Flere resurser til udsatte grupper
Fra : H@M.invalid

Dato : 30-03-08 12:54

Som vi har set i den seneste tid, så giver samfundets uligheder sig
udtryk via de unges frustrationer ved de seneste afbrændinger af
skoler og biler.

Ligesom den store arbejdsløshed blandt unge i de parisiske forstæder
fører til samme tilstande, fordi de unge føler sig marginaliserede og
føler, at de er sat uden for arbejdsmarkedet - jeg har fuld
forståelse for deres vrede, for de har jo ikke gjort noget, så de
fortjener denne udstødelse, som er dagligdag for alle med et
udenlandskklingende navn.

Hvis man skaber fritidstilbud for de unge, såsom ungdomsklubber eller
huse for unge, hvor de frit kan opholde sig, eller multihaller, vil
det være et pusterum for unge, som ellers føler sig diskriminerede i
deres dagligdag på job og i skolen, hvor rammerne er stramt tilpasset
"danske" normer.

Det er indlysende, at hvis integrationen skal lykkes, at man må være
åbne på begge sider, og at det ikke kun er indvandrerne, der stilles
krav til.

Du må forstå, at verden er blevet global, og du ikke bare kan sidde i
din lille andedam med dine smålige ideer om et "Danmark". Vi er alle
afhængige af hinanden, og derfor kan man ikke lukke sig uden for
verdenssamfundet. Se på et diktatur som Nordkorea, hvor alkoholisme
og armod er vidt udbredt - kan man ikke genkende den tendens fra de
intolerante danskeres drikkeri og depression?

Vh Hanne

Fra : N_B_DK

Dato : 30-03-08 13:10

<H@M.invalid> wrote in message
> [...]
> og armod er vidt udbredt - kan man ikke genkende den tendens fra de
> intolerante danskeres drikkeri og depression?

Sikke en gang fordrukkent vrøvl.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : @

Dato : 31-03-08 07:02

On 30 Mar 2008 11:53:52 GMT, H@M.invalid wrote:

>Som vi har set i den seneste tid, så giver samfundets uligheder sig
>udtryk via de unges frustrationer ved de seneste afbrændinger af
>skoler og biler.

nej det har vi ikke

vi har igen en gang set at muhamedanere ikke egner sig til at leve
blandt mennesker

unge vietnamesere, chilenere, thailændere, filipinere, kinesere, og
andre med indvandrerbaggrund ter sig ikke som de unge muhamedanere gør
overalt i Europa

så dine tåbeligheder om at det skulle være nogle andres eller
samfundets skyld holder ikke

>Det er indlysende, at hvis integrationen skal lykkes, at man må være
>åbne på begge sider,

fint

så sig til dine muhamedanske venner at de må se at åbne sig for at
omskrive koranen så den svarer til nutid og menneskerettigheder

så lang tid muhamedanere går ind for
drab på ateister
drab på homoseksuelle
kvindeundertrykkelse
pædofili
og andre slemme ting

er der egentlig ikke så meget at snakke med muhamedanere om

bolden er nu på DIN banehalvdel

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 02-04-08 15:05

<H@M.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> forståelse for deres vrede, for de har jo ikke gjort noget, så de
> fortjener denne udstødelse, som er dagligdag for alle med et

... andet end voldelige optøjer samt afbrændinger af skoler og biler.

> Hvis man skaber fritidstilbud for de unge, såsom ungdomsklubber eller
> huse for unge, hvor de frit kan opholde sig, eller multihaller, vil

... det være noget mere de kan brænde af næste gang de vælter på potten!

> det være et pusterum for unge, som ellers føler sig diskriminerede i
> deres dagligdag på job og i skolen, hvor rammerne er stramt tilpasset
> "danske" normer.

Her i landet burde FIFO princippet prioriteres højere: Fit In or Fuck Off!

> Det er indlysende, at hvis integrationen skal lykkes, at man må være
> åbne på begge sider, og at det ikke kun er indvandrerne, der stilles
> krav til.

"Integrationen" er ikke *mit* projekt. Det er politikernes. Politikerne må
løse deres egne selvskabte problemer - det er jo ikke fordi vi borgere ikke
allerede betaler så rigeligt til det.

> Du må forstå, at verden er blevet global, og du ikke bare kan sidde i
> din lille andedam med dine smålige ideer om et "Danmark".

Danmark er Danskernes land, så hvis Danskerne vil sidde i andedammen og
svale deres Tuborg så er det op til dem selv. Det rager ikke FN, USA, Kina
eller et bundt Arabiske diktaturstater een bønne!!

> Vi er alle
> afhængige af hinanden, og derfor kan man ikke lukke sig uden for
> verdenssamfundet.

Hah! "Verdenssamfundet" == folk der rejser på første klasse for andres
penge!!

> Se på et diktatur som Nordkorea, hvor alkoholisme
> og armod er vidt udbredt - kan man ikke genkende den tendens fra de
> intolerante danskeres drikkeri og depression?

Næh. Den Demokratiske Republik Congo er et bedre eksempel: Hvis det
multikulturelle / multietniske samfund er så godt for alting så må Congo jo
være en supermagt allerede med dets 400 stammer.