Bondam vil udøve trafikterror
Fra : Ukendt

Dato : 29-03-08 10:08

http://jp.dk/indland/article1305748.ece

Den psykopat må stoppes.

/Kim

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 29-03-08 10:27

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> skrev
i en meddelelse news:47ee06df$0$99018$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> http://jp.dk/indland/article1305748.ece
>
> Den psykopat må stoppes.

Det er resultatet ved at give idioter magt, du kan lige så godt bøje dig nu
for det bliver værre.

Fra : Peter

Dato : 29-03-08 13:16

Kim Frederiksen wrote:

> http://jp.dk/indland/article1305748.ece
>
> Den psykopat må stoppes.

At kalde ham for "psykopat" er måske lige lovlige meget... men jeg
synes også ideen virker tåbeligt. Hvad med os med el-biler? Hvorfor
skal vi holde i en kø fordi andre fjolser bruger benzin eller diesel
motorer?

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 29-03-08 16:00

Peter tastede følgende:

> [...]
> synes også ideen virker tåbeligt. Hvad med os med el-biler? Hvorfor
> skal vi holde i en kø fordi andre fjolser bruger benzin eller diesel

Der kunne laves en speciel kørebaner, kun til CO2 neutrale køretøjer.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : E.M.

Dato : 29-03-08 16:07

> Der kunne laves en speciel kørebaner, kun til CO2 neutrale køretøjer.

Findes allerede, de kaldes cykelstier.

E.M.

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-03-08 13:29

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> skrev
i meddelelsen news:47ee06df$0$99018$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> http://jp.dk/indland/article1305748.ece
>
> Den psykopat må stoppes.

Rød- og islamoterror må standses nu!

Mvh
Martin

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 29-03-08 16:01

Martin Larsen forklarede:
> "Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> skrev i
> meddelelsen news:47ee06df$0$99018$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> Rød- og islamoterror må standses nu!

Forslaget må da passe dig fint, så kommer alle dine "musser" jo ikke
drønende i deres BMWs.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-03-08 16:20

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i meddelelsen
> Martin Larsen forklarede:

> Forslaget må da passe dig fint, så kommer alle dine "musser" jo ikke
> drønende i deres BMWs.

Det er sgu ikke mine Ludvig

Mvh
Martin

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 29-03-08 15:59

Kim Frederiksen forklarede:
> http://jp.dk/indland/article1305748.ece
>
> Den psykopat må stoppes.

Det er et FREMRAGENDE forslag, og snart kommer der også TOTALT
rygeforbud, det er sgu ikke nemt at være Kim.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-08 17:37

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> wrote in message

> Det er et FREMRAGENDE forslag, og snart kommer der også TOTALT rygeforbud,
> det er sgu ikke nemt at være Kim.

Det kommer ikke til at påvirke min hverdag nævneværdigt da jeg, for det
første ikke ryger, og for det andet ikke skal til KBH centrum for at
arbejde. Jeg nøjes med at køre til Vestegnen i min firmabetalte
dieselbil+brændstof, de dage jeg ikke arbejder rundt i landet på firmaets
sites. Der går vel stadig nogle år inden de finder på at bygge en mur
omkring byen med opland, for at holde bilerne ude. Når det er sagt, skal jeg
da gerne stå ved at jeg hader hysteriske forbudssvin.

/Kim

Fra : Mashed Potato

Dato : 29-03-08 20:28

Kim Frederiksen wrote:
> http://jp.dk/indland/article1305748.ece
>
> Den psykopat må stoppes.
>
> /Kim

Jeg har ikke selv bil, så jeg kunne jo være ligegled, men dette her er
idioti på højste plan!