CRL -gruppens top-ignorant..........
Fra : Malene P

Dato : 03-04-08 10:36

...OG bror lort (der har sjoflet sig selv ind i mit killfilter) og et par
andre polemiske ignoranter burde nok kigge lidt på dette link. Sig lige til,
hvis udviklingen også efter jeres mening ikke går i den rigtige retning.

http://jp.dk/indland/kbh/article1309589.ece

Malene P

Fra : Frank

Dato : 03-04-08 10:44

Hej

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://jp.dk/indland/kbh/article1309589.ece

Nu er der 2 der har postet dette link - hvad med bare 5 linier om hvad det
omhandler?

Mvh
Frank

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 03-04-08 11:13

Frank wrote:
> Hej
>
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Nu er der 2 der har postet dette link - hvad med bare 5 linier om
> hvad det omhandler?

Siden du åbenbart ikke magter at åbne linket selv, kan jeg fortælle dig at
det - som så ofte før set - handler om de fremmedes forsøg på at praktisere
etnisk udrensning i ghettoerne, denne gang i Mjølnerparken på Nørrebro, hvor
10-12-årige indvandrerbørn kaster store sten og jernstænger efter
vuggestuebørn og pædagoger på en lokal institution.

Politiet "ser meget alvorligt på sagen og vil skærpe overvågningen", hvilket
vi jo sådan set allesammen ved hvad betyder: Nemlig at de ikke har hverken
ressourcer eller politisk opbakning til at kunne foretage sig en skid imod
disse morderiske perkersnotunger, men derimod passivt må afventer at det
rent faktisk lykkes dem at slå danske vuggestuebørn ihjel.

Imidlertid er vi efterhånden nok en del, der af samme årsag efterhånden er
ved at blive desperate nok til at måtte begå selvtægt for overhovedet at
beskytte os og vore pårørende imod indvandrernes tilsyneladende totalt
uhindrede hærgen, da politiet jo tydeligvis ikke længere kan garantere for
vor allermest elementære sikkerhed.

Hvis jeg således havde børn i dèn børnehave eller pårørende der arbejdede
der, ville jeg nok overveje noget med at betale et par store, brede
dørmandstyper for at holde vagt ved børnehaven og så ellers tage sig kærligt
af disse livsfarlige hyænehvalpe, i tilfælde af at de skulle forsøge at
trænge ind på området, samt subsidiært opspore og neutralisere dem med
enkelte, velplacerede knoglebrud, hvis de alligevel er så langt hinsides al
pædagogisk rækkevidde direkte at kaste sten og jernstænger efter
vuggestuebørn...

Anders Peter Johnsen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 03-04-08 11:35

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> hvis de alligevel er så langt hinsides al pædagogisk rækkevidde
> direkte at kaste sten og jernstænger efter vuggestuebørn...

Det er alt for besværligt og omkostningskrævende, og det vil alligevel
ikke løse problemet. Der er kun ét at gøre - send hele banden retur. Dem
der ikke kan returneres skal tvinges til at leve sammen med crl'erne og
villy'erne, så de kulturberige nogen, der virkelig trænger til det.

Fra : Frank

Dato : 03-04-08 12:07

meddelelse news:47f4adc4$0$15895$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Nørrebro, hvor 10-12-årige indvandrerbørn kaster store sten og jernstænger
> efter vuggestuebørn og pædagoger på en lokal institution.

5 liner og der var et forsøg på fornærmelse og en kort og konkret
beskrivelse af hvad linket omhandlede.

Dygtig dreng....

Mvh
Frank

Fra : John

Dato : 03-04-08 17:09

"Frank" <far@nosmap.dk> skrev i en meddelelse

> hvad med bare 5 linier om hvad det omhandler?

Ja, det ville være fint, men underlige Malenes varemærke er jo netop en
intetsigende emnelinje, efterfulgt af et hjernedødt link uden kommentarer.

John

Fra : Malene P

Dato : 04-04-08 10:00

> Ja, det ville være fint, men underlige Malenes varemærke er jo netop en
> intetsigende emnelinje, efterfulgt af et hjernedødt link uden kommentarer.

Mon ikke de fleste lige titter lidt på linket alligevel, før nogle af
hardcore-ignoranterne begiver sig ud i den sædvanlige persontilsvining, når
virkeligheden kommer for tæt på?

Malene P

Fra : Frank

Dato : 04-04-08 13:41

Hej

> Mon ikke de fleste lige titter lidt på linket alligevel, før nogle af
> hardcore-ignoranterne begiver sig ud i den sædvanlige persontilsvining,
> når
> virkeligheden kommer for tæt på?

Det er muligt, men personligt syntes jeg at det ville være interessant med
en lille beskrivelse af hvad link'et indeholder.

Der plejer at være en 'overskriftsindledning' som f.eks. i det link du
oprindeligt postede: "En vuggestue på Nørrebro er flere gange blevet truet
af unge indvandrerdrenge, der kaster med sten efter børn, pædagoger og
forældre. "

Det behøver IMHO ikke at være mere, og jeg kan udfra dette tage en
beslutning om hvorvidt det du linker til er så nyt og epokegørende at jeg
vil bruge tid på et debat om det, eller om jeg overhoved kan bidrage med
noget nyt i debatten.

Mvh
Frank

Fra : Frank

Dato : 04-04-08 13:47

Hej

> [...]
> Mon ikke de fleste lige titter lidt på linket alligevel, før nogle af
> hardcore-ignoranterne begiver sig ud i den sædvanlige persontilsvining,

Og der er sket en yderligere udvilking i sagen:

http://jp.dk/indland/kbh/article1310023.ece

Og her er overskriften:

"Nærpolitiet på Nørrebro vil have fat i drengene, der har kastet med sten
mod vuggestue, men anser ikke episoden som alvorlig. "

Mvh
Frank

Fra : Frank

Dato : 04-04-08 13:46

> Ja, det ville være fint, men underlige Malenes varemærke er jo netop en
> intetsigende emnelinje, efterfulgt af et hjernedødt link uden kommentarer.

Det er hun bestemt ikke ene om.

Der er også nogle der benytter mærkeligt betegnelser om deres
med/mod-debattører.....

Mvh
Frank

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 03-04-08 10:53

Malene P wrote:
> [...]
> par andre polemiske ignoranter burde nok kigge lidt på dette link.
> Sig lige til, hvis udviklingen også efter jeres mening ikke går i den

Kulturberigerne præsenterer da også hele tiden nye ting, vi aldrig havde
kunnet forestillet os uden dem. Nu kommer der nok et fjols og fortæller,
at de også kan lave chokoladeboller.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 03-04-08 11:32

Henrik Svendsen wrote:

> Kulturberigerne præsenterer da også hele tiden nye ting, vi aldrig
> havde kunnet forestillet os uden dem. Nu kommer der nok et fjols og
> fortæller, at de også kan lave chokoladeboller.

Der må jo nødvendigvis være tale om intent mindre end rendyrket psykopati,
når visse skribenter herinde åbenbart er hjerneblæste nok til at gå så højt
op i deres egen adgang til indtagelse af billigt wienerbørd og eksotisk
fastfood, at de således ved en pervers pseudoargumentatorisk
relativeringsmekanisme direkte forsøger at forklejne livsfarlig kriminalitet
begået mod uskyldige danske medborgere?

Anders Peter Johnsen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 03-04-08 11:36

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> pseudoargumentatorisk relativeringsmekanisme direkte forsøger at
> forklejne livsfarlig kriminalitet begået mod uskyldige danske

Jeg er enig. De er psykopater.

Fra : Peter Bang

Dato : 03-04-08 12:23

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev:

>Der må jo nødvendigvis være tale om
> [...]

Du har ret, Anders. Psykopater hele banden. Du har stor viden -
også på det område.

Fra : N_B_DK

Dato : 03-04-08 12:35

"Peter Bang (slet KAR2Q)" <peterbang@KAR2Qprivat.dk> wrote in message

> Du har ret, Anders. Psykopater hele banden. Du har stor viden -
> også på det område.

Malene har jo ret i hendes ytringer om dig, du evner jo ikke at forholde dig
til indlæggenes indhold, men udelukkende at svine afsenderen.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Peter Bang

Dato : 03-04-08 12:43

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
>"Peter Bang (slet KAR2Q)"
> [...]
:) ... jada. Hun er fantastisk, ikke?

Fra : N_B_DK

Dato : 03-04-08 12:58

"Peter Bang (slet GZTWJ)" <peterbang@GZTWJprivat.dk> wrote in message
> :) ... jada. Hun er fantastisk, ikke?

Hun er realistisk.

Fra : Peter Bang

Dato : 03-04-08 13:31

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
>"Peter Bang (slet GZTWJ)" <peterbang@GZTWJprivat.dk> wrote in
message

>Hun er realistisk.

:) ... i enkeltes øjne

Fra : El Trabajador

Dato : 03-04-08 16:18

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i

> [...]
>
> Malene har jo ret i hendes ytringer om dig, du evner jo ikke at
> forholde dig til indlæggenes indhold, men udelukkende at svine

Det er halalhippiens foretrukne modtræk, når nogen fortæller ham sandheden
om muhamedanerne.
--
El Trabajador

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 03-04-08 13:33

Peter Bang (slet KAR2Q) wrote:

> Du har ret, Anders. Psykopater hele banden. Du har stor viden -
> også på det område.

Bevares, jeg finder det såmænd blot temmeligt alarmerende, når folk åbenbart
har så lidt empati med deres medborgere at de billigt forsøger at afspore
den stadigt mere påtrængende diskussion af den livsfarlige, notoriske
indvandrervold med at enkelte andre indvandrere "til gengæld herfor" måtte
være gode til noget i denne alvorlige sammenhæng så stinkende ubetydeligt
som at lave wienerbrød.

Det er for mig at se ikke et hak bedre, end når sindsforvirrede fascister
alle fascismens rædselsgerninger til trods finder det "vigtigt" at fremhæve
noget så intetsigende bagatelagtigt "positivt" om Fascismens Italien som
påstanden om at Mussolini skulle kunne få togene til at køre til tiden...

Dette problem med at fatte proportionerne går ganske tydeligt igen hos
"multikulturalismens" erklærede fortalere herinde, der åbenbart sætter den
påståede "renhed" af deres egen selvpåberåbte "humanistiske samvittighed"
(som reelt ikke er _nogen_ af delene, men snarere en ultrabeskidt hyklerisk
og hyperegoistisk forfængelighed i letgennemskuelig indpakning) langt højere
end deres medborgeres mest basale rettigheder, endsige blot almindelige ve
og vel.

Anders Peter Johnsen

Fra : Peter Bang

Dato : 03-04-08 13:46

> [...]
>letgennemskuelig indpakning) langt højere
>end deres medborgeres mest basale
>rettigheder, endsige blot almindelige ve

Så længe du bilder dig selv ind, at det store flertal af
indvandrerne udøver 'livsfarlig, notorisk vold', så må du nok
finde dig i, at møde en del hånlig latter på din vej.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 03-04-08 13:50

Peter Bang (slet 9JKGU) wrote:

> Så længe du bilder dig selv ind, at det store flertal af
> indvandrerne udøver 'livsfarlig, notorisk vold',

Hvilket Anders ingen steder skriver.

> så må du nok
> finde dig i, at møde en del hånlig latter på din vej.

Det er klart dig, der er til grin.

Fra : Peter Bang

Dato : 03-04-08 14:04

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> skrev:

>Hvilket Anders ingen steder skriver.

>Det er klart dig, der er til grin.

Ok. Jeg er helt nede over, at netop du og Anders også på dette
punkt har set lyset.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 03-04-08 14:05

Peter Bang (slet FNBZU) wrote:

> Ok. Jeg er helt nede over, at netop du og Anders også på dette
> punkt har set lyset.

Rolig nu - enhver kan jo se, du er et fjols.

Fra : Peter Bang

Dato : 03-04-08 14:16

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> skrev:

>Rolig nu - enhver kan jo se, du er et fjols.

Ja. Du har igen ret.

Fra : N_B_DK

Dato : 03-04-08 14:48

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Rolig nu - enhver kan jo se, du er et fjols.

100% enig.

Fra : Vidal

Dato : 03-04-08 21:30

Henrik Svendsen skrev:

> Rolig nu - enhver kan jo se, du er et fjols.

Ja, klart, der er ikke plads til fornuftige meninger her.
Det er kun idioter, der prøver at udbrede det.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N_B_DK

Dato : 03-04-08 22:10

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> Ja, klart, der er ikke plads til fornuftige meninger her.

Du ville ikke kunne se en fornuftig holdning om den så bed dig i røven.

> Det er kun idioter, der prøver at udbrede det.

ja det kender du jo til fra forreste række.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 04-04-08 07:36

Vidal wrote:

> Ja, klart, der er ikke plads til fornuftige meninger her.

Ork jo, Bong botten fyrede bare noget vrøvl af igen; men det kan du
selvfølgelig ikke se.

> Det er kun idioter, der prøver at udbrede det.

Du må jo mene, det er fornuftigt at skrive noget, der er lodret løgn.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 03-04-08 14:00

Peter Bang (slet 9JKGU) wrote:

> Så længe du bilder dig selv ind, at det store flertal af
> indvandrerne udøver 'livsfarlig, notorisk vold', så må du nok
> finde dig i, at møde en del hånlig latter på din vej.

Billig stråmand, du stikker: Jeg tror du får ganske svært ved at finde et
sted, hvor jeg skriver at det store flertal af indvandrerne /udøver/ vold.

Der er som bekendt "kun" tale om at et uhyggeligt disproportionelt stort
/mindretal/ af indvandrerne udøver vold.

Noget helt andet er så, at flertallet af muslimske indvandrere både direkte
og indirekte synes at /billige/ vold, især hvis den altså begås under
henvisning til Islams eksplicitte voldsforskrifter eller disse forskruede
koncepter om "stammeære", de jo desværre har det med ret ivrigt også at
praktisere her i Vesten...

Anders Peter Johnsen

Fra : El Trabajador

Dato : 03-04-08 16:26

"Peter Bang (slet 9JKGU)" <peterbang@9JKGUprivat.dk> skrev i

> Så længe du bilder dig selv ind, at det store flertal af
> indvandrerne udøver 'livsfarlig, notorisk vold', så må du nok
> finde dig i, at møde en del hånlig latter på din vej.

Det var også kun et fåtal af nazisterne, der bragte Europa ud i Anden
Verdenskrig og gassede jøder, men derfor er alle nazier og nazismen
alligevel lagt for (legalt?) had i vore dage.
--
El Trabajador

Fra : Vidal

Dato : 03-04-08 21:29

Anders Peter Johnsen skrev:

> [...]
> end deres medborgeres mest basale rettigheder, endsige blot almindelige ve

Nu er du da røget helt ud af flippen, pas på hovedet
ikke eksploderer.

Vi har de muslimer, vi har her i Danmark og der er
ingen magt på jorden, der kan fjerne dem igen. Heller
ikke de mere markskrigeriske herinde.

Derfor må vi finde en vej og det hjælper du ikke med til
med dine hysteriske retorik. Vær dog lidt konstruktiv.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N_B_DK

Dato : 03-04-08 22:12

> Vi har de muslimer, vi har her i Danmark og der er
> ingen magt på jorden, der kan fjerne dem igen. Heller
> ikke de mere markskrigeriske herinde.

Det er der bestemt, der skal bare være vilje til det.

> Derfor må vi finde en vej og det hjælper du ikke med til
> med dine hysteriske retorik. Vær dog lidt konstruktiv.

Jamen ser da frem til dine konstruktive forslag, selvom jeg nu mere tror det
er overgivelse du er indstillet på.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 03-04-08 22:26

Vidal wrote:

> Nu er du da røget helt ud af flippen, pas på hovedet
> ikke eksploderer.

Jeg er såmænd ganske rolig i min vrede: Jeg går jo - i modsætning til visse
andre, vi her diskuterer - ikke ud og slår uskyldige ned efter
forgodtbefindende, men artikurer min vrede verbalt i et forum som dette.

> Vi har de muslimer, vi har her i Danmark og der er
> ingen magt på jorden, der kan fjerne dem igen.

Åhjo: For så vidt mange af de mest problematiske indvandrere, vi har
herhjemme, skam ikke engang er danske statsborgere, kan vi heldigvis SAGTENS
slippe af med dem, hvis de ikke opfører sig ordentligt.

> Heller
> ikke de mere markskrigeriske herinde.

Mærkelig fatalistisk holdning, du lægger for dagen. Du mener måske bare at
man skal lade stå til og finde sig i bevidst uintegrerbare indvandreres
tyranniske adfærd?

> Derfor må vi finde en vej og det hjælper du ikke med til
> med dine hysteriske retorik. Vær dog lidt konstruktiv.

Og hvordan mener du så, man skulle være "konstruktiv"?

Ved at appease storhedsvanvittige muslimske forbryderpsykopater gennem
postuleret envejs-"integration" af den totalt misforstået "tolerante" slags
fra dansk side? Altså at vi af "flinke hensyn" skulle give køb på hele vor
kultur og alle vore rettigheder for at tilpasse os nogle gæster, der
alligevel ikke vil indordne sig, endsige respektere os?

Jeg tvivler stærkt på at dèt på nogen måde er konstruktivt. Tværtimod er det
jo på lagt sigt det rene selvmord...

Anders Peter Johnsen

Fra : Vidal

Dato : 04-04-08 10:32

Anders Peter Johnsen skrev:

> Jeg er såmænd ganske rolig i min vrede: Jeg går jo - i modsætning til visse
> andre, vi her diskuterer - ikke ud og slår uskyldige ned efter
> forgodtbefindende, men artikurer min vrede verbalt i et forum som dette.

Ok.

> Åhjo: For så vidt mange af de mest problematiske indvandrere, vi har
> herhjemme, skam ikke engang er danske statsborgere, kan vi heldigvis SAGTENS
> slippe af med dem, hvis de ikke opfører sig ordentligt.

Jo, det er fint nok at smide kriminelle ikke-danske
statsborgere ud.

> Mærkelig fatalistisk holdning, du lægger for dagen. Du mener måske bare at
> man skal lade stå til og finde sig i bevidst uintegrerbare indvandreres
> tyranniske adfærd?

Som sagt, vi har de muslimske indvandrerer, vi har.
Det er en påstand, de er bevidst uintegrerbare. Det
vi ser er ikke *muslimske* problemer, men *sociale*
problemer.

Ekstrabladet havde i pinsen nogle artikler om et par
Voldsmosebanditter. Den ene af dem fortalte, at som
12 årig blev han hentet ud af skolen af sin far, der
mente, det var bedre han lærte at tjene sine egne penge,
fremfor at spilde tiden med lektier. Sådan en fyr bliver
let tabt i systemet og bliver nok svært integrerbar.

http://ekstrabladet.dk/112/article986874.ece

> Og hvordan mener du så, man skulle være "konstruktiv"?

Jeg mener, istedet for at kaste sig ud i
voldsfantasier, som du gør, burde man i Danmark
gøre en mere målrettet indsat overfor de familier,
der har problemer med tilpasning og som f.eks. kan
finde på i praksis at melde deres børn ud af samfundet,
allerede fra de er 12.

Det ville gavne istedet for at begynde at praktisere
en øje for øje politik.

> [...]
> kultur og alle vore rettigheder for at tilpasse os nogle gæster, der
> alligevel ikke vil indordne sig, endsige respektere os?

Det er stærkt overdrevet. Det foregår jo ikke sådan
og kommer heller aldrig til at ske. Din retorik
løber¨helt af sporet.

> Jeg tvivler stærkt på at dèt på nogen måde er konstruktivt. Tværtimod er det
> jo på lagt sigt det rene selvmord...

Det er jo heller ikke i nogen henseende et realistisk
scenario, du fremmaner.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N_B_DK

Dato : 04-04-08 12:03

> Det er stærkt overdrevet. Det foregår jo ikke sådan
> og kommer heller aldrig til at ske. Din retorik
> løber¨helt af sporet.

Det er PRÆCIS det der sker jo, allerede nu sker det mange steder at
virksomheder osv tilretter sig, for ikke at støde muslime, så jo det sker
skam.

Fra : El Trabajador

Dato : 03-04-08 16:16

"Peter Bang (slet KAR2Q)" <peterbang@KAR2Qprivat.dk> skrev i

> Du har ret, Anders. Psykopater hele banden. Du har stor viden -
> også på det område.

Grunden til at de har psykopatiske træk skyldes koranen. Hvis man i stedet
for at blive normalt opdraget, får koranen ind med modermælken, så bliver
man psykopatisk. Koranen virker værre på hjernen end alkohol og narkotika.

Koranen er en forbryderbog, der kan sammenlignes med Hitlers Mein Kampf.
--
El Trabajador

Fra : Vidal

Dato : 03-04-08 12:32

Anders Peter Johnsen skrev:

> [...]
> fastfood, at de således ved en pervers pseudoargumentatorisk
> relativeringsmekanisme direkte forsøger at forklejne livsfarlig kriminalitet

Det, jeg plejer at pege på i mine indlæg, er
at kriminelle og utilpassede indvandrerer er
en minoritet. Jeg har svært ved at forstå, det
kan opfattes som perverse, pseudoargumentatoriske
relativeringsmekanismer.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N_B_DK

Dato : 03-04-08 12:44

> Det, jeg plejer at pege på i mine indlæg, er
> at kriminelle og utilpassede indvandrerer er
> en minoritet.

Som blot skal hældes ud af landet, enkelt og effektivt..

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-04-08 14:56

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> Som blot skal hældes ud af landet, enkelt og effektivt..

Det er korrekt.
Og mussernes korannazisme skal forbydes - så er vi ved at kunne rette lidt
op på tingene igen. Men forinden bør Vidal have fingrene hugget af ved en
sharia domstol.

Mvh
Martin

Fra : Peter Bang

Dato : 03-04-08 12:19

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:
> [...]

Begavet sammenblanding af 'top-ignoranter' og brug af eget
killfilter ... flot! :)

Fra : N_B_DK

Dato : 03-04-08 12:28

"Peter Bang (slet 3LONA)" <peterbang@3LONAprivat.dk> wrote in message

> Begavet sammenblanding af 'top-ignoranter' og brug af eget
> killfilter ... flot! :)

Var det for svært at forholde sig til indlæggets primære budskab ?

Fra : Peter Bang

Dato : 03-04-08 12:44

> [...]
message

>Var det for svært at forholde sig til indlæggets primære

Primære budskab? ... altså det, der ikke stod i overskriften og
umiddelbart efter??

Du er egentlig også ret klog.

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-04-08 14:57

> "Peter Bang (slet 3LONA)" <peterbang@3LONAprivat.dk> wrote in message

> Var det for svært at forholde sig til indlæggets primære budskab ?

Er Bang ikke en spam-bot?

Fra : N_B_DK

Dato : 03-04-08 15:08

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> Er Bang ikke en spam-bot?

Jo jeg er ved at tro det.

Fra : El Trabajador

Dato : 03-04-08 16:24

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
>
> Jo jeg er ved at tro det.

Jeg tror bare, at han er overhalalhippie.
--
El Trabajador

Fra : Peter Bang

Dato : 03-04-08 16:36

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> skrev:

>"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i

>Jeg tror bare, at han er overhalalhippie.
>--
Ja, det tror du. Du er helt vildt klog.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-04-08 19:36

"Peter Bang (slet 1SZ4Q)" <peterbang@1SZ4Qprivat.dk> skrev i en
meddelelse news:12072373300.24090995172892@dtext.news.tele.dk

> Ja, det tror du. Du er helt vildt klog.

Forhindrer din personlighedsforstyrrelse dig i at skrive indlæg med
substans?

Du gentager dig selv, hvilket nok giver dig en følelse af tryghed, men
virker en anelse anstrengende på os andre.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Bang

Dato : 03-04-08 22:22

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev:
>"Peter Bang (slet 1SZ4Q)"
><peterbang@1SZ4Qprivat.dk> skrev i en
>meddelelse
>xt.news.tele.dk

>Forhindrer din
>personlighedsforstyrrelse dig i at
>skrive indlæg med
>substans?

Personlighedsforstyrrelse? :) ... er det også den du snakker om,
når du længere nede snakker lidt om 'os andre'? ... fjols :)

>Du gentager dig selv, hvilket nok
>giver dig en følelse af tryghed, men
>virker en anelse anstrengende på os andre.

:) ... dine lommefilosofiske analyser virker formodentlig rigtig
godt på dine bodegavenner. Jeg er bedøvende ligeglad.

Fra : Vidal

Dato : 03-04-08 12:28

Malene P skrev:
> [...]
> hvis udviklingen også efter jeres mening ikke går i den rigtige retning.

Nummer 4

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 03-04-08 12:38

Vidal wrote:

> Nummer 4

Hvor du stadig ikke har noget at byde på.

Fra : Vidal

Dato : 03-04-08 21:21

Henrik Svendsen skrev:

> Hvor du stadig ikke har noget at byde på.

Jeg behøver ikke byde på noget. Malene har bedt mig
notere sine muslimindlæg. Men jeg gider vist ikke
mere, indlæggene falder med fordummende regelmæssighed.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N_B_DK

Dato : 03-04-08 22:12

>Men jeg gider vist ikke
> mere, indlæggene falder med fordummende regelmæssighed.

Det var da godt, du selv kan se dine indlæg er fordummende.

Fra : John

Dato : 03-04-08 22:31

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg behøver ikke byde på noget.

Er det en livsstil?

John :)

Fra : Malene P

Dato : 03-04-08 22:47

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg behøver ikke byde på noget. Malene har bedt mig
> notere sine muslimindlæg.

Øh -og var dette så et af dem?

Malene P

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 04-04-08 07:41

Vidal wrote:

> Jeg behøver ikke byde på noget.

Jo, du skulle jo byde på nogen indlæg fra Malenes hånd, hvor hun nævner
muhamedanere. Det er stadig ikke lykkedes dig. Indrømmer du snart, at du
fuld af løgn?

> Malene har bedt mig
> notere sine muslimindlæg. Men jeg gider vist ikke
> mere, indlæggene falder med fordummende regelmæssighed.

Malene skriver ikke et ord om muslimer (muhamedanere red.) Det er i dit
eget hoved, at kriminelle indvandrere hele tiden bliver koblet sammen
med dem

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-04-08 16:19

> Nummer 4