Fejlfarve-drengebande kaster sten efter vu~
Fra : John

Dato : 03-04-08 13:42

Hver dag sin utrolige nyhed:

"En vuggestue på Nørrebro er flere gange blevet truet af unge
indvandrerdrenge, der kaster med sten efter børn, pædagoger og forældre":
http://jp.dk/indland/kbh/article1309589.ece

Jaja, jeg véd godt, at de søde små Ahmed'er keder sig, og de skal vel også
ha' lov at øve sig på små, overkommelige mål, så de, når de bli'r større,
kan kaste sten efter politi, brandfolk, lægevagt mm.

Hvor længe skal dette idioti dog fortsætte, og hvor er forbryderspirernes
forældre?

John

Fra : Pernille

Dato : 03-04-08 13:52

> [...]
> kan kaste sten efter politi, brandfolk, lægevagt mm.
>
> Hvor længe skal dette idioti dog fortsætte, og hvor er forbryderspirernes

Det er meget for galt!!!
Men, lad være med at kalde dem "fejlfarvede". Kald dem "indvandrerdrenge", -
som du gør, i det du skriver.
Jeg er også rigtig meget træt af al den ballade, de slipper af sted med at
lave.
Jeg er glad for, at jeg bor langt væk fra København. - Men der bor folk på
Nørrebro, som jeg elsker. Det er ubehageligt, konstant at høre om
indvandrer-ballade på de kanter.
Noget må der gøres!!!

Fra : Peter Bang

Dato : 03-04-08 14:00

Pernille <Hovedst@den> skrev:

>"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i
>en meddelelse
>news.tele.dk...

>Det er meget for galt!!!
>Men, lad være med at kalde dem
>"fejlfarvede". Kald dem
>"indvandrerdrenge", -
>som du gør, i det du skriver.

Du mener, at John ikke må skrive hvad han nu mener?

>Jeg er også rigtig meget træt af al
> [...]

Rigtigt Pernille. 'Nogen' må gøre noget, ikke?

Fra : N_B_DK

Dato : 03-04-08 14:46

"Peter Bang (slet BJMOW)" <peterbang@BJMOWprivat.dk> wrote in message

> Rigtigt Pernille. 'Nogen' må gøre noget, ikke?

Ja drukne de satans unger.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Pernille

Dato : 03-04-08 14:51

"Peter Bang (slet BJMOW)" <peterbang@BJMOWprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Du mener, at John ikke må skrive hvad han nu mener?

Jo, det må han da... Men, jeg har svært ved at tage ham alvorligt, når han
omtaler folk, på den måde. Det siger mere om ham, end om dem, som han
omtaler.

Fra : Peter Bang

Dato : 03-04-08 16:31

Pernille <Hovedst@den> skrev:

>"Peter Bang (slet BJMOW)"
><peterbang@BJMOWprivat.dk> skrev i en meddelelse
>t.news.tele.dk...

>Jo, det må han da...

Hvorfor skriver du så, at han skal lade være?

Fra : Pernille

Dato : 03-04-08 19:26

"Peter Bang (slet HDES2)" <peterbang@HDES2privat.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor skriver du så, at han skal lade være?

Fordi, jeg regner med, at han gerne vil tages alvorligt!

Fra : JBH

Dato : 03-04-08 22:27

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> "Peter Bang (slet HDES2)" <peterbang@HDES2privat.dk> skrev i en meddelelse

> Fordi, jeg regner med, at han gerne vil tages alvorligt!

Glem at diskutere seriøst med Peter Knald (i låget), han forsøger kun at
flytte fokus væk fra sagens kerne.

mvh
JBH

Fra : Peter Bang

Dato : 04-04-08 16:33

JBH <Skodkontoen@hotmail.com> skrev:

>Glem at diskutere seriøst med Peter
>Knald (i låget),

Arj altså ... du er sjov bandit

>han forsøger kun at
>flytte fokus væk fra sagens kerne.

Du bilder dig ind, at Malene P Fan Club evner at fokusere på
sagens kerne?? :)

Fra : Peter Bang

Dato : 04-04-08 16:30

Pernille <Hovedst@den> skrev:

>Fordi, jeg regner med, at han gerne
>vil tages alvorligt!

Så du vil gerne tage ham alvorligt, så længe han pakker sine
perfiditeter pænt ind?

Fra : @

Dato : 03-04-08 14:57

On Thu, 3 Apr 2008 14:51:35 +0200, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

>Det er meget for galt!!!
>Men, lad være med at kalde dem "fejlfarvede". Kald dem "indvandrerdrenge", -

man kan ganske roligt kalde dem muhamedanere

jeg tør godt vædde en kasse god rødvin på at ingen af disse
stenkastende voldsforbrydere er af hverken chilensk, svensk eller
jødisk herkomst

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : John

Dato : 03-04-08 15:02

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> lad være med at kalde dem "fejlfarvede"

Du har ganske ret. Det kan misforstås.

John :(

Fra : Per Rønne

Dato : 04-04-08 11:41

"Pernille" <Hovedst@den> wrote:

> Men, lad være med at kalde dem "fejlfarvede". Kald dem "indvandrerdrenge", -
> som du gør, i det du skriver.

Måske skulle du så også huske på at de børnehavebørn det går ud over,
sandsynligvis også er indvandrerbørn ... det drejer sig da vist om
Mjølnerparkens Børnehave.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 04-04-08 12:12

> Måske skulle du så også huske på at de børnehavebørn det går ud over,
> sandsynligvis også er indvandrerbørn ... det drejer sig da vist om
> Mjølnerparkens Børnehave.

Og så er det altså helt i orden ? jøsses siger jeg bare.

Fra : Per Rønne

Dato : 04-04-08 14:52

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Og så er det altså helt i orden ? jøsses siger jeg bare.

Skrev jeg at det så var helt i orden? Pernille udskriger de 12 års børn
som kaster med sten som 'indvandrerdrenge', jeg gør blot opmærksom på at
det er deres små børnehave-søskende, der bliver ramt af stenene.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 04-04-08 17:02

> Skrev jeg at det så var helt i orden?

Ikke direkte, men mellem linier gjorde du ja.

>Pernille udskriger de 12 års
> børn som kaster med sten som 'indvandrerdrenge', jeg gør blot
> opmærksom på at det er deres små børnehave-søskende, der bliver ramt
> af stenene.

Og ? jeg er ligeglad med hvem det går ud over, det skal slet ikke ske.

Fra : Per Rønne

Dato : 04-04-08 17:17

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Ikke direkte, men mellem linier gjorde du ja.

Så er du ikke særligt god til at læse mellem linier. I hvert fald
tillægger du mig synspunkter, jeg ikke har.

> 'indvandrerdrenge', jeg gør blot > opmærksom på at det er deres små
> børnehave-søskende, der bliver ramt > af stenene.
>
> Og ? jeg er ligeglad med hvem det går ud over, det skal slet ikke ske.

Naturligvis skal det ikke ske, men i forhold til grunden til at sådanne
ting trækkes frem, så er der altså tale om en fejltagelse. For der er jo
dem der gerne vil se det som en flok indvandrerdrenge der angriber
etnisk danske børnehavebørn.

Hvor der i stedet er tale om et opdragelsesproblem hos nogle 12-årige,
der kaster sten på den stedlige børnehave, hvor ders små søskende går
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik

Dato : 03-04-08 08:55

On Apr 3, 3:56 pm, "@" <1...@invalid.net> wrote:

> [...]
> religiøse dogmer lægger begrænsninger på ytringsfriheden. Giver vi køb på det,
> giver vi samtidig køb på at være et åbent og demokratisk samfund.

Hvor har du dog ret. Hørt hørt hørt!!!

Det er MEGET frustrende at så få mennesker fra mellemøsten skal have
lov til at destruere vores land.

Jeg begriber ikke hvad der sker inde i hovederne på det danske flertal
som ikke vil erkende
hvad der sker i Danmark..? Og ikke mindste hvorfor politikerne er så
handlingslammede.

Det er ynkeligt!!

Spørgsmålet er vel hvad

Fra : JBH

Dato : 03-04-08 22:35

> [...]
> kan kaste sten efter politi, brandfolk, lægevagt mm.
>
> Hvor længe skal dette idioti dog fortsætte, og hvor er forbryderspirernes

Roolig nu, Søren Wiborg fra nærpolitiet på Nørrebro, HAR lovet at de nok
skal intensivere overvågningen.........

Skulle det endeligt lykkedes Politiet at fange en eller flere af disse
snotunger som tydeligvis er udenfor pædagogisk rækkevidde SAMT under den
kriminelle lavalder, vil en hel flok Halal hippier stå i kø for at forsvare
dem.

mvh
JBH

Fra : JBH

Dato : 03-04-08 22:45

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> snotunger som tydeligvis er udenfor pædagogisk rækkevidde SAMT under den
> kriminelle lavalder, vil en hel flok Halal hippier stå i kø for at

Og i øvrigt er det deres KULTUR sådan at smide med sten, det bruger man der
hvor de kommer fra, f.eks når de henretter folk ved stening. eller bare som
tidsfordriv mod dem de ikke kan lide.

mvh
JBH

Fra : N_B_DK

Dato : 03-04-08 22:46

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> wrote in message
> vil en hel flok Halal hippier stå i kø for
> at forsvare dem.

Det gør de sikkert allerede nu.