Får dødstrusler efter 'chikane'
Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 31-03-08 12:10

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article988696.ece

<citat>
En 22-årig fyr er blevet lagt for had og modtager dødstrusler, fordi
han i en film, han selv har optaget, chikanerer og tilsviner to
betjente, der er ved at give ham en bøde.

Den 22-årige, der kalder sig Morten, optræder nu i filmen på YouTube,
hvor langt over 20.000 har set ham råbe ad betjentene fra Roskilde
Politi, da de vil give ham en bøde.

- Hvad fanden er det for nogle pansere? Fucking lortepansere, skriger
han blandt andet ind i sit mobilkamera, da betjentene giver ham en bøde
for at køre uden kørekort.
</citat>

Ja, hvem kunne ikke få lyst til at stikke ham et par ørevarmere, den
måde han skaber sig på på filmen, han er sgu da ikke normal.

Han kalder sig Morten, men hudfarven afslører vist mere end rigeligt.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-08 12:51

< Ja, hvem kunne ikke få lyst til at stikke ham et par ørevarmere, den
> måde han skaber sig på på filmen, han er sgu da ikke normal.
>
> Han kalder sig Morten, men hudfarven afslører vist mere end rigeligt.

Ingen medlidenhed herfra i hvert fald. Han trænger i dén grad til noget
opdragelse, men det gør de jo meget ofte, de arabere.

Fra : Studo

Dato : 31-03-08 14:15

> Han kalder sig Morten, men hudfarven afslører vist mere end rigeligt.
Han bliver nu også kaldt Morten af betjentene, så den del er vist god nok.

Men han er noget af en klaphat. Opfører sig meget tåbeligt, og brokker
sig højlydt over at de undersøger hans bil og has tøj. Blot fordi han
ikke vil udtale sig om han har noget ulovligt. Bøden fik han for at køre
uden kørerkort, nogle hundrede meter efter stopper de ham så igen. Denne
gang for at køre over for rødt.

Han er noget af en nar. De tre klip han selv havde lagt op, fik han også
fjernet igen, efter at folk ligesom ikke tog hans parti. Der var
overvejende flertal (for ikke at sige samtlige) mente at hans overskrift
"politichikane" var god nok, men blot at han chikanerede politiet.

Andre har selvfølgelig gemt videoerne, og lagt dem op.
Her er de samlet i en, men ikke helt god kvalitet, men god nok til at
vise han er et fjols.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 31-03-08 16:32

Studo wrote:
> [...]
>
> Andre har selvfølgelig gemt videoerne, og lagt dem op.
> Her er de samlet i en, men ikke helt god kvalitet, men god nok til at

Jeg må indrømme at jeg troede ikke at det var en virkelig situation. Men
når det er sagt, så er der ingen tvivl om at han er blevet uretfærdigt
behandlet før af politiet så jeg syntes ikke det er helt rimeligt med
den behandling han har fået. Godtnok er han lidt dum fordi han tror at
han kan "dokumentere" politiets uretfærdighed fra tidligere men ligefrem
at komme med dødstrusler imod ham osv... Herregud: Lad dog manden være
"dum" - det er jo harmløst og politiet klarede det jo *I DENNE
SITUATION* (i andre situationer havde de nok gennembanket ham).

Hvem helvede herinde eller på eb.dk har aldrig gjort noget tilsvarende
dumt i hele sit liv? Han er bare så uheldig at han er blevet "landskendt"...

Best regards
Martin Jørgensen

Hi, there. I'm just another signature motherfucker.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 31-03-08 18:46

On Mon, 31 Mar 2008 17:31:43 +0200, Martin Jørgensen
<megafedt@hotmail.com> wrote:

>når det er sagt, så er der ingen tvivl om at han er blevet uretfærdigt
>behandlet før af politiet så jeg syntes ikke det er helt rimeligt med
>den behandling han har fået.

Hvorfor er der "ingen tvivl" om det...???

Idioten er bare et præmiefjols der ikke fatter en meter...

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 31-03-08 23:32

S. A. Thomsen wrote:

> Hvorfor er der "ingen tvivl" om det...???

Han kan jo ikke lide politiet, fjols. Det ville du vide, hvis du hørte
efter hvad han sagde og den holdning kommer jo et sted fra - ikke bare
fra medier eller hvad man hører. Han har mærket politiets opførsel på
egen hånd.

> Idioten er bare et præmiefjols der ikke fatter en meter...

Han er en uheldig mand der har dummet sig og hans dumhed er nu blevet
udstillet i en grad som de færreste har prøvet, fjols.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-04-08 08:41

On Tue, 01 Apr 2008 00:31:57 +0200, Martin Jørgensen
<megafedt@hotmail.com> wrote:

>Han kan jo ikke lide politiet, fjols.

Og....???

>Det ville du vide, hvis du hørte
>efter hvad han sagde og den holdning kommer jo et sted fra - ikke bare
>fra medier eller hvad man hører. Han har mærket politiets opførsel på
>egen hånd.

Dine påstande er totalt grinagtige... Der er jo også den mulighed at
han bare er snot hamrende dum (hvilket han jo selv beviser)...

>Han er en uheldig mand der har dummet sig og hans dumhed er nu blevet
>udstillet i en grad som de færreste har prøvet, fjols.

Og så var det endda ham selv der udstillede det....

Det tyder ikke på en imponerende intelligens...

Fra : Peter

Dato : 31-03-08 14:28

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article988696.ece

" Jeg er blevet stoppet mange gange, kun på grund af min hudfarve.
Så jeg følte mig uretfærdigt behandlet. "

Mon ikke det er *dem* der er ved at have forfølgesesvanvid?

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-08 15:50

> " Jeg er blevet stoppet mange gange, kun på grund af min hudfarve.
> Så jeg følte mig uretfærdigt behandlet. "
>

> Mon ikke det er *dem* der er ved at have forfølgesesvanvid?

Offerrollen er de dygtige til at påtage sig, ligge og vrææle i vilden sky -
"Whaaaaaaa, de kan ikke lide mig fordi jeg er mørklødet, whaaaaaaa" -
bullshit. Mon ikke de har haft fat i ham flere gange, udover denne dag i
videoen, fordi han begår kriminalitet? Han er jo åbenbart kendt af politiet,
og det betyder nok ikke at han kommer med kaffe og kage til dem hver søndag.

Fra : Studo

Dato : 31-03-08 16:43

> [...]
> når det er sagt, så er der ingen tvivl om at han er blevet uretfærdigt
> behandlet før af politiet så jeg syntes ikke det er helt rimeligt med
Hvorvidt der er foregået uretmæssigheder i andre situationer er noget
svært at finde ud af og dermed forholde sig til.
> [...]
> "dum" - det er jo harmløst og politiet klarede det jo *I DENNE
> SITUATION* (i andre situationer havde de nok gennembanket ham).

Jeg har blot givet mening om at han er nar, klaphat og fjols. Jeg
bifalder ikke på nogen måde at han skal udsættes for forfølgelse eller
trusler af nogen art.

Den adfærd han udviser overfor politiet tror jeg ikke skal tillægges
anden kulturforskel, end at der nogle af disse unge "brianer" der lever
et noget voldsomt liv, måske ikke altid indenfor lovens rammer. Loven
er i disse grupper noget der altid skal (over-)tolkes til egen fordel.

En sådan respektløs omgang med andre mennesker der udfører deres arbejde
er ikke meget værd. Lidt som at få en god pris fra håndværkeren, når du
overfuser ham med at han jo kun er ude på at snyde dig.

Fra : Rea721

Dato : 31-03-08 21:21

> [...]

> Ja, hvem kunne ikke få lyst til at stikke ham et par
> ørevarmere, den måde han skaber sig på på filmen, han er

Stor respekt til Betjentene...de bevare roen til UG med kryds og slange

Han har fortjent alt hvad der kommer.......bortset fra vold og trusler om
vold.....

Hvor mange mon ville stikke ham en håndmad for den opførsel..?? Og kan man
fortænke dem i det??

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 31-03-08 23:33

Rea721 wrote:
> [...]
>
> Stor respekt til Betjentene...de bevare roen til UG med kryds og slange
>
> Han har fortjent alt hvad der kommer.......bortset fra vold og trusler om

Bortset fra dødstrusler også.

> Hvor mange mon ville stikke ham en håndmad for den opførsel..?? Og kan man
> fortænke dem i det??

Enig: Der er mange betjente der ville have gjort det - ingen tvivl derom.