Nåda..
Fra : Malene P

Dato : 03-04-08 08:29

... nu skal de fremmede altså flytte i eget hus -allerede inden de
overhovedet har fået lov at bliver her, selv om de jo faktisk IKKE har lov
at være her. Men det får de jo så nok -netop fordi de er flyttet i eget hus.
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2008/04/03/074107.htm . Sikke mange
solstrålehistorier der nok skal komme hen ad vejen.

Malene P

Fra : Peter

Dato : 03-04-08 09:22

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2008/04/03/074107.htm . Sikke mange
> solstrålehistorier der nok skal komme hen ad vejen.

En normal tilværelse kan de kun få i deres hjemland.
Afviste asylsøgere: REJS DOG HJEM

Fra : Vidal

Dato : 03-04-08 12:27

Malene P skrev:
> [...]
> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2008/04/03/074107.htm . Sikke mange
> solstrålehistorier der nok skal komme hen ad vejen.

Nummer 3

Fra : ab©

Dato : 03-04-08 13:30

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Nummer 3

Jeg har det som du - men desværre tror jeg, at hun er helt uden for
pædagogisk rækkevidde Vi kan ikke alle have samme baggrund, indsigt,
oplevelser o.s.v., men man forventer jo, at der et eller andet sted er noget
påvirkeligt i enhver, men ...

Nogen (desværre alt for mange) griber jo i ren afmagt til de lette /
firkantede løsninger (ellers ville DF jo heller ikke have haft mere end
marginal tilslutning) - desværre ser vi mange eksemplarer her i NG´en.

ab©

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 03-04-08 13:40

ab© wrote:
> [...]
> firkantede løsninger (ellers ville DF jo heller ikke have haft mere
> end marginal tilslutning) - desværre ser vi mange eksemplarer her i

Du snakker og snakker og røven går. Ved du overhovedet, hvad Villy har
gang i?

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-04-08 16:18

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse