Iransk Familie hygge
Fra : Tveskaeg

Dato : 22-03-08 12:47

Tju hej hvor går det godt.

http://ekstrabladet.dk/112/article987022.ece

To dræbt i jalousi-opgør
En jaloux mand huggede en kniv i en 39-årig kvinde og hendes far i en
isenkræmmerbutik i Hørsholm i formiddags. Hendes to børn var vidner
til drabet

En 39-årig kvinde og hendes 65-årige far blev lørdag formiddag stukket
ihjel i en isenkræmmerbutik på Hovedgaden i Hørsholm.

Kvindens 46-årige mand er anholdt for drabene.

Efterforskningsleder Flemming Poulsen fra Nordsjællands Politi
oplyser, at den 39-årige kvinde var ude at handle sammen med sine to
børn på fem og 11 år. Også kvindens forældre var med. Hun var gået fra
børnenes far og havde ifølge de foreløbige oplysninger for kort tid
siden fået forældremyndigheden over børnene.

Kvindens 65-årige far blev stukket ned bagerst i forretningen. Kvinden
forsøgte at søge dækning oppe ved disken, men manden satte sig på
hende og huggede en af forrretningens brødknive i brystet på hende.

Børn var vidner til drabene
Bedstemoderen og de to børn slap uskadt fra familiedramaet, men var
altså vidner til drabet.

- Ifølge vidner var han så ophidset, at der måtte 3-4 politifolk til
at holde ham, siger Ekstra Bladets journalist på stedet.

Resten af butikkens ansatte er nu samlet til krisehjælp på bygningens
1. sal. I stueetagen er politiet gået i gang med de tekniske
undersøgelser og vinduerne er blændet af

Alle de implicerede har iransk baggrund.

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-03-08 13:17

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> ihjel i en isenkræmmerbutik på Hovedgaden i Hørsholm.
>
> Kvindens 46-årige mand er anholdt for drabene.

Det var synd velmenernes glæde over deres yndlingsmord skulle vare så kort,
ved at blive afbrudt af dette enkeltstående tilfælde ;-(

Mvh
Martin

Fra : Thomas M

Dato : 22-03-08 14:02

Tveskaeg skrev:

> Alle de implicerede har iransk baggrund.

Iranere har ikke patent på jalousi drab.

Det er danskere også dygtige til.

Desværre.

Fra : Tveskaeg

Dato : 22-03-08 17:41

On Sat, 22 Mar 2008 14:01:45 +0100, Thomas M <its@secret> wrote:

>Iranere har ikke patent på jalousi drab.
>
>Det er danskere også dygtige til.
>
>Desværre.

Det er korrekt men jeg syntes dog at fornnemme en forskel idet
danskere som regel holder det inden for hjemmets 4 vægge istedet for
hos f.eks den lokale isenkræmmer.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-03-08 18:01

Tveskaeg wrote:

> Det er korrekt men jeg syntes dog at fornnemme en forskel idet
> danskere som regel holder det inden for hjemmets 4 vægge istedet for
> hos f.eks den lokale isenkræmmer.

Det vil sige at du vil foretrække at blive stukket ned og dræbt hjemme,
fremfor henne i en isenkramforretning?

Nøj for et dumt og søgt argument.

/F

Fra : N_B_DK

Dato : 22-03-08 18:35

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> wrote in message

> Det vil sige at du vil foretrække at blive stukket ned og dræbt
> hjemme, fremfor henne i en isenkramforretning?

Hvordan i alverden kan du komme frem til det ?

> Nøj for et dumt og søgt argument.

Ja det var faktisk ikke genialt af dig.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-03-08 21:23

N_B_DK wrote:
> [...]

"Det er korrekt men jeg syntes dog at fornnemme en forskel idet
danskere som regel holder det inden for hjemmets 4 vægge istedet for

Lær at læse indenad inden du taler ...

/F

Fra : N_B_DK

Dato : 22-03-08 21:57

> Lær at læse indenad inden du taler ...

Imponerende evne til at læse en simpel tekst, og få det til at blive noget
helt andet end det der står, men det er måske for svært at forholde sig til
det der faktisk står ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-03-08 22:42

N_B_DK wrote:
> [...]

"Det er korrekt men jeg syntes dog at fornnemme en forskel idet
danskere som regel holder det inden for hjemmets 4 vægge istedet for

Det står klart og tydeligt.

Kun en No_Brain.DK kan læse det anderledes.

/F

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-03-08 22:50

N_B_DK wrote:
> [...]
>
> Imponerende evne til at læse en simpel tekst, og få det til at blive
> noget helt andet end det der står, men det er måske for svært at

Hvis du slet ikke kan huske noget du læste få sekunder før, skal jeg gerne
genopfriske:

> [...]

Det er korrekt men jeg syntes dog at fornnemme en forskel idet
danskere som regel holder det inden for hjemmets 4 vægge istedet for

Så kan man læse en smule konkret indenad uden selv at digte, kan der ikke
fåes anden konklusion end den jeg gav.

/F

Fra : Patruljen

Dato : 22-03-08 11:36

On 22 Mar., 14:01, Thomas M <its@secret> wrote:

> Iranere har ikke patent på jalousi drab.
>
> Det er danskere også dygtige til.
>
> Desværre.

Men mon ikke vi vil finde en højere frekvens fra herrer med iransk
baggrund ?

Iranian laws are based on the shari'ah-laws, which in turn is founded
on Islamic holy writings. According to Iranian law a man can kill his
wife without punishment if he catches her with another man.
http://kilden.forskningsradet.no/c17224/artikkel/vis.html?tid=25034

http://www.ikwro.org.uk/index.php?option=com_content&task=view&id=66&Itemid=26

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 23-03-08 14:51

Thomas M skrev:

> Iranere har ikke patent på jalousi drab.
>
> Det er danskere også dygtige til.
>
> Desværre.

jeps. Så i "Lægens Bord" den anden dag, at forelskelse nærmest var at
sidestille med ren sindssyge, og at det hele var en del af naturens måde
at bevare arten homo sapiens på.
Antager at det gælder for alle mennesker, uanset baggrund.

- cep