Sygemeldt!!
Fra : Erik

Dato : 26-03-08 20:40

Hvordan kan det være at hver gang en person med en høj
stilling i det offentlige bliver afsløret i kriminalitet eller dum-
heder så sygemelder de sig ?
Nu senest Jeppe Kofoed.

Jeg vil da mene at det er misbrug af systemet.
Men de får måske ikke løn under sygdom ?

MVH
Erik

Fra : vvv

Dato : 26-03-08 22:26

"Erik" <e@nejnej.> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nu senest Jeppe Kofoed.
>
> Jeg vil da mene at det er misbrug af systemet.
> Men de får måske ikke løn under sygdom ?

Sjovt, det undrede også mig. Måske han har reddet sig en kønssygdom?

vv

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 26-03-08 22:59

Erik skrev:
> [...]
> Nu senest Jeppe Kofoed.
>
> Jeg vil da mene at det er misbrug af systemet.
> Men de får måske ikke løn under sygdom ?

Sådan bruger man det.
Hjemmet er vist efterhånden det eneste sted hvor man ikke er forpligtet
til at tage telefonen eller åbne døren når det ringer på.
Den vikeligt desperate løsning er en ferie i syden med familien, når
9/10 af pressen og de nationale TV stationer blokerer indkørslen.

- cep

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 26-03-08 23:14

Erik wrote:
> Hvordan kan det være at hver gang en person med en høj
> stilling i det offentlige bliver afsløret i kriminalitet eller dum-
> heder så sygemelder de sig ?

For at få fred.

> Nu senest Jeppe Kofoed.

Manden vil have fred.

> Jeg vil da mene at det er misbrug af systemet.

Manden vil have fred.

> Men de får måske ikke løn under sygdom ?

Selvfølgeligt gør de det.

Best regards
Martin Jørgensen

Hi, there. I'm just another signature motherfucker.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-03-08 23:30

> [...]
> Nu senest Jeppe Kofoed.
>
> Jeg vil da mene at det er misbrug af systemet.
> Men de får måske ikke løn under sygdom ?

Selvføælgelig er det uundskyldelig lodret løgn a sygemelde sig når
tænkepause

Men S har jo aldrig gået op i hæderlighed og integritet - man lefler for
vælgere der alle er svindelere der tager "barns første sygedag" når godt
vejr.

At Kofod er socialbedrager er klap på skuldrene til millioner af lige så
asociale snyltende vælgere der tænker, "han er svindler som mig, ham stemmer
jeg på."

Glistrup havde taget selvbetalt ferie i en sådan situaton, men hans slags er
der nul af blandt MFer idag.