40-50 indvandrere tvang drenge til slagsmå~
Fra : Thomas M

Dato : 29-03-08 12:17

http://www.lokalavisenhelsingoer.dk/apps/pbcs.dll/artikkel?NoCache=1&Dato=20080328&Kategori=LOKALNYT&Lopenr=304023006&Ref=AR

"En større gruppe indvandrerdrenge var kort før klokken 16 fredag
eftermiddag impliceret i et større slagsmål i Lundegade bag Byskolen.
Vidner, der så det hele, oplyser til Lokalavisen Helsingør, at mellem
40-50 indvandrere tilsyneladende mødte op og tvang to tilfældige drenge
fra henholdsvis 8. og 9. klasse til at slås mod hinanden med
baseball-bats. Hvis drengene nægtede, ville de få tæsk af den store
forsamling.
Den ene dreng nåede ifølge vidnerne at få et blåt øje, inden slagsmålet
blev opløst og politiet kom til stede.

Spredt for alle vinde
"De har været oppe at toppes, men de var væk, da vi nåede frem. Vi ved
ikke, hvor de er nu," siger vagtchefen ved Nordsjællands Politi i Helsingør.
Flere politibiler kørte til stedet for at afhøre vidner, men gruppen af
indvandrere havde spredt sig for alle vinde, da politiet nåede frem.
Det er kun et par måneder siden, at to grupper unge fra Helsingør og
Nivå var i massseslagsmål omkring Nøjsomhed. Her blev seks anholdt - en
med en attrap af en AK47 automatriffel."

Utroligt at politiet ikke kunne finde nogen af dem.

Egentligt heller ikke særligt betryggende, at de ikke kunne finde nogen
af dem.

Fra : Tveskaeg

Dato : 29-03-08 14:08

On Sat, 29 Mar 2008 12:16:57 +0100, Thomas M <its@secret> wrote:

> [...]
>
>Utroligt at politiet ikke kunne finde nogen af dem.
>
>Egentligt heller ikke særligt betryggende, at de ikke kunne finde nogen

Du skal se hvis det var børn til nogen der var noget ved musikken i
lokal politik i helsingnør eller i landspolitisk så havde de fundet
mindst et par stykker inden for den første halve time!

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-08 14:35

> [...]
> forsamling.
> Den ene dreng nåede ifølge vidnerne at få et blåt øje, inden slagsmålet

Fantastisk. Helt fantastisk. De vantro skal bare makke ret og gøre som der
blir sagt - levere gladiatorisk underholdning til de vilde dyr - ellers
tæsker\slår de dem ihjel. Fantastisk.

Vågn op, folkens. Det her er NORMEN for den befolkningsgruppe. IKKE
undtagelsen.

Fra : Wilstrup

Dato : 29-03-08 14:47

"Hans Christian Vang" <.> skrev i meddelelsen
> [...]
> dyr - ellers tæsker\slår de dem ihjel. Fantastisk.
>
> Vågn op, folkens. Det her er NORMEN for den

Vrøvl - det er undtagelsen - ikke normen.

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-03-08 14:56

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> "Hans Christian Vang" <.> skrev i meddelelsen
> og gøre som der

> Vrøvl - det er undtagelsen - ikke normen.

50 undtagelser? hr stalinist-folkemordsbenægter.

Mvh
Martin

Fra : Malene P

Dato : 29-03-08 17:59

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Hans Christian Vang" <.> skrev i meddelelsen
> og gøre som der

> Vrøvl - det er undtagelsen - ikke normen.

Du lyver -hvorfor er du så begejstret for det rådne skidt?

Malene P

Fra : N_B_DK

Dato : 30-03-08 12:46

"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> Vrøvl - det er undtagelsen - ikke normen.

Vrøvlen leverer du.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Mendoza

Dato : 29-03-08 17:24

Thomas M wrote:
> [...]
>
> Utroligt at politiet ikke kunne finde nogen af dem.
>
> Egentligt heller ikke særligt betryggende, at de ikke kunne finde

Forbandede perkersvin

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-08 17:40

"Thomas M" <its@secret> wrote in message
> [...]
> forsamling.
> Den ene dreng nåede ifølge vidnerne at få et blåt øje, inden slagsmålet

Jeg tror og håber på at opgøret kommer en dag. Nøj, hvor jeg glæder mig. Jeg
håber ikke jeg bliver for gammel til at opleve det.

/Kim

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-03-08 19:48

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk>
skrev i en meddelelse

> Jeg tror og håber på at opgøret kommer en dag. Nøj, hvor jeg glæder
> mig. Jeg håber ikke jeg bliver for gammel til at opleve det.

Hvor gammel er du da?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-08 19:50

> Hvor gammel er du da?

30. Jeg tør dårligt håbe på folk vågner op i min levetid

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-03-08 19:52

skrev i en meddelelse

> 30. Jeg tør dårligt håbe på folk vågner op i min levetid

Slap af. Du skal nok få lov til at opleve opgøret.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-08 20:43

> Slap af. Du skal nok få lov til at opleve opgøret.

Måske. Kommer du og står os bi?

/Kim

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-03-08 20:56

skrev i en meddelelse

> Måske. Kommer du og står os bi?

Det synes jeg allerede, jeg gør.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Malene P

Dato : 29-03-08 17:58

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> [...]
> fra henholdsvis 8. og 9. klasse til at slås mod hinanden med
> baseball-bats. Hvis drengene nægtede, ville de få tæsk af den store

Det er muligt, at vi bliver mere og mere bange for det rådne skidt -men
respekt får de usle hyænekøtere næppe nogensinde blandt vi danskere. Hvornår
fanden begynder man at smide det ækle affald ud?

Malene P