Lykkeligt ægteskab
Fra : Kim2000

Dato : 21-03-08 20:16

Hvor er det dog dejligt, at vi har forskellige kulturere rundt omkring i
verden, det er sørme godt godhedsindustrien gør alt hvad de kan for at få
mere af den slags udbredt i verden.

http://www.bt.dk/article/20080319/utroligt/80319034/

Det er såmænd bare en 11-årig der er blevet gift med sin 11-årige fætter,
naturligvis bare for at sikre sig (endnu mere) retaderede familie i
fremtiden.

mvh
Kim

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 21-03-08 20:29

On Fri, 21 Mar 2008 20:16:28 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]
>
>Det er såmænd bare en 11-årig der er blevet gift med sin 11-årige fætter,
>naturligvis bare for at sikre sig (endnu mere) retaderede familie i

Retarderede eller ej, så har de i det mindste en chance for at få børn
på den naturlige måde....

Her i landet danner vi efterhånden par i en alder hvor kvinderne ikke
længere er fertile, og der skal alverdens teknologiske hjælpemidler
til hvis der skal komme afkom.

<mlr>

Fra : Rea721

Dato : 22-03-08 00:08

"Michael Rasmussen" <michael@invalid> skrev i en meddelelse

> Retarderede eller ej, så har de i det mindste en chance
> for at få børn på den naturlige måde....

Du syntes altså at det er ok med ægteskab mellem børn på 11 år ??

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 22-03-08 12:00

On Fri, 21 Mar 2008 20:28:57 +0100, Michael Rasmussen
<michael@invalid> wrote:

>Retarderede eller ej, så har de i det mindste en chance for at få børn
>på den naturlige måde....

Er du selv mentalt retarderet, eller var det et kikset forsøg på at
være morsom...???

Fra : Hr. Jensen

Dato : 22-03-08 08:37

> [...]

>Det er såmænd bare en 11-årig der er blevet gift med sin 11-årige fætter,
>naturligvis bare for at sikre sig (endnu mere) retaderede familie i

Selvfølgelig bliver det et lykkeligt ægteskab efter muhamedansk
forbillede. Bruden får resten af sine dage pik, tæsk og falaffel.
Og hvis hun er uartig, får hun ingen falaffel.

Kunne hun ønske sig mere?

--
I'm not dead yet, I just smell bad.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 22-03-08 14:52

Hr. Jensen wrote:

> Selvfølgelig bliver det et lykkeligt ægteskab efter muhamedansk
> forbillede. Bruden får resten af sine dage pik, tæsk og falaffel.
> Og hvis hun er uartig, får hun ingen falaffel.
>
> Kunne hun ønske sig mere?

Ifl. Islam har hun jo heller ikke krav på mere. End ikke at blive hørt,
har muslimske kvinder krav på. Det har danske kvinder i det mindste - og
derudover har danske kvinder jo al den frihed de vil have.

Best regards
Martin Jørgensen

Hi, there. I'm just another signature motherfucker.

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-08 15:31

> [...]
>
> Det er såmænd bare en 11-årig der er blevet gift med sin 11-årige fætter,
> naturligvis bare for at sikre sig (endnu mere) retaderede familie i

heh.... man kommer til at tænke på befolkningen i de amerikanske sydstater,
der også giftes med hinanden som børn. Hillbillies!