Islamdemokraterne var en spøg
Fra : H@M.invalid

Dato : 31-03-08 21:47

Da jeg først så, at siden ikke havde et oprigtigt ment politisk
budskab, da blev jeg vred, da jeg følte mig krænket af Simon Wedege
Petersen fra Ålborgs "spøg" med islam, for jeg synes det er dybt
forhånende at holde moderate muslimer for nar på den måde, han gør .

Senere kunne man imidlertid læse på siden islamdemokraterne.dk, at
hans intentioner ikke var at forhåne muslimer, men at vise hvordan
muslimer bliver dæmoniseret i medierne, og hvordan det er uretfærdigt
og krænkende, at man ikke holder et anstændigt debatniveau når emnet
falder på islam. Jeg kan til dels følge hans tankegang, for der er
vitterligt mange muslimer, som føler sig dæmoniseret af vestlige
medier og af vestlig småborgerlighed, og når deres meningers
bevæggrundlag bliver trukket væk som et tæppe under dem, fordi det
var en aprilsnar, da vil de falde på halen og deres idiotiske dårskab
vil blottes, så man kan se, hvilke tåbelige og komplet latterlige
vanskabninger, som bekriger islam med hån og spot.

I realiteten skyldes had mod islam og muslimer uvidenhed. Den største
frekvens af racister og muslimhadere findes blandt uuddannede og
blandt personer med lav indkomst, og derfor er det svært at have
andet end hån tilovers for de, som søger at kritisere islam, selvom
de tydeligtvis ikke er på hjemmebane.

Fra : Kim2000

Dato : 31-03-08 21:51

<H@M.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Petersen fra Ålborgs "spøg" med islam, for jeg synes det er dybt
> forhånende at holde moderate muslimer for nar på den måde, han gør .

(...)

> I realiteten skyldes had mod islam og muslimer uvidenhed. Den største
> frekvens af racister og muslimhadere findes blandt uuddannede og
> blandt personer med lav indkomst,

Altså blandt muslimer?

Fra : H@M.invalid

Dato : 31-03-08 22:23

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> skrev følgende

><H@M.invalid> skrev i en meddelelse
>>
>(...)

>Alts? blandt muslimer?

Det må vist være klart, at der ikke er muslimhadere blandt muslimerne
selv, det er vist noget, vi kan udelukke uden diskussion.

Fra : Kim2000

Dato : 31-03-08 22:39

> Kim2000 <kim2000@surfer.dk> skrev følgende

> Det må vist være klart, at der ikke er muslimhadere blandt muslimerne
> selv, det er vist noget, vi kan udelukke uden diskussion.

Der er da i hvert fald massiv racisme, men det passer vel også meget godt
med uuddannede og lav indkomst....

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 31-03-08 23:45

H@M.invalid skrev:
> Kim2000 <kim2000@surfer.dk> skrev følgende

> Det må vist være klart, at der ikke er muslimhadere blandt muslimerne
> selv, det er vist noget, vi kan udelukke uden diskussion.

De slår da både sig selv og hinanden ihjel ret hyppigt, men det var en
sidebemærkning..

- cep

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-04-08 08:52

On 31 Mar 2008 21:23:24 GMT, H@M.invalid wrote:

>Det må vist være klart, at der ikke er muslimhadere blandt muslimerne
>selv, det er vist noget, vi kan udelukke uden diskussion.

Sikke noget vrøvl... Det største had til (en slags) muslimer, er hos
(en anden slags) muslimer...

Fra : H@M.invalid

Dato : 01-04-08 14:45

S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev følgende

>Sikke noget vrøvl... Det største had til (en slags) muslimer, er hos
>(en anden slags) muslimer...

Det er enhver muslims pligt at elske sine muslimske brødre og søstre.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-04-08 15:43

On 01 Apr 2008 13:45:04 GMT, H@M.invalid wrote:

>Det er enhver muslims pligt at elske sine muslimske brødre og søstre.

Du vrøvler bare videre i din uvidenhed...

HVEM er hinandens værste fjender i verden...??? MUSLIMER...!!!!

Fra : H@M.invalid

Dato : 01-04-08 16:41

S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev følgende

>Du vrøvler bare videre i din uvidenhed...

>HVEM er hinandens værste fjender i verden...??? MUSLIMER...!!!!

Tværtimod holder muslimer netop sammen, mens danskere er
"individualister", som ikke evner at samarbejde mod udefrakommende
folk.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-04-08 18:11

On 01 Apr 2008 15:40:48 GMT, H@M.invalid wrote:

>Tværtimod holder muslimer netop sammen,

Suk... Fatter du INTET...???

HVEM er det lige der slagter løs af hinanden i f.eks. Irak...???

Det er MUSLIMER der slagter andre MUSLIMER i 10.000-vis...!!!!!

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 01-04-08 18:16

S. A. Thomsen:

> Suk... Fatter du INTET...???

Thomsen, du diskutere med en Troll, den samme som gemte/gemmer sig
under forskellige aliases via aioe.org.

Det burde du have gennemskuet.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-04-08 19:01

On Tue, 01 Apr 2008 19:16:17 +0200, Ludvig Nielsen. <lunielsen @
yahoo.com> wrote:

>Thomsen, du diskutere med en Troll, den samme som gemte/gemmer sig
>under forskellige aliases via aioe.org.
>
>Det burde du have gennemskuet.

Det ved jeg godt, men det er meget sjovt at pille fjolser ned...

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 01-04-08 19:02

Følgende er skrevet af S. A. Thomsen:

> Det ved jeg godt, men det er meget sjovt at pille fjolser ned...

Du er ret tålmodig

Men kigger man på skrivestilen, så ved vi også hvem den "mystiske"
troll er, når han skriver under sit eget navn.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-04-08 19:32

On Tue, 01 Apr 2008 20:02:19 +0200, Ludvig Nielsen. <lunielsen @
yahoo.com> wrote:

>Du er ret tålmodig
>
>Men kigger man på skrivestilen, så ved vi også hvem den "mystiske"
>troll er, når han skriver under sit eget navn.

Det lyder lidt som pædo-Peder...

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 01-04-08 20:02

Ludvig Nielsen. wrote:
> Følgende er skrevet af S. A. Thomsen:

> Du er ret tålmodig

Måske FOR tålmodig, i og med at det altså bare sjældent kan betale sig at
spilde tid på trolls, da det lige netop er OPMÆRKSOMHED de vil ha'?

> Men kigger man på skrivestilen, så ved vi også hvem den "mystiske"
> troll er, når han skriver under sit eget navn.

Er det mon vor allesammens højtelskede overlærer, Willerdrengen?

Anders Peter Johnsen

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 01-04-08 20:09

Anders Peter Johnsen har bragt dette til verden:

> Måske FOR tålmodig, i og med at det altså bare sjældent kan betale sig at
> spilde tid på trolls, da det lige netop er OPMÆRKSOMHED de vil ha'?

Enig.

> Er det mon vor allesammens højtelskede overlærer, Willerdrengen?

Jeg har det på fornemmelsen.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Vidal

Dato : 01-04-08 21:30

Ludvig Nielsen. skrev:
> S. A. Thomsen:

> Thomsen, du diskutere med en Troll, den samme som gemte/gemmer sig under
> forskellige aliases via aioe.org.
>
> Det burde du have gennemskuet.

Hvor ser du, hun poster gennem aioe.org?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-04-08 21:35

On Tue, 01 Apr 2008 22:29:32 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Hvor ser du, hun poster gennem aioe.org?

Efter hvad jeg kan se, så poster hun fra Århus vis Sunsite...

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 01-04-08 21:37

Vidal kom med følgende:

> Hvor ser du, hun poster gennem aioe.org?

Det gør han heller ikke, men det plejer han.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Vidal

Dato : 01-04-08 21:42

Ludvig Nielsen. skrev:
> Vidal kom med følgende:

> Det gør han heller ikke, men det plejer han.

Jeg synes da, hun har en ret distinkt stil, så
hvordan når du frem til din konklusion?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 01-04-08 21:44

Efter mange tanker skrev Vidal:

> Jeg synes da, hun har en ret distinkt stil, så
> hvordan når du frem til din konklusion?

Det vil du måske fortælle lidt om, han har nemlig en let genkendelig
skrivestil.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Vidal

Dato : 01-04-08 22:05

Ludvig Nielsen. skrev:

> Det vil du måske fortælle lidt om,

Jeg vil nødigt svare offentligt på, hvordan jeg tror,
du når din konklusion.

> han har nemlig en let genkendelig
> skrivestil.

Er det ham, der kalder sig Hanne, du tænker på?
Eller er det de anonyme postere?

Hvis jeg skal svare, må du formulere det mere
specifikt.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 01-04-08 22:09

Vidal kom med følgende:

> Jeg vil nødigt svare offentligt på, hvordan jeg tror,
> du når din konklusion.

Det kan jeg godt forstå.

> Er det ham, der kalder sig Hanne, du tænker på?
> Eller er det de anonyme postere?

Han er både det ene og det andet.

> Hvis jeg skal svare, må du formulere det mere
> specifikt.

Ikke nødvendigt, jeg kan godt lide at have et godt kort oppe i ærmet,
altid rart at have noget man kan spille ud på et senere tidspunkt.

Men du er svært interesseret i om jeg ved noget og hvad jeg ved,hmmm,
hvorfor mon det...

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Vidal

Dato : 01-04-08 22:26

Ludvig Nielsen. skrev:

> Men du er svært interesseret i om jeg ved noget og hvad jeg ved,hmmm,
> hvorfor mon det...

Næh, det, der vakte min interesse, var, hvordan I
kunne se, det var postet gennem aio.org, når nu
headeren så helt normal-dansk ud i mine øjne.

Så det var udelukkende en teknisk interesse. Hanne
virker meget autentisk, som jeg læser det. Vil du
røbe, hvem du mistænker for at stå bag, evt andre
alias'er? Eller vækker det også din paranoia?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 01-04-08 22:34

Vidal forklarede den 01-04-2008:

> Næh, det, der vakte min interesse, var, hvordan I
> kunne se, det var postet gennem aio.org.

Det er kun når han bruger aioe, men den har været brugt lidt rigeligt
på det sidste, så han lader den tilsyneladende køle lidt af.

> når nu
> headeren så helt normal-dansk ud i mine øjne.

Selvfølgelig gør det det.

> Så det var udelukkende en teknisk interesse. Hanne
> virker meget autentisk, som jeg læser det. Vil du
> røbe, hvem du mistænker for at stå bag, evt andre
> alias'er? Eller vækker det også din paranoia?

Jeg er skam ikke paranoid, det er jo ikke ham der holder øje med mig.

Som jeg sagde, mine trumfer, gemmer jeg til et god debat, hvor fyren
fører sig frem, Kim Rovsing Larsen har jo haft snuden fremme, men er
blevet lidt stille, kun ganske få pip vi hører fra ham, ganske rart...

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Egon Stich

Dato : 01-04-08 17:34

<H@M.invalid> skrev i en meddelelse news:47f23c60$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
> S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev følgende

> Det er enhver muslims pligt at elske sine muslimske brødre og søstre.

Ja, selviske er muhammedanerne jo.
Og tilbagestående.

Vi kristne derimod, har jo både mod, kraft og overskud til at elske alle mennesker som vor næste.
Men Jesus var jo også, i modsætning til karavanerøveren, en ægte guds søn.
Som oven i købet advarede mod Falske Profeter.
Som f.ex. Muhammed, der jo givetvis er udsendt af Satan selv, for at føre krig mod Guds tilhængere.

Egon

Fra : TS

Dato : 01-04-08 17:15

<H@M.invalid> wrote in message
> Kim2000 <kim2000@surfer.dk> skrev følgende

> Det må vist være klart, at der ikke er muslimhadere blandt muslimerne
> selv, det er vist noget, vi kan udelukke uden diskussion.

nej og Naser Khader er ikke under PET beskyttelse....
eller..han er jo ifølge nogen muslimer frafalden og derfor et legitimt mål

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 02-04-08 15:15

<H@M.invalid> skrev i en meddelelse
> Kim2000 <kim2000@surfer.dk> skrev følgende

lav indkomst,

> Det må vist være klart, at der ikke er muslimhadere blandt muslimerne
> selv, det er vist noget, vi kan udelukke uden diskussion.

Det er ellers helt overvejende muslimer der slår andre muslimer ihjel så det
er da bestemt en relevant diskussion.

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-03-08 21:54

<H@M.invalid> skrev i meddelelsen
> Da jeg først så, at siden ikke havde et oprigtigt ment politisk
> budskab, da blev jeg vred,

Pis af, idiot!

Troll alert

Fra : H@M.invalid

Dato : 31-03-08 22:26

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev følgende
><H@M.invalid> skrev i meddelelsen

>Pis af, idiot!

>Troll alert

Du vredes blot fordi du ikke evner at abstrahere fra dine små
hadefulde cirkler, og sandelig er vrede et kendetegn for den, som
kommer til kort med sine åndsevner.

Fra : Vidal

Dato : 31-03-08 22:56

H@M.invalid skrev:
> Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev følgende

> Du vredes blot fordi du ikke evner at abstrahere fra dine små
> hadefulde cirkler, og sandelig er vrede et kendetegn for den, som
> kommer til kort med sine åndsevner.

Faktisk kan du godt opfattes som troll i *denne* gruppe,
fordi det, du skriver, opfattes som et bevidst forsøg på
at provokere. Det er ligesom, hvis du skrev i kristendoms-
gruppen, at Satan er den sande Gud.

Du taler mod de flestes overbevisning om, at muslimer
bare er et hav af fjender, der udelukkende eksisterer
for at opsluge dem. For de fleste her, er en god muslim
pr definition en død muslim.

Det må du leve med, når du ytrer dig her.
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Per Rønne

Dato : 01-04-08 05:39

> [...]

> fjender, der udelukkende eksisterer for at opsluge dem. For de fleste her,
> er en god muslim pr definition en død muslim.

Det er under alle omstændigheder absurd ikke at kunne skelne mellem
mindst tre ting:

* Islam som altomfattende, totalitært politisk, juridisk, økonomisk og
religiøst troslæresystem, som defineret af Muhamed og de første
kaliffer. Går også under betegnelser som islamisme og salafisme. Tænk på
en Osama bin Laden.

* Islam som ren religion, alså frataget troslæresystemets politiske,
juridiske og økonomiske sider. Det er her vi finder de moderate muslimer
og kulturmuslimerne; her i landet kan vi nøjes med at nævne Naser
Khader.

* Muslimen som person. Og han kan jo have mange forskellige holdninger,
der endda kan stride mod hinanden ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 01-04-08 07:14

Per Rønne skrev:

> [...]
> Khader.
>
> * Muslimen som person. Og han kan jo have mange forskellige holdninger,

Og så er det vel ikke utænkeligt at der kunne opstå en "reformeret"
islam i vesteuropa..
Der er vist allerede en 3-4 retninger inden for dén tro så jeg tænker at
hvis man giver tid, og styrer en anelse a la 24-års reglen, så kommer
det nok helt af sig selv.

- cep

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-04-08 11:41

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Og så er det vel ikke utænkeligt at der kunne opstå en "reformeret" islam
> i vesteuropa..

Jo, det er det. Tager du terroren fra dem, bliver det "religiøse system" der
bliver tilbage mere tåbeligt end Hubbard's scientology eller Applewhite's
Heavens Gate. (Bank hovedet ned i gulvet 5 gange om dagen i retning mod
pædofetens karavanerøveres arbejdsplads).

Mvh
Martin

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 01-04-08 14:20

> Jo, det er det. Tager du terroren fra dem, bliver det "religiøse system"

Blandt 300.000 - 500.000 muslimer i danmark, er der hvor mange
terrorister? 10? 50? 100? 500?

Helt ærligt.. roolig nu!

- cep

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-04-08 14:34

> Blandt 300.000 - 500.000 muslimer i danmark, er der hvor mange
> terrorister? 10? 50? 100? 500?
>
> Helt ærligt.. roolig nu!

Øh, du forstår åbenbart ikke at terror er andet end gruslagte tårne.
Helt ærligt - du skuffer vist.

Mvh
Martin

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 01-04-08 19:53

Claus E. Petersen wrote:

> Blandt 300.000 - 500.000 muslimer i danmark, er der hvor mange
> terrorister? 10? 50? 100? 500?
>
> Helt ærligt.. roolig nu!
>

> - cep

Du må da vist desværre konstateres at være intet mindre end lallende idiot,
hvis du på nogen som helst forskruet "tolerant" måde finder det blot den
mindste smule "acceptabelt", at vi således skulle have op til 500
terrorister - som altså i værste fald ville slå titusinder af uskyldige
danske medborgere ihjel, om de fik deres vilje - rendende rundt her i
landet!

Vi er for mig at se allerede _langt_ over grænsen for, hvad man som dansker
bør finde sig i, når man ser på dèn terror, der helt konkret allerede i
forvejen begås af såkaldt "utilpassede unge af anden etnisk herkomst", hvad
enten det drejer sig om brandstiftelser eller disse uhyggeligt hyppige
overfald, hvor hele perkerbander går løs på tilfældige danskere med
invalidering og død til følge: Hele deres magttrip består jo således lige
præcis i at kue og knægte os såkaldt "vantro indfødte" og denne
indoktrinerede hatecrime-praksis ligger desværre - fuldstændigt på linje med
den mere åbenlyse terror i øvrigt - i direkte og umisforståelig praktisk
forlængelse af Koranens såkaldt "ideologiske" budskab om uindskrænket
islamisk Verdensherredømme...

Anders Peter Johnsen

Fra : H@M.invalid

Dato : 01-04-08 14:50

> [...]

>Heavens Gate. (Bank hovedet ned i gulvet 5 gange om dagen i retning mod
>pædofetens karavanerøveres arbejdsplads).

Faktisk ER islam allerede reformeret, så det passer til et moderne
samfunds krav. Se på nogle af de rige stater som Quatar, hvor man
fint får det til at glide, selvom man lever som sande muslimer.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-04-08 15:38

On 01 Apr 2008 13:50:21 GMT, H@M.invalid wrote:

>Faktisk ER islam allerede reformeret, så det passer til et moderne
>samfunds krav. Se på nogle af de rige stater som Quatar, hvor man
>fint får det til at glide, selvom man lever som sande muslimer.

Reformeret min bare røv...

http://gvnet.com/humantrafficking/Qatar.htm

Fra : H@M.invalid

Dato : 01-04-08 16:42

S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev følgende

>Reformeret min bare røv...

>http://gvnet.com/humantrafficking/Qatar.htm

Bare fordi man ikke er præcis som vestens "humanistiske" idealer
byder, betyder det ikke, at man ikke kan være velfungerende i et
moderne samfund.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-04-08 18:06

On 01 Apr 2008 15:41:45 GMT, H@M.invalid wrote:

>Bare fordi man ikke er præcis som vestens "humanistiske" idealer
>byder, betyder det ikke, at man ikke kan være velfungerende i et
>moderne samfund.

Ja, at have et par slaver, gør tilværelsen lidt nemmere...

Fra : H@M.invalid

Dato : 01-04-08 14:48

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev følgende

> [...]

>for at opsluge dem. For de fleste her, er en god muslim
>pr definition en død muslim.

>Det må du leve med, når du ytrer dig her.

Jeg ved, jeg er som en jøde blandt nazister, men netop derfor skal
jeg ikke holde mig tilbage, for kun sådan kommer man ondskabens rod
til livs. På et tidspunkt må det vel gå op for selv den mest
tykhovdede racist, at hans dem/os-verdensbillede bygger på helt
irrationelle forestillinger - luftkasteller, som kan brydes ned som
ingenting.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-04-08 15:41

On 01 Apr 2008 13:47:40 GMT, H@M.invalid wrote:

>På et tidspunkt må det vel gå op for selv den mest
>tykhovdede racist, at hans dem/os-verdensbillede bygger på helt
>irrationelle forestillinger - luftkasteller, som kan brydes ned som
>ingenting.

ROTFL.... Kan du se din fødder for bare huller...???

Du har lige skrevet " for muslimer står nemlig sammen
til enhver tid, når det drejer sig om ikke-troende."

Altså jer mod os (muslimer mod ikke muslimer)....

Fra : H@M.invalid

Dato : 01-04-08 16:44

> [...]

>til enhver tid, når det drejer sig om ikke-troende."

>Altså jer mod os (muslimer mod ikke muslimer)....

Det er en legitim ret at forsvare sig, hvis man bliver angrebet
verbalt eller fysisk. Muslimer har selvfølgelig mest tilfælles med
muslimer, så derfor holder vi sammen om vores kerneværdier.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-04-08 18:08

On 01 Apr 2008 15:43:48 GMT, H@M.invalid wrote:

>Det er en legitim ret at forsvare sig, hvis man bliver angrebet
>verbalt eller fysisk. Muslimer har selvfølgelig mest tilfælles med
>muslimer, så derfor holder vi sammen om vores kerneværdier.

Du fattede tydeligvis ikke at du skød dig selv i foden...

Du kaldte lige "dem/os-verdensbillede" for "irrationelle
forestillinger", samtidig med at du bekræftede dette
"dem/os-verdensbillede".... )))

Fra : H@M.invalid

Dato : 02-04-08 14:34

> [...]

>Du kaldte lige "dem/os-verdensbillede" for "irrationelle
>forestillinger", samtidig med at du bekræftede dette

Muslimer her netop ikke fjendtligt stemt mod andre, medmindre de selv
bliver forfulgt - så er det jo kun naturligt, at give igen.

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 02-04-08 14:37

Følgende er skrevet af H@M.invalid:

> Muslimer her netop ikke fjendtligt stemt mod andre, medmindre de selv
> bliver forfulgt - så er det jo kun naturligt, at give igen.

ROFLMAO, selv som troll egner du dig ej.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 02-04-08 15:20

On 02 Apr 2008 13:34:05 GMT, H@M.invalid wrote:

>Muslimer her netop ikke fjendtligt stemt mod andre, medmindre de selv
>bliver forfulgt - så er det jo kun naturligt, at give igen.

Du vrøvler bare videre...

At muslimer, hver eneste gang de laver ballade, undskylder sig med at
de "bliver forfulgt", kan totalt latterligt, da det (næsten) altid er
løgn....

Fra : TS

Dato : 01-04-08 17:43

<H@M.invalid> wrote in message

> [...]
> tykhovdede racist, at hans dem/os-verdensbillede bygger på helt
> irrationelle forestillinger - luftkasteller, som kan brydes ned som

hehe lidt ironisk at en islamist skriver om irrationelle forestillinger..

Du er jo netop den der ikke ønsker frihed, tolerance og lighed ved at være
så ekstremistisk og derfor kan det ikke undre selv en så hjerneblæst person
som dig at du møder modstand.

Fra : TS

Dato : 01-04-08 17:24

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> [...]
> for at opsluge dem. For de fleste her, er en god muslim
> pr definition en død muslim.
>
> Det må du leve med, når du ytrer dig her.

og du må leve med din manglende dømmekraft og støtte op omkring en
antidemokratisk koran fascist

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 31-03-08 22:16

> [...]
> blandt personer med lav indkomst, og derfor er det svært at have
> andet end hån tilovers for de, som søger at kritisere islam, selvom

Man kan ikke lave Aprilsnar, når det ikke er 1 .April.
Men folk var jo ikke hoppet på den hvis de havde ventet.
- det var nok mere en happening.

Men der vil på et tidspunkt helt sikkert komme et muhammedanerparti.
Men vi slap med skrækken denne gang.

--
/Mikael
Java - Hit Mohammed in the head, before he burns the flag:

Fra : H@M.invalid

Dato : 31-03-08 22:29

Mikael Mortensen <email@xiaodidi.dk> skrev følgende

><H@M.invalid> skrev i en meddelelse

>Men der vil p? et tidspunkt helt sikkert komme et muhammedanerparti.
>Men vi slap med skr?kken denne gang.

Din skræk for et muslimsk parti er ironisk nok hvad der blev gjort
grin med med denne snydeside.

Desuden, hvis I mener, at jeres demokratiske og vestlige
kapitalistiske ideer er så bedre end de islamiske, hvorfor frygter I
så, at muslimer frit kan deltage på jeres egne "gudsgivne" præmisser?

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 31-03-08 22:54

> [...]

> kapitalistiske ideer er så bedre end de islamiske, hvorfor frygter I
> så, at muslimer frit kan deltage på jeres egne "gudsgivne" præmisser?

Måske fordi et muhamedansk parti vil arbejde for at indfører sharia.
Altså demokratisk ødelægge demokratiet.

Fra : H@M.invalid

Dato : 01-04-08 14:52

Mikael Mortensen <email@xiaodidi.dk> skrev følgende

><H@M.invalid> skrev i en meddelelse

>M?ske fordi et muhamedansk parti vil arbejde for at indf?rer sharia.
>Alts? demokratisk ?del?gge demokratiet.

Det er jo også et af demokratiets præmisser, at folket helt vælger,
hvilket politisk parti, som skal herske! At hævde andet er hykleri!

Fra : Ivannof

Dato : 01-04-08 20:39

> Mikael Mortensen <email@xiaodidi.dk> skrev følgende

> Det er jo også et af demokratiets præmisser, at folket helt vælger,
> hvilket politisk parti, som skal herske! At hævde andet er hykleri!

Nej, det er det ikke! Hvilket som helst parti hersker HØJST 4 år! Ikke "fra
nu af og til profeten bliver træt af dem!"

Hilsen Ivan

Fra : H@M.invalid

Dato : 02-04-08 14:35

Ivannof <ivannof@hotmail.com> skrev følgende

><H@M.invalid> skrev i en meddelelse

>Nej, det er det ikke! Hvilket som helst parti hersker H?JST 4 ?r! Ikke "fra
>nu af og til profeten bliver tr?t af dem!"

FOrkert, for man kan lovligt foretage grundlovsændringer - omend
proceduren er ret kompliceret.

Fra : Ivannof

Dato : 02-04-08 16:54

> [...]

Nej, det er det ikke! Hvilket som helst parti hersker HØJST 4 år! Ikke "fra
nu af og til profeten bliver træt af dem!"

Sådan er loven og har være i 100 år. Og den procedure du nævner er lavet på
sådan en måde, at man ikke kan kuppe sig til et nyt diktatur!

Du er dømt ude, er du!

Ivan

Fra : H@M.invalid

Dato : 02-04-08 18:55

> [...]

>S?dan er loven og har v?re i 100 ?r. Og den procedure du n?vner er lavet p?
>s?dan en m?de, at man ikke kan kuppe sig til et nyt diktatur!

Du udelukker nu idiotisk muligheden for genvalg.

Fra : Ivannof

Dato : 02-04-08 19:39

> Ivannof <ivannof@hotmail.com> skrev følgende

> Du udelukker nu idiotisk muligheden for genvalg.

OK. Så får du de sidste afslørende detaljer med: Hvilken som helst regering
hersker højst 4 år, hvorefter mandatet skal fornyes hos vælgerne.

Fra : H@M.invalid

Dato : 02-04-08 21:41

Ivannof <ivannof@hotmail.com> skrev følgende

><H@M.invalid> skrev i en meddelelse

>OK. S? f?r du de sidste afsl?rende detaljer med: Hvilken som helst regering
>hersker h?jst 4 ?r, hvorefter mandatet skal fornyes hos v?lgerne.

Og hvad så?

Fra : Bruno Christensen

Dato : 02-04-08 16:58

On 02 Apr 2008 13:35:22 GMT, H@M.invalid wrote:

> Ivannof <ivannof@hotmail.com> skrev følgende

> FOrkert, for man kan lovligt foretage grundlovsændringer - omend
> proceduren er ret kompliceret.

Ja, ændringen skal vedtages af to, på hinanden følgende, folketing.

Dernæst en folkeafstemning hvor de skal være flertal, dog mindst 40% af de
stemmeberettigede.

Det bliver ikke i min, mine børns eller børnebørns tid I får indført en
sådan grundlovsændring.

--
MVH
Bruno

Fra : H@M.invalid

Dato : 02-04-08 18:56

Bruno Christensen <news@lpdommer.dk> skrev følgende

> [...]

>stemmeberettigede.

>Det bliver ikke i min, mine børns eller børnebørns tid I får indført en

Det kommer jo an på hvor mange rettroende muslimer, de findes til den
tid.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 02-04-08 19:23

On 02 Apr 2008 17:55:45 GMT, H@M.invalid wrote:

> Bruno Christensen <news@lpdommer.dk> skrev følgende

> Det kommer jo an på hvor mange rettroende muslimer, de findes til den
> tid.

Det kræver stadig en del:

1. Flertal af muslimer (som kan blive enige) i folketinget.

2. Flertal af muslimer i folketinget efter et nyt valg.

3. 40% af de stemmeberettigede skal være muselmænd OG stemme førend det kan
vedtages.

4. Der må ikke være et flertal imod grundlovsændringen.

Jeg vil godt udvide garantien til at dække de oldebørn, jeg forhåbentlig
når at se ( circa om 20 år) dvs. der går mindst 100 år...

--
MVH
Bruno

Fra : H@M.invalid

Dato : 02-04-08 21:46

Bruno Christensen <news@lpdommer.dk> skrev følgende

>Det kræver stadig en del:

>1. Flertal af muslimer (som kan blive enige) i folketinget.

Så længe det drejer sig om demokrati kontra islam, da kan enhver
muslim vel være fornuftig nok til at vælge side rigtigt. Det er jo
ikke "pest eller kolera" for muslimer, men derimod en formidabel ting
mod en "mindre god".

>2. Flertal af muslimer i folketinget efter et nyt valg.

Det siger sig selv.

>3. 40% af de stemmeberettigede skal være muselmænd OG stemme førend det kan
>vedtages.

Det er nok ikke urealistisk i en fjernere fremtid, såfremt muslimer
holder fast ved deres traditioner med at føde flere børn, samtidigt
med at danskerne gør det modsattte.

>4. Der må ikke være et flertal imod grundlovsændringen.

>Jeg vil godt udvide garantien til at dække de oldebørn, jeg forhåbentlig
>når at se ( circa om 20 år) dvs. der går mindst 100 år...

Det er meget muligt, men der kan ikke gives garantier i disse sager,
for bare 20 år siden sagde selv socialdemokrater, at der aldrig ville
komme så mange muslimer, som der er nu - og se nu hvordan muslimer
præger hele Europa, for der er 50 millioner.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 31-03-08 23:49

> Men der vil på et tidspunkt helt sikkert komme et muhammedanerparti.
> Men vi slap med skrækken denne gang.

In your dreams.. partiet vil ikke kunne enes internt om hvilken gren af
islam der skal arbejdes udfra, og skulle et sådant parti alligevel opstå
og, mod forventning klare sig hele vejen til tinget, vil de
sandsynligvis bekrige hinanden i en grad der kræver lydisolering af
deres gruppeværelse.
Men det kunne være et undeholdende indslag i dansk politik.

- cep

Fra : H@M.invalid

Dato : 01-04-08 14:53

Claus E. Petersen <snurrberget@yahoo.com> skrev følgende

> [...]
>deres gruppeværelse.
>Men det kunne være et undeholdende indslag i dansk politik.

Ser du, faktisk er de interne stridigheder blandt muslimer
udelukkende et muslimsk anliggende, for muslimer står nemlig sammen
til enhver tid, når det drejer sig om ikke-troende.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 01-04-08 15:13

H@M.invalid skrev:
> [...]
> udelukkende et muslimsk anliggende, for muslimer står nemlig sammen
> til enhver tid, når det drejer sig om ikke-troende.

ROFLMAO!!!

Hvis det ikke lige var den 1'ste april havde jeg måske taget den alvorligt.

*hviske* 6-dages krigen..

joker! :)

- cep

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-04-08 15:31

On 01 Apr 2008 13:53:24 GMT, H@M.invalid wrote:

>Ser du, faktisk er de interne stridigheder blandt muslimer
>udelukkende et muslimsk anliggende, for muslimer står nemlig sammen
>til enhver tid, når det drejer sig om ikke-troende.

Så kiggede din indre racist frem igen...

Fra : Michael Weber

Dato : 31-03-08 22:43

H@M.invalid wrote:
> [...]
> blandt personer med lav indkomst, og derfor er det svært at have
> andet end hån tilovers for de, som søger at kritisere islam, selvom

Tjaee...man sparker ned ad...ikke op ad...for de sparker tilbage.

--
Six Degrees Of Separation

Fra : Ivannof

Dato : 01-04-08 20:41

"Michael Weber" <agentmikie@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Hån og had - det er da en muslimsk specialitet!

Hilsen Ivan

Fra : Vidal

Dato : 02-04-08 09:07

Ivannof skrev:

> Hån og had - det er da en muslimsk specialitet!

Pot-kettle-black

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ivannof

Dato : 02-04-08 16:55

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Pot-kettle-black
>
> --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

Den kender jeg ikke lige!?

Ivan

Fra : Michael Weber

Dato : 02-04-08 21:09

Vidal wrote:

> Pot-kettle-black

*roflmao*

--
Six Degrees Of Separation

Fra : Konrad

Dato : 31-03-08 23:55

H@M.invalid wrote:
> Da jeg først så, at siden ikke havde et oprigtigt ment politisk
> budskab, da blev jeg vred,

Jeg tænkte : læk af 1. April-nar.

"Islam" og "demokrati" og "Danmarks skal baseres på muslimske værdier" er jo
en joke i sig selv.

(...)
> I realiteten skyldes had mod islam og muslimer uvidenhed.

Ja, vi burde ikke hade islam, nu når vi ved så meget om deres hadefulde
indgangsvinkel til al vestligt. Mere blive fascinerede og opfatte det som en
slags antropologisk feltstudie på nært hold, hvor man ved selvsyn kan
studere hadets præmisser og hvordan det udleves i primitive kulturer.

> Den største
> frekvens af racister og menneskehadere findes blandt uuddannede og
> blandt personer med lav indkomst,

Altså alle de indvandrergrupper der pander danskere ned weekend efter
weekend, og bevidst opsøger barer og diskoteker hvor de kan lave rav i den
ift danskere? Måske har du ret, men det ER altså også lidt generaliserende.

Noter - jeg har løseligt ændret lidt på din tekst.

> og derfor er det svært at have
> andet end hån tilovers for de, som søger at kritisere islam, selvom
> de tydeligtvis ikke er på hjemmebane.

Det er jo helt grotesk. Holland begyndte at evakuere personel fra deres
ambassader, samtidig med at regeringen kritiserede Wilders for at sprede
løgnagtig propaganda. Så når Wilders siger, at islamister er voldelige og
imperialistiske, så er det forkert, samtidig med at man frygter at
islamister bliver voldelige og vil myrde???

Ift "submission" er Wilders film fuldkommen blottet for falsknerier. Det er
100% rigtigt alt hvad der bringes og fremføres. Koranen RUMMER de og de
vers, der ER sket de og de forbrydelser med Koranen i hånden osv.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 01-04-08 01:16

Konrad wrote:

> [...]
> Det er 100% rigtigt alt hvad der bringes og fremføres. Koranen RUMMER
> de og de vers, der ER sket de og de forbrydelser med Koranen i hånden

Helt enig i din pointe, men jeg forstår andetsteds herinde på dig at man
åbenbart skal være "eksponent for vanvid" for at påpege det netop helt
utroligt groteske ved denne situation?

Anders Peter Johnsen

Fra : Konrad

Dato : 01-04-08 01:28

Anders Peter Johnsen wrote:

> Helt enig i din pointe, men jeg forstår andetsteds herinde på dig at
> man åbenbart skal være "eksponent for vanvid" for at påpege det netop
> helt utroligt groteske ved denne situation?

Nej, du trænger bare til hjælp.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 01-04-08 03:16

Konrad wrote:

> Nej, du trænger bare til hjælp.

Og hvad får dig så til at mene det?

Anders Peter Johnsen

Fra : H@M.invalid

Dato : 01-04-08 14:59

Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev følgende

> [...]
>slags antropologisk feltstudie på nært hold, hvor man ved selvsyn kan
>studere hadets præmisser og hvordan det udleves i primitive kulturer.

Til trods for din arrogance er islam verdens hurtigst voksende
religion. 1,4 milliarder pt, og vi er allerede snart 50 millioner i
Europa.

> [...]
>islamister bliver voldelige og vil myrde???

>Ift "submission" er Wilders film fuldkommen blottet for falsknerier.

Hvilke løgne var i submission? Det var jo bare en dame, som fortalte
om fiktive overgreb osv, det blev der ikke engang lagt skjult på. De
krænkende bestod i, at koranens ord var skrevet henover en nøgen
kvindes krop.

> Det er
>100% rigtigt alt hvad der bringes og fremføres. Koranen RUMMER de og de
>vers, der ER sket de og de forbrydelser med Koranen i hånden osv.

Sikkert, men det er jo en syg tankegang, at tror at størstedelen af
muslimer støtter op om ting som angrebet på world trade center.

Fra : E.M.

Dato : 01-04-08 19:12

> Sikkert, men det er jo en syg tankegang, at tror at størstedelen af
> muslimer støtter op om ting som angrebet på world trade center.

Der var da ellers en del der drog jublende gennem gaderne

E.M.

Fra : N_B_DK

Dato : 03-04-08 21:21

<H@M.invalid> wrote in message

> Til trods for din arrogance er islam verdens hurtigst voksende
> religion.

Nej sygdom.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : @

Dato : 03-04-08 22:33

On Thu, 3 Apr 2008 22:20:32 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

><H@M.invalid> wrote in message

>Nej sygdom.

rette betegnelse er pest

og den breder sig med foruroligende hast

blot er det ikke rotter som denne gang spreder pesten men
muhamedanerne

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : H@M.invalid

Dato : 04-04-08 16:08

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev følgende
><H@M.invalid> wrote in message

>Nej sygdom.

Hvad fejler du?

Fra : N_B_DK

Dato : 04-04-08 17:05

<H@M.invalid> wrote in message
> N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev følgende

> Hvad fejler du?

Jeg er ikke muslim, så jeg fejler skam intet.

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-08 07:14

For det første ville et samlingsparti af den art ret hurtigt dø en ikke
stille død, men en spektakulær af slagsen på grund af intern uenighed - de
forskellige religiøse retninger ville bekrige hinanden - og partiet ville
være fyldt med "løsgående missiler".
Dernæst er der et andet aspekt, som måske nok kunne bekymre - og det var
udsigterne for et demokrati, hvis man forestillede sig 40 medlemmer af
folketinget som var mere eller mindre utilregnelige - man husker med gru da
en vis bornholmer blev valgt ind sammen med bl.a. en utilregnelig skibsreder
fra ligusterhækkenes forkæmpere.
Og jeg husker endnu da flere imamer opfordrede til at stemme på Asmaa - ikke
fordi hun repræsenterede en politik, de kunne gå ind for, men fordi hun var
muslim og måske endog fordi hun ikke ville smide tørklædet eller berøre
mænd, hvem ved. Derved understregede de jo netop, at politik er underordnet
koranen/religionen.
Derved bliver det en reel trussel - netop fordi det ikke ville være politisk
drevet, om man stemte på partiet eller ej -og følgelig at man ville få en
større gruppe politisk uberegnelige personer ind med religion som
hovedbudskab.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 01-04-08 07:38

> udsigterne for et demokrati, hvis man forestillede sig 40 medlemmer af
> folketinget som var mere eller mindre utilregnelige - man husker med gru da

De ville blive frosset ud hvis de ikke kunne argumentere med andet
forslag til fremme af islam.
Det er såmænd sket før.
Da Aksel Larsen (Kommunisterne) gik på talerstolen i 1940, udvandrede
resten af folketinget i foragt.
Det er ikke sket hverken før eller siden, men kan ses som et udtryk for
at selv de folkevalgte har, eller havde, grænser.
Derudover har jeg en stærk fornemmelse af at tiltag til sharia vil blive
effektivt bremset af vores udemokratiske magtfaktor, embedsmændende.

- cep

Fra : Hr. Jensen

Dato : 01-04-08 08:00

On 31 Mar 2008 20:46:41 GMT, H@M.invalid wrote:

>I realiteten skyldes had mod islam og muslimer uvidenhed.

Helt klart. Jeg ved f.eks. ikke om de skal koges eller steges...

--
I'm not dead yet, I just smell bad.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-04-08 08:37

H@M.invalid wrote:

> I realiteten skyldes had mod islam og muslimer uvidenhed.

I realiteten ved du virkelig ikke ret meget, eller også er du syg og
synes koranens holdninger til kvinder og vantro er fede.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-04-08 08:48

On 31 Mar 2008 20:46:41 GMT, H@M.invalid wrote:

>I realiteten skyldes had mod islam og muslimer uvidenhed.

Jeps.... Muslimernes uvidenhed...

>Den største
>frekvens af racister og muslimhadere findes blandt uuddannede og
>blandt personer med lav indkomst,

Hvilket næsten alle muslimer har....

>og derfor er det svært at have
>andet end hån tilovers for de, som søger at kritisere islam,

Hvilken relevans har "uvidenhed/dumhed" med hensyn til at kritisere
islam...???

>selvom
>de tydeligtvis ikke er på hjemmebane.

PS: Hvorfor er du flygtet fra alle diskussioner, hvor din egen
uvidenhed med hensyn til islam, bliver udstillet...???

Fra : H@M.invalid

Dato : 01-04-08 15:06

S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev følgende

>PS: Hvorfor er du flygtet fra alle diskussioner, hvor din egen
>uvidenhed med hensyn til islam, bliver udstillet...???

Jeg er aldrig flygtet fra en diskussion. Jeg har imidlertid opgivet
at svare på russeren Ivans mange og lange indlæg, da jeg simpelthen
ikke har tid og overskud til det, du skal tænke på, at jeg er mor til
to små børn, og jeg har andet at foretage mig i dagligdagen end at
besvare krænkende udtalelser fra infantile unge mænd, som dig.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-04-08 15:41

H@M.invalid wrote:
> [...]
> to små børn, og jeg har andet at foretage mig i dagligdagen end at
> besvare krænkende udtalelser fra infantile unge mænd, som dig.

Dig og dit 'krænkende'. Du er da det mest evigt fornærmede fjols, jeg
endnu har oplevet herinde.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-04-08 15:46

On 01 Apr 2008 14:05:47 GMT, H@M.invalid wrote:

> [...]
>to små børn, og jeg har andet at foretage mig i dagligdagen end at
>besvare krænkende udtalelser fra infantile unge mænd, som dig.

LOL.... Du ved godt hvad fandens oldemor døde af...???

PS: Jeg er en del ældre end dig....

Fra : H@M.invalid

Dato : 01-04-08 16:46

S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev følgende

>LOL.... Du ved godt hvad fandens oldemor døde af...???

Nej?

>PS: Jeg er en del ældre end dig....

I så fald taler det nok ikke til din fordel

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-04-08 18:14

On 01 Apr 2008 15:46:07 GMT, H@M.invalid wrote:

>Nej?

Mangel på dårlige undskyldninger.... )))

>I så fald taler det nok ikke til din fordel

Det er du nok den eneste (måske bortset fra AHW) der mener...

Mit gæt er at jeg nok er ca. dobbelt så gammel som dig...

Din "mentale" alder (ca 10 år) kan jo ikke være korrekt da du jo har 2
børn...

Fra : Ivannof

Dato : 01-04-08 20:56

> [...]
> to små børn, og jeg har andet at foretage mig i dagligdagen end at
> besvare krænkende udtalelser fra infantile unge mænd, som dig.

Men nu fik du så tid nok til at tale udenom!

Hilsen Ivan

Ps. man behøver ikke være russer for at hedde Ivan eller være araber for at
hedde Abdul!
Pps: hvorfor har du ikke skiftet til et arabisk navn??

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 01-04-08 15:14

H@M.invalid kom med denne ide:

http://youtube.com/watch?v=OSk9xzVGk6c