Muslimers 42% overvægt mht voldskriminalit~
Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-08 16:54

Muslimers 42% overvægt mht voldskriminalitet betyder at integration ikke
lykkes (Politiken 31.3)

Søvndal har anerkendt at sociale årsager er ikke så vigtig som kultur - dvs
ideologi dvs Islam.

At allle integrationsansættelser gør mere skade end gavn er der få, der har
fattet.

Udvisninger behøves.

Fra : El Trabajador

Dato : 31-03-08 16:59

> [...]
> dvs ideologi dvs Islam.
>
> At allle integrationsansættelser gør mere skade end gavn er der få, der

Nemlig! - Og lad os begynde med at udvise kriminelle muhamedanere, der ikke
har dansk statsborgerskab.
--
El Trabajador

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-04-08 11:43

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Nemlig! - Og lad os begynde med at udvise kriminelle muhamedanere, der
> ikke har dansk statsborgerskab.

Burde være indlysende!

Mvh
Martin

Fra : Ivannof

Dato : 02-04-08 18:21

> "El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Burde være indlysende!
>
> Mvh
> Martin

Jeg er ikke god til matematik. 42% i overvægt til anden etnisk osv =
muslimer. Fremstillede i dommervagten for et par år siden 82% muslimer.

Hvis vi regner baglæns kommer jeg til at i København er næsten 60% af os
muslimer.

Det hænger ikke sammen.

Hvad er det rigtige tal? Det spørsmål kan man så stille Politiken!

Hilsen Ivan