Den idiotiske Krarup og de farlige grønne ~
Fra : Thomas M

Dato : 26-03-08 18:14

Først troede jeg at 1. April kom tidligt i år, men så gik sandheden op
for mig.

http://jp.dk/indland/indland_politik/article1303240.ece

Krarup kæmper mod grønne faner

Offentliggjort 26.03.08 kl. 17:23

Grøn er traditionelt kendt som håbets farve. Men for Dansk Folkepartis
Søren Krarup vækker den afsky, når den bliver præsenteret på flag.

Så symboliserer den grønne farve nemlig islamisme, mener han.

Og netop 10 grønne faner bliver noget af facadeudsmykningen af
Livgardens kaserne ved Rosenborg Slot i hjertet af København, når garden
fejrer 350 års jubilæum til sommer.

- Det ville vække afsky hos mig. Den er grim, og den kan ikke undgå at
fremstå som et islamisk symbol med de der grønne farver på fanerne,
siger Søren Krarup til Ritzau.

I stedet mener Søren Krarup, at det burde være de traditionelle
rød-hvide farver, der dominerede udsmykningen.

Onsdag spurgte han til forsvarsminister Søren Gades holdning til sagen i
Folketingets spørgetid, men ministeren var ikke synderligt interesseret
i at gå ind i problemstillingen.

Fra : Poul E Hansen

Dato : 26-03-08 11:22

On 26 Mar., 18:13, Thomas M <its@secret> wrote:
> [...]
>
> Onsdag spurgte han til forsvarsminister Søren Gades holdning til sagen i
> Folketingets spørgetid, men ministeren var ikke synderligt interesseret

Den Grønne Farve er rykket ind i militæret. Nu får Krarup problemer ;)

Fra : Peter Bang

Dato : 26-03-08 21:57

Thomas M <its@secret> skrev:
>Først troede jeg at 1. April kom
> [...]

Gad vide hvad tåben tænker om forårets komme? ... det må være en
hæslig oplevelse, at se alt det grønne spire og springe ud.

Fra : Knud Larsen

Dato : 26-03-08 23:15

Peter Bang (slet O9LBV) wrote:

> Gad vide hvad tåben tænker om forårets komme? ... det må være en
> hæslig oplevelse, at se alt det grønne spire og springe ud.

Minder foråret dig om smældende faner

Og blomsterne der springer ud minder om faldskærmsudspring fra supersoniske
jetjagere.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 26-03-08 23:22

"Thomas M" <its@secret> wrote in message
> Offentliggjort 26.03.08 kl. 17:23

Det må sgu være en dårligt timet aprilsnar. Han er jo dummere at høre på end
de folkepartister, vi har her i gruppen, og det siger ikke så lidt.

Fra : Konrad

Dato : 28-03-08 01:46

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Onsdag spurgte han til forsvarsminister Søren Gades holdning til sagen i
> Folketingets spørgetid, men ministeren var ikke synderligt interesseret

Søren Krarup er en gammel, ekstremistisk fundamentalist. Han er en slags
selvbestaltet imam der udsteder fatwaer til højre og venstre om hvad det vil
sige at være dansk, og især hvad det vil sige ikke at være dansk. Han er
blevet indbegrebet af al det han selv afskyer : Indoktrinær,
fundamentalistisk og udemokratisk.

Der fandtes engang en ung, sund Søren Krarup, der tog til genmæle imod
"socialdemokratur" og EU-kapitalisme. Men det er 35 år siden.

Han er en tåbe, vi skal trækkes med max 3 år mere.