De ulykkelige muahamedanere
Fra : /Peter

Dato : 21-03-08 17:53

Fra: http://jp.dk/indland/aar/article1299310.ece

"Trænger til stolthed
"Det er en ulykkelig situation, som vi er havnet i. Jeg synes, at byens
muslimer trænger til noget at være stolte af. Og en århusiansk stormoske
bygget af byens dygtigste arkitekter ville virkelig være noget at være
stolt af", tilføjer Metin Aydin."

De sku fanme lære at opdrage deres unger og
blive lidt mere demokratiske,
så havde de noget at være stolte over.

Gi dem IKKE ´plads en moske,
det vil være endnu milepæl i islamfacisternes fremmarch.

Fra : Peter Heide

Dato : 21-03-08 18:18

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen
> [...]
> muslimer trænger til noget at være stolte af. Og en århusiansk stormoske
> bygget af byens dygtigste arkitekter ville virkelig være noget at være

Det syntes jeg da er fair nok. Brug noget af den totalt åndssvage kirkeskat
til nogle mosker .

Fra : Mendoza

Dato : 21-03-08 18:27

Peter Heide wrote:
> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen

> Det syntes jeg da er fair nok. Brug noget af den totalt åndssvage
> kirkeskat til nogle mosker .

Er kirker mere åndssvage end moskeer?

Fra : Kim2000

Dato : 21-03-08 18:57

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen

> Det syntes jeg da er fair nok. Brug noget af den totalt åndssvage
> kirkeskat til nogle mosker .

DU kan godt give dem et bidrag, hvis DU har lyst til at bidrage til et nyt
sted, hvor der kan udgydes had mod demokrati og had mod danskere i
særdeleshed. Fordelen er dog man så ved hvor bombeflyene skal ramme en
fredag....

Fra : /Peter

Dato : 21-03-08 19:01

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen

> Det syntes jeg da er fair nok. Brug noget af den totalt åndssvage
> kirkeskat til nogle mosker .

Ja tidlige ville snotdumme ministre forære vores kirker til
muhamedanerne,
som så kunne skænde dem.
Vi, danskere er et folk i forfald, mens muhamedanrne er i fremmarch.

Fra : @

Dato : 21-03-08 19:17

On Fri, 21 Mar 2008 18:18:17 +0100, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen

>Det syntes jeg da er fair nok. Brug noget af den totalt åndssvage kirkeskat
>til nogle mosker .

DU er helt sikkert IKKE ansat hos det norske olieselskab Statoil

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Jim

Dato : 21-03-08 19:47

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen

> Det syntes jeg da er fair nok. Brug noget af den totalt åndssvage
> kirkeskat til nogle mosker .
Så ville jeg hellere bruge en mia. til at bygge afvænningskliniker til
religiøse tosser og islamapologeter som dig.