En positiv historie om de fremmede
Fra : Malene P

Dato : 23-03-08 02:49

Ja, endelig kommer der så en positiv historie, som jeg og andre jo længe har
efterlyst. Ikke bare om nemme pizzaer, billige hindbærsnitter eller søde
unge, der skubber biler i gang. Nej, denne gang drejer det sig om nogle af
de mest succesrige og flittige selvstændige fremmede, der næsten helt klarer
sig selv uden ret meget hjælp fra det offentlige. Mens gadebrand og hærværk
fandt sted næsten hver aften og vores politi stod viljes- og magtesløse,
lykkedes det disse flinke og samfundsgavnlige selvstændige fremmede at mane
til besindighed blandt blademagerne og i en god og fredelig ånd at hindre
mere blade. Jeg bringer her et link og håber at mange her i gruppen nu vil
se de fremmede i et mere nuanceret lys end hidtil:
(advarsel til enkelte af jer -en lille "spoiler" kan optræde i artiklen, og
måske er der en snert af ironi i ovenstående)

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2008/03/22/224336.htm

Malene P

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 23-03-08 03:07

Malene P udtrykte præcist:
> [...]
> (advarsel til enkelte af jer -en lille "spoiler" kan optræde i artiklen, og
> måske er der en snert af ironi i ovenstående)

ROFLMAO.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 23-03-08 07:20

Ludvig Nielsen. har bragt dette til verden:

Jeps, god griner
Kai

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 23-03-08 07:30

Efter mange tanker skrev Fister Løgsovs:
> Ludvig Nielsen. har bragt dette til verden:

> Jeps, god griner

Det må man sige

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Tveskaeg

Dato : 23-03-08 08:20

On Sun, 23 Mar 2008 02:49:04 +0100, "Malene P"
<malenekors@hotmail.com> wrote:

> [...]
>(advarsel til enkelte af jer -en lille "spoiler" kan optræde i artiklen, og
>måske er der en snert af ironi i ovenstående)

Historien viser samtidig at der må have været en vis koordinering af
de mange påsatte brande eller kunne denne såkaldte bande jo ikke vide
hvem de skulle kontakte for at stoppe det.

Fra : N_B_DK

Dato : 23-03-08 09:46

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> wrote in message

> Historien viser samtidig at der må have været en vis koordinering af
> de mange påsatte brande eller kunne denne såkaldte bande jo ikke vide
> hvem de skulle kontakte for at stoppe det.

Ja tilfældigt var det bestemt ikke.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.