Korte uddannelser
Fra : Maz Spork

Dato : 30-03-08 03:20

Det viser sig, at de fleste af samfundets udgifter - både velfærd og
straf - afholdes til dem, der har meget korte eller slet ingen
uddannelse.

Svaret er derfor at fjerne alle uden lange uddannelser, sende dem til
Polen, og slå alle lærerne ihjel.

Sådan løser vi nemlig problemer i Danmark

Fra : Per Rønne

Dato : 30-03-08 11:03

Maz Spork <maz@spork.dk> wrote:

> [...]
> Polen, og slå alle lærerne ihjel.
>
> Sådan løser vi nemlig problemer i Danmark

Her har du så nået et sådant lavpunkt, at jeg ikke fremover synes at man
skal spilde tid på dig.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Studo

Dato : 30-03-08 11:27

den Sun, 30 Mar 2008 03:20:09 -0700, Maz Spork skrev:

> [...]
> Polen, og slå alle lærerne ihjel.
>
> Sådan løser vi nemlig problemer i Danmark

Nej, nej, nej. Du er helt galt på den.

Vi skal istedet gøre samtlige uddannelser lange. Intet under 8 år efter
folkeskolen. Dernæst skal det være obligatorisk at tage sig en
uddannelse.

Fra : Ivannof

Dato : 30-03-08 11:43

"Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i en meddelelse
[...]

------------------------

Hvor morsomt! Nu sidder jeg så her og venter på at jeg griner

Fra : Maz Spork

Dato : 30-03-08 04:51

On Mar 30, 12:03 pm, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> Her har du så nået et sådant lavpunkt, at jeg ikke fremover synes at man
> skal spilde tid på dig.

Det har du vist aldrig gjort alligevel.

Erstat "ingen uddannse" med muslim. Så kan du se, hvordan
Göbbelseffekten har nået kakkelbordene i vores engang så enestående
land.

Fra : N_B_DK

Dato : 30-03-08 12:41

"Maz Spork" <maz@spork.dk> wrote in message
> Erstat "ingen uddannse" med muslim. Så kan du se, hvordan
> Göbbelseffekten har nået kakkelbordene i vores engang så enestående
> land.

Hvorfor erstatte der er da defakto = mellem de 2 ting alligevel.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Maz Spork

Dato : 30-03-08 04:52

On Mar 30, 12:42 pm, "Ivannof" <ivan...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Sådan løser vi nemlig problemer i Danmark
>
> ------------------------
>
> Hvor morsomt! Nu sidder jeg så her og venter på at jeg griner

Morskaben er helt på min side

Fra : Ivannof

Dato : 30-03-08 11:59

> [...]
>
> Sådan løser vi nemlig problemer i Danmark
>
> ------------------------
>
> Hvor morsomt! Nu sidder jeg så her og venter på at jeg griner

-------------
Det må den være - jeg sidder stadig og venter!

Fra : Carsten Riis

Dato : 30-03-08 12:04

Maz Spork skrev den 30-03-2008 11:20:
> [...]
> uddannelse.
>
> Svaret er derfor at fjerne alle uden lange uddannelser, sende dem til

Go tur til Polen

/Carsten

Fra : N_B_DK

Dato : 30-03-08 11:44

> [...]
> Polen, og slå alle lærerne ihjel.
>
> Sådan løser vi nemlig problemer i Danmark

Vent nu med den slags udtalelser til du er færdig med folkeskolen.

Fra : Knud Larsen

Dato : 30-03-08 12:39

Maz Spork wrote:
> [...]
> Polen, og slå alle lærerne ihjel.
>
> Sådan løser vi nemlig problemer i Danmark

Det er sørme godt at der er to - tre gakkede her som taler om udsendelse af
alle muslimer.

Eller var du jo nødt til at tænke seriøst over de problemer som findes mht
integration af islam og muslimer i det danske samfund, - og DET er jo ikke
helt så simpelt som at lave "morsomme" sammenligninger.

Så du den veluddannede Suher i går på Deadline? Hende der grinende sagde at
van Gogh selv var ude om at blive henrettet, han havde nemlig kritiseret
islam groft.

Ikke et komma i Koranen kan ændres, som hun sagde, og hun vil IKKE af med
jihad-versene, de skal stå der til evig tid, selv om de kun gjaldt i 10 år
mellem 622 og 632. Desværre ved de rabiate muslimer i verden - den bagatel
af 100 millioner - ikke at disse vers ikke skal tælle med mere.

Har du noget input om dette emne, - eller en ny griner?

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-03-08 16:54

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Så du den veluddannede Suher i går på Deadline? Hende der grinende
> sagde at van Gogh selv var ude om at blive henrettet, han havde
> nemlig kritiseret islam groft.

Jeg så hende. Jeg så også, hvordan en eksemplarisk afdæmpet Farshad Kholgi
klædte hende totalt af, mens hun sad og vred sig i frustration over, at
nogle tillod sig at kritisere *hendes* religion og *hendes* profet på dén
måde. Farshad Kholgi forekom oprigtig rystet over mødet med denne topmoderne
form for dansk islam, og man forstår ham. Og hun er læge og ansvarlig for
andre menneskers ve og vel. Tak for kaffe.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Rønne

Dato : 30-03-08 18:04

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
> form for dansk islam, og man forstår ham. Og hun er læge og ansvarlig for
> andre menneskers ve og vel. Tak for kaffe.

Du får nu næppe noget at gøre med hende; hun ville jo nok regne det som
stridende mod sin tro at have mandlige patienter.

Jeg vil tro at hun kun ar kvindelige, islamiske patienter, der
naturligvis ikke kan gå til en 'vantro' dansk læge, og da slet ikke en
mandlig en af slagsen. Naturligvis har alle muslimer ikke den tankegang,
men der er nok af demt il at give hende og andre en indkomst.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 30-03-08 19:15

Jens Bruun wrote:
> [...]
> med denne topmoderne form for dansk islam, og man forstår ham. Og hun
> er læge og ansvarlig for andre menneskers ve og vel. Tak for kaffe.

Jeg synes dog ikke at Kholgi klarede sig så godt som han plejer, - sidst jeg
så ham, var han blevet rigtig god.

Men i går vævede han noget, jeg tror indfaldsvinklen forvirrede ham.

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-03-08 19:40

> Men i går vævede han noget, jeg tror indfaldsvinklen forvirrede ham.

Ja. Og så virkede han også oprigtigt rystet over hendes holdninger. Selv, da
han underbyggede sine argumenter med sine personlige erfaringer fra Iran,
formåede hun at fremstå som en udsending fra den mørkeste middelalder.

Jeg fatter ikke, hvordan man kan gennemføre en naturvidenskabelig uddannelse
med hendes holdninger. Det må da have givet hende problemer igen og igen.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 30-03-08 12:18

Maz Spork wrote:
> [...]
> uddannelse.
>
> Svaret er derfor at fjerne alle uden lange uddannelser, sende dem til

Hvad skulle det hjælpe at slå lærerne ihjel?

> Sådan løser vi nemlig problemer i Danmark

Dine vrangforestillinger bliver mere og mere syrede.

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-03-08 16:49

"Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i en meddelelse

> Svaret er derfor at fjerne alle uden lange uddannelser, sende dem til
> Polen, og slå alle lærerne ihjel.

Hvad var spørgsmålet?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : preben nielsen

Dato : 30-03-08 20:06

"Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i meddelelsen

> og slå alle lærerne ihjel.

Ja skolesystemet har ihvertfald ikke dig på "succes" listen

> Sådan løser vi nemlig problemer i Danmark

Har du pakket kufferten ?

-p