Mon...................?
Fra : Malene P

Dato : 01-04-08 17:49

Fra : Vidal

Dato : 01-04-08 21:14

Malene P skrev:
> http://www.nordjyske.dk/Nyheder/indland.aspx?ctrl=10&data=2%2c2717954%2c5%2c3

Det er da ikke sikkert, det er muslimer. Vent nu
til det bliver politisk.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Malene P

Dato : 02-04-08 15:46

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Malene P skrev:

http://www.nordjyske.dk/Nyheder/indland.aspx?ctrl=10&data=2%2c2717954%2c5%2c3

> Det er da ikke sikkert, det er muslimer. Vent nu
> til det bliver politisk.

Hvem taler om muslimer? Iøvrigt er kriminalitet da generelt et meget
politisk spørgsmål, da det er politikerne, der skal afstikke rammerne for,
hvordan den kan bekæmpes. Er du uenig i det?

Malene P

Fra : Vidal

Dato : 02-04-08 19:56

Malene P skrev:
> [...]
> politisk spørgsmål, da det er politikerne, der skal afstikke rammerne for,
> hvordan den kan bekæmpes. Er du uenig i det?

Hvorfor fremfører du så aldrig den store kriminalitet,
det er altid på luder-lommetyv planet, det, du kommer
med.

Og alle ved jo godt, du blot sidder og forsøger at
knalde muslimer.
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Malene P

Dato : 02-04-08 20:13

> [...]
> det er altid på luder-lommetyv planet, det, du kommer
> med.
>
> Og alle ved jo godt, du blot sidder og forsøger at

Igen -hvor har jeg omtalt muslimer? Hvis du ser nogen sammenhæng mellem
specielt muslimer og de problemer med de fremmede, jeg linker til, bør du
nok lige uddybe det næremere -det kan jeg da ikke være ansvarlig for.

Malene P

Fra : Vidal

Dato : 02-04-08 21:56

Malene P skrev:
> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.nordjyske.dk/Nyheder/indland.aspx?ctrl=10&data=2%2c2717954%2c5%2c3
> for,

> Igen -hvor har jeg omtalt muslimer?

Stort set hvert eneste indlæg, du skriver, er
relateret til muslimer eller formodede muslimer.

Derfor undrede dit Martin-indlæg mig også.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Malene P

Dato : 03-04-08 06:29

http://www.nordjyske.dk/Nyheder/indland.aspx?ctrl=10&data=2%2c2717954%2c5%2c3

> Stort set hvert eneste indlæg, du skriver, er
> relateret til muslimer eller formodede muslimer.

Du bliver ved. Kom så lige med nogle eksempler -eller indrøm, at du lyver.

> Derfor undrede dit Martin-indlæg mig også.

Nå, og så skulle du lige polemisere lidt........

Malene P

Fra : Vidal

Dato : 03-04-08 09:34

Malene P skrev:
> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Du bliver ved. Kom så lige med nogle eksempler -eller indrøm, at du lyver.

Må jeg ikke vente til i morgen, så vil jeg
lige notere mig, hvilke indlæg du skriver
i dag.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Malene P

Dato : 03-04-08 09:51

> Må jeg ikke vente til i morgen, så vil jeg
> lige notere mig, hvilke indlæg du skriver
> i dag.

Jo da -følg godt med

Malene P

Fra : Malte Runz

Dato : 01-04-08 21:23

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.nordjyske.dk/Nyheder/indland.aspx?ctrl=10&data=2%2c2717954%2c5%2c3
>
> Malene P

Du har jo lov til at håbe.

--
Malte Runz

Fra : Malene P

Dato : 03-04-08 07:44

"Malte Runz" <glemdet@glemdet.dk> skrev i en meddelelse

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

http://www.nordjyske.dk/Nyheder/indland.aspx?ctrl=10&data=2%2c2717954%2c5%2c3

> Du har jo lov til at håbe.

På at det er endnu et eksempel på, at danskere er ved at tilegne sig de
fremmedes vaner i kulturberigelsens navn?

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-08 12:28

> http://www.nordjyske.dk/Nyheder/indland.aspx?ctrl=10&data=2%2c2717954%2c5%2c3
>
> Malene P

Når de kun er 17 og 18, og de begår denne slags grove kriminalitet - så kan
der dårligt være nogen tvivl.