Den endelige lighed mellem kønnene:
Fra : Per Rønne

Dato : 29-03-08 07:11

Ja, feministerne må jo nu blive glade. Nu kan man ikke alene se ammende
mænd [de skal blot have nogle passende skud østrogen mv], nu kan mænd
også blive gravide:

<http://fpn.dk/liv/krop_valvare/article1305335.ece>

Thomas Beatie bor sammen med sin kone i Oregon, og nu skal /han/ føde
deres fælles barn. Med lidt lægehjælp, ja, men alligeven .

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 29-03-08 08:05

"Per Rønne" wrote:
> [...]
>
> Thomas Beatie bor sammen med sin kone i Oregon, og nu skal han føde
> deres fælles barn. Med lidt lægehjælp, ja, men alligeven .

»En usikker mand

Følelsen af at være gravid mand beskriver Thomas Beatie således: "Det
er utroligt. Til trods for, at min mave vokser og jeg bærer på et
levende menneske, er jeg stadig sikker på den mand jeg er.«

Er han sikker, eller usikker?

Fra : Per Rønne

Dato : 29-03-08 08:50

Thomas Hejl Pilgaard <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> wrote:

> [...]
> er utroligt. Til trods for, at min mave vokser og jeg bærer på et
> levende menneske, er jeg stadig sikker på den mand jeg er.«

Brødteksten er skrevet af journalisten, rubrikken af en
redaktionssekretær for at lette læsningen; mon ikke journalisten har
mest ret?

Se i øvrigt på The Times:

<http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/us_and_americas/article3628
860.ece>

hvorfra jeg citerer:

=
"How does it feel to be a pregnant man? Incredible," wrote Thomas
Beatie, 34, from the Pacific North West of the United States, in the
latest issue of the gay magazine The Advocate.

"Despite the fact that my belly is growing with a new life inside me, I
am stable and confident being the man that I am."
=

Selv om der refereres til et bøsseblad er han dog gift med en rigtig
kvinde, der bare efter en hysterektomi selvfølgelig ikke kan blive
gravid - ved operationen fjernes nemlig livmoderen, typisk som følge af
kræft i den.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens G

Dato : 29-03-08 08:40

On Sat, 29 Mar 2008 07:11:28 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

> [...]
>
>Thomas Beatie bor sammen med sin kone i Oregon, og nu skal /han/ føde
>deres fælles barn. Med lidt lægehjælp, ja, men alligeven .

Det må da være Muhammed der er på vej? Er der ikke noget med at han
skal genfødes af en mand?
Nå,- men det gælder vel ikke når det ikke er en rigtig mand.

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 29-03-08 08:42

On Sat, 29 Mar 2008 08:39:30 +0100, Jens G <nospam061106@kabelmail.dk>
wrote:

>Det må da være Muhammed der er på vej? Er der ikke noget med at han
>skal genfødes af en mand?

Ham har jeg da født mange gange, men han bliver så sandelig også skyllet
ud, når jeg har tørret røv.

--
I'm not dead yet, I just smell bad.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 29-03-08 12:15

Per Rønne skrev:
> [...]
>
> Thomas Beatie bor sammen med sin kone i Oregon, og nu skal /han/ føde
> deres fælles barn. Med lidt lægehjælp, ja, men alligeven .

"Han" er en kvinde der har fået fjernet brysterne og har taget
kvindelige hormoner. Livmoder osv er bibeholdt og der er derfor "han"
kunne blive gravid.
Jeg har svært ved at se sensationen eller betydningen for "feministerne".

Fra : Per Rønne

Dato : 29-03-08 18:11

Frank E. N. Stein <flatus@mail.is> wrote:

> [...]
> kunne blive gravid.
> Jeg har svært ved at se sensationen eller betydningen for "feministerne".

Nu skulle indledningen jo helst være lidt bemærkelsesværdig .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 29-03-08 23:08

Per Rønne skrev:

> Nu skulle indledningen jo helst være lidt bemærkelsesværdig .

For at gøre en historie ud af noget der ikke er en historie?