Ungdomshus or not...
Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 01-04-08 19:01

Mon de "unge" har regnet ud, at Ritt bare hiver dem en runde mere i
manegen, nu tror de de får et hus, så laver de ikke ballade den
3.april.

De er sgu for nemme

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-04-08 21:10

Ludvig Nielsen wrote:
> Mon de "unge" har regnet ud, at Ritt bare hiver dem en runde mere i
> manegen, nu tror de de får et hus, så laver de ikke ballade den
> 3.april.
> De er sgu for nemme

Du er for nem... Ritt er godt nok dum, men ikke så dum.

// Hans

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 01-04-08 21:38

Hans Joergensen udtrykte præcist:

> Du er for nem... Ritt er godt nok dum, men ikke så dum.

Vent og se.

Apropos nem, hvorfor er du sur på Connie

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-04-08 08:39

Ludvig Nielsen wrote:
> Vent og se.
> Apropos nem, hvorfor er du sur på Connie

Kommer slet ikke dig ved.

// Hans

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 02-04-08 09:01

Hans Joergensen har bragt dette til os:

> Kommer slet ikke dig ved.

Avav, en øm nerve, hmm, der kan man bare se

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-04-08 09:04

Ludvig Nielsen wrote:
> Avav, en øm nerve, hmm, der kan man bare se

Ikke rigtig, men det kommer stadig ikke dig ved.

// Hans

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 02-04-08 12:45

Den 02-04-2008, skrev Hans Joergensen:

> Ikke rigtig, men det kommer stadig ikke dig ved.

Du var da ellers SÅ forelsket, men nu er du bare sur

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : N_B_DK

Dato : 02-04-08 13:24

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> wrote in message

> Du var da ellers SÅ forelsket, men nu er du bare sur

Hun blev klogere, han gjorde ikke.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 02-04-08 09:41

Ludvig Nielsen. wrote:
> Hans Joergensen har bragt dette til os:

> Avav, en øm nerve, hmm, der kan man bare se

Hvem er Connie?

Fra : N_B_DK

Dato : 02-04-08 10:21

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Hvem er Connie?

En tidligere støttepædagog ?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 02-04-08 10:30

N_B_DK wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> En tidligere støttepædagog ?

Hvem hjælper ham så med at skrive sine indlæg nu?

Fra : N_B_DK

Dato : 02-04-08 11:13

> Hvem hjælper ham så med at skrive sine indlæg nu?

Den nuværende støttepædagog ? ;)

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 02-04-08 12:49

Henrik Svendsen kom med følgende:

> Hvem hjælper ham så med at skrive sine indlæg nu?

Det tror jeg måske en af hans gamle kollegaer fra Telia gør :0)

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-04-08 14:19

Ludvig Nielsen wrote:
> Det tror jeg måske en af hans gamle kollegaer fra Telia gør :0)

Ej hvor er du dygtig, du skal da næsten have højeste karakter i at
efterforske i fuldkomment offentligt tilgængelige oplysninger..

// Hans, der absolut ikke er særlig hemmelig.

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 02-04-08 14:31

> Ej hvor er du dygtig, du skal da næsten have højeste karakter i at
> efterforske i fuldkomment offentligt tilgængelige oplysninger..
>
> // Hans, der absolut ikke er særlig hemmelig.

Jeg har ramt en nerve, tsktsk.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank

Dato : 02-04-08 15:05

Hej

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse

Er I ikke nået til et punkt hvor yderligere debat skal i
dk.snak.mudderkastning?

Mvh
Frank

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 02-04-08 15:10

Frank forklarede:
> Hej
>
> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse
>
> Er I ikke nået til et punkt hvor yderligere debat skal i
> dk.snak.mudderkastning?

Der hopper du da bare over.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-04-08 15:15

Frank wrote:
> Er I ikke nået til et punkt hvor yderligere debat skal i
> dk.snak.mudderkastning?

dk.politik er næsten det samme. Men det ville da være rart nok hvis
de mudderkastere dér kunne smutte derhen så vi andre kan være i
fred.. :)

FUTTEfut.

// Hans

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 02-04-08 12:48

Følgende er skrevet af N_B_DK:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> En tidligere støttepædagog ?

Hun holdt ham ud i et pænt stykke tid, så tålmodig, det må man sige hun
er

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 02-04-08 12:47

Henrik Svendsen har bragt dette til verden:

> Hvem er Connie?

Hansemands gamle flamme, som han stadig bære på had til, hvad kan hun
dog have gjort, som han er blevet så vred over

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 02-04-08 13:23

Ludvig Nielsen. wrote:
> Henrik Svendsen har bragt dette til verden:

> Hansemands gamle flamme, som han stadig bære på had til, hvad kan hun
> dog have gjort, som han er blevet så vred over

Måske droppede hun en dag hashen og så, hvad det var, hun var endt op
med? Og siden har Hansemand været i oprør og set op til de autognome.

Fra : Ole

Dato : 02-04-08 14:32

Henrik Svendsen wrote:

> Måske droppede hun en dag hashen og så, hvad det var, hun var endt op
> med? Og siden har Hansemand været i oprør og set op til de autognome.

Fuck hvor er i ynkelige.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 02-04-08 14:33

Ole:

> Fuck hvor er i ynkelige.

Og du er misundelig.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 02-04-08 14:35

Henrik Svendsen wrote:

> Måske droppede hun en dag hashen og så, hvad det var, hun var endt op med?
> Og siden har Hansemand været i oprør og set op til de autognome.

Hun fandt ud af at græsset _var_ mere grønt på den anden side ;0)

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 02-04-08 15:22

Ludvig Nielsen. wrote:

> Hun fandt ud af at græsset _var_ mere grønt på den anden side ;0)

Hvis han ikke kommer sig over det, så ender han sådan her:
http://ekstrabladet.dk/vrangen/article990484.ece