SF melder ud
Fra : Malene P

Dato : 03-04-08 08:24

Den fremmede svindler-kamel kan nu vende tilbage til sin stilling.
http://www.bt.dk/article/20080402/politik/804020413/

Imens falder SF's bagland Søvnig i ryggen, fordi han for en gangs skyld
sagde noget fornuftigt om de farlige fremmede her i landet.

Godt man ikke tilhører det pak.

Malene P

Fra : Vidal

Dato : 03-04-08 12:26

Malene P skrev:
> [...]
>
> Imens falder SF's bagland Søvnig i ryggen, fordi han for en gangs skyld
> sagde noget fornuftigt om de farlige fremmede her i landet.

Nummer 2

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-04-08 16:18

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Nummer 2

Nummer 2

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Mendoza

Dato : 03-04-08 21:03

Jens Bruun wrote:
> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Nummer 2

Nummer 2

Fra : ab©

Dato : 03-04-08 13:23

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Godt man ikke tilhører det pak.

Det fremgår af dine indlæg, at du da må være en ren lækkerbisken for enhver
psykolog :-/

Mener du virkelig, at børn af indvandrere, anderleds tænkende, anderledes
fungerende, anderledes troende o.s.v. pr. difinition grundlæggende er onde
og destruktive individer ?

Har du i dine helt åbenlyse fordømmende holdninger slet ingen rum for
forståelse, anderledes baggrund, andre opvækstvilkår o.s.v. - eller er du
bare så fladpandet, som du til stadighed giver udtryk for ?

Jeg plejer at have den grundlæggende holdning, at der er / må være noget
godt i alle mennesker, men du får mig desværre til at tvivle ...

I enhver debat kan man være uenig, men at være totalt blottet overfor alt og
alle af en anden anskuelse - ja, det appellerer da alene til hovedrysten,
kill-filter o.s.v. når der totalt ikke bidrages med noget som helst
påvirkeligt.

ab©

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 03-04-08 13:29

ab© wrote:
> [...]
> anderledes fungerende, anderledes troende o.s.v. pr. difinition
> grundlæggende er onde og destruktive individer ?

Hvis du nu læser i det, du klippede fra, så kunne det være, du fangede
pointen.

Fra : @

Dato : 03-04-08 14:54

On Thu, 3 Apr 2008 14:23:27 +0200, " ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> wrote:

> [...]
>fungerende, anderledes troende o.s.v. pr. difinition grundlæggende er onde

hvorledes kan du udlede det af Malenes skriv?

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : N_B_DK

Dato : 03-04-08 18:45

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> wrote in message

> Det fremgår af dine indlæg, at du da må være en ren lækkerbisken for
> enhver psykolog :-/

Du kan måske anbefale en ?

> Mener du virkelig, at børn af indvandrere, anderleds tænkende,
> anderledes fungerende, anderledes troende o.s.v. pr. difinition
> grundlæggende er onde og destruktive individer ?

Hvor læser du hun mener det ? er det din krystal kugle du ser det i ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)