Ny præsident i Pakistan
Fra : Jens Bruun

Dato : 25-03-08 20:02

Den nye præsident i Pakistan (oversat: De Renes Land) har netop svoret på,
at han er muslim. Puha. Jeg var lige ved at blive helt bange.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-03-08 20:06

> Den nye præsident i Pakistan (oversat: De Renes Land) har netop
> svoret på, at han er muslim.

Muligvis han endda har svoret/sværget på...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Rønne

Dato : 25-03-08 20:37

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> Muligvis han endda har svoret/sværget på...

Det virker endog meget mærkeligt; Musharraf er da stadig præsident ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-03-08 21:13

> Det virker endog meget mærkeligt; Musharraf er da stadig præsident ...

Ikke ifølge de levende billeder, jeg netop har set.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 25-03-08 21:31

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> writes:

> Ikke ifølge de levende billeder, jeg netop har set.

Der er indsat en ny regeringschef i Pakistan i dag. Hvilken TV-kanal
sjusker så meget, at det kan blive til en præsidentindsættelse?

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-03-08 21:44

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse

> Der er indsat en ny regeringschef i Pakistan i dag. Hvilken TV-kanal
> sjusker så meget, at det kan blive til en præsidentindsættelse?

My bad. Der er selvfølgelig tale om Pakistans nye Premierminister, der
ironisk nok blev taget i ed af sin tidligere "bøddel" Musharraf, der
heldigvis også er en edsvoren muslim.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.