Tidlig 80'er hit søges
Fra : Per Madsen

Dato : 19-07-01 19:44

Håber I kan hjælpe, selv om jeg ikke kan gi' jer så hulens mange
oplysninger.

Jeg leder efter et nr. med en gruppe der var fremme engang først i 80'erne.
Stilen er alá Heysi Fantayzee, og jeg bilder mig ind at enten gruppen eller
deres hit hed noget med "Savage Bush" el."Wild Bush". Er der nogen der har
et bud på hvilken gruppe/ sang det er jeg leder efter.

Jeg krydser fingre

Mvh.

Per

Fra : Jan Rose Iversen

Dato : 20-07-01 19:44

Hej Per

Der ver en gruppe som Savege Progress, som havde et hit met et nummer, som
hedder "Soul unwraps". Hittet er fra omkring 1984.

Hilsen Jan "Post"

Fra : Per Madsen

Dato : 21-07-01 16:02

in article 8__57.507$lx3.147161174@news.mobilixnet.dk, Jan Rose Iversen at
jr.iversen@adr.dk wrote on 20/07/01 19:44:

> Hej Per
>
> Der ver en gruppe som Savege Progress, som havde et hit met et nummer, som
> hedder "Soul unwraps". Hittet er fra omkring 1984.
>
> Hilsen Jan "Post"

Hej Jan

Du er hermed blevet min personlige helt!!! Det er helt sikkert det hit
jeg i alle de år har rendt rundt og ledt efter. Nu håber jeg bare jeg stadig
synes det er lige så godt som jeg gjorde dengang, 12 år gammel.

1000 tak for hjælpen

Per