Pia var BZ'er - nu er hun muslim
Fra : Jens Bruun

Dato : 25-03-08 18:35

Pias historie er nok ikke helt usædvanlig for danske konvertitter:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article987401.ece

Danske kvinder, hvor livet af flere grunde ikke har været optimalt mod dem,
og hvor de pludselig får en identitet og "respekt" ved at iklæde sig det
satans tørklæde.

Ynk, ynk, ynk, som en svensk "indvandrer" råbte fra taget af Rigshospitalet.
Det er sgu' svært ikke at være kyniker, når alting er så skide forudsigeligt
og fucking jordnært.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : H@M.invalid

Dato : 25-03-08 22:38

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev følgende
>Pias historie er nok ikke helt us?dvanlig for danske konvertitter:

>http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article987401.ece

>Danske kvinder, hvor livet af flere grunde ikke har v?ret optimalt mod dem,
>og hvor de pludselig f?r en identitet og "respekt" ved at ikl?de sig det
>satans t?rkl?de.

Jeg synes hun er for sej. Hvad med dig selv? Du søger jo at stive dit
slatne selvværd af ved at skrive dumsmarte bemærkninger på
internettet. Lad hende dog have sin religion i fred.

Vh Hanne

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-03-08 22:56

<H@M.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg synes hun er for sej. Hvad med dig selv? Du søger jo at stive dit
> slatne selvværd af ved at skrive dumsmarte bemærkninger på
> internettet.

Jeg har intet behov for at stive noget som helst af, søster "Hanne"!

Du er tydeligvis én af dem, der ellers måtte leve med at blive kald "luder"
og henslæbe tilværelsen i diverse cykelskure, hvor du skulle slikke pik på
grupper af muslimske drenge for overhovedet at føle, at du var i live. Du
har endelig fået fred og "respekt" ved at konvertere. Jeg har fuld
forståelse for, at mennesker gør hvad som helst for at få lidt fred, og du
er derfor lovligt undskyldt. Og så kan du sandsynligvis takke tørklædet for,
at dit udseende ikke længere skal være dig en evig kilde til følelsen af
nederlag.

> Lad hende dog have sin religion i fred.

Gu' fanden vil jeg ej. Og hvis du *er* muslim, så kan du eddermame regne med
at få modstand hver gang du stikker dit grimme svinefjæs frem - tørklæde
eller ej.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : TS

Dato : 25-03-08 23:08

<H@M.invalid> wrote in message
> [...]
> slatne selvværd af ved at skrive dumsmarte bemærkninger på
> internettet. Lad hende dog have sin religion i fred.

ja når man er så rundtosset i hovedet at man kan sammenligne
menneskerettighederne med sharia lovgivningen kan det ikke undre du mener
det...

Det er trist når et menneske dropper sund fornuft og hengiver sig til en
totalitær underkastelses religion.

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 26-03-08 08:58

H@M.invalid skrev:
> Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev følgende

> Jeg synes hun er for sej.

Dum er nok et mere dækkende ord.

Hun er hoppet fra den ene gruppe udskud til den næste.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : N_B_DK

Dato : 26-03-08 09:59

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> wrote in message

> Hun er hoppet fra den ene gruppe udskud til den næste.

Lige børn leger bedst, så det er da helt naturligt at hun har taget det
"skift"

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)