Asmaa træder ud af partitop
Fra : N_B_DK

Dato : 01-04-08 10:50

og så vil jeg bruge tid i netværket 'Sorte får', som jeg har været med til
at starte, siger hun til avisen.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article990276.ece

Jeg troede lige et kort øjeblikk hun skrev hun havde startet Islam.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 01-04-08 10:58

N_B_DK skrev:
> [...]
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article990276.ece
>
> Jeg troede lige et kort øjeblikk hun skrev hun havde startet Islam.

Se, dét var en aprilsnar med format.

- cep

Fra : E.M.

Dato : 01-04-08 19:21

> og så vil jeg bruge tid i netværket 'Sorte får',

Sorte svin var nok mere rammende.

E.M.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 01-04-08 22:08

E.M. wrote:

> Sorte svin var nok mere rammende.
>
> E.M.

Hvilket er "Haram" på hele to måder, samt selvfølgelig ganske alvorligt
politisk ukorrekt?

"Jamen, det er jo hele 3 ting på een gang: Det er jo næsten alt for meget!",
som det vel ville hedde sig i en lettere omskrivning af en underlødig tysk
reklamefilm for chokoladeæg med legetøj...

Anders Peter Johnsen

Fra : E.M.

Dato : 02-04-08 16:29

> Hvilket er "Haram" på hele to måder, samt selvfølgelig ganske alvorligt
> politisk ukorrekt?

Politisk korrekthed er for folk uden selvstændig mening.

E.M.

Fra : Per Rønne

Dato : 02-04-08 14:09

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article990276.ece

At hun træder ud af en lokalafdelings bestyrelse er da ikke det samme
som at hun træder ud af 'partitoppen', hvis hun overhovedet har været
medlem af den.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk