Christianitter amok over hundedrab.
Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 02-04-08 17:17

http://ekstrabladet.dk/112/article991059.ece

<citat>
- Mens de ligger og slås med mændene kommer en tredje mand til, som
pusher sin kamphund på betjentene, siger Mogens Madsen.

- Den ene betjent skyder hunden tre gange med sin tjenestepistol.

Derefter går beboerne på Christiania amok, og politibetjentene som ikke
er i kampuniform bliver gennet ud af fristaden.

- Vi kender godt konsekvenserne af at skyde en hund på Christiania. De
er i høj kurs derude, så det har været nødvendigt.

- En af politiets hundevogne på Refshalevej bliver sat i brand, og den
er lige nu ved at blive skubbet ud i voldgraven, siger Mogens Knudsen.

Christianitterne har barrikaderet fristaden, og politiet har foreløbig
trukket sig væk
</citat>

Nu var det så de burde rydde lortet, buldozere kan vælte de skure på
ganske kort tid.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : E.M.

Dato : 02-04-08 17:29

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sin kamphund på betjentene, siger Mogens Madsen.
>
> - Den ene betjent skyder hunden tre gange med sin tjenestepistol.

De burde have skudt ejeren i stedet, hunden kan ikke gøre for det, den gør
kun hvad ejeren har lært den.

E.M.

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 02-04-08 17:34

E.M. frembragte:
> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse

> De burde have skudt ejeren i stedet, hunden kan ikke gøre for det, den gør
> kun hvad ejeren har lært den.

Det kan du have ret i.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Bruno Christensen

Dato : 02-04-08 19:04

On Wed, 2 Apr 2008 18:29:04 +0200, E.M. wrote:

> De burde have skudt ejeren i stedet, hunden kan ikke gøre for det, den gør
> kun hvad ejeren har lært den.

Det er ikke noget ejeren har lært hunden, det er medfødt, desværre.

Muskelhunde har en meget lav tærskel for aggression, hvilket gør dem
uegenede til at leve i et menneskesamfund. Det er meget få ejere der kan
kontrollere deres muskelhund.

Man kunne lave et forbud mod muskelhunde, selv om det ville gå ud over de
få ejere der virkelig kan kontrollere deres hund.

--
MVH
Bruno

Fra : Jens Hviid

Dato : 02-04-08 20:50

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse

> De burde have skudt ejeren i stedet, hunden kan ikke gøre for det, den gør
> kun hvad ejeren har lært den.
>
> E.M.

Jamen jeg syntes da at du skulle dukke op derude og fortælle dem at du
ønsker dem nakket. Det skulle være mig en fornøjelse at se dem gå amok.

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 02-04-08 21:00

Jens Hviid udtrykte præcist:

> Jamen jeg syntes da at du skulle dukke op derude og fortælle dem at du ønsker
> dem nakket. Det skulle være mig en fornøjelse at se dem gå amok.

aioe.org troll alert!

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : E.M.

Dato : 03-04-08 15:28

> Jamen jeg syntes da at du skulle dukke op derude og fortælle dem at du
> ønsker dem nakket. Det skulle være mig en fornøjelse at se dem gå amok.

For min skyld kunne de såmænd godt aflive det affald der færdes derude, det
ville ikke spolere min nattesøvn.

E.M.

Fra : Jens Hviid

Dato : 03-04-08 21:37

> For min skyld kunne de såmænd godt aflive det affald der færdes derude,
> det ville ikke spolere min nattesøvn.
>
> E.M.

Jamen jeg syntes at du skulle dukke op på Chistiania og fortælle dem hvad du
mener om dem. Det skulle være mig en fornøjelse at se dem smadre dig.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-04-08 22:17

"Jens Hviid" <hviid@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen jeg syntes at du skulle dukke op på Chistiania og fortælle dem hvad
> du mener om dem. Det skulle være mig en fornøjelse at se dem smadre dig.

BW: Øje for øje gør verden blind

Redskabet mod Christiania bør være atlukke for vand og el og påsætte alle
fodlænke så vi ved hvor de er og kan stoppe kriminalitet

Fra : Hans Joergensen

Dato : 05-04-08 12:21

Bo Warming wrote:
> Redskabet mod Christiania bør være atlukke for vand og el og påsætte alle
> fodlænke så vi ved hvor de er og kan stoppe kriminalitet

Og endnu et super realistisk forslag fra Bo Warming :)

// Hans

Fra : N_B_DK

Dato : 03-04-08 23:35

"Jens Hviid" <hviid@hotmail.com> wrote in message

> Jamen jeg syntes at du skulle dukke op på Chistiania og fortælle dem
> hvad du mener om dem. Det skulle være mig en fornøjelse at se dem
> smadre dig.

Det beviser da bare hvilken flok voldspsykopater de er.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : E.M.

Dato : 04-04-08 14:25

> Jamen jeg syntes at du skulle dukke op på Chistiania og fortælle dem hvad
> du mener om dem. Det skulle være mig en fornøjelse at se dem smadre dig.

Lider du ofte af disse voldsfantasier?

E.M.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 02-04-08 18:54

On Wed, 02 Apr 2008 18:16:41 +0200, Ludvig Nielsen. wrote:

> - Mens de ligger og slås med mændene kommer en tredje mand til, som
> pusher sin kamphund på betjentene, siger Mogens Madsen.

Dansk er godt nok et svært sprog

Citat fra EB:
- Mens de ligger og slås med mændene kommer en tredje mand til, som pudsede
sin kamphund på betjentene, siger Mogens Madsen.
Citat slut.

Hvis jeg havde været i situationen så kunne jeg have haft lyst til at pusse
min hund på betjenten

--
MVH
Bruno

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 02-04-08 19:04

Bruno Christensen forklarede:

> Dansk er godt nok et svært sprog

Det må du snakke med den der har skrevet det om, jeg har bare
klippet/klistret.

> [...]
> Citat slut.
>
> Hvis jeg havde været i situationen så kunne jeg have haft lyst til at pusse

Så må du jo også leve med at dyret bliver skudt og du evt. ryger i
fængsel.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Bruno Christensen

Dato : 02-04-08 19:32

On Wed, 02 Apr 2008 20:04:10 +0200, Ludvig Nielsen. wrote:

> Så må du jo også leve med at dyret bliver skudt og du evt. ryger i
> fængsel.

Jeg har ikke hund.

De hunde jeg har haft har ikke været muskelhunde.

De hunde jeg har haft har ikke lært "forsvarsarbejde" (læs angreb).

En hund der skal leve i vort samfund skal gøre det på vore betingelser.

Jeg ville aldrig komme i situationen,

Det var skrevet for "at kunne skrive "pusse"", som er det rigtige ord.

--
MVH
Bruno

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 02-04-08 19:48

Bruno Christensen:

> [...]
>

> Jeg ville aldrig komme i situationen,
>
> Det var skrevet for "at kunne skrive "pusse"", som er det rigtige ord.

Ok, kunne heller ikke få det til at passe, godtnok er du lidt skør, men
ikke christianitskør

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Bruno Christensen

Dato : 02-04-08 20:23

On Wed, 02 Apr 2008 20:47:41 +0200, Ludvig Nielsen. wrote:

> Ok, kunne heller ikke få det til at passe, godtnok er du lidt skør, men
> ikke christianitskør

Er det nu jeg skal skrive "tak"?

--
MVH
Bruno

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 02-04-08 20:48

Bruno Christensen skrev den 02-04-2008:

> Er det nu jeg skal skrive "tak"?

LOL

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-04-08 20:01

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i meddelelsen

> Det var skrevet for "at kunne skrive "pusse"", som er det rigtige ord.

Hvorfor tror du det stakkels pus?

RO:
pudse vb., -ede; pudse vinduer; pudse en mur; pudse en hund på nogen.

Mvh
Martin

Fra : Bruno Christensen

Dato : 02-04-08 20:27

On Wed, 2 Apr 2008 21:01:21 +0200, Martin Larsen wrote:

> RO:
> pudse vb., -ede; pudse vinduer; pudse en mur; pudse en hund på nogen.

Har lige checket. Min fejl.

Jeg ville til enhver tid have skrevet "pusset" netop fordi det ikke har
noget at gøre med "pudse" vinduer.

Igen, beklager.

--
MVH
Bruno

Fra : Bruno Christensen

Dato : 02-04-08 19:39

On Wed, 02 Apr 2008 20:04:10 +0200, Ludvig Nielsen. wrote:

> Det må du snakke med den der har skrevet det om, jeg har bare
> klippet/klistret.

(senest opdateret 18:21) står der i min "header" fra EB.

Jeg tror de har rettet, jeg har også klippet/klistret.

--
MVH
Bruno

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 02-04-08 19:47

Bruno Christensen frembragte:

> (senest opdateret 18:21) står der i min "header" fra EB.
>
> Jeg tror de har rettet, jeg har også klippet/klistret.

Jeg har lige kigget, ja de har rettet i artiklen, men den stakkels
journalist kom vel bare til at skrive mandens erhverv i stedet for
handling.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Bruno Christensen

Dato : 02-04-08 20:28

On Wed, 02 Apr 2008 20:46:55 +0200, Ludvig Nielsen. wrote:

> Jeg har lige kigget, ja de har rettet i artiklen, men den stakkels
> journalist kom vel bare til at skrive mandens erhverv i stedet for
> handling.

Se, det er jo noget "heeeelt" andet

--
MVH
Bruno

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 02-04-08 23:04

Bruno Christensen wrote:

> Se, det er jo noget "heeeelt" andet

"Zee 'Frøjdiæn zlip' en ækzion, ai prezjume?"

Anders Peter Johnsen

Fra : N_B_DK

Dato : 02-04-08 19:26

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> wrote in message
> http://ekstrabladet.dk/112/article991059.ece
>
> <citat>
> - Mens de ligger og slås med mændene kommer en tredje mand til, som
> pusher sin kamphund på betjentene, siger Mogens Madsen.

Nej nej, det var "bare" en legesyg hvalp....

http://ekstrabladet.dk/112/article991083.ece

Er der ingen grænser for hvad de tror folk hopper på ?

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 02-04-08 19:28

Følgende er skrevet af N_B_DK:
> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> wrote in message

> Nej nej, det var "bare" en legesyg hvalp....
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article991083.ece
>
> Er der ingen grænser for hvad de tror folk hopper på ?

Ja, det er sgu uhyggeligt, men der sidder en del CRL'er derude, som med
et snuptag kan forvandle en stor stinkende lort til en lækker
vaniljeis.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Bruno Christensen

Dato : 02-04-08 19:48

On Wed, 02 Apr 2008 20:28:21 +0200, Ludvig Nielsen. wrote:

> som med
> et snuptag kan forvandle en stor stinkende lort til en lækker
> vaniljeis.

Pas nu på dig selv, der _findes_ gode vaniljeis

--
MVH
Bruno

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 02-04-08 19:52

Bruno Christensen tastede følgende:

> Pas nu på dig selv, der _findes_ gode vaniljeis

Ved det

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Bruno Christensen

Dato : 02-04-08 20:29

On Wed, 02 Apr 2008 20:51:38 +0200, Ludvig Nielsen. wrote:

> Bruno Christensen tastede følgende:

> Ved det

Godt for dig (og mig)

--
MVH
Bruno

Fra : Bruno Christensen

Dato : 02-04-08 19:44

On Wed, 2 Apr 2008 20:25:36 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> wrote in message

> Nej nej, det var "bare" en legesyg hvalp....
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article991083.ece
>
> Er der ingen grænser for hvad de tror folk hopper på ?

Hvis billedet er korrekt, så er det ikke en hvalp, nærmere en hund på 2-3
år.

Enhver vil forsvare sig (med hvad de har), hvis den kom i "fuldt
firspring".

--
MVH
Bruno

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 02-04-08 19:52

Bruno Christensen forklarede den 02-04-2008:

Helt enig.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Bo Warming

Dato : 03-04-08 22:08

> [...]
> trukket sig væk
> </citat>
>
> Nu var det så de burde rydde lortet, buldozere kan vælte de skure på

Aviserne ynker christianitter der har mistet en hund der er som et barn for
dem.

At Kina aldrig ville tillade et Christiania, viser at de er et civiliseret
humanistisk land som Tibet er glade for, og USA&EU er selvdestruktive ulande

Giv politiet militærhjælp imod kriminelle