Chief-commander McCain turn around the (si~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 27-03-08 10:15

"Jesus-loves-you" wrote

( Use perhaps translation through http://translation2.paralink.com/ )

(Picture-input from 'The eye of a leopard', Legadema)

7406 news:iisEj.14$0R6.1@news.get2net.dk

[ ... ]

[ ... ]

and ...

7412 news:GRtGj.17$A83.7@news.get2net.dk

> Et Udsagn:
>
> Vi må ikke afbryde naturens gang.
>
> Memory on:
>
> Ezekiels bog 9
>
> Svar:
> Blæs på, hvad robotten (eller din overordnede) siger!

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s125 Tor 27 Mar (2008, CET) 08.12.11

McCain lægger afstand til Bush

USA må stoppe med at støtte diktaturer,
for i sidste ende er det den type
udenrigspolitik, som har skabt truslen
fra radikale militante islamister. Det
sagde den republikanske præsidentkan-
didat, John McCain, i går og nævnte bl.
a. generaler i Pakistan, kongedømmet i
Saudi-Arabien, præsidenten i Egypten og
sågar shahen i Iran og Iraks Saddam
Hussein som eksempler på enevældige
herskere, USA har været for tæt på.

Dermed lægger McCain ikke bare afstand
til den nuværende præsident George W.
Bush, men til flere årtiers amerikansk
udenrigspolitik.

27. mar 08:02 (CET, red.)

=== citat slut ====

Hmm ...

Memory on from ...

4896 news:KR0ef.287$Cl2.2572@news000.worldonline.dk

> [...]
> war against the world, and not only the war, but
> who - prior to the commencement of the war and du-
> ring it - had, of course, committed the most terrib-
> le crimes against humanity as, for instance, by er-
> terminating, and certainly 7 million jews.
> The second purpose of the trial was that we hoped
> to lay down the rules of international law of the
> future. Not only making the waging of aggressive war
> unlawful, but, for the first time, making the states-
> men, who led their countries into an aggressive war,
> personally responsible for what they had done."

[ ... ]
> Det er *naivt* at tro, at psykopater overholder civiliserede
> spilleregler ...

Vi må så til gengæld være mere *konsekvente* i vores udenrigspolitik mht.
elimineringen af skadelige elementer ("psykopat-genet")...

ET-Break:
(2008-03-27, Thursday, day no 87, CET 08:28:55, delay 0, GMT 07:28:55)
- "Amen."

Dejlige ven. Ned med tyrannerne (apropos fx. de skyldige bag nedslagtningen
på den himmelske fredsplads i Peking 4. juni 1989) ...

CET 08:43:49, delay 0
- "Enhver."

CET 08:44:08, delay 0
- "Skyldig."

CET 08:44:17, delay 0
- "Skal dømmes!"

Skide godt, "Egon" ...

Med venlig hilsen,
Last OUTPUT: 7412 news:GRtGj.17$A83.7@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7397 news:kTPBj.17$uM.8@news.get2net.dk File-number: 7413

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 27-03-08 13:30

"Jesus-loves-you" skrev
7413 news:kAJGj.6$DE.3@news.get2net.dk

> [...]
>

> News:
>
> === citat start ===
>
> TV2 TTV s125 Tor 27 Mar (2008, CET) 08.12.11

[ ... ]
> [...]
>
> Dejlige ven. Ned med tyrannerne (apropos fx. de skyldige bag
> nedslagtningen på den himmelske fredsplads i Peking 4. juni 1989) ...

Interrupt from the UFO-research-program:

7417B news:61LGj.20$5f4.3@news.get2net.dk

> Nu ikke så bange, Echelon.
>
> Latest UFO-news (?):

Nyhedsindholdet herfra var ...

> MEXICO CITY - Mexican Air Force pilots filmed 11 unidentified flying
> objects in the skies over southern Campeche state, a Defense
> Department spokesman confirmed Tuesday.
>

> They are official - there -
> http://www.youtube.com/watch?v=uDOOZ_IPb6Y&feature=related
>

> The lights were filmed on March 5 by pilots using infrared equipment.
> They appeared to be flying at an altitude of about 3,500 meters
> (11,480 feet), and allegedly surrounded the Air Force jet as it
> conducted routine anti-drug trafficking vigilance in Campeche. Only
> three of the objects showed up on the plane's radar.
> [...]

Øh ... Hændelsen er desværre noget forældet, men ifølge filmen skulle
UFO-observationen være sket ...

Time: 2004-03-05, (local time) 17:03
Place:
Lat N 18° 26.68'
Lon W 98° 45.69'

Compare with ...

Mexico City

Lat N 19.24°
Lon W 99.09°

Spørgsmålet er så:

Hvad skete der på dette tidspunkt ?

og ...

Hvorfor lige en lille smule øst for Mexico City ?

Input DATA-memory from ...

7397 news:kTPBj.17$uM.8@news.get2net.dk

Output-time: Monday, February 23, 2004, CET 00:55, GMT (22/2) 23:55
Output-time: Thursday, March 11, 2004 CET 11:27, GMT 10:27

and ...

1662 news:sbX3c.108512$jf4.6509896@news000.worldonline.dk

> 1638 news:iaD1c.104313$jf4.6269517@news000.worldonline.dk
Output-time: Thursday, March 04, 2004 CET 11:00, GMT 10:00
> 1639 news:I3Y1c.104624$jf4.6289037@news000.worldonline.dk
Output-time: Friday, March 05, 2004 CET 10:49, GMT 09:49
> 1640 news:YoZ1c.104651$jf4.6289282@news000.worldonline.dk
Output-time: Friday, March 05, 2004 CET 12:20, GMT 11:20
> 1641 news:2IZ1c.104656$jf4.6289218@news000.worldonline.dk
Output-time: Friday, March 05, 2004 CET 12:40, GMT 11:40
> 1642 news:edB2c.105725$jf4.6348470@news000.worldonline.dk
Output-time: Sunday, March 07, 2004 CET 09:38, GMT 08:38

The last message was therefore:

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 27-03-08 16:24

"Jesus-loves-you" skrev
7418 news:PrMGj.21$VW4.18@news.get2net.dk

[ ... ]

> [...]
>
> Hvad skete der på dette tidspunkt ?
>
> og ...
>
> Hvorfor lige en lille smule øst for Mexico City ?

[ ... ]
> The last message was therefore:

[ ... ]
> [...]
>

> Men hvorfor netop lige over *Mexico* ?
>

> The internal Mexico-markpointers *before* 2004-03-05 are ...

(Oh, yes Sir. You got it right!)

Øh ... Tidspunktet lader også til at være nøje udvalgt:

(filmen varer i ca. 2 min.10 sek., har ej downloaded den helt)

Start (around):
> Time: 2004-03-05, (local time) 17:03

World-time:
2004-03-05, Mexico 17:03-(05)
2004-03-05, ET 18:03-(05)
2004-03-05, GMT 23:03-(05) ................ Focus
2004-03-06, CET 00:03-(05)

(GMT benyttes (vist nok) også som rum-tid.)

Compare with ...

Tiden 23:04 første gang benyttet symbolsk i relation til 2304 (The
Mothership):

0109 news:aW0u9.177098$Qk5.6086878@news010.worldonline.dk

> You phoned me:
>
> 1.
> 2002-10-11, CET 19:31 (my telephone-clock)
> the day before the ...
[ ... ]
> Then - I thought - are you try'ing to call Heaven (2304)?
>
> 23:04

and (the system-program) ...

(The 2304-symbol)

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 27-03-08 16:57

"Jesus-loves-you" skrev
7419 news:c_OGj.27$oj.22@news.get2net.dk

[ ... ]

Interrupt from ...

The the sign of the Son of Man
will appear in the sky; ...

... and He will send out His angels ... (to Earth) ...

(Matt. 24,30-31)

Og da skal Menneskesønnens tegn
vise sig på himmelen; ...

Og Han skal sende sine engle ud ... (til Jorden) ...

(Matt. 24,30-31)

Don't You remember ?...

And then I heard a voice from Heaven said (perhaps ET or Jesus):
(2008-03-27, Thursday, day no 87, CET 16:49, GMT 15:49)
- "Me ?"

Hmm ...

Let's find out ...

Med venlig hilsen,