SF'er sammenligner Hash & Våben?
Fra : Peter

Dato : 25-03-08 12:30

"SF's Anne Baastrup mener derimod ikke, at forslaget kan lade sig gøre.
Hun peger på, at den socialdemokratiske regering allerede i 90'erne forsøgte
at gennemføre udvisninger, hvis udlændinge blev taget med hash på sig. Men
det blev underkendt af Højesteret."

Ref. http://netavisen.newspaq.dk/indland/?aid=236251

Er hun totalt debil, hvordan kan hun sammenligne hash og våben ?

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 25-03-08 12:26

Peter forklarede:
> [...]
>
> Ref. http://netavisen.newspaq.dk/indland/?aid=236251
>
> Er hun totalt debil, hvordan kan hun sammenligne hash og våben ?

Hun er dybt åndsvag.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 25-03-08 12:39

On Tue, 25 Mar 2008 12:26:13 +0100, Ludvig Nielsen. <lunielsen @
yahoo.com> wrote:

>Hun er dybt åndsvag.

Man kan godt være politisk uening med kvinden - Men du kan nok ikke
finde belæg for at kalde hende åndsvag....

Jeg tror hun har ganske ret: Højesteret vil næppe acceptere
udvisninger på baggrund af besiddelse af skydevåben.

<mlr>

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 25-03-08 13:52

Michael Rasmussen udtrykte præcist:

> Man kan godt være politisk uening med kvinden - Men du kan nok ikke
> finde belæg for at kalde hende åndsvag....

Du har nok ret, men ulidelig det vil jeg have lov at kalde hende

> Jeg tror hun har ganske ret: Højesteret vil næppe acceptere
> udvisninger på baggrund af besiddelse af skydevåben.

Vi kan ikke gøre andet end vente og se hvad der sker.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 25-03-08 14:19

On Tue, 25 Mar 2008 13:51:36 +0100, Ludvig Nielsen. <lunielsen @
yahoo.com> wrote:

>Free Tibet!

Jaahhh....

og færøerne, grønland, skotland, nordirland, baskerlandet, nordcypern,
flandern, kurdistan samt mange mange flere

<mlr>

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 25-03-08 16:03

Michael Rasmussen sendte dette med sin computer:

Jeps

--
mvh.

Free Tibet!