Dørmand og politi med stave+peberspray kun~
Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-08 16:53

Dørmand og politi med stave+peberspray kunne ikke stoppe en 29-årig der bed
hul i ærme på betjent, der måtte på skadestuen.

Politiken 31.3 søger ikke at besvare de mange ting som enhver læser spørger
om.

Når journalister ikke kan dække en nyhed ordentlig, bør de vente et døgn
eller droppe en bagatel som denne.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-03-08 21:01

Bo Warming wrote:
> [...]
> om.
> Når journalister ikke kan dække en nyhed ordentlig, bør de vente et døgn

Når Bo Warming ikke kan bakke indlæg op med dokumentation, men
udelukkende baserer sine meninger på formodninger, så bør han
tilbageholde indlæg indtil dokumentation foreligger.

// Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-08 22:16

> Når Bo Warming ikke kan bakke indlæg op med dokumentation, men
> udelukkende baserer sine meninger på formodninger, så bør han
> tilbageholde indlæg indtil dokumentation foreligger.

Hvis min hyppige resumering af notitser fra papir-aviser, her Politiken, var
afsløret som opdigt
så havde HAns Jørgensen noget at kritisere.

Autonomvold som han står for, har jeg argumenteret imod ofte - det er vist
grunden til at han ser problem i at visse nyheder aldrig kan dokumenteres
med link - men alligevel er værd at debatere.