Et enkelt spørgsmål
Fra : Joakim

Dato : 23-03-08 16:17

som blot har til hensigt at tilfredsstille min egen nysgerrighed.

Hvor mange herinde ville stemme på Fremskridtspartiet, hvis partiet
blev opstillingsberettiget til næste folketingsvalg.

Kan vi se nogle fingre?

Fra : kk

Dato : 23-03-08 16:29

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan vi se nogle fingre?
>Ja, en strakt langfinger på min højre hånd, holdt op i luften, således at
Fortsat god påske,
mvh
kk

Fra : Joakim

Dato : 23-03-08 16:58

"kk" <kru@nospamail.dk> skrev i en meddelelse

> "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Aah. F-fingeren. Ok. Jeg tar hvad jeg kan få.

1.

> Fortsat god påske,

Ilm.

Fra : Holger

Dato : 23-03-08 16:36

> [...]
>
> Hvor mange herinde ville stemme på Fremskridtspartiet, hvis partiet
> blev opstillingsberettiget til næste folketingsvalg.

Se nu fordrer det at kunne vælge et parti at partiet stiller op. Ser man på
FRP.dk er næste møde i Maj!!. Partiet eksisterer, men kun som hobbyprojekt
eller som bækken fra DF. Selve grunden til at partiet ikke stiller op ligger
i den indlysende kendsgerning at der ikke findes landsbytosser nok til at
partiet kan komme i Folketinget. Partiet mangler vælgere.

Fra : Ivannof

Dato : 23-03-08 16:58

"Holger" <ok@hg.dk> skrev i en meddelelse news:fs5td7$cun$1@aioe.org...

> [...]
> stiller op ligger i den indlysende kendsgerning at der ikke findes
> landsbytosser nok til at partiet kan komme i Folketinget. Partiet mangler

Ja, det kan være lidt svært at svare på om man vil stemme på et stort set
ikke eksisterende parti som i øvrigt er uden indflydelse og som jeg husker
det egentlig ikke ville samarbejde med nogen!

Ivan

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 23-03-08 23:11

> [...]
> ikke eksisterende parti som i øvrigt er uden indflydelse og som jeg husker
> det egentlig ikke ville samarbejde med nogen!

Partiet bestod af personer med kronisk ondt i r*ven over stort set hvad
som helst.
Af samme grund kunne de dårligt nok sidde ved samme bord, og da slet
ikke blive enige om at samarbejde med nogen udefra,
Dem der trods alt syntes at havregrødsautomater i stedet for socialhjælp
var en anelse i overkanten dannede så DF.
DF har sjovt nok også kronisk ondt i r*ven, men det er skam på
*skatteydernes* og *de danske borgeres* vegne.
M.a.o. er det stort set det samme gøjl, men med et strejf af Morten
Korch og "Kong Christian stod ved højen mast" over retorikken.

- cep

Fra : Ralph

Dato : 23-03-08 17:06

"Holger" <ok@hg.dk> skrev i en meddelelse news:fs5td7$cun$1@aioe.org...
> partiet kan komme i Folketinget. Partiet mangler vælgere.

Nå, nå - herinde er der da mindst 17 mulige. Er det ikke flertal?

--
Ralph

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 23-03-08 18:22

Joakim sendte dette med sin computer:
> [...]
>
> Hvor mange herinde ville stemme på Fremskridtspartiet, hvis partiet
> blev opstillingsberettiget til næste folketingsvalg.

Svaret er ikke simpelt.
Hvis du tænker på frp. som det var dengang, med en stor tosseagtig
frontfigur, så kommer der nok ikke mange stemmer, men Glissen havde ret
i mange ting, han skulle bare have haft nogen med en bedre karisma til
at formidle det.
Kai

Fra : Jan Erik Hansen

Dato : 23-03-08 20:10

Fister Løgsovs skrev:
> [...]
> frontfigur, så kommer der nok ikke mange stemmer, men Glissen havde ret
> i mange ting, han skulle bare have haft nogen med en bedre karisma til

Og så måske en frontfigur der ikke åbentlys var mentalt forstyrret....

Fra : N_B_DK

Dato : 23-03-08 20:16

"Jan Erik Hansen" <jeh@galleribetty.biz> wrote in message

> Og så måske en frontfigur der ikke åbentlys var mentalt forstyrret....

Men åbenbart ikke mere mentalt forstyrret, end han havde ret i meget af det
han sagde.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 23-03-08 20:33

Fister Løgsovs forklarede den 23-03-2008:
> [...]
> frontfigur, så kommer der nok ikke mange stemmer, men Glissen havde ret i
> mange ting, han skulle bare have haft nogen med en bedre karisma til at

PS. Svaret til dit spørgsmål er nej, tiden er løbet fra Frp.
Kai

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 24-03-08 00:21

> [...]
>
> Hvor mange herinde ville stemme på Fremskridtspartiet, hvis partiet
> blev opstillingsberettiget til næste folketingsvalg.

NOPE, Holder Villy kursen så får SF min stemme.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 24-03-08 02:24

Ludvig Nielsen. wrote:
> Joakim sendte dette med sin computer:

> NOPE, Holder Villy kursen så får SF min stemme.

Nåda, du er altså modstander af 24-årsreglen og tilhænger af fri
indvandring?

Det havde jeg ellers ikke troet...

Anders Peter Johnsen

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 24-03-08 03:05

Anders Peter Johnsen formulerede spørgsmålet:

> Nåda, du er altså modstander af 24-årsreglen og tilhænger af fri indvandring?

Slet ikke, og det er SF også ved at vende rundt på.

> Det havde jeg ellers ikke troet...

Du skal ikke tro, du skal vide.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-03-08 13:40

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i meddelelsen
> Anders Peter Johnsen formulerede spørgsmålet:

> Slet ikke, og det er SF også ved at vende rundt på.

> Du skal ikke tro, du skal vide.

Synes du også at Kimse er kær?

Mvh
Martin

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 24-03-08 13:43

Martin Larsen frembragte:
> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Synes du også at Kimse er kær?

Hvad i himlens navn har det med noget at gøre.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-03-08 15:02

> Martin Larsen frembragte:

> Hvad i himlens navn har det med noget at gøre.

Er Kimse ikke SF.

Mvh
Martin

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 24-03-08 15:06

Følgende er skrevet af Martin Larsen:
> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Er Kimse ikke SF.

Aner det ikke, men nu mener jeg ikke hverken SF eller Kim Rovsing
Larsen er kære, så jeg ser stadig ikke relevansen i dit spørgsmål.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Vidal

Dato : 24-03-08 12:53

Ludvig Nielsen. skrev:
> Joakim sendte dette med sin computer:

> NOPE, Holder Villy kursen så får SF min stemme.

Egentligt morsomt nok. Mine synspunkter mht muslimer
adskiller sig ikke (væsentligt) fra SFs, alligevel er
du altid parat til at tage afstand fra mine synspunkter.

Et lille citat fra fortiden:

Ludvig Nielsen:
" Det er tris at vi her i danmark har så mange "naive/dumme"
individer, de evner ikke at se hvor farlige de søde små
muslimer er på længere sigt, men lad os håbe de bliver
først til at opdage hvor søde muslimerne kan være."

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 24-03-08 13:19

Vidal kom med denne ide:

> [...]
> muslimer er på længere sigt, men lad os håbe de bliver
> først til at opdage hvor søde muslimerne kan være."

Gider du komme med et link, jeg bruger ikke ordet muslim, jeg skriver
konsekvent "gæster"

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Vidal

Dato : 24-03-08 14:48

Ludvig Nielsen. skrev:

> Gider du komme med et link, jeg bruger ikke ordet muslim, jeg skriver
> konsekvent "gæster"

Hehe, bette Ludvig, det er jo temmeligt umuligt, når
alle dine indlæg har 'no archive flag', altså:

'Note: The author of this message requested that it not
be archived. This message will be removed from Groups
in 6 days', som google udtrykker det. En god metode,
hvis man ikke vil stå ved sine synspunkter

Så selv om du får message-id kan du ikke slå det op.
Men måske du har den i din 'Sent' folder.

Heldigvis er der altid en udvej på Internettet, så
her kommer det alligevel:

------------------------
Tråd: Women marry dogs and donkeys in Denmark

MessageId <4787eb61$0$90271$14726298@news.sunsite.dk>

-- mvh.

Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 24-03-08 14:59

Vidal skrev den 24-03-2008:

> Hehe, bette Ludvig, det er jo temmeligt umuligt, når
> alle dine indlæg har 'no archive flag', altså:

Din udbyder burde have det, det er mig bekendt kun google der ikke
gemmer dem.

> 'Note: The author of this message requested that it not
> be archived. This message will be removed from Groups
> in 6 days', som google udtrykker det. En god metode,
> hvis man ikke vil stå ved sine synspunkter

Jo, jeg står gerne ved mine udtalelser, jeg ændre heller ikke holdning
som vinden blæser.

Jeg er for dødsdom.
Jeg er imod pædofili og mener de skulle hænges.
Jeg går ind for massiv overvågning
Jeg går ind for at de "gæster" der ikke vil tilpasse sig og følge
landets love, de må ud af vagten igen.
Jeg er imod tobak, så jeg støtter rygeloven fuldt ud, vil endda gerne
se yderligere stramninger.

Det er et lille udpluk af de ting jeg altid har sagt og det ændre sig
på intet tidspunkt.

> Så selv om du får message-id kan du ikke slå det op.
> Men måske du har den i din 'Sent' folder.
>
> Heldigvis er der altid en udvej på Internettet, så
> her kommer det alligevel:

Super.

> [...]
> muslimer er på længere sigt, men lad os håbe de bliver først
> til at opdage hvor søde muslimerne kan være.

Ja, det ser godtnok ud til at det er rigtigt, men det er en enlig
svale, jeg bruger konsekvent ordet "gæst/gæster" da dem vi har
problemer med ikke nødvendigvis altid er muslimer, dog er de
overrepræsenteret.

Men hvis SF fortsætter det sving de er i gang med, så ender de et sted
hvor jeg godt vil støtte dem, men jeg venter og ser, der er jo god tid
til næste valg.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Vidal

Dato : 24-03-08 16:28

Ludvig Nielsen. skrev:

> Din udbyder burde have det, det er mig bekendt kun google der ikke
> gemmer dem.

Jeg bruger TDC, de gemmer kun en god måned.

> Jo, jeg står gerne ved mine udtalelser, jeg ændre heller ikke holdning
> som vinden blæser.

Ja, det er nemmere at holde sig til det gamle, end at
skulle ud at ændre sig.

> [...]
> landets love, de må ud af vagten igen.
> Jeg er imod tobak, så jeg støtter rygeloven fuldt ud, vil endda gerne se

Det lugter ikke meget af SF. Villy Søvndal jo tænder
evigt og altid sin snadde.

> Ja, det ser godtnok ud til at det er rigtigt, men det er en enlig svale,
> jeg bruger konsekvent ordet "gæst/gæster" da dem vi har problemer med
> ikke nødvendigvis altid er muslimer, dog er de overrepræsenteret.

Ok.

> Men hvis SF fortsætter det sving de er i gang med, så ender de et sted
> hvor jeg godt vil støtte dem, men jeg venter og ser, der er jo god tid
> til næste valg.

Hellere det, end DF. Det kan også være SF trænger
til noget diversitet, det kan du i sandhed tilføre
partiet med de synspunkter.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 25-03-08 01:22

Vidal kom med følgende:

> Jeg bruger TDC, de gemmer kun en god måned.

OK, men tror mig, jeg skriver intet der er værd at gemme.

> Ja, det er nemmere at holde sig til det gamle, end at
> skulle ud at ændre sig.

Får man nogle ordentlige argumenter, kan man da godt løsne grebet om de
holdninger man har, men så længe man ikke skifter så tit at man ikke
selv kan huske hvad man står for, så er det ikke noget problem

> Det lugter ikke meget af SF. Villy Søvndal jo tænder
> evigt og altid sin snadde.

Det må han skam gerne, bare han gør det hjemme ved sig selv.

> Ok.

> Hellere det, end DF. Det kan også være SF trænger
> til noget diversitet, det kan du i sandhed tilføre
> partiet med de synspunkter.

Jeg har aldrig stemt DF, og kommer aldrig til det, de har ikke en helt
masse jeg er enig i, udover de ting Villy er ved at få styr på.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Sten Schou

Dato : 24-03-08 22:58

> Men hvis SF fortsætter det sving de er i gang med, så ender de et sted
> hvor jeg godt vil støtte dem, men jeg venter og ser, der er jo god tid til
> næste valg.

Nu skal du huske, at Ville Søvndahl er ryger, og du kunne vel aldrig finde
på at støtte en ryger?

Hilsen Sten

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 25-03-08 01:23

Sten Schou forklarede den 24-03-2008:
> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Nu skal du huske, at Ville Søvndahl er ryger, og du kunne vel aldrig finde på
> at støtte en ryger?

Jeg har intet imod rygere, det er deres vane, eller retter
"udstødningen" der er generende, så længe de ikke forpester mit liv med
deres røg, så er alt i den skønneste orden.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : N_B_DK

Dato : 24-03-08 15:39

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> Hehe, bette Ludvig, det er jo temmeligt umuligt, når
> alle dine indlæg har 'no archive flag', altså:

Nej det er det ikke, jeg har da de sidste ca 130 tusinde indlæg mener jeg,
så kom du bare med et MSGid.

> Så selv om du får message-id kan du ikke slå det op.

Selvfølgelig kan man det.

Fra : Vidal

Dato : 24-03-08 22:28

N_B_DK skrev:

> Nej det er det ikke, jeg har da de sidste ca 130 tusinde indlæg mener jeg,
> så kom du bare med et MSGid.

<4787eb61$0$90271$14726298@news.sunsite.dk>

- for dem, der ikke så det første gang