Henrik Qvortrup dobbeltmoralsk
Fra : Charlotte

Dato : 26-03-08 12:05

Idag udtaler han i aftenshowet at Jeppe Kofods upassende adfærd er
tegn på manglende dømmekraft, og derfor bør han trække sig fra sine
politiske poster omgående og tage en længere tænkepause.
Samtidig søger samme Qvortrup på Se og Hørs hjemmeside efter den
omtalte 15-årige pige, og honorar gives til de personer der kan
bekræfte hendes identitet.
Fy for f........ for en dobbeltmoral, siger jeg bare!
Pressen og medierne har åbenbart lov til alt, modsat vores betroede
politikere!
bedste hilsner
Charlotte West

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-03-08 19:45

"Charlotte" <charlotte.west@skolekom.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bekræfte hendes identitet.
> Fy for f........ for en dobbeltmoral, siger jeg bare!

Du har tydeligvis svært ved det danske sprog. Qvortrup har overhovedet ikke
taget moralsk stilling, men har alene udtalt sig om Jeppe Kofods mangel på
dømmekraft. En mangel på dømmekraft, alle parter vist kan være enige om.

Og for at skære det lidt ud i pap for dig: Jeg synes også, Jeppe Kofod har
udvist katastrofal mangel på dømmekraft. Samtidig har jeg *intet* problem
med, at han han bollet med en 15-årig pige.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Bang

Dato : 26-03-08 21:19

> [...]
>Fy for f........ for en dobbeltmoral, siger jeg bare!
>Pressen og medierne har åbenbart lov til alt, modsat vores betroede

Der er vel næppe tale om dobbeltmoral. Hos Se&Hør arbejder man jo
efter devisen, at afsløre andres moralske udfordringer,
mens bladet selv ledes og tjener fedt på ingen moral.

Det kan vel næppe heller komme bag på nogen at tabloid- og ugebladene
gerne vil have fingrene i pigen. Det er jo det
læserne vil have. Folket har vel den presse de fortjener.

Og ja. Jeppe Kofod udviste rigtig dårlig dømmekraft. Rent juridisk
bevæger han sig højest i udkanten af det lysegrå felt.
Og det med moralen er jo en individuel ting, sålænge loven overholdes.
Og så længe loven overholdes, så må mandens sexliv
være et spørgsmål mellem Kofod og pigen. Det rager ikke mig.

Fra : Peter

Dato : 26-03-08 21:27

Peter Bang wrote:

> [...]
> Og så længe loven overholdes, så må mandens sexliv
> være et spørgsmål mellem Kofod og pigen. Det rager ikke mig.

Men alligevel står halvdelen af danmark i kø for at dømme manden for
"upassende" eller "umoralske" opførsel. Fuck hvor er folk i det her
land snæversindede. Hans og pigens private liv rager ikke os!

Hans eneste "mangel på dømmekraft" ligger i at han åbenbart
undervurderede folks puritanske holdninger til sex og deres vilje til
at fordømme andre ud fra deres egen moral.

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-03-08 21:28

"Peter" <xdzgor@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hans eneste "mangel på dømmekraft" ligger i at han åbenbart
> undervurderede folks puritanske holdninger til sex og deres vilje til
> at fordømme andre ud fra deres egen moral.

Det er godt nok også slemt nok for en politiker, der satser på at drive det
vidt.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter

Dato : 26-03-08 21:32

Jens Bruun wrote:

> "Peter" <xdzgor@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er godt nok også slemt nok for en politiker, der satser på at
> drive det vidt.

Tja - for at være politiker i Danmark skal man være "populist".

Skam jer Danmark! Bland jer udenom!

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-03-08 21:33

> Tja - for at være politiker i Danmark skal man være "populist".

Man kan klare sig langt ved at udvise dømmekraft.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Bang

Dato : 26-03-08 21:55

Peter <xdzgor@hotmail.com> skrev:

>Tja - for at være politiker i Danmark skal man være "populist".

Hvis man vil være politiker med indflydelse, kræver det jo at
man er populær. Det gælder overalt.

>Skam jer Danmark! Bland jer udenom!

Skam jer?!? ... moraliserer du??

Fra : Vidal

Dato : 26-03-08 23:42

Peter skrev:

> Skam jer Danmark! Bland jer udenom!

Hvem er dette Danmark, du taler om? Er det ikke
bare presse og TV-aviser?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Peter

Dato : 27-03-08 16:20

Vidal wrote:

> Hvem er dette Danmark, du taler om? Er det ikke
> bare presse og TV-aviser?

Ikke bare - der var også folk fra DSU, og nogle tilfældige 15/16-årige
der har udtalt sig.

Men jeg er enig i at pressen blæser det hele op, og jeg må indrømme at
når jeg skriver "skam jer" er det også at pådutte andre mine meninger,
som er præcist det jeg klage over - det med diverse moralske
fordømmelser af forholdet mellem Hr Kofod og hans 15-årige kærerste

Iøvrigt, er der nogen der ved om DSU holder flere fester snart. og
hvordan man kommer på indbydelseslisten?

Fra : Per Rønne

Dato : 27-03-08 17:22

Peter <xdzgor@hotmail.com> wrote:

> Iøvrigt, er der nogen der ved om DSU holder flere fester snart. og
> hvordan man kommer på indbydelseslisten?

Meld dig ind, men husk at DSU har en aldersgrænse på 30 for valgbarhed
til styrende organer, idet dog Frit Forum [der i begyndelsen af 70erne
ikke længere kunne klare sig som selvstændig socialdemokratisk
landsorganisation for studerende og gymnasieelever] her kører lidt
anderledes.

<http://www.dsu.net/index.php?id=5>

Den nuværende DSU-formand er født i 1977, og må følgelig i år opnå den
anselige alder af 31; han kan således ikke genvælges. Heller ikke om han
ser ud som en konfirmand .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Egon Stich

Dato : 29-03-08 11:45

"Peter" <xdzgor@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:47ebbb3a$0$15890$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Vidal wrote:
>

> Iøvrigt, er der nogen der ved om DSU holder flere fester snart. og
> hvordan man kommer på indbydelseslisten?

Man melder sig ind
Og tilsyneladende er alt ved det gamle i de politiske ungdomsforeninger.

Intet nyt her, andet end luderjournalistikkens fremmarch.

Egon

Fra : Per Rønne

Dato : 29-03-08 18:11

Egon Stich <stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

> Og tilsyneladende er alt ved det gamle i de politiske ungdomsforeninger.
>
> Intet nyt her, andet end luderjournalistikkens fremmarch.

Den snerpede holdning jeg fornemmer i nutidens DSU genkender jeg nu
altså ikke fra min tid ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Egon Stich

Dato : 31-03-08 11:26

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse news:1iekskm.40gbvp1ez7f42N%per@RQNNE.invalid...

> Den snerpede holdning jeg fornemmer i nutidens DSU genkender jeg nu
> altså ikke fra min tid ...
> --
> Per Erik Rønne
> http://www.RQNNE.dk

Præcis hvad jeg mente

Jeg havde ikke lige tænkt over, at man i forståelsen kunne medtage den nutidige snerpen i DSU.

Det var de festlige stunder i ungdomsforeningerne, jeg mente.
Her er åbenbart intet grundlæggende forandret.
Heldigvis

Egon

Fra : Peter Bang

Dato : 26-03-08 21:53

Peter <xdzgor@hotmail.com> skrev:

> [...]

Nu findes der jo forældre, der ikke umiddelbart bryder sig om,
at ungernes påskekursus på en højskole indebærer, at
foredragsholderne benytter chancen til nagle dem til madrassen.

>Hans eneste "mangel på dømmekraft"
>ligger i at han åbenbart
>undervurderede folks puritanske
>holdninger til sex og deres vilje til
>at fordømme andre ud fra deres egen moral.

Forkert. Hans manglende dømmekraft ligger i, at han bildte sig
selv ind, at alle var indforståede med, at han som
foredragsholder naturligvis kunne tage for sig af 15-årige piger.

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-03-08 21:56

"Peter Bang (slet 1N7T6)" <peterbang@1N7T6privat.dk> skrev i en
meddelelse news:12065651630.085439375757133@dtext.news.tele.dk

> [...]
> foredragsholder naturligvis kunne tage for sig af 15-årige piger.

"Og så længe loven overholdes, så må mandens sexliv være et spørgsmål mellem

Du forekommer en anelse pikeret over Jeppe Kofods adfærd. Især taget i
betragtning, at det angiveligt ikke skulle rage dig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Bang

Dato : 26-03-08 22:07

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev:
>"Peter Bang (slet 1N7T6)"
> [...]
Overhovedet ikke. Jeg er pikeret over, at holdningen her i
gruppen går på, at folk ikke må have moralske overvejelser over
den slags. Det er da fuldstændig naturligt, at der er
divergerende moralsk opfattelse på det her område.

Fra : Per Rønne

Dato : 27-03-08 06:54

Peter Bang <peterbang@R2O88privat.dk> wrote:

> Overhovedet ikke. Jeg er pikeret over, at holdningen her i
> gruppen går på, at folk ikke må have moralske overvejelser over
> den slags.

Årtusinders erfaringer med politikere, og århundreders erfaringer med
journalister, viser at det er dem der er mest løse på tråden - sammen
med kultureliten.

Og så er det netop medlemmer af dette fornemme selskab, der fører an i
heksejagten på Jeppe Kofod. Ikke engang en »sortkjole« som Søren Krarup
kan følge med her.

Lad os nu se nogle opnionsundersøgelser, for vi kan udtale os om hvad
»folket« mener om sagen; skal vi have amerikanske sex-tilstande når vi
taler om politikere?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 26-03-08 22:18

> "Peter Bang (slet 1N7T6)" <peterbang@1N7T6privat.dk> skrev i en
> meddelelse news:12065651630.085439375757133@dtext.news.tele.dk

Utroligt som kvindehadet er megafascistisk arrogant og nedladende.

Ingen "tager for sig af pigerne"

Det er altid det stærke køn, pigerne, der er forførende , intrigante,
initiatitvtagende og ansvarlige.

Jeppe udstråler at være en liderlig lassihund der tigger og ber og lader sig
bruge - helt som Bill Clinton.

Steen Steensen Blichker skrev "Vil man have succes hos damerne skal man være
bravt liderlig".
Både mænd og kvinder har respekt for de der har succes med at få damerne til
at sprede ben.

Jens Otto Krags største handicap var at han som cand.polit var NØRDET og han
var aldrig blevet succesrig politiker hvis ikke han havde ladet sig forføre
af Helle Virkner og hun sørgede for afsløring så de begge fik tidoblet
reklame for deres karriereRER
- og klædelig giftede Krag sig da den langtidsplanlagte medieafsløring kom
frem.

Fra : N_B_DK

Dato : 26-03-08 23:37

"Peter Bang (slet 1N7T6)" <peterbang@1N7T6privat.dk> wrote in message

> Nu findes der jo forældre, der ikke umiddelbart bryder sig om,
> at ungernes påskekursus på en højskole indebærer, at
> foredragsholderne benytter chancen til nagle dem til madrassen.

Så du ved altså med garanti at det ikke var hende der scorede ham ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-03-08 23:54

> Så du ved altså med garanti at det ikke var hende der scorede ham ?

Peter Bang kan alene udtale sig på baggrund af sit eget erfaringsgrundlag.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Rønne

Dato : 27-03-08 06:54

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> "Peter Bang (slet 1N7T6)" <peterbang@1N7T6privat.dk> wrote in message

> Så du ved altså med garanti at det ikke var hende der scorede ham ?

Nu får du snart feministerne på nakken; et hunkøn er /per definition/
altid et hankøns offer ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 27-03-08 07:10

> Nu får du snart feministerne på nakken; et hunkøn er /per definition/
> altid et hankøns offer ...

Lad dem komme.

Fra : Wilstrup

Dato : 27-03-08 20:17

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
> Nu får du snart feministerne på nakken; et hunkøn er /per
definition/
> altid et hankøns offer ...

Tværtimod - dagens presse afslører blandt andet at
kvindesagsforkæmpere (feminister) mener at det er helt ude i
hampen at føre en heksejagt i denne sag - det er, ifølge dem,
at nedgøre den anden part som en der ikke kan passe på sig
selv.

Pigen har næpppe taget skade af det og hun indvilgede
selv -der var altså ikke tale om nogen voldtægt. Og jeg kan
ikke deltage i den ynk over hende - men, men, men -det er
naturligvis en ringe dømmekraft han har udvist - alene fordi
han som politiker må vide at det kan være en særdeles betændt
sag, når en politiker "skejer ud" på den måde.

At formanden for DSU står frem og udtaler sin forargelse, er
lidt komisk. At se hans alvorlige fjæs tone frem på skærmen
fordi man måske selv kunne tænke sig at have scoret "stegen",
er lattervækkende.

Naturligvis bør man tænke sig godt om i sådanne sager. Men jeg
havde været mere betænkelig hvis Kofoed havde lovet hende guld
og grønne skove, havde forklaret hende at han elskede hende og
at det kunne blive til noget mellem de to - men at hun, helt
frivilligt indlader sig på et forhold som hendes veninder
efterfølgende dømmer som værende "klamt", må være hendes
problem. Hun har lov til at dyrke sex med hvem hun vil når hun
er over 15 år, og må så selv tage konsekvenserne af det. Det
lærer hun forhåbentlig af.

Havde han været lærer for hende, havde sagen naturligvis stået
anderledes, for så havde det været forbudt, og det med rette!

Fra : Per Rønne

Dato : 27-03-08 22:38

Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> [...]
> hampen at føre en heksejagt i denne sag - det er, ifølge dem,
> at nedgøre den anden part som en der ikke kan passe på sig

Ja, selv mandehaderen Leonora Christina Skov fra Weekendavisens
bogtillæg støttede ham minsandten .

Lige som de »sorte« præstefætre ...

Fuldstændig enig.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter Bang

Dato : 27-03-08 10:49

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
> [...]
message

madrassen.

>Så du ved altså med garanti at det ikke var hende der scorede

Det skal blive rigtigt spændende at høre mere om, hvordan du
nåede dertil.

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-03-08 10:57

"Peter Bang (slet HGAF0)" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> Det skal blive rigtigt spændende at høre mere om, hvordan du
> nåede dertil.

Det er vel ikke helt usandsynligt at det kunne være den 15-årige pige som
spillede kraftigt op til Jeppe Kofod og at han, da hun havde bagt længe nok,
i sin brandert lod det ske.

--
Kim Larsen
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm

Fra : N_B_DK

Dato : 27-03-08 11:15

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message

> Det er vel ikke helt usandsynligt at det kunne være den 15-årige pige
> som spillede kraftigt op til Jeppe Kofod og at han, da hun havde bagt
> længe nok, i sin brandert lod det ske.

Det er nok de færreste single (hetero) fyre der vil sige nej, hvis en pige
står og lægger op til sex, vi ved faktisk heller ikke om hun har løjet sig
ældre, det kan sq være svært at se om en pige er 15, eller 20 med den
udvikling de har nu om dage, så det er lige lovligt hurtigt at dømme J.K
(men folk vil jo være forargede over alt efterhånden)

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-03-08 11:24

"N_B_DK" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> [...]
> 20 med den udvikling de har nu om dage, så det er lige lovligt
> hurtigt at dømme J.K (men folk vil jo være forargede over alt

Jeg lever i fast forhold, så jeg ville ikke gøre det. Såfremt jeg ikke
levede i fast forhold tror jeg heller ikke jeg ville gøre det, jeg ville
finde det ret unaturligt at have sex med en SÅ ung pige, jeg ville ikke være
stolt af det bagefter. Men jeg skal ikke dømme Jeppe Kofod, det ser jeg at
der er nok som har travlt med. Hvad angår alder, så kan det være meget svært
at se forskel på en 15-årig og en 18-årig. Jeg tror at jeg i de fleste
tilfælde ville have en fornemmelse, men ikke i alle tilfælde, men som sagt
har det ingen interesse, jeg har heldigvis hvad jeg skal bruge.

Fra : N_B_DK

Dato : 27-03-08 12:10

> [...]
> fornemmelse, men ikke i alle tilfælde, men som sagt har det ingen
> interesse, jeg har heldigvis hvad jeg skal bruge.

Vores recptionist i firmaet er 28, men ligner en på maks 16, lidt ældre hvis
man ser hendes ansigt tæt på, og har set piger på 14, der altid blev gættet
til at være i midten af tyverne, det er ikke altid nemt at se på folk hvad
deres alder er.

Fra : Per Rønne

Dato : 27-03-08 13:00

> [...]

> til at være i midten af tyverne, det er ikke altid nemt at se på folk hvad

Det ved enhver lærer i folke- og gymnasieskolen ... men måske ikke i
»civilbefolkningen« ?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-03-08 13:05

> Det ved enhver lærer i folke- og gymnasieskolen ... men måske ikke i
> »civilbefolkningen« ?

Hvad tror du selv?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Rønne

Dato : 27-03-08 13:33

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> Hvad tror du selv?

Der er tydeligvis nogle i »civilbefolkningen«, som ikke til daglig har
med børn og unge at gøre, der ikke ved det. Forældrepar kan altså ikke
nøjes med at se på egne poder; lærere ser dagligt måske 100 15-årige.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-03-08 13:51

> Der er tydeligvis nogle i »civilbefolkningen«, som ikke til daglig har
> med børn og unge at gøre, der ikke ved det.

Pjat. Selvfølgelig ved de det. Alle voksne har været 15 år engang.

> Forældrepar kan altså ikke
> nøjes med at se på egne poder; lærere ser dagligt måske 100 15-årige.

Forældrepar ved udmærket godt, hvad det drejer sig om. Det kan jeg - som
forælder - med sindsro udtale mig om. Jeg har endda også fungeret som lærer.
Det er to ud af to mulige - ikke? Een mere end dig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Rønne

Dato : 27-03-08 14:03

> [...]

> forælder - med sindsro udtale mig om. Jeg har endda også fungeret som lærer.
> Det er to ud af to mulige - ikke? Een mere end dig.

Hvordan forklarer du så de tåbeligheder der er kommet frem i debatten?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-03-08 14:09

> Hvordan forklarer du så de tåbeligheder der er kommet frem i debatten?

Det har jeg tidligere forklaret, og gør det da gerne igen: Misundelse og
jalousi. Mændene er misundelige på Jeppe Kofod, og kvinderne er jaloux på en
15-årig kønsfælle, der ubønhørligt har afsløret, at der ikke skal mere til
end en smækker ungpigekrop til (well, jeg ved egentlig ikke, hvordan hun ser
ud) for at skubbe dem til side. Dét, og så det faktum, at mange får et
ekstra kick ved at blive forarget over alt det, de inderst inde tænder på.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Bang

Dato : 27-03-08 19:49

> [...]
>gør det da gerne igen: Misundelse og
>jalousi. Mændene er misundelige på
>Jeppe Kofod, og kvinderne er jaloux på en

Sikke en viden.

Fra : Per Rønne

Dato : 27-03-08 12:33

Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:

> "N_B_DK" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

Behøver de overhovedet at have snakket om »alder« - det var trods alt i
DSU-regi, hvor de flester er i 20erne.

> [...]
> tilfælde ville have en fornemmelse, men ikke i alle tilfælde, men som sagt
> har det ingen interesse, jeg har heldigvis hvad jeg skal bruge.

Der er sågar 30-årige der må have problemer med at komme ind til
»forbudt for børn« film - se bare på DSUs nuværende formand. Jacob
Bjerregaard - ligner han ikke en ren konfirmand?

<http://da.wikipedia.org/wiki/Jacob_Bjerregaard_Jørgensen>

Han er 31, tre år yngre end Jeppe Kofod, der også ser noget ungdommeligt
ud.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 27-03-08 13:01

> ligner han ikke en ren konfirmand?

Jo og opfører sig da vidst på samme måde, er mere og mere sikker på han er
misundelig på det ikke var ham der scorede hende pigen.

Fra : Per Rønne

Dato : 27-03-08 06:54

Peter <xdzgor@hotmail.com> wrote:

> Men alligevel står halvdelen af danmark i kø for at dømme manden for
> "upassende" eller "umoralske" opførsel.

Det er så ikke hvad eksempelvis Berlingske Tidende kan fortælle om Jeppe
Kofods kolleger fra andre partier, eller danskerne i almindelighed.

Journalisterne, især de kvindelige, er forargede, og så er den
socialdemokratiske top forarget.

Selv en 71-årig pastor emeritus som Søren Krarup, der om nogen i den
kulturradikale kreds er blevet dæmoniseret, bakker Jeppe Kofod op. Men
altså ikke DSUs landsformand eller Socialdemokratiets ledelse, der synes
som født ind i victorianismens snerpethed.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Wilstrup

Dato : 27-03-08 20:21

> [...]
> altså ikke DSUs landsformand eller Socialdemokratiets
> ledelse, der synes
> som født ind i victorianismens snerpethed.

Der er sikkert tale om misundelse.

Fra : Per Rønne

Dato : 27-03-08 22:38

Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Der er sikkert tale om misundelse.

Og med det konfirmand-ansigt den 31-årige landsformand har .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Wilstrup

Dato : 27-03-08 20:10

"Peter Bang (slet 4URVS)" <peterbang@4URVSprivat.dk> skrev i
meddelelsen
> Det kan vel næppe heller komme bag på nogen at tabloid- og
ugebladene
> gerne vil have fingrene i pigen. Det er jo det
> læserne vil have. Folket har vel den presse de fortjener.

Det med at foklket har den presse det fortjener er en billig
talemåde og i øvrigt noget slemt sludder: "At Danmark har den
dummeste og tarveligste presse er hverken noget vi har
fortjent eller kan være tjent med!" (frit efter Hans Scherfig)

Fra : Peter Bang

Dato : 27-03-08 22:01

Wilstrup <nix@invalid.com> skrev:

> [...]
>dummeste og tarveligste presse er hverken noget vi har
>fortjent eller kan være tjent med!" (frit efter Hans Scherfig)

Scherfig var helt sikkert en fin forfatter, men markedet var nok
ikke hans største kompetence.

Fra : Egon Stich

Dato : 29-03-08 11:47

"Peter Bang (slet 53WNQ)" <peterbang@53WNQprivat.dk> skrev i en meddelelse news:12066520570.276970481054626@dtext.news.tele.dk...

> Scherfig var helt sikkert en fin forfatter, men markedet var nok
> ikke hans største kompetence.

Besynderlig opfattelse af en "fri og uafhængig presse".
Men højrefløjen har jo altid stræbt efter at have en købt og betalt "nyhedsformidling"--

Egon

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-03-08 12:38

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> Besynderlig opfattelse af en "fri og uafhængig presse".
> Men højrefløjen har jo altid stræbt efter at have en købt og betalt
> "nyhedsformidling"

Hvornår begynder du at tænke selv? Jeg ved, du er en halv- eller helgammel
idiot, men intet er jo for sent i denne tilværelse.

Tilsyneladende er det eneste, du kan lukke ud, floskler kombineret med din
sygelige aversion mod akademikere.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Egon Stich

Dato : 31-03-08 11:23

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:PfKdnfWJXumRt3PanZ2dnUVZ8v6dnZ2d@giganews.com...
> [...]
> idiot, men intet er jo for sent i denne tilværelse.
>
> Tilsyneladende er det eneste, du kan lukke ud, floskler kombineret med din

Den sved måske?
Den hund der hyler, er jo altid den, der blev ramt.

Egon

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 26-03-08 21:57

Charlotte skrev:
> [...]
> Fy for f........ for en dobbeltmoral, siger jeg bare!
> Pressen og medierne har åbenbart lov til alt, modsat vores betroede

Qvortrup har ingen moral som chefredaktør.
Hans arbejdsopgave er at sælge et ugeblad i så stort et oplag som
muligt, og jeg tvivler ikke på at et saftigt interview og et par sexede
bikini billeder af pigen ville 5-doble bladets salg!
Måske skulle man i stedet stille spørgsmål om moral til læserne af sprøjten?

Fortæl din svigermor at hvis du ser Se&Hør i hendes hjem, ser hun aldrig
sine børnebørn igen, eller forklar din salgsassistent at flosset moral
er uforenelig med virksomheden, og at oplysning om at han/hun læser
Se&Hør vil begrænse karriere mulighederne til et minimum.
Du kan også starte en moralsk bølge på din arbejdsplads, hvor dig og
kollegerne fryser alle Se&Hør læsere ude af fælleskabet.

- cep

Fra : Per Rønne

Dato : 27-03-08 06:24

Claus E. Petersen <snurrberget@yahoo.com> wrote:

> Du kan også starte en moralsk bølge på din arbejdsplads, hvor dig og
> kollegerne fryser alle Se&Hør læsere ude af fælleskabet.

Så skal arbejdspladsen vist helst være med kantine i en skurvogn; i
kvindedominerede fag vil flertallet vel være S&H-læsere ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk