1000 naive idioter
Fra : Malene P

Dato : 30-03-08 07:38

http://jp.dk/indland/article1305971.ece

85.000 kr er nu indsamlet til moderen til det myrdede avisbud. 85.000 kr som
moderen kan stikke direkte i lommen som erstatning for sin myrdede søn. 1000
bidragsydere har givet 20, 100, 300 kr til denne moder, som vel hverken
mangler penge eller får sin søn tilbage ved den indsamling. De 1000 (og
mange andre) burde nok hellere stå frem og kræve at den kriminelle lavalder
sættes ned, så volden kan standses langt før, man ser at "de unge" render
omkring og slår tilfældige ned med baseball bats, jernstænger eller ratlåse.
Gad vide om moderen til det myrdede avisbud vil bruge nogle af hendes 85.000
kr i den sags tjeneste?

Malene P

Fra : Kim2000

Dato : 30-03-08 08:25

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> som
> moderen kan stikke direkte i lommen som erstatning for sin myrdede søn.

Det kaldes blodpenge og gør at de unge mænd ikke bliver slagtet inde i
fængslet eller når de kommer ud om et års tid. Det er en del af deres kultur
så det skal vi ikke blande os i.
mvh
Kim

Fra : E.M.

Dato : 30-03-08 08:33

> [...]
> ratlåse.
> Gad vide om moderen til det myrdede avisbud vil bruge nogle af hendes

Gad vide om hun "husker" at hun skal betale indkomstskat af de penge?

E.M.

Fra : pm

Dato : 30-03-08 08:59

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>Tanken og handlingen er da OK. Og pengene er hende vel undt, da hendes
>knægt jo skal fragtes til Tyrkiet for begravelse.
MEN jeg mangler den samme iver fra initiativtagerne ( pakistanere), til at
indsamle til de OFRE, som deres "egne" har skabt ved voldtægter og mord..her
var der INGEN som samlede noget som helst ind

pm

Gad vide hvor mange "sovende" muslimer vi huser i landet

Fra : /Peter

Dato : 30-03-08 09:10

"pm" <ps98@tzeliamail.dk> skrev i en meddelelse news:47ef483b$0$2090>>
> MEN jeg mangler den samme iver fra initiativtagerne ( pakistanere),
> til at indsamle til de OFRE, som deres "egne" har skabt ved voldtægter
> og mord..her var der INGEN som samlede noget som helst ind

Måsek er det ikke gået op for dig -og andre,
at der findes et paralelsamfund, som intet vil yde til resten.

> pm
>
> Gad vide hvor mange "sovende" muslimer vi huser i landet

Hvad mener du?
Alle erklærede muhamedanere er pr. definition fjende af vores samfund.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 30-03-08 09:16

/Peter <nospam@no.mail> declared in:
47ef4ab3$0$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk :

> Måsek er det ikke gået op for dig -og andre,
> at der findes et paralelsamfund, som intet vil yde til resten.

> Hvad mener du?
> Alle erklærede muhamedanere er pr. definition fjende af vores samfund.

I er godt nok et bundt sørgelige fanatikere.

Fra : /Peter

Dato : 30-03-08 09:26

"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> skrev i en meddelelse
> /Peter <nospam@no.mail> declared in:
> 47ef4ab3$0$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk :

> I er godt nok et bundt sørgelige fanatikere.

Du er godt nok faktaresistens - er du opdraget i "den røde stue"
- den med de bløde værdier, og hvor drenge skulle lege med dukker?

Fra : Mendoza

Dato : 30-03-08 09:45

Thomas Hejl Pilgaard wrote:
> /Peter <nospam@no.mail> declared in:
> 47ef4ab3$0$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk :

> De er godt nok et bundt sørgelige fanatikere.

Lige præcis.

Fra : /Peter

Dato : 30-03-08 09:55

"Mendoza" <ostemad@okseurin.dk> skrev i en meddelelse

> Lige præcis.

Lige præcis,
fanatiske modstandere af demokratiets fjende nr. 1. - muhamedanerene!

Mennesker der påberåber sig rettigheder, grundlagt af de selvsamme
mennesker
som de vil udrydde, har ingen eksistensberettigelse i denne verden.

Fra : Wilstrup

Dato : 30-03-08 10:21

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen

> Lige præcis,
> fanatiske modstandere af demokratiets fjende nr. 1. -
> muhamedanerene!

Fjender af demokratiet som ikke eksisterer? Jow, godaw mand,
økseskaft.

> Mennesker der påberåber sig rettigheder, grundlagt af de
> selvsamme mennesker
> som de vil udrydde, har ingen eksistensberettigelse i denne
> verden.

Ih, hvor demokratisk - enhver der ikke deler dine fascistoide
synspunkter har altså ingen eksistensberettigelse i denne
verden.
Akkurat hvad Hitler -lettere omskrevet - mente om jøderne.

Fra : /Peter

Dato : 30-03-08 10:37

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> synspunkter har altså ingen eksistensberettigelse i denne verden.
> Akkurat hvad Hitler -lettere omskrevet - mente om jøderne.

NEJ, akkurat som muahmedanerne - moderate eller ej.

Fra : Kert Rats

Dato : 30-03-08 20:15

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> "Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> NEJ, akkurat som muahmedanerne - moderate eller ej.

OverW lever i selvskabt, dystopisk verden.
Drop ham!

Venligst

Kert Rats

Fra : Jim

Dato : 30-03-08 11:14

"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> skrev i en meddelelse
> /Peter <nospam@no.mail> declared in:
> 47ef4ab3$0$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk :

> I er godt nok et bundt sørgelige fanatikere.
Og pisser op ad det forkerte træ.

Fra : Tveskaeg

Dato : 30-03-08 16:06

On Sun, 30 Mar 2008 09:58:45 +0200, "pm" <ps98@tzeliamail.dk> wrote:

>MEN jeg mangler den samme iver fra initiativtagerne ( pakistanere), til at
>indsamle til de OFRE, som deres "egne" har skabt ved voldtægter og mord..her
>var der INGEN som samlede noget som helst ind

To ud af de tre der myrdede Antonio Curra havde tyrkisk baggrund.

Mig bekendt ringede Erdogan ikke til Curra's forældre og undskyldte.

Ej heller fremsatte han beskyldninger om racisme.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 30-03-08 11:19

> [...]
> ratlåse.
> Gad vide om moderen til det myrdede avisbud vil bruge nogle af hendes

Skal den arme kvinde nu også mistænkeligøres bare fordi hun har modtaget
sølle 85000 kr, penge der er givet i medfølelse og sympati overfor hendes
ufattelige tab. Denne her nyhedsgruppe skraber sgu altid bunden, hvornår
opnår vi at se skribenter der går i store sko.

Fra : Malene P

Dato : 30-03-08 15:53

"Poul Nielsen" <dublir@gh.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sølle 85000 kr, penge der er givet i medfølelse og sympati overfor hendes

Så dette tab skal altså erstattes med penge?

Malene P

Fra : Maz Spork

Dato : 30-03-08 05:37

On Mar 30, 12:18 pm, "Poul Nielsen" <dub...@gh.dk> wrote:

> [...]
> ufattelige tab. Denne her nyhedsgruppe skraber sgu altid bunden, hvornår
> opnår vi at se skribenter der går i store sko.

Du skal for tiden læse dk.politik for underholdningsværdien, ikke for
at blive klog på noget...

Fra : N_B_DK

Dato : 30-03-08 12:55

"Maz Spork" <maz@spork.dk> wrote in message

> Du skal for tiden læse dk.politik for underholdningsværdien, ikke for
> at blive klog på noget...

Det kan vi jo takke dig for.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)