Ny efterforskning af politidrab.
Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 23-03-08 03:25

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/03/23/011415.htm?rss=true

<citat>
Blekingegade-bandens drab på en ung politibetjent bør efterforskes på
ny, mener Venstre.

- Det er en mordsag, og de nye oplysninger der er kommet frem, tegner
et billede af, at sagen bør genoptages.

Det vil være i alles interesse, at der sker en domfældelse, siger
Venstres retsordfører Kim Andersen til Jyllands Posten.

Retsordfører for Dansk Folkeparti, Peter Skaarup er enig:

- Men det er helt op til politiet om det skal ske, siger han.

Chefpolitiinspektør i Københavns Politi, Per Larsen, siger at sagen for
politiets vedkommende aldrig lukkes.

Ingen er blevet dømt for drabet på politibetjenten.

Han blev skudt under bandens røveri mod et postkontor i København.
</citat>

Ville sgu være skønt at få dømt svinet der skød.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-03-08 12:09

Ludvig Nielsen. wrote:
> [...]
> </citat>
>
> Ville sgu være skønt at få dømt svinet der skød.

Manden der skød ville så sikkert ikke få så voldsom en tillægsstraf.

Der var masser af uopklarede forbrydelser mod børn og andre jeg hellere så
opklaret.

Eller baren viljen og ressourcerne til at efterforske ting som cykel- og
biltyverier, som du stort uefterforsket kan begå.

/F

Fra : Abu nader

Dato : 23-03-08 14:49

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> </citat>
>
> Ville sgu være skønt at få dømt svinet der skød.

Det vil aldrig lykkes tro mig.

> mvh.
>
> Free Tibet!

Næeh du nak bare alle de skide ballademagere.

Fra : N_B_DK

Dato : 23-03-08 19:58

"Abu nader" <okay@gh.dk> wrote in message news:fs5n3g$nbs$1@aioe.org
> Næeh du nak bare alle de skide ballademagere.

Godt Wilstrup.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 24-03-08 00:10

N_B_DK frembragte:

> Godt Wilstrup.

Det var også min tanke, så ved vi måske endda også hvem "Peder" er.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : N_B_DK

Dato : 24-03-08 01:38

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> wrote in message

> Det var også min tanke, så ved vi måske endda også hvem "Peder" er.

Det ville egenligt ikke undre mig.

Fra : Egon Stich

Dato : 26-03-08 13:42

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:47e6f7d0$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> wrote in message

> Det ville egenligt ikke undre mig.
>
> --
> MVH. N_B_DK
> KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Mon ikke de fleste ganske godt ved, hvem det er?
Vi må blot ikke sige det.
Af hensyn til mandens såkaldte "ære".

Egon

Fra : N_B_DK