Øeeeh -hvad har de lige gang i?
Fra : Malene P

Dato : 24-03-08 09:08

Tre pakistanere er ved at iværksætte en indsamling til fordel for moderen
til det myrdede avisbud. Jeg håber dæleme ikke at nogen bider på det
projekt: http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/03/24/065504.htm

Malene P

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 24-03-08 09:16

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Tre pakistanere er ved at iværksætte en indsamling til fordel for moderen
> til det myrdede avisbud. Jeg håber dæleme ikke at nogen bider på det
> projekt: http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/03/24/065504.htm

nåeh nej det varjo en muslim det gik ud over, og så gør det jo ikke noget -
vel Malene

Peter

Fra : Malene P

Dato : 24-03-08 09:24

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixennej.dk> skrev i en meddelelse

> nåeh nej det varjo en muslim det gik ud over, og så gør det jo ikke
noget -
> vel Malene

Du har vist ikke læst, hvad jeg har skrevet om mordet i andre tråde, fjols.
Men ligefrem at starte en indsamling til fordel for moderen, er sgu for
åndssvagt. Det fremgår ikke noget sted, at familien skulle mangle penge -den
er vel næppe afhængig af avispengene?

Malene P

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 24-03-08 09:45

> [...]
> moderen

> noget -
>
> Du har vist ikke læst, hvad jeg har skrevet om mordet i andre tråde,

nej nu er det yders sjældent jeg overhovedet læser dine tråde. har man læst
en, har man læst dem alle.

I dette tilfælde startede min newsreader op på din tråd og dermed blev den
tværet ud i synet på mig

Peter

Fra : Malene P

Dato : 24-03-08 09:48

> [...]
> en, har man læst dem alle.
>
> I dette tilfælde startede min newsreader op på din tråd og dermed blev den

Prøv lige igen -du læser ikke mine tråde men ved ellers alt om, hvad jeg
mener. Synes du selv, det hænger sammen?

Malene P

Fra : N_B_DK

Dato : 24-03-08 09:58

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message

> Prøv lige igen -du læser ikke mine tråde men ved ellers alt om, hvad
> jeg mener. Synes du selv, det hænger sammen?

LOL helt enig, det må gøre ondt på ham med huller i fødderne.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 24-03-08 12:20

> [...]
>
> Prøv lige igen -du læser ikke mine tråde men ved ellers alt om, hvad jeg
> mener. Synes du selv, det hænger sammen?

ja - jeg læste dem i starten du begyndte at skrive herinde, men efter kort
tid fandt jeg ud af at det var spild af tid søde

PEter

Fra : Malene P

Dato : 24-03-08 12:29

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> ja - jeg læste dem i starten du begyndte at skrive herinde, men efter kort
> tid fandt jeg ud af at det var spild af tid søde

Aha -det gør det jo så endnu mere besynderligt, at du kan udtale dig om,
hvad jeg mener om den pågældende sag.

Malene P

Fra : Vidal

Dato : 24-03-08 14:57

Malene P skrev:

> Aha -det gør det jo så endnu mere besynderligt, at du kan udtale dig om,
> hvad jeg mener om den pågældende sag.

Det er nu vist ikke særligt besynderligt.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N_B_DK

Dato : 24-03-08 15:34

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> Det er nu vist ikke særligt besynderligt.

Næ ikke får folk der har en selvindbildt evne til at vide hvad andre mener.

Fra : N/A

Dato : 27-03-08 10:58

Fra : N/A

Dato : 27-03-08 10:58

Fra : N/A

Dato : 27-03-08 10:58

Fra : Ole

Dato : 24-03-08 09:18

Malene P wrote:
> Tre pakistanere er ved at iværksætte en indsamling til fordel for moderen
> til det myrdede avisbud. Jeg håber dæleme ikke at nogen bider på det
> [...]

Hvorfor ?

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Malene P

Dato : 24-03-08 09:29

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor ?

Se mit svar til Peter K Nielsen

Malene P

Fra : /Peter

Dato : 24-03-08 09:43

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> moderen
> til det myrdede avisbud. Jeg håber dæleme ikke at nogen bider på det

Der var sgu ikke mange indsamlinger fra det muhamedanske samfund da alle
andre etniske danskere og Anthony Curra blev dræbt -end ikke sympati -fy
for helvede siger jeg bare de, muhamedanerne, lever i helt deres egen
verden.

Fra : N_B_DK

Dato : 24-03-08 10:02

"/Peter" <nospam@no.mail> wrote in message

> [...]
> alle andre etniske danskere og Anthony Curra blev dræbt -end ikke
> sympati -fy for helvede siger jeg bare de, muhamedanerne, lever i

Jeg undrer mig også over denne indsamling, men det viser jo fint at de er
diskriminerende/racistiske.

Fra : Andreas Andersen

Dato : 24-03-08 10:38

> [...]
> andre etniske danskere og Anthony Curra blev dræbt -end ikke sympati -fy
> for helvede siger jeg bare de, muhamedanerne, lever i helt deres egen

Så hvis man hjælper nogen, skal man også hjælpe alle andre? Det er vel ikke
ualmindeligt at ville hjælpe mennesker, man kan identificere sig med. Det
betyder ikke man hader alle andre...

/Andreas

Fra : /Peter

Dato : 24-03-08 11:28

"Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.invalid> skrev i en meddelelse
> Så hvis man hjælper nogen, skal man også hjælpe alle andre? Det er vel
> ikke ualmindeligt at ville hjælpe mennesker, man kan identificere sig
> med. Det betyder ikke man hader alle andre...

Det viser jo netop at de IKKE kan identificere sig med den øvrige del af
befolkningenin, hvilket også var min pointe.

Fra : Andreas Andersen

Dato : 24-03-08 11:41

> "Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.invalid> skrev i en meddelelse
>

> Det viser jo netop at de IKKE kan identificere sig med den øvrige del af
> befolkningenin, hvilket også var min pointe.

At man har særlig interesse i en gruppe mennesker, man selv er del af,
betyder da ikke, at man synes andre problemer er ligegyldige, og
selvfølgelig har indvandrere særlig interesse i andre indvandreres
problemer. Det svarer til, at en person der har overlevet en kræftsygdom,
efterfølgende vælger at støtte Kræftens Bekæmpelse. Det betyder ikke, at
han/hun synes, at støtte til HIV-bekæmpelse er ligegyldigt.

--
Andreas

Fra : /Peter

Dato : 24-03-08 12:41

> [...]
> kræftsygdom, efterfølgende vælger at støtte Kræftens Bekæmpelse. Det
> betyder ikke, at han/hun synes, at støtte til HIV-bekæmpelse er

Men det som du skriver:
"Det er vel ikke ualmindeligt at ville hjælpe mennesker, man kan
identificere sig med"

Giver jo dette en mening:
"Det viser jo netop at de IKKE kan identificere sig med den øvrige del
af
befolkningen."

Og det er jo netop hvad langt de fleste muhamedanere gør,
derfor er bla. integrationen umulig.

Fra : Andreas Andersen

Dato : 24-03-08 13:18

> [...]
> befolkningen."
>
> Og det er jo netop hvad langt de fleste muhamedanere gør,

Jeg skulle nok have skrevet: man kan identificere sig specielt med. At
identificere sig kan jo gradbøjes, og jeg kan altså ikke se et problem i, at
de føler større tilknytning til folk med samme oprindelse end til andre
danskere. Man bliver jo nødt til at vælge sine kampe. Personligt tror jeg da
også, der er større sandsynlighed for, at jeg ville starte en indsamling for
en sag i Århus, hvor jeg bor, end i København. Det er ikke udtryk for, at
jeg føler mig dårligt integreret med københavnere, eller ikke kan
identificere mig med dem.

/Andreas

Fra : /Peter

Dato : 24-03-08 15:20

> [...]
> København. Det er ikke udtryk for, at jeg føler mig dårligt integreret
> med københavnere, eller ikke kan identificere mig med dem.

Hvorfor tror du det hedder "Røde hlavmåne" til den muhamedanske del af
verden
og og "Røde Kors" til resten hvorfor to forskellige
hjælpeorganisasioner?

Fordi den ene del ikke æder svinekød f.eks.

Fra : /Peter

Dato : 24-03-08 15:24

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse news:47e7b862$0$2110>>
> [...]
> og og "Røde Kors" til resten hvorfor to forskellige
> hjælpeorganisasioner?
>
> Fordi den ene del ikke æder svinekød f.eks.

Glemte mådske det vigtigste, Der er INGEN ydelser fra
Røde Halvmåne til de vantro, eller fra muahmedanere til Røde Kors,
men onmvendt er der sikkert adskillige Røde Kors midler der ryger
til Røde Halvmånes klientel.

Veden er delt det må du bare acceptere,
dine naive lyserøde holdninger til verden blier din egen død en dag!

Fra : Andreas Andersen

Dato : 24-03-08 15:54

> [...]

Skal man nu spise svinekød for at være dansker?

> [...]
> Røde Halvmåne til de vantro, eller fra muahmedanere til Røde Kors,
> men onmvendt er der sikkert adskillige Røde Kors midler der ryger

Røde Kors er så vidt jeg ved én religionsuafhængig hjælpeorganisation, der i
visse lande benytter et andet symbol, for at de kan fremstå
religionsuafhængige http://www.redcross.int/en/default.asp . Jeg ved ikke,
hvor du får det med to uafhængige hjælpeorganisationer fra.

> Veden er delt det må du bare acceptere,

Den bliver i hvert fald ikke mindre delt, hvis alle accepterer, at det er
sådan.

> dine naive lyserøde holdninger til verden blier din egen død en dag!

Jeg regner ellers med at leve længe endnu - præcis hvordan bliver mine
holdninger min død? Det er vel de færreste, der vil kalde sig selv naive, og
det vil jeg heller ikke, men det betyder egentlig ikke noget, jeg vil
hellere dø naiv end hadefuld.

/Andreas

Fra : /Peter

Dato : 24-03-08 15:58

> "/Peter" <nospam@no.mail> wrote in message

> Skal man nu spise svinekød for at være dansker?

Fordi en stor del af verden VIL være anderledes SKAL
man have to forskellige hjælpeorganisatioer
- er du fatsvag?

> [...]
> religionsuafhængige http://www.redcross.int/en/default.asp . Jeg ved
> ikke, hvor du får det med to uafhængige hjælpeorganisationer fra.

NEJ det er de ikke- religions eller ideologi uafhængige.

> Den bliver i hvert fald ikke mindre delt, hvis alle accepterer, at det
> er sådan.

Det er så kun den ene part, og det er her det går galt.

Det er dit valg.

Fra : Andreas Andersen

Dato : 24-03-08 17:01

> NEJ det er de ikke- religions eller ideologi uafhængige.

Du taber mig lidt. Jeg kan finde adskillige kilder, der siger at de er, men
ikke en eneste der antyder det modsatte...

Eks: http://da.wikipedia.org/wiki/R%C3%B8de_Kors

> Det er så kun den ene part, og det er her det går galt.

Du virker meget ivrig efter at tillægge muslimerne de værst tænkelige
motiver. Jeg tror, det er de færreste, der er interesserede i at have et
hadforhold til den vestlige verden.

> Det er dit valg.

Tja, hvis det du tænker på er, at de onde muslimer overtager Danmark en dag,
kommer du vel til at lide samme skæbne. Medmindre du allerede har udtænkt en
flugtplan, eller bygget en bunker i baghaven.

/Andreas

Fra : N_B_DK

Dato : 24-03-08 17:14

"Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.invalid> wrote in message

> Du virker meget ivrig efter at tillægge muslimerne de værst tænkelige
> motiver. Jeg tror, det er de færreste, der er interesserede i at have
> et hadforhold til den vestlige verden.

Aha, hvorfor mon så utrolig mange fra mellemøsten så ser f.eks USA som en
giftig slange ? selv børn har jo den holdning, og det virker da lidt mystisk
hvis ikke de ligefrem læres at hade USA og vesten.

Fra : Andreas Andersen

Dato : 24-03-08 21:54

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> giftig slange ? selv børn har jo den holdning, og det virker da lidt
> mystisk hvis ikke de ligefrem læres at hade USA og vesten.

Mon ikke det er mere politisk end religiøst. USA har det med at blande sig i
alverdens ting, medierne i de berørte lande er nok ikke helt uvildige, og
der bliver ikke malet et sandfærdigt billede af vesten. I bund og grund tror
jeg de fleste mennesker bare vil have lov at leve i fred og ro med deres
familier, og de værdisæt de nu har valgt. Der er så nogle få ekstremister,
der ødelægger det for resten.

Her er en artikel om muslimers syn på vesten:
http://avisen.dk/islam-verdens-muslimer-beundrer-vesten-270208.aspx

/Andreas

Fra : El Trabajador

Dato : 25-03-08 19:27

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i

> [...]
> alle andre etniske danskere og Anthony Curra blev dræbt -end ikke
> sympati -fy for helvede siger jeg bare de, muhamedanerne, lever i

Det er også dét muhamedanere skal. De skal leve i deres egen (del af)
verden og ikke blande sig med os andre.
--
El Trabajador

Fra : Pernille

Dato : 24-03-08 10:00

> [...]
> Tre pakistanere er ved at iværksætte en indsamling til fordel for moderen
> til det myrdede avisbud. Jeg håber dæleme ikke at nogen bider på det

Jeg ser ikke, hvorfor det er nødvendigt med en indsamling.
Men jeg ville gerne have sendt en buket blomster til forændrerne.
Uansent hvilken hudfarve eller tro man har, så må det være ganske
forfærdeligt at miste sin, helt uskyldige, søn.

Fra : Malene P

Dato : 24-03-08 11:26

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> [...]
> Uansent hvilken hudfarve eller tro man har, så må det være ganske
> forfærdeligt at miste sin, helt uskyldige, søn.

Min pointe med trådstarten er ikke at nedgøre forældrenes situation, som
Peter K Nielsen så ækelt antydede. Og OK med blomster og andre
sympatitilkendegivelser. Men en pengeindsamling er sgu for skørt. Hvis man
overhovedet skal gå sammen om noget, burde det da være noget om at kræve
handling fra politikerne, så den slags kan standses, før det finder sted.

Malene P

Fra : Pernille

Dato : 24-03-08 11:46

> [...]
> handling fra politikerne, så den slags kan standses, før det finder sted.

Jeg er enig. - Forstår godt dit synspunkt.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 24-03-08 16:33

Malene P wrote:
> Tre pakistanere er ved at iværksætte en indsamling til fordel for moderen
> til det myrdede avisbud. Jeg håber dæleme ikke at nogen bider på det
> [...]

Rolig nu, lille Malene...

Et langt stykke henad vejen kan jeg godt følge en tankegang der
kritiserer muslimsk kultur, men lige her sætter jeg grænsen fordi det
havde det dræbte avisbuds familie (og ham selv) sku' ikke fortjent.

Best regards
Martin Jørgensen

Hi, there. I'm just another signature motherfucker.

Fra : Malene P

Dato : 24-03-08 16:52

"Martin Jørgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> kritiserer muslimsk kultur, men lige her sætter jeg grænsen fordi det
> havde det dræbte avisbuds familie (og ham selv) sku' ikke fortjent.

Martin -læs nu lige, hvad jeg skriver. Og HAR skrevet andre steder om sagen.
Men hvorfor pengeindsamling?

Malene P

Fra : vvv

Dato : 24-03-08 17:11

> [...]
> Tre pakistanere er ved at iværksætte en indsamling til fordel for moderen
> til det myrdede avisbud. Jeg håber dæleme ikke at nogen bider på det

Helt undtagelsesvist er jeg fuldstændigt enig med dig Malene, De har jo
mistet en søn, ikke en forsørger, indsamlingen giver ingen mening.

vv

Fra : Neuman

Dato : 25-03-08 00:54

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> Helt undtagelsesvist er jeg fuldstændigt enig med dig Malene, De har jo
> mistet en søn, ikke en forsørger, indsamlingen giver ingen mening.

Ifølge et indslag på TV så _var_ det knægten der forsørgede familien vha sin
avisrute. Så forstår jeg da bedre moderens krokodilletårer som er blevet
genudsendt igen og igen. Moderen talte (på tyrkisk) om at uddannelse kunne
gøre at vi blev fri for den meningsløse vold. Faderen kunne heller ikke
dansk. Det var virkelig underligt at se på forældrenes sørgen over knægten
der mest af alt virkede som en dilletant-opførsel. Jeg kunne ikke spore
almindelig gråd eller sorg i deres interview men udelukkende en scene.
Faktisk tror jeg de mest af alt er kede af at de nu bliver nødt til at lære
sig det sprog vi nu taler i landet så de kan tage sig et arbejde.
Følelseskold vil nogen måske sige, men jeg var nu ikke den eneste med den
opfattelse ved kaffebordet.

Fra : El Trabajador

Dato : 25-03-08 19:33

"vvv" <?@?> skrev i news:47e7d2a0$0$2091$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Helt undtagelsesvist er jeg fuldstændigt enig med dig Malene, De har
> jo mistet en søn, ikke en forsørger, indsamlingen giver ingen mening.

Det ligger jo i den muhamedanske kultur og levevis at man forsørger sine
forældre, når de bliver gamle, og derfor opfatter andre muhamedanere, tabet
af sønnen, som et tab af (en kommende) forsørger.
--
El Trabajador

Fra : Peter Bang

Dato : 25-03-08 00:41

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:
> [...]

Du ligger inde med en eller anden viden om moderens økonomi?
Eller er det bare dit vanlige opstød, når nogen samler ind til
noget?

Du er ubegavet.

Fra : Neuman

Dato : 25-03-08 00:57

"Peter Bang (slet F1ZVX)" <peterbang@F1ZVXprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Du ligger inde med en eller anden viden om moderens økonomi?
> Eller er det bare dit vanlige opstød, når nogen samler ind til
> noget?
>
> Du er ubegavet.

Du synes ikke selv at sagen er eksponeret tifold i forhold til alle andre
overfald? Vil du føle det er okay hvis nogen finder på at lave en støtte-CD
a la Tsunami?

Fra : Peter Bang

Dato : 25-03-08 09:41

Neuman <neuman@hotmail.com> skrev:
> [...]
>eksponeret tifold i forhold til alle andre
>overfald? Vil du føle det er okay
>hvis nogen finder på at lave en støtte-CD

Jeg synes nu, at dødelige overfald generelt bliver pænt
eksponeret i Danmark. Det er vel ikke underligt.

Og jeg er da bedøvende ligeglad med, om nogen vil indspille en
cd eller lade være. Det er et frit land.

Fra : Neuman

Dato : 25-03-08 10:47

"Peter Bang (slet 1WE62)" <peterbang@1WE62privat.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes nu, at dødelige overfald generelt bliver pænt
> eksponeret i Danmark. Det er vel ikke underligt.

I denne sammhæng taler jeg selvfølgelig om overfald med dødelig udgang. Du
mener slet ikke den sag har fået mere opmærksomhed end de fleste andre
sager? Eller er det almindeligt at en tyrkisk embedsmand ringer til familien
samt at tyrkiske aviser skriver om racistiske Danmark?

Fra : Peter Bang

Dato : 25-03-08 13:42

> [...]
>.news.tele.dk...

>I denne sammhæng taler jeg
>selvfølgelig om overfald med dødelig udgang. Du

Har jeg ikke rigtigt nogen mening om. Jeg kender ikke
eksponeringsgraden i forhold til 'de fleste andre sager'. Men
jeg hører da gerne fra nogen, der gør.

>Eller er det almindeligt at en
>tyrkisk embedsmand ringer til familien
>samt at tyrkiske aviser skriver om
>racistiske Danmark?

Jeg har lidt svært ved at se din pointe. Bør det forbydes at
indspille en støtte-cd, fordi det er ualmindeligt, at en tyrkisk
embedsmand ringer, eller?!?!

Fra : Neuman

Dato : 25-03-08 15:54

"Peter Bang (slet HPPQX)" <peterbang@HPPQXprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Har jeg ikke rigtigt nogen mening om.

Det tænkte jeg nok.

> Jeg kender ikke
> eksponeringsgraden i forhold til 'de fleste andre sager'. Men
> jeg hører da gerne fra nogen, der gør.

Hvis jeg nu fortæller dig den er meget større i denne sag, tror du mig så?

> Jeg har lidt svært ved at se din pointe. Bør det forbydes at
> indspille en støtte-cd, fordi det er ualmindeligt, at en tyrkisk
> embedsmand ringer, eller?!?!

Øh...telefonopkald, fakkeloptog, digteoplæsning mm. er da affødt af den
store opmærksomhed denne sag har fået, og det er dét jeg finder kvalmt. Om
de laver en CD ved jeg ikke men jeg synes ærlig talt det er at devaluere
betydningen af en støtteplade hvis de skulle finde på det.

Fra : Peter Bang

Dato : 25-03-08 20:54

Neuman <neuman@hotmail.com> skrev:
>"Peter Bang (slet HPPQX)"
><peterbang@HPPQXprivat.dk> skrev i en meddelelse
>t.news.tele.dk...

>Det tænkte jeg nok.

Ja. Uden dokumentation bliver det bliver jo nok ved tanke og tro.

>Hvis jeg nu fortæller dig den er
>meget større i denne sag, tror du mig så?

Så længe din viden er baseret på tro-føle-mærke-fornemme-synes,
så har dine fortællinger ikke rigtigt min interesse. Måske
Scientology er mere imødekommende.

>Øh...telefonopkald, fakkeloptog,
>digteoplæsning mm. er da affødt af den
>store opmærksomhed denne sag har
>fået, og det er dét jeg finder kvalmt.

Reaktionsmønsteret ligner umiddelbart andre dødelige ovefald på
tilfældige unge mennesker.

Men ok. Din kvalmetærskel bliver altså overskredet, når folk går
med fakler og reciterer digte. Andre har behov for at dele deres
bekymringer og medfølelse på den måde. Jeg har svært ved at se
problematiken.

>Om
>de laver en CD ved jeg ikke men jeg
>synes ærlig talt det er at devaluere
>betydningen af en støtteplade hvis de
>skulle finde på det.

Med din kvalmetærskel i tankerne, bør du nok nøjes med at
forholde dig til ting, der rent faktisk foregår. Alt andet ender
vist blot i mavesår.

Fra : Patruljen

Dato : 25-03-08 15:57

On 24 Mar., 12:20, "Peter K. Nielsen" <ni...@bixennej.dk> wrote:

> ja - jeg læste dem i starten du begyndte at skrive herinde, men efter kort
> tid fandt jeg ud af at det var spild af tid søde

3 indlæg til malene, for at fortælle hende at man ikke læser hendes
tråde og at de er spild af tid :)

He -

Fra : Patruljen

Dato : 25-03-08 19:35

On 24 Mar., 14:57, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Det er nu vist ikke særligt besynderligt.

He -

Den telepatiske Hr. Villy :)
http://www.youtube.com/watch?v=NNmAX_vxS_c

Fra : Vidal

Dato : 27-03-08 10:58

Patruljen skrev:

> He -
>
> Den telepatiske Hr. Villy :)
> http://www.youtube.com/watch?v=NNmAX_vxS_c

Når man ser en person 10 ud af 10 gange reagere på
samme måde på bestemte stimuli, vil de fleste kunne
forudse de næste 10 reaktioner. Men ikke du!

Malenes pavlovske savl driver med regelmæssige mellemrum
gennem gruppen her. At du ikke kan se lovmæssigheden i
det, viser nok mere om dig, end noget som helst andet.

MHT til dit link, som sædvanligt er det fuldstændigt
meningsløst, det viser blot, hvorlidt du kender til både
OTO og Crowley.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard