Islamisk folkeparti
Fra : Jens Hviid

Dato : 30-03-08 21:27

Jeg hørte i radioen at Danske Muhamedanere vil stifte et røvløfterparti, der
skal hedde "Islamisk parti i Danmark". Er der nogen der ved om det er en and
eller hvad?.

Fra : Trond Svendsen

Dato : 30-03-08 21:51

"Jens Hviid" <hviid@hotmail.com> skrev:

> Jeg hørte i radioen at Danske Muhamedanere vil stifte et røvløfterparti,
> der skal hedde "Islamisk parti i Danmark". Er der nogen der ved om det er
> en and eller hvad?.

Hvis vi fortsetter kun med snakk, så vil islamiske imamer snart sitte i
regjering i alle nordiske land.
Det er nok snakk nå.

--
Trond

Fra : Frank

Dato : 31-03-08 11:49

Hej

"Jens Hviid" <hviid@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg hørte i radioen at Danske Muhamedanere vil stifte et røvløfterparti,
> der skal hedde "Islamisk parti i Danmark". Er der nogen der ved om det er
> en and eller hvad?.

Det lader til at det skal hedde

Islam Demokraterne

kig på http://www.islamdemokraterne.dk

Men siden svarer ikke lige nu (12:48)

Mvh
Frank

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 31-03-08 12:03

Frank forklarede den 31-03-2008:
> Hej

> [...]

Umiddelbart ville jeg gætte på aprilsnar, men.

<DK Hostmasters>
Domænenavn: islamdemokraterne.dk
DNS: islamdemokraterne.dk
Registreret: 2008-03-21

Registrant:

Bruger-id: M10964-DK
Navn: Macspil
Adresse: Store Tingbakke 45
Postnu. & by: 9310 Vodskov
Land: Danmark
Telefon: +45 27292075

Fuldmægtig:

Bruger-id: M10964-DK
Navn: Macspil
Adresse: Store Tingbakke 45
Postnu. & by: 9310 Vodskov
Land: Danmark
Telefon: +45 27292075
</DK Hostmasters>

Som man kan se er telefon nummer:
27 29 20 75
Ghariba Khalaf (Person)
Nyborgvej 339, 2. tv
5220 Odense SØ

Men adr. er på denne person:
Hanne Petersen
Store Tingbakke 45
9310 Vodskov

Virker ikke umiddelbart som en apriljoke, men det finder vi ud af
imorgen.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 31-03-08 12:23

Ludvig Nielsen. skrev:
> [...]
> Postnu. & by: 9310 Vodskov
> Land: Danmark
> Telefon: +45 27292075
> </DK Hostmasters>
>
> Som man kan se er telefon nummer:
> 27 29 20 75
> Ghariba Khalaf (Person)
> Nyborgvej 339, 2. tv
> 5220 Odense SØ
>

> Men adr. er på denne person:
> Hanne Petersen
> Store Tingbakke 45
> 9310 Vodskov
>
> Virker ikke umiddelbart som en apriljoke, men det finder vi ud af imorgen.

Hmm...

Simon Wedege Petersen har *mobil* tlf: 27 29 20 75
Ghariba Khalaf har *fastnet* tlf: 27 29 20 75

Simon er admin for macspil som er registrant af islamdemokraterne.dk

Rent sammentræf :)

http://www.klasselisten.dk/classlist.asp?guidclass=%7B17BE8F7C-004F-4E29-92F2-B41C5C50DFD7%7D

- cep

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 31-03-08 12:34

Claus E. Petersen skrev:

> [...]
> Ghariba Khalaf har *fastnet* tlf: 27 29 20 75
>
> Simon er admin for macspil som er registrant af islamdemokraterne.dk

Kiggede lige en ekstra gang.
i flg. degulesider.dk har Ghariba *også* mobil nummer 27 29 20 75.

Jeg kan ikke lige gennemskue hvad Simon i Vodskov har med Ghariba i
Odense at gøre.

- cep

Fra : Per Rønne

Dato : 31-03-08 15:20

Claus E. Petersen <snurrberget@yahoo.com> wrote:

> Kiggede lige en ekstra gang.
> i flg. degulesider.dk har Ghariba *også* mobil nummer 27 29 20 75.
>
> Jeg kan ikke lige gennemskue hvad Simon i Vodskov har med Ghariba i
> Odense at gøre.

I kan se her:

<http://www.180grader.dk/nyheder/Nyt_parti_vil_k_mpe_for_islamiske_v_rdi
er_i_Folketinget.php>

Naturligvis vil de afskaffe 24-års reglen, der da også sætter en
stopklods for islamiseringen af Danmark.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 31-03-08 15:52

Frank wrote:
> Hej

> [...]

Fy for satan... Den virker nu (godtnok ufatteligt langsomt - det må være
en privat amatør-server, siden bliver hostet på). Uddrag fra forsiden:

-----
DANMARKS NYE PARTI

Islam Demokraterne er Danmarks nye parti, som er forankret i den
muslimske ideologi. Vi tror islam er den rigtige vej til et sundt samfund.

Islam skal kunne eksistere i Danmark på lige fod med andre religioner.
Muslimer skal ligesom andre trossamfund have mulighed for at praktisere
deres tro, bygge moskeer og oprette gravpladser.

Islam Demokraterne er imod et tilknytningskrav ved familiesammenføring
med ægtefælle eller samlever, da det i praksis vil være umuligt at
opgøre graden af tilknytning til Danmark henholdsvis udlandet.
-----

Det kan være jeg snart for første gang skal stemme DF som modvægt til
den stigende islamisering, som jeg snart syntes er ved at være for
voldsom...

Best regards
Martin Jørgensen

Hi, there. I'm just another signature motherfucker.

Fra : Frank

Dato : 01-04-08 09:22

Hej

"Martin Jørgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> stigende islamisering, som jeg snart syntes er ved at være for voldsom...

Der er da ikke noget i det du citerer fra deres hjemmeside der kan give mig
grund til at stemme på DF.

At islamister er forankret i den muslimske ideologi kan ikke komme som en
overraskelse.

At islam skal kunne være i Danmark, at de skal kunne bygge moskeer og
oprette gravpladser er også naturligt. Vi har religionsfrihed. Og
trossamfund skal naturligvis selv betale for deres faciliteter.

Og at være imod tilknytningskravet er de jo ikke ene om.

Og jeg ved godt at Islam Demokraterne er en 1. Aprilsjoke, men der er sikker
mennesker der kunne finde på at lave et sådant parti. Der findes andre der
tilbeder totalitære styreformer, nogle af dem er i folketinget.

Mvh
Frank

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 01-04-08 19:34

Frank wrote:
> [...]
> grund til at stemme på DF.
>
> At islamister er forankret i den muslimske ideologi kan ikke komme som en

MEN DE SKAL IKKE I FOLKETINGET... Vil du f.eks. gerne have Astma
Abdullah Hamid derind på talerstolen og lukke alt hendes idiotiske lort
ud og kuldsejle vores samfund? Hvis ja: Så vink farvel til velfærdsstaten.

> At islam skal kunne være i Danmark, at de skal kunne bygge moskeer og
> oprette gravpladser er også naturligt. Vi har religionsfrihed. Og
> trossamfund skal naturligvis selv betale for deres faciliteter.

MEN ISLAM SKAL KRAFTEDME IKKE I FOLKETINGET!

> Og at være imod tilknytningskravet er de jo ikke ene om.

Det vil jeg skide på. De skal ikke i folketinget og indføre muslimske
særregler og islamistisk tankegang!

> Og jeg ved godt at Islam Demokraterne er en 1. Aprilsjoke, men der er sikker
> mennesker der kunne finde på at lave et sådant parti. Der findes andre der
> tilbeder totalitære styreformer, nogle af dem er i folketinget.

Nu er du sgu' for dum at høre på.

Hvis du så godt kan lide islam, så rejs dog til pakistan eller egypten
og se om du kan lide det.

Fra : N/A

Dato : 04-04-08 23:45

Fra : kirjapan@gmail.com

Dato : 04-04-08 10:05

> [...]
> ud og kuldsejle vores samfund? Hvis ja: Så vink farvel til velfærdsstaten.
>
> MEN ISLAM SKAL KRAFTEDME IKKE I FOLKETINGET!

Hvad mener du med at islam ikke skal i folketinget? Det giver jo ingen
mening. Muslimer skal da være velkommen, lige ateister, kristne,
buddhister, jøder, agnostikere eller personer fra andre religioner.
Hvis muslimer bliver valgt ind, så er de ligeså velkommen som alle
andre.

Det hedder demokrati og frihed.

Foresten, så er vi allerede ved at vinke farvel til velfærden i
Danmark, takket være den politiske linie siden 2001.

Fra : Ivannof

Dato : 04-04-08 20:46

<kirjapan@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Foresten, så er vi allerede ved at vinke farvel til velfærden i
Danmark, takket være den politiske linie siden 2001.

--------------------------

Der er forskel på at have muslimer i folketinget og have islam i
folketinget! Forskellen er at vi har et sekulært demokrati.

Om man så er valgt ind i folketinget, må man ikke gå på talerstolen i
nonnedragt, præste- eller bispekåbe, bikerjakker, nazikostumer, burka, slør
eller jødekalot! Man er repræsentant for et parti - ikke en religion!

Hilsen Ivan

Fra : @

Dato : 04-04-08 23:22

On Fri, 4 Apr 2008 21:45:59 +0200, "Ivannof" <ivannof@hotmail.com>
wrote:

><kirjapan@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Hvad mener du med at islam ikke skal i folketinget? Det giver jo ingen
>mening.

jo det giver da fin mening

muhamedanere har intet at gøre i et demokratisk land

ud med dem

og helst så langt ud at de ikke kan hveken bunde eller svømme i land
igen

>Det hedder demokrati og frihed.

at tillade muhamedanere at tage ophold blandt fredelige folk hedder
udelt tåbelighed

>Foresten, så er vi allerede ved at vinke farvel til velfærden i
>Danmark, takket være den politiske linie siden 2001.

forkert

den indvandringspolitik som blev ført i mange år før den nuværende
regering kom til er jo en enorm økonomisk klods om benet for de danske
skateydere

hvor meget utilpassede muhamedanere virkelig koster det danske samfund
må man jo ike få at vide,

men det ligger sikkert et sted i omegnen af 200 MIA årligt

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 04-04-08 23:50

@ wrote:
> On Fri, 4 Apr 2008 21:45:59 +0200, "Ivannof" <ivannof@hotmail.com>
> wrote:
-snip-

> forkert

Kirjapan er jo en latterlig idiot der ikke fatter at vi ikke bare kan
plukke pengene fra et træ og give dem til ham i bistand og invitere alle
verdens muslimer til DK og få gratis bistand og velfærd...

Det har vi ikke råd til længere og problemet med "velfærdshuller" er
voksende i fremtiden!

> den indvandringspolitik som blev ført i mange år før den nuværende
> regering kom til er jo en enorm økonomisk klods om benet for de danske
> skateydere

Kloge ord.

> hvor meget utilpassede muhamedanere virkelig koster det danske samfund
> må man jo ike få at vide,
>
> men det ligger sikkert et sted i omegnen af 200 MIA årligt

Jeg ved bare at grænsen er nået og den dag hvor Islam kommer i
folketinget, så flytter jeg ud af DK med min efterhånden meget langt
videregående uddannelse - som er attraktiv i alle vestlige lande.

Men jeg vil skide på DK, hvis vores folkestyre bliver så idiotisk at
tillade Islam i folketinget. Så skrider jeg til USA eller andre steder
og tjener mange flere penge end jeg gør pga. alt for høje skatter
herhjemme. Og det er netop DK's problem ifl. CEPOS og flere... Skatten
er for høj i DK... Verdens højeste... Selv svenskerne har fattet det.

Men jeg er ligeglad med verdens højeste skat. Bare *IKKE ISLAM KOMMER I
FOLKETINGET*!

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 04-04-08 23:45

kirjapan@gmail.com wrote:

> Hvad mener du med at islam ikke skal i folketinget? Det giver jo ingen

Jeg mener at ISLAM SKAL IKKE I FOLKETINGET - SÅ FAT DET DOG! Kan du ikke
læse dansk?

> [...]
> buddhister, jøder, agnostikere eller personer fra andre religioner.
> Hvis muslimer bliver valgt ind, så er de ligeså velkommen som alle

Netop fjols: Det her hedder demokrati og ytrings-frihed:

ISLAM SKAL IKKE I FOLKETINGET - SÅ FAT DET DOG!

> Foresten, så er vi allerede ved at vinke farvel til velfærden i
> Danmark, takket være den politiske linie siden 2001.

Hold kæft du er hjerneblæst mand... At der er dårligere velfærd på nogen
områder skyldes at der er så mange gamle og så få unge til at betale
skat og det problem er voksende i disse år. Derudover er der problemer
med at få nok arbejdskraft på flere områder. De eneste der kan løse det
problem er de borgerlige fordi venstrefløjen tror at forhøjede skatter
løser alting - men det kun alting endnu værre!

VI HAR DEN HØJESTE INDKOMST-SKAT I VERDENEN, FJOLS... Det manglede sgu'
da lige at vi ikke havde en borgerlig regering til at rette op på det,
for at sikre fremtidig velfærd. Iøvrigt er denne regering ikke særligt
borgerlig... Næsten tværtimod.

Lad mig gætte: Du er på bistand eller rangerer iøvrigt på bunden af
samfundet og derfor vil du gerne have at alle dem som virkeligt tjener
penge til landet skal betale mere i skat og derfor kan du ikke lide
regeringen?

Der er vist ingen tvivl om at jeg har ramt rigtigt.

Fra : N/A

Dato : 04-04-08 23:45