod ligefrem. Du skriver, Malenes indlæg bare handler om
> muhamedanere.

Nej.

> Hvordan kommer du frem til det, hvis du ikke kan
> identificere, der er tale om muhamedanere? Sidder du og gætter for så
> bagefter bare at påstå det?

Hehe, man kan måske kalde det et kvalificeret
gæt.

> Sludder og paranoia. Der er tale om politiets signalement af
> vedkommende.

Så lad os kalde det politiets lingo, også.

> Du ser da også muhamedanere alle vegne.

Ja, jeg arbejder på en arbejdsplads, hvor vi har
medarbejdere af anden etnisk oprindelse. Så der
har du for engangs skyld ret.

> Hvad giver dig den ide?

> Der kommer ikke mange negre fra Somalia. Jeg har aldrig hørt om en neger
> fra Somalia. Mener du også, at tamiler er negre?

Hvad kalder du så folk fra Somalia. Det lyder
interessant. Har du et bud eller spiller du bare
bedrevidende?

> Det lød ikke som et spørgsmål; men som en holdning, du har. Var det ikke
> det?

Jeg har da spurgt både du og Malene, hvad der
dækker over jeres 'fremmed'-snak. Men det er
der vist ingen lyst til at fortælle om.

> Anden etnisk afstamning kombineret med muhamedanisme kvalificerer til
> både etnisk fremmed og kulturfremmed.

Så det kan nemt være danskere, I betegner som
fremmede?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 09-04-08 16:14

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 09-04-08 16:35

Vidal wrote:

> Nej.

Nånå - hvem sagde du så, de handlede om?

> Hehe, man kan måske kalde det et kvalificeret
> gæt.

Endelig vedgår du, at du ikke kunne vide, der var tale om muhamedanere.
Det var du godt nok længe om.

> Så lad os kalde det politiets lingo, også.

Endnu mere paranoia - bevis endelig at "anden etnisk afstamning" er
politilingo for muhamedanere.

> Ja, jeg arbejder på en arbejdsplads, hvor vi har
> medarbejdere af anden etnisk oprindelse. Så der
> har du for engangs skyld ret.

Selvfølgelig har jeg ret.

Halloooo .... ? Hvorfor viger du uden om det spørgsmål? Endnu et
eksempel på dit luftige gætteri?

> Hvad kalder du så folk fra Somalia.

Normalt somaliere. Der også et lille mindretal ikke-somaliere i
omalia - dem har jeg andre navne for.

> Det lyder
> interessant.

Det er det også.

> Har du et bud eller spiller du bare
> bedrevidende?

Er det ikke lidt dumt af dig at stille dig an, når du ikke ved, hvad du
taler om? I min ungdom kom jeg sammen med en somalier igennem 7 år, og
jeg garantere dig, at de tager det ilde op, hvis nogen ignorant kalder
dem for negre.

Læs og lær:
http://www.libertyforum.org/showflat.php?Cat=&Board=news_culture&Number=294966687&view=collapsed&sb=5&o=21&part=

> Jeg har da spurgt både du og Malene, hvad der
> dækker over jeres 'fremmed'-snak. Men det er
> der vist ingen lyst til at fortælle om.

Du må da være være temmelig svagtopfattende. Jeg kan (for tredie gang)
ikke svare på Malenes vegne, og jeg har allerede givet dig tre eksempler
på, hvad en fremmed kan være for en størrelse.

> Så det kan nemt være danskere, I betegner som
> fremmede?

For fjerde gang min lille dumme ven - jeg kan ikke svare på Malenes
vegne. Og ja, det kan nemt være danske statsborgere, jeg betegner som
fremmede.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 09-04-08 16:43

Vidal wrote:

> [...]

politilingo for muhamedanere.

> Ja, jeg arbejder på en arbejdsplads, hvor vi har
> medarbejdere af anden etnisk oprindelse. Så der

Selvfølgelig har jeg ret.

> [...]
eksempel på dit luftige gætteri?

> Hvad kalder du så folk fra Somalia.

Normalt somaliere. Der også et lille mindretal ikke-somaliere i

Det er det også.

Fra : Vidal

Dato : 09-04-08 20:00

Henrik Svendsen skrev:

> Nånå - hvem sagde du så, de handlede om?

Jeg har sagt, at ihvertfald 80% handlede om
muslimer og det bekræfter du jo mig i.

> Endelig vedgår du, at du ikke kunne vide, der var tale om muhamedanere.
> Det var du godt nok længe om.

Min kære kloge ven. Hvis jeg gik rundt i
strækmarch med armen hævet i en vinkel på
45 grader og råbte 'heil Hitler' og gik
med Jonni i hånden, ville du nok gætte på,
jeg var nazist.

Du ville ikke kunne vide det, men du ville nok
kunne afgive et kvalificeret gæt.

> Endnu mere paranoia - bevis endelig at "anden etnisk afstamning" er
> politilingo for muhamedanere.

Hvordan skulle jeg kunne det? Det er noget
folk ved, altså bortset fra dig, der jo skal
forsvare Malenes ære.

> Selvfølgelig har jeg ret.

> Halloooo .... ? Hvorfor viger du uden om det spørgsmål? Endnu et
> eksempel på dit luftige gætteri?

Hov, hvilket spørgsmål? At man ikke bruger det
om negre mere? Det gør man ikke, fordi de sorte
vi har i Danmark, som oftest hører til den vestlige
kultur, altså bortset fra Somalierne ...

> Normalt somaliere. Der også et lille mindretal ikke-somaliere i
> omalia - dem har jeg andre navne for.

Jeg kender ikke omalia? Men somaliere har sort
hud, de har lyserøde håndflade, de stammer fra
Somalia *i* Afrika. Hvad forlanger du mere?

> [...]
> taler om? I min ungdom kom jeg sammen med en somalier igennem 7 år, og
> jeg garantere dig, at de tager det ilde op, hvis nogen ignorant kalder

Jamen, jeg kender skam også somaliere. Selvom jeg
som sådan aldrig er kommet sammen med en.

> Læs og lær:
> http://www.libertyforum.org/showflat.php?Cat=&Board=news_culture&Number=294966687&view=collapsed&sb=5&o=21&part=

Hehe, med billeder af halve og kvarte somalierer.

Men se, læs og lær.

http://wordnet.princeton.edu/perl/webwn?s=negro

- a person with dark skin who comes from Africa (or whose ancestors came
from Africa))

Hvordan afviger somaliere fra det.

> Du må da være være temmelig svagtopfattende. Jeg kan (for tredie gang)
> ikke svare på Malenes vegne, og jeg har allerede givet dig tre eksempler
> på, hvad en fremmed kan være for en størrelse.

Jo det er rigtigt og jeg synes dit svar er
fint og bekræfter min formodning.

> For fjerde gang min lille dumme ven - jeg kan ikke svare på Malenes
> vegne. Og ja, det kan nemt være danske statsborgere, jeg betegner som
> fremmede.

Du stiller dig op og forsvarer Malenes indlæg,
ikke? Hvorfor skulle du det, hvis du ikke
forsvarer dem?

Men du har givet et fint svar på, hvem du mener,
de fremmede er.

Tak.

--
Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 10-04-08 12:15

Vidal wrote:

> Jeg har sagt, at ihvertfald 80% handlede om
> muslimer og det bekræfter du jo mig i.

Næh.

Du har sagt, at Malene kun kan se muhamedanere, og at hun bare var ude
efter at knalde muhamedanere. Hvor det var tydeligt, at hun var ude
efter fremmede som sådan og ikke nævnte med et ord, at der var tale om
muhamedanere specifikt.

> Min kære kloge ven. Hvis jeg gik rundt i
> strækmarch med armen hævet i en vinkel på
> 45 grader og råbte 'heil Hitler' og gik
> med Jonni i hånden, ville du nok gætte på,
> jeg var nazist.

Ja, du siger jo ligesom 'heil hitler'. Dårligt eksempel udover at være
lige til en Goodwin.

> Hvordan skulle jeg kunne det?

Aner det ikke, det er din bevisbyrde. Du har igen fremsat en tåbelig
påstand uden at kunne bakke den op.

> Det er noget
> folk ved, altså bortset fra dig, der jo skal
> forsvare Malenes ære.

Nu fantaserer du igen.

> Hov, hvilket spørgsmål?

Det der står skrevet i indlægget. Med tilhørende spørgsmålstegn.

> At man ikke bruger det
> om negre mere?

'Mere'? Du mener ovenikøbet, man har brugt det om negre før; men nu er
gået bort fra det? Og hvad bygger du så den nye påstand på?

> Det gør man ikke, fordi de sorte
> vi har i Danmark, som oftest hører til den vestlige
> kultur, altså bortset fra Somalierne ...

Igen påstår du helt hen i vejret uden mindste dokumentation.

> Jeg kender ikke omalia? Men somaliere har sort
> hud, de har lyserøde håndflade, de stammer fra
> Somalia *i* Afrika. Hvad forlanger du mere?

Somaliere har ikke nødvendigvis sort hud. De har oftest lokket hår
modsat negres krusede hår, De har en helt anderledes facial struktur -
og de adskiller sig genetisk afgørende fra negre generelt.

> Hehe, med billeder af halve og kvarte somalierer.

Du ser vist kun, du vil se. Så du lærte intet. Det var selvfølgelig ikke
de viste halve eller kvarte, der havde relevans; men det var det eneste,
du ville bide mærke i.

> Men se, læs og lær.
>
> http://wordnet.princeton.edu/perl/webwn?s=negro
>
> - a person with dark skin who comes from Africa (or whose ancestors
> came from Africa))

En meget ufyldestgørende beskrivelse. Så kunne du lige så godt påstå, at
tamiler er negre, for de er også sorte, og deres forfædre kommer også
fra Afrika. Desuden kan somaliere sagtens være endog meget lyse i huden.
Der mangler også beskrivelsen af hårstruktur, hvor det for negres
vedkommende gælder, at de altid har kruset hår, noget kun et mindretal
af somaliere har.

Hvis du havde gidet at læse det, jeg sendte dig om somaliere, så ville
du have lært, at de genetisk adskiller sig dramatisk fra negre generelt.

"recent research has shown that the average Somali is genetically only
15% Caucasian, which includes Arabs, North Africans, as well as
Europeans. The rest of the Somali genome consists of 5% Sub-Saharan
African genes, and the remaining 80% consists of Cushitic genes."

> Jo det er rigtigt

Jada.

> og jeg synes dit svar er
> fint og bekræfter min formodning.

Om hvad?

> Du stiller dig op og forsvarer Malenes indlæg, ikke?

Nej.

>Hvorfor skulle du det, hvis du ikke
> forsvarer dem?

Nu cirkelslutter du dig rundtosset.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 10-04-08 17:08

On Thu, 10 Apr 2008 13:14:31 +0200, Henrik Svendsen wrote:

> [...]
> efter at knalde muhamedanere. Hvor det var tydeligt, at hun var ude
> efter fremmede som sådan og ikke nævnte med et ord, at der var tale om

Jeg tror skam heller ikke at Malene går efter noget specifikt, når hun vil
knalde fremmede.

--
MVH
Bruno

Fra : N/A

Dato : 09-04-08 15:33

Fra : N/A

Dato : 09-04-08 15:33

Fra : N/A

Dato : 09-04-08 15:33

Fra : N/A

Dato : 09-04-08 15:33

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 08-04-08 12:17

Fra : N/A

Dato : 09-04-08 15:33

Fra : N/A

Dato : 09-04-08 15:33

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-04-08 12:43

Fra : N/A

Dato : 09-04-08 15:33

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 05-04-08 10:32

Vidal wrote:

> Vis mig, når du nu er så begejstret for Malenes
> links, hvor det handler om andet end muslimer.

Du er latterlig i dit ynkelige forsøg på at knibe udenom. Ingen ved jo
hvorvidt, der er tale om muhamedanere, da det ikke nævnes. Så din
påstand var ikke andet end en løgn.

Malenes links handler om fremmedes kriminalitet uden skelnen til
religiøst vanvidstilhørsfold. Hun nævner ikke med et ord, at der tale om
muhamedanere, og jeg mangler endnu at se en eneste af de tillinkede
artikler komme ind på, hvorvidt de omtalte fremmede skulle være
muhamedanere.

Fra : Malene P

Dato : 05-04-08 11:15

> Vis mig, når du nu er så begejstret for Malenes
> links, hvor det handler om andet end muslimer.

Jeg burde vel killfiltre dig -men jeg håber på, at selv dine venner og mine
fjender her i gruppen er ved at indse, at du er fuld af løgn. prøver lige
igen: Hvor fanden har jeg i mine indlæg og links omtalt noget som helst
omkring muslimer?

Malene P

Fra : Vidal

Dato : 05-04-08 18:29

Malene P skrev:
> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg burde vel killfiltre dig -men jeg håber på, at selv dine venner og mine
> fjender her i gruppen er ved at indse, at du er fuld af løgn.

Jeg lyver ikke. Men det er jo altid bekvemt at
affærdige folk med andre meninger end en selv,
som løgnere.

Det er vist god totalitær praksis. I øver jer lidt
til den gode dag.

> prøver lige
> igen: Hvor fanden har jeg i mine indlæg og links omtalt noget som helst
> omkring muslimer?

Dine links peger altid på en eller anden hændelse,
som enten handler om eller ud fra din tankegang
formodentligt involverer muslimer.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Malene P

Dato : 05-04-08 18:41

> [...]
> til den gode dag.

> Dine links peger altid på en eller anden hændelse,
> som enten handler om eller ud fra din tankegang

OK. EOD -hvis du ser muslimer alle vegne, er det ikke mit ansvar.

Malene P

Fra : Malene P

Dato : 08-04-08 16:15

> [...]
> til den gode dag.

> Dine links peger altid på en eller anden hændelse,
> som enten handler om eller ud fra din tankegang

Mine links peger ofte på kriminalitet begået af fremmede. Der står hverken i
mine indlæg eller som regel i artiklen, jeg linker til, noget som helst om
den kriminelle fremmedes religiøse holdninger. Hvis du finder en sammenhæng
mellem forbrydelserne og forbrydernes religion, må det stå for din egen
regning.

Malene P

Fra : Vidal

Dato : 08-04-08 20:47

Malene P skrev:

> [...]
> mellem forbrydelserne og forbrydernes religion, må det stå for din egen

OK.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 09-04-08 10:18

Malene P skrev:

> [...]
> mellem forbrydelserne og forbrydernes religion, må det stå for din egen

Ja, jeg har besvaret dette indlæg en gang, men
der er et spørgsmål, som trænger sig på.

For dig, hvad er det at være 'fremmed'? Det synes
jeg vil være spændende, hvis du kan definere det.

Vil du forklare, hvilke karakteristika der afgør,
at du mener, du har fundet frem til en fremmed.
Det er jo ikke (formodet) tro eller udseende ifølge
det, du selv siger.

Hvad er det så?

Kan du forklare, hvordan du på de ofte kortfattede
ekstrablads-indlæg på netavisen, kan afgøre, at
her er der tale om en fremmed?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 08-04-08 10:53

Fra : N/A

Dato : 05-04-08 00:56

Fra : N/A

Dato : 05-04-08 00:56

Fra : N_B_DK

Dato : 04-04-08 11:58

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> Jeg synes, det er sørgeligt. Hvorfor døber vi
> ikke denne gruppe om til dk.antimuhammedaner?

Fordi dem der er problemet er de kriminelle indvandrere, men kan forstå du
mener det er muslimer der er problemet ? (det skal du såmænd ikke være ked
af, det er også det indtryk jeg har)

Fra : N/A

Dato : 05-04-08 00:56

Fra : Peter Bang

Dato : 05-04-08 13:07

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> skrev:
>On 5 Apr., 01:07, Peter Bang <peterb...@VA58Nprivat.dk> (slet
VA58N)

>Nu svarede du ikke gjorde du ?
>Men må endnu engang begive dig ud i omnipotente forestillinger
om at
>vide, hvad andre ser og den slags.
>
>Hvad er der galt i hovedet på dig ?

Få et navn.

Fra : Peter Bang

Dato : 05-04-08 15:22

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> skrev:
>On 5 Apr., 14:06, Peter Bang <peterb...@L3MRMprivat.dk> (slet
L3MRM)

forestillinger

>Jeg har oplyst dig 3 gange tidligere - jeg har et navn. Har du
tit
>svært ved at begribe selv enkle sætninger ?
>Så tror pokker, du ikke kan svare på direkte spørgsmål -
>
>Prøv at forklare -
>Hvordan afgør du,hvad andre kan se og hvad andre ikke kan se ?
>
>Krystalkuglen ?

Andre kan se og ikke se?!? ... :D ... Start en ny tråd.

Fra : Patruljen

Dato : 04-04-08 14:03

On 4 Apr., 21:06, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Vis mig, når du nu er så begejstret for Malenes
> links, hvor det handler om andet end muslimer.

Er du sikker på, at han ligefrem er begejstret for Malenes links ?
Og hvordan kan du med sikkerhed konstatere - begejstring egentlig.

Endnu et - strikt retorisk spørgsmål.

Mestrene spiller Vidal endnu et puds :)

Dertil endnu et - strikt retorisk spørgsmål. Hvordan afgøres det, at
Malenes vindue til verden er dels lille, desuden at hun alene kan se
muslimer - derude.

Mestrene informerer Vidal, igen, igen og igen.

Det er næsten en egenskab jeg kan blive helt misundelig på. Næsten.
Hvis ikke lige det var fordi, at det er rasende naturstridigt :)
Man sidder i en landsby uden gadebelysning - Og kan herfra konstatere
både følelsestilstande og andres virkelighed.

Hvordan bærer du dig dog ad, Villy ?
Er du guidet, som det hedder i de mere overnaturlige cirkler ?

Fra : Vidal

Dato : 05-04-08 00:56

Patruljen skrev:

> [...]
> både følelsestilstande og andres virkelighed.
>
> Hvordan bærer du dig dog ad, Villy ?
> Er du guidet, som det hedder i de mere overnaturlige cirkler ?

??

Du forbløffer mig til enhver tid, patrulje.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 05-04-08 00:56

Fra : Patruljen

Dato : 04-04-08 18:34

On 5 Apr., 01:56, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> ??
>
> Du forbløffer mig til enhver tid, patrulje.

Det er ikke så svært at forbløffe en forudsigelig hjerne, Vidal.

Fra : Patruljen

Dato : 04-04-08 18:37

Fra : @

Dato : 05-04-08 15:28

On Fri, 4 Apr 2008 17:36:57 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Nu svarede du ikke gjorde du ?

bare kom igang DU er laaaaaangt bagud med at svare,
men du kan da starte her:

Fra : Patruljen

Dato : 05-04-08 06:33

Fra : Patruljen

Dato : 07-04-08 16:11

On 5 Apr., 19:29, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Jeg lyver ikke. Men det er jo altid bekvemt at
> affærdige folk med andre meninger end en selv,
> som løgnere.

Hvis du ikke kan linke eller henvise til et citat fra malene, så
retter du falske vidnesbyrd mod din næste.

Jeg troede, at du var kristen og gik ind for noget andet og mere
sandfærdigt. Er det syndsforladelsen, der redder din r.. fra at blive
ristet på lossepladsen ?

> [...]
> til den gode dag.

> Dine links peger altid på en eller anden hændelse,
> som enten handler om eller ud fra din tankegang

Du er en løgner. Du mener, at tingene peger i en eller anden retning.
Og hvad så -
Hvis du ikke er en løgner, kan du sikkert henvise til et citat fra
malene, hvor hun henviser til muslimer.

Kan du det ?

Fra : Vidal

Dato : 08-04-08 10:53

Patruljen skrev:

> [...]
>
> Jeg troede, at du var kristen og gik ind for noget andet og mere
> sandfærdigt. Er det syndsforladelsen, der redder din r.. fra at blive

Som sædvanlig, du fatter åbenbart ikke, hvad
kristendom er.

> [...]
> Og hvad så -
> Hvis du ikke er en løgner, kan du sikkert henvise til et citat fra

For Malene er 'fremmede' synonymt med muslimer.
Det behøver man ikke være tankelæser for at se.

Mere end 80% af hendes indlæg linker til 'fremmede'.

Sæt ølse for, sæt ølse bag, pølsen beholder dog sin
smag.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 08-04-08 20:42

Fra : Patruljen

Dato : 08-04-08 04:40

On 8 Apr., 11:52, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Som sædvanlig, du fatter åbenbart ikke, hvad
> kristendom er.

He -

Det bliver du ved med at skrive - men er det nu også rigtigt -
Fortæller biblen dig ikke, at du ikke må rette falske vidnesbyrd mod
din næste ?

Hvorfor gør du det så ?

> For Malene er 'fremmede' synonymt med muslimer.
> Det behøver man ikke være tankelæser for at se.

Så der står helt reelt ingenting om muslimer, men i din
"oversættelse", er det pludselig den muslimske tro, sagen drejer sig
om ?

Du er en løgner -

Er det ikke generende for din kristne tro, at hælde løgn om andre ud
på usenet ?

> Mere end 80% af hendes indlæg linker til 'fremmede'.

Fremmede -
Men religionen er ikke nævnt med et ord, er den ?

> Sæt ølse for, sæt ølse bag, pølsen beholder dog sin
> smag.

Den ved du nok bedre end jeg :)

Sæt øgne for og øgne bag. Løgnen beholder dog sin smag -
Har du en dårlig smag i munden, Vidal ?

Fra : Vidal

Dato : 08-04-08 20:42

Patruljen skrev:

> Fremmede -
> Men religionen er ikke nævnt med et ord, er den ?

Find et af Malenes indlæg, der ikke linker til
muslimer eller formodede muslimer, bortset fra
de helt tåbelige misforståelser.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 08-04-08 14:12

On 8 Apr., 21:42, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Find et af Malenes indlæg, der ikke linker til
> muslimer eller formodede muslimer, bortset fra
> de helt tåbelige misforståelser.

:)

Nope. Det gider jeg nu ikke - Jeg har læst i Malenes indlæg nogen
gange. Der har ingenting været skrevet om muslimer. Det er vel
egentlig også det hun selv skriver, er det ikke ?

Det er naturligvis anklageren, som har bevisbyrden. Og du opfinder
frejdigt en løgn, så du kan bebrejde Malene.

Fra : Patruljen

Dato : 09-04-08 06:24

On 9 Apr., 13:13, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> der karakteriserer dine og Malenes fremmede. Er det
> udseende, (formodet) religion, hudfarve eller hvad?

Uha, uha. Flere fremskridt.
Nu undersøger du ligefrem andres synspunkter, før du blamerer dem med
dine formodninger. Flot, Vidal. Endnu er skridt i den rigtige retning -

Fra : Vidal

Dato : 09-04-08 15:33

Patruljen skrev:

> Uha, uha. Flere fremskridt.
> Nu undersøger du ligefrem andres synspunkter, før du blamerer dem med
> dine formodninger. Flot, Vidal. Endnu er skridt i den rigtige retning -

Ja, du forstår jo ikke, at man kan forstå
andres bevæggrunde. Du kalder det vistnok
for telepati?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 09-04-08 15:33

Fra : Patruljen

Dato : 09-04-08 08:57

On 9 Apr., 16:32, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Ja, du forstår jo ikke, at man kan forstå
> andres bevæggrunde. Du kalder det vistnok
> for telepati?

:)

Der er en væsentlig forskel på at forstå andres bevægegrunde, og til
at vide hvad de er -
Og hvis ikke du bilder dig ind at være telepatisk, hvordan kan du så
vide -

Hvis du vil have forståelse for -andre - andres bevægegrunde -
undersøger du e.x. deres synspunkter først.
Frem for at fortælle, at du godt kender dem iforvejen -

Fra : Patruljen

Dato : 09-04-08 09:02

On 9 Apr., 16:41, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Jeg har da spurgt både du og Malene, hvad der
> dækker over jeres 'fremmed'-snak. Men det er
> der vist ingen lyst til at fortælle om.

Du behøver jo ingen til at fortælle dig noget som helst :)
Du skrev dette i dit 2.indlæg, remember ?

Fra : Vidal

Dato : 09-04-08 16:14

Patruljen skrev:

> Du behøver jo ingen til at fortælle dig noget som helst :)
> Du skrev dette i dit 2.indlæg, remember ?
>
> "Malene har et lillebitte kighul ud til verden,
> og gennem det kan hun kun se muslimer. "

Ja? Ser du noget forkert i det?

> "Jeg synes, det er sørgeligt. Hvorfor døber vi
> ikke denne gruppe om til dk.antimuhammedaner? "

Synes du ikke det er sørgeligt?

----
Henrik Svendsen:

Anden etnisk afstamning kombineret med muhamedanisme kvalificerer til
både etnisk fremmed og kulturfremmed.
----

Jeg tror, han svarer både på sine egne og Malenes vegne.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 09-04-08 10:21

On 9 Apr., 17:14, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Ja? Ser du noget forkert i det?

Ja -

Jeg har vist gjort dig opmærksom på, hvad jeg finder forkert.

> Synes du ikke det er sørgeligt?

Det er ikke noget, der får mig til at finde sørgebindet frem :)
Jeg tænker, at det er et udtryk for, hvad der bevæger sig -
Eller optager sindene rundt omkring.