UFO - FOX News Mexican Air Force - CNN Hea~
Fra : Patruljen

Dato : 26-03-08 17:26

MEXICO CITY - Mexican Air Force pilots filmed 11 unidentified flying
objects in the skies over southern Campeche state, a Defense
Department spokesman confirmed Tuesday.

They are official - there -
http://www.youtube.com/watch?v=uDOOZ_IPb6Y&feature=related

The lights were filmed on March 5 by pilots using infrared equipment.
They appeared to be flying at an altitude of about 3,500 meters
(11,480 feet), and allegedly surrounded the Air Force jet as it
conducted routine anti-drug trafficking vigilance in Campeche. Only
three of the objects showed up on the plane's radar.
http://www.youtube.com/watch?v=KRvWRrf__XA&feature=related

Fra : Poul Nielsen

Dato : 27-03-08 00:35

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> MEXICO CITY - Mexican Air Force pilots filmed 11 unidentified flying
> objects in the skies over southern Campeche state, a Defense
> Department spokesman confirmed Tuesday.

Gammel sag mein patrulje, de skulle sikkert til "area 51" der ligger lige i
nærheden.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 27-03-08 08:14

Poul Nielsen skrev:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Gammel sag mein patrulje, de skulle sikkert til "area 51" der ligger lige i
> nærheden.

Det ville *jeg* have skrevet!

- cep

Fra : Jim

Dato : 27-03-08 11:36

"Poul Nielsen" <dublir@gh.dk> skrev i en meddelelse

> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Gammel sag mein patrulje, de skulle sikkert til "area 51" der ligger lige
> i nærheden.
Nope, Area 51 ligger i New Mexico.. Det her er det gamle Mexico.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 27-03-08 12:36

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> "Poul Nielsen" <dublir@gh.dk> skrev i en meddelelse
>
> Nope, Area 51 ligger i New Mexico.. Det her er det gamle Mexico.

Som jeg ser det er ligger New Mexico lige ved siden af det gamle Mexico.

Fra : Jim

Dato : 27-03-08 12:59

> "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Som jeg ser det er ligger New Mexico lige ved siden af det gamle Mexico.

Og så skal jeg lige korrekse mig selv.. Area 51 ligger ikke i New Mexico..
Det ligger i Nevada.
Og det ligger et stykke derfra.
http://da.wikipedia.org/wiki/Area_51_%28USA%29
Roswell derimod ligger i NM. http://da.wikipedia.org/wiki/Roswell

:)

Fra : Patruljen

Dato : 26-03-08 17:59

On 27 Mar., 00:35, "Poul Nielsen" <dub...@gh.dk> wrote:

> Gammel sag mein patrulje, de skulle sikkert til "area 51" der ligger lige i
> nærheden.

:)

Fra : Jim

Dato : 27-03-08 11:36

> [...]
> conducted routine anti-drug trafficking vigilance in Campeche. Only
> three of the objects showed up on the plane's radar.

Amatør-nisser..
http://www.youtube.com/watch?v=up5jmbSjWkw&NR=1
Her der ægte aliens på besøg!!

Fra : Patruljen

Dato : 27-03-08 06:09

On 27 Mar., 11:35, "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com>
wrote:

> Amatør-nisser..http://www.youtube.com/watch?v=up5jmbSjWkw&NR=1
> Her der ægte aliens på besøg!!- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Nja. du. det må være en fjernstyret dims -

Fra : Patruljen

Dato : 27-03-08 06:28

On 27 Mar., 12:59, "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com>
wrote:

> Og så skal jeg lige korrekse mig selv.. Area 51 ligger ikke i New Mexico...
> [...]

Her er også en bunke løse antagelser. Men den fjernstyrede dimmer er
nu ret godt lavet :)
Den snyder ovenikøbet det mexicanske flyvevåben -
http://video.google.com/videoplay?docid=7310660742580339958

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 27-03-08 16:07

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> declared in:
> [...]
> conducted routine anti-drug trafficking vigilance in Campeche. Only
> three of the objects showed up on the plane's radar.

Øhm...
Det er da en gammel sag at grave frem?
Det er jo oliefelterne fra 2004.

http://www.alcione.org/FAM/REFERENCE_DATA.html

Fra : Patruljen

Dato : 28-03-08 05:31

On 27 Mar., 16:07, "Thomas Hejl Pilgaard" <pilga...@tele2adsl.dk.dk>
wrote:
> Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> declared in:
> [...]

Ok - tak.

Jeg sidder med en gruppe unge, som har forelagt mig deher optagelser
og informationer fra Mexicos flyvevåben. Og jeg kunne ærligt talt godt
tænke mig, at give et kvalificeret svar - Men nu indgår UFO ér ikke
lige i seminarie undervisningen :)

Så indtil videre har jeg siddet lidt vel tavs og kikket -

De er ikke dumme, drengene. Og jeg forudser et oplagt spørgsmål. Hvis
vi taler om spejlinger i atmosfæren fra olieboringer, hvordan kan det
så være at den infarøde sag, viser varmeudledninger ?

Lyset kunne reflektere.Og formentlig også i et skævt antal i forhold
til antallet af boringer. Jo. men hvordan kan varmekilden befinde sig
1000- 2500 meter over jordens overflade?
Og iøvrigt bevæge sig dels horisontalt i samme hastighed som flyet,
dertil i varierende hastigheder og desuden i varierende højder ?

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 28-03-08 18:48

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> declared in:
b011975d-a760-4eb3-8829-bd059fd13cda@d45g2000hsc.googlegroups.com :

> [...]
> vi taler om spejlinger i atmosfæren fra olieboringer, hvordan kan det
> så være at den infarøde sag, viser varmeudledninger ?

Spejlinger?
Er det ikke direkte observerede lyskilder?

> Lyset kunne reflektere.Og formentlig også i et skævt antal i forhold
> til antallet af boringer. Jo. men hvordan kan varmekilden befinde sig
> 1000- 2500 meter over jordens overflade?

Gør den det?
Jeg kan ikke se tegn på at de skulle befinde sig over horisontlinien
i optagelserne.

> Og iøvrigt bevæge sig dels horisontalt i samme hastighed som flyet,
> dertil i varierende hastigheder og desuden i varierende højder ?

Kilderne er ualmindeligt lidt bevægelige.
Gennem hele optagelsen er de fuldt fikserede i deres indbyrdes
position, og det er ikke dem der bevæger sig, men omgivelserne
(skyerne) og observatøren (flyet) samt kameraet (uafhængigt af
flyet).

At lyskilderne skulle bevæge sig, er vist kun en påstand som den
"såkaldte" journalist kommer med. - Læg mærke til hvilken kanal
det er vi taler om, og hvor lidt journalistik manden rent faktisk
udøver i løbet af indslaget...
"Alright, well there you have it..." - Ih guder.

Jeg var især fortørnet over at han ikke spørger ind til de
latterlige statistikker som den interviewede slynger ud.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 28-03-08 18:56

Thomas Hejl Pilgaard <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> declared in:
01ebeadf$0$22353$c3e8da3@news.astraweb.com :
> [...]

> Gør den det?
> Jeg kan ikke se tegn på at de skulle befinde sig over horisontlinien

Faktisk kan du se lyset genspejle sig i vandet lige nedenunder
lyskilderne i nærbillederne (zoom).

Fikserede lyskilder, tæt ved havets overflade, i et område med
olieboreplatforme i samme formation som lysenes indbyrdes positioner
antyder...

Fra : Patruljen

Dato : 28-03-08 13:44

On 28 Mar., 18:47, "Thomas Hejl Pilgaard" <pilga...@tele2adsl.dk.dk>
wrote:
> [...]
>
> Jeg var især fortørnet over at han ikke spørger ind til de
> latterlige statistikker som den interviewede slynger ud.-

Han siger mange ting, der ikke er belæg for. Jeg ophørte med at høre
efter i løbet af meget kort tid -
Cnn gør et bedre job - de lader spørgsmålet stå åbent.