Formodet knivstikker søger erstatning
Fra : John

Dato : 02-04-08 01:13

Jeg husker ikke alle detaljer i sagen, men han må da grine sin røv i laser
nu:

"En 27-årig mand, der på grund af en procedurefejl aldrig kom for
landsretten i en sag om knivstikkeri, søger erstatning for uberettiget
fængsling":

http://www.berlingske.dk/article/20080401/danmark/804010424/

Skrappere straffe for ulovlige våben!

Bødestraf? Nix! I spjældet med dem!

John

Fra : N_B_DK

Dato : 02-04-08 01:42

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message
> [...]
>
> "En 27-årig mand, der på grund af en procedurefejl aldrig kom for
> landsretten i en sag om knivstikkeri, søger erstatning for uberettiget

Ja det mangler da også bare, manden fortjener da bestemt erstatning.(eller
en kugle for panden)

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Malene P

Dato : 03-04-08 07:01

> "John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message

> Ja det mangler da også bare, manden fortjener da bestemt erstatning.(eller
> en kugle for panden)

Ja, så er vi fri for det møgdyr. Men nu da familien til offeret har stået
offentligt frem, kan de jo lige så godt tage skridtett fuldt ud og anlægge
erstatningssag mod det (fremmede?) svin. Så kan de måske få et endnu større
beløb ud af svinet end, svinet planlægger at hive ud af skatteydernes
lommer. A la O J Simpson.

Malene P

Fra : N_B_DK

Dato : 02-04-08 01:55

> [...]
>
> "En 27-årig mand, der på grund af en procedurefejl aldrig kom for
> landsretten i en sag om knivstikkeri, søger erstatning for uberettiget

Formodet ? flere vidner så ham jo gøre det, men blev truet til at holde
mund.

http://www.fyens.dk/article/958797:Fokus--Families-liv-smadret-af-politi-fejl

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-04-08 09:17

N_B_DK wrote:
> Formodet ? flere vidner så ham jo gøre det, men blev truet til at holde
> mund.
> http://www.fyens.dk/article/958797:Fokus--Families-liv-smadret-af-politi-fejl

Så må de jo snakke! de kan kraftstejlme da ikke komme bagefter og
klynke! politiet må vel være i stand til at beskytte vidner?

// Hans

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 02-04-08 12:44

Efter mange tanker skrev Hans Joergensen:

> Så må de jo snakke! de kan kraftstejlme da ikke komme bagefter og
> klynke! ...snip

apropos klynke, 2år er det ikke længe at være sur på Connie

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Joakim

Dato : 02-04-08 16:12

> Så må de jo snakke! de kan kraftstejlme da ikke komme bagefter og
> klynke! politiet må vel være i stand til at beskytte vidner?

Nej, politiet er håbløst inkompetent.

Dagens bommert:

http://jp.dk/indland/kbh/article1308807.ece

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 03-04-08 11:02

Joakim wrote:
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Nej, politiet er håbløst inkompetent.
>
> Dagens bommert:
>
> http://jp.dk/indland/kbh/article1308807.ece

Hvad kan man sige? Pansersvin...

Best regards
Martin Jørgensen

Hi, there. I'm just another signature motherfucker.

Fra : Knud Larsen

Dato : 02-04-08 16:14

Hans Joergensen wrote:

> Så må de jo snakke! de kan kraftstejlme da ikke komme bagefter og
> klynke! politiet må vel være i stand til at beskytte vidner?

"må vel være" - ja da, du kan fx få en ny adresse hver eneste dag resten af
dit liv.