Wilders versus Vestens vanartede vanvid...
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 30-03-08 20:18

Jeg må åbenbart være blevet sindssyg, siden al sober menneskelig logik i
disse dage synes mig vendt totalt på hovedet:

Troende MUSLIMER begår et utal af barbariske terrorhandlinger mod tusindevis
af vesterlandske civile i løbet af ganske få år, og nok "fordømmes" dette i
bløde formuleringer af diverse internationale politikere, men når en mand
laver en - blot LØST! - dokumterende film om sammenhængen mellem disse
muslimers "allerhelligste grundbog" og den faktisk udøvede terror på
baggrund heraf, skal han åbenbart straks udnævnes til at være intet mindre
end "ÅRSAGEN TIL _SELVE_ PROBLEMET!".

Vi er jo - som sædvanlig, havde jeg nær sagt! - her i H.C. Andersens eget
hjemland tilbage ved at det rent faktisk ER ved at lykkes nogle gensidigt
forskruede multi-kulti-fanatisk hjernevaskede tosser at "forsvare" en i sine
allermest grundliggende principoper ALDELES MANIFEST rå-fascistoid
religionsideologi som Islam i at lade sig markedsføre ganske ukritisk som
intet mindre end allerselveste "Fredens Religion", altimens vi - set
udadtil, som nation - åbenbart er helt med på at lade denne ligefrem
"kriminelle kritiske knægt" (Wilders) straffe med snart sagt alle midler for
en såkaldt "forbrydelse", der ene og alene består i frigørende ærlig kritik
af selvsamme perfide voldsideologi!

Gad vide, hvor længe Mel Brooks' "Forår for Hitler" mon efterhånden længere
vil kunne spilles frit på teatre i dette land, før man pludselig fra samme
politiske hold beslutter sig for at blive såkaldt "følsomt hensyntagende"
over for en flok tilfældige tabere nede i Greve?

Det er temmeligt svært at være historiestuderende med ganske forbandet
uhyggelige "deja-vu"-fornemmelser i øjeblikket.

Enten skal jeg åbenbart indlægges med det samme for "behandlingskrævende
paranoid skizofreni" i kraft af min ellers temmeligt belæst-velovervejede
frygt for Islam og herunder da ikke mindst den direkte SKRÆMMENDE
"samarbejdsvilje" jeg ser hos vore moderne politikere, eller også skal jeg
måske til at overveje opbygning af en egentlig Modstandsgruppe, når nu vi
vel alligevel i løbet af en blot fem-ti-årig periode mister herredømmet
totalt og lader muslimerne indføre generel, Grundlovsstridig Sharia...

Anders Peter Johnsen

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-03-08 21:37

meddelelse news:47efe75f$0$15873$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> [...]
> løbet af en blot fem-ti-årig periode mister herredømmet totalt og
> lader muslimerne indføre generel, Grundlovsstridig Sharia...

Slap af. Et vigtigt karaktertræk ved muslimer er, at de alle nærer en
sjælden evne til selvovervurdering. Det indebærer, at de formår at gå langt
over grænsen for, hvad de fleste mennesker gider stå model til. Deres dage
er således talte, og de vil i nogle dele af verden opleve, at de rent
faktisk ikke får lov til at overleve, ganske som man også slår kreatur- og -
meget sigende - svinebesætninger ned, der lider af smitsomme og for resten
af bestanden livstruende sygdomme.

Tilbage er den ynkelige flok af apologeter, som vi bare bør ynke, mens vi
sikrer, at de ikke får noget som helst at skulle have sagt i fremtidens
samfund.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-08 22:07

meddelelse news:47efe75f$0$15873$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Enten skal jeg åbenbart indlægges med det samme for "behandlingskrævende
> paranoid skizofreni" i kraft af min ellers temmeligt belæst-velovervejede

Der findes paranoid psykose og skitzofren psykose og begge kan være
voldstruende og dermed kræve indgreb af politi eller lægekunst - enig?

> [...]
> vel alligevel i løbet af en blot fem-ti-årig periode mister herredømmet
> totalt og lader muslimerne indføre generel, Grundlovsstridig Sharia...

Der findes ikke Sharia som ikke er grundlovsstridig
og stop for udviklingen mod Sharia er ultra-hastende så hurra for Wilders
film, som desværre forties i UK og Tyskland

TAkket være Glistrup har vi sans for filmens væsentlighed

Takket være Glistrup fik vi stærkt DF og dermed et JP der trykte
profettegninger

Fra : Konrad

Dato : 01-04-08 00:00

Anders Peter Johnsen wrote:
> Jeg må åbenbart være blevet sindssyg, siden al sober menneskelig
> logik i disse dage synes mig vendt totalt på hovedet:

Du er som altid eksponent for vanvid.

Fra : @

Dato : 01-04-08 01:52

On Tue, 1 Apr 2008 00:59:53 +0200, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>Du er som altid eksponent for vanvid.

vil du da i ramme alvor påstå at muhamedanere ikke er voldelige?

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og