Indvandrere styrer med rå våbenmagt.
Fra : Patruljen

Dato : 21-03-08 06:41

De er afstumpede. De er livsfarlige. Og alt tyder på, at de bliver
flere og flere.

Fra : Patruljen

Dato : 21-03-08 06:45

On 21 Mar., 13:40, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:
> De er afstumpede. De er livsfarlige. Og alt tyder på, at de bliver
> flere og flere.

Indvandrerbanderne har bidt sig fast i den danske underverden.

Efter en halv snes år med drab, trusler og afpresning har flere af dem
opnået status som nærmest uovervindelige.

Selv rockergrupperne Hells Angels og Bandidos har modstræbende indset,
at fremtiden tilhører indvandrer-gangstere og deres soldater. Det har
politiet også:

- Banderne markerer sig med en afstumpethed, der overgår selv
rockernes, siger chefinspektør Per Larsen, Københavns Politi.

- Vi taler om folk med særdeles korte lunter, som er villige til at
bruge ethvert tænkeligt middel.

- Selvfølgelig kan vi tackle dem. Men man kunne godt håbe, at bølgen
af skudepisoder lægger sig, så vi får luft til at efterforske de gamle
sager, før alt for mange nye kommer til, siger Per Larsen.
http://ekstrabladet.dk/112/article986626.ece

Udfordringen -

DEN HÅRDE KERNE Indvandrer- banderne tværer de danske rockere ud inden
fem år, siger den mest magtfulde bandechef, Danny Abdalla

Flere og flere indvandrerbander vil om et par år præge det kriminelle
miljø så meget, at de kendte rocker-klubber har kurs mod pensionen.

- Om fem år er Hells Angels slettet fra Danmarkskortet, forudser Danny
Abdalla, præsident for landets største indvandrerbande, Den
Internationale Klub (DIK), med over 200 medlemmer.

- Indvandrerbanderne bliver både større og flere i antal. Danmark har
slet ikke set det værste endnu, siger han.

De ved, de får røvfuld
Den 42-årige libanesiskfødte gangster, der i øjeblikket afsoner en
narkodom, siger til Ekstra Bladet, at rockerne med god grund er bange
for indvandrerbanderne:

- Vi har ingen respekt for dem, og de ved, at de får røvfuld, hvis og
når det passer os. Tiden er løbet fra rockerne. De er nogle
tøsedrenge, lyder det fra Danny Abdalla.
http://ekstrabladet.dk/112/article986702.ece

Men Vidal har ingen problemer med sit muslimske avisbud - så - alt er
iorden .)

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 21-03-08 22:05

Patruljen wrote:

> Selv rockergrupperne Hells Angels og Bandidos har modstræbende indset,
> at fremtiden tilhører indvandrer-gangstere og deres soldater. Det har
> politiet også:

Ja, det er frygteligt at vore egne gode, gamle, ærkedanske
kriminelle må bide i græsset. Vi begræder det alle. Må de
hvile i fred, ære være deres minde. Amen.

> Men Vidal har ingen problemer med sit muslimske avisbud - så - alt er
> iorden .)

Er det tankelæsning eller har jeg selv skrevet noget om det?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Pernille

Dato : 21-03-08 14:26

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

De er afstumpede. De er livsfarlige. Og alt tyder på, at de bliver
flere og flere.

- Og alt tyder på, at det er på tide, at der gives langt hårdere straffe til
bølle-spirrerne, således, at de lærer at respektere det danske samfund,
inden de bliver 15 år.
En hver, der ikke er dansk statsborger, skal smides ud af landet, ved den
MINDSTE lovovertrædelse.
Disse indvandrere forstår, åbenbart, kun den slags straf, som bruges i de
lande, de stammer fra.
Så, over for dem, burde det vel være iorden at bruge de straffe...

Fra : /Peter

Dato : 21-03-08 17:36

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> [...]
> de lande, de stammer fra.
> Så, over for dem, burde det vel være iorden at bruge de straffe...

Jeg er helt enig, i samme takt som de ønkser særregler, indføres
mellemøstlige
afstraffelsesmetoder, kun gældende for muhamedanerne, naturligvis- de
vil jo være anderledes.
F.eks kunne :
Håndsafhuggelser
Hænging alm.
Hængning med det lange reb,
så hovedet bliver adskilt fra kroppen.
Øjnene graves ud med en ske.
Pisk
Stening
Brændt levende på et bål,
den var vist ganske ny.
Andre legemesbeskadigelser.

være nogle af mulighederne, og det skal helst foregå på det lokale torv,
lørdag eftermiddag,
så det kan trække de folk til.

Fra : Peter Heide

Dato : 21-03-08 18:30

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen

> [...]
> mellemøstlige
> afstraffelsesmetoder, kun gældende for muhamedanerne, naturligvis- de vil

Pas nu på du ikke kommer i bukserne.

Fra : /Peter

Dato : 21-03-08 19:09

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen

> Pas nu på du ikke kommer i bukserne.

Muhamedanes utimative straf kunne være:

Liggende under, en i bagbenene ophængt nyslagtet gris,
med en venflon (kanyle med slange) fra dyrets (grisens)
hals direkte ind i venstre arm, i højre arm en venflon fra
en billig flaske whiskey.

Inden han kradser helt af snøres nosserne sammen med ståltråd,
så de svulmer op til dobbelt størrelse, alt imens pikken skæres af med
glas fra en colaflaske:

Fra : /Peter

Dato : 21-03-08 19:12

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse news:47e3f996$0$2106>
> [...]
>
> Inden han kradser helt af snøres nosserne sammen med ståltråd,
> så de svulmer op til dobbelt størrelse, alt imens pikken skæres af med

... nå ja man skal nok lige huske at tage tykke plastikhandsker på,
når man skal røre ved svinet (muhamedaneren).

Fra : @

Dato : 21-03-08 19:33

On Fri, 21 Mar 2008 19:08:51 +0100, "/Peter" <nospam@no.mail> wrote:

> [...]
>
>Inden han kradser helt af snøres nosserne sammen med ståltråd,
>så de svulmer op til dobbelt størrelse, alt imens pikken skæres af med

du har vist taget ganske alvorligt skade af al den muhamedanske
indflydelse som efterhånden udøves her i landet -

gad vide om ikke et sagsanlæg mod muslimsk trossamfund kunne give dig
en fed erstatning?

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Peter Heide

Dato : 21-03-08 16:20

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

De er afstumpede. De er livsfarlige. Og alt tyder på, at de bliver
flere og flere.

GAAAAB. Hvor er dk.politik blevet røv kedeligt efterhånden. Ikke andet end
det samme ævl fra de sædvanlige højreorienteret fremmedfjendske båtnakker ;
Tim, Patruljen, Malene Pis osv osv *GAAAAAAAAB*

Fra : N_B_DK

Dato : 21-03-08 16:41

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> andet end det samme ævl fra de sædvanlige højreorienteret
> fremmedfjendske båtnakker ; Tim, Patruljen, Malene Pis osv osv

Du burde da seriøst bo i et eller andet land med borgerkrig, det er vel
tilpas spændende for dig ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : hanzen

Dato : 21-03-08 17:20

> [...]
> det samme ævl fra de sædvanlige højreorienteret fremmedfjendske båtnakker
> ; Tim, Patruljen, Malene Pis osv osv *GAAAAAAAAB*

Nej din lille autognom.
Det er dig der er kedelig.
--
hilzen
hanzen

Fra : Tveskaeg

Dato : 21-03-08 19:39

On Fri, 21 Mar 2008 05:40:42 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>De er afstumpede. De er livsfarlige. Og alt tyder på, at de bliver
>flere og flere.

Og læg mærke til at "Ejnar Larsen" ikke taler om racisme når de
udvælger sig ofre.

Den ære forbeholder han kun hvide kristne danskere!

Fra : Patruljen

Dato : 22-03-08 09:08

On 21 Mar., 22:05, <vi...@mail.dk> wrote:

> Ja, det er frygteligt at vore egne gode, gamle, ærkedanske
> kriminelle må bide i græsset. Vi begræder det alle. Må de
> hvile i fred, ære være deres minde. Amen.

Det er da fint, at du sørger -
Var det ikke vores gamle, ærkedanske engle, du så gerne ville
relativere indvandrer grupperne på ?

Hvordan syntes du selv det går med dit - " jamen vi har selv Hells
angels, så vi skal ikke bekymre os om kriminelle indvandrere "

> Er det tankelæsning eller har jeg selv skrevet noget om det?

Dit avisbud er jo en størrelse, du gerne fortæller om i sammenhænge
med indvandrer kriminalitet, er det ikke ?

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 22-03-08 19:30

Patruljen wrote:

> Det er da fint, at du sørger -
> Var det ikke vores gamle, ærkedanske engle, du så gerne ville
> relativere indvandrer grupperne på ?

Man kan læse og så kan man læse. Jeg pegede på, at gamle
rockere havde snuppet 27 mill, men det gør intet indtryk i
gruppen, så vil man hellere snakke om en muslim, der har
stjålet en mobiltelefon.

> Hvordan syntes du selv det går med dit - " jamen vi har selv Hells
> angels, så vi skal ikke bekymre os om kriminelle indvandrere "

Det har jeg da vist aldrig sagt. Du forholder dig i stigende grad kreativt
i forhold mine indlæg, gør du ikke?

> Dit avisbud er jo en størrelse, du gerne fortæller om i sammenhænge
> med indvandrer kriminalitet, er det ikke ?

Jeg har vist ikke forholdt mig til den sag overhovedet? Kan du
citere mig for noget? Så kan jeg måske udrede, hvad jeg mener.
Hvis det er noget, du selv finder på, må du selv forklare, det
vil du vel også helst selv.

Jeg har set, at den kolde fyr, der battede ham ned, ikke føler
nogen skyld overfor det, han har gjort Er det noget, du kan
forholde dig til. Evt give os et indblik i en sådan psyke.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 23-03-08 22:19

Fra : Patruljen

Dato : 23-03-08 07:41

On 22 Mar., 19:30, <vi...@mail.dk> wrote:

> Man kan læse og så kan man læse. Jeg pegede på, at gamle
> rockere havde snuppet 27 mill, men det gør intet indtryk i
> gruppen, så vil man hellere snakke om en muslim, der har
> stjålet en mobiltelefon.

Ja. Flere projektioner. Som du selv skriver. Man kan læse. Og så kan
man læse som en kristen, der forvrænger og selekterer i biblen.

Nu stod der ingenting om indvandrere, der hugger mobiltelefoner -
gjorde der ?

Var der ikke nærmere beskrevet, hvordan politiet idag vurderer
indvandrerbander, som et af nutidens største problemer ?

Kan du ikke læse ?

> Det har jeg da vist aldrig sagt. Du forholder dig i stigende grad kreativt
> i forhold mine indlæg, gør du ikke?

Nej. Men hvad er det da egentlig, du skriver ?
Hvad har HA at gøre i en diskussion om indvandrerbander ?

> [...]
> citere mig for noget? Så kan jeg måske udrede, hvad jeg mener.
> Hvis det er noget, du selv finder på, må du selv forklare, det

Dine projektioner interesserer mig ikke -

> Jeg har set, at den kolde fyr, der battede ham ned, ikke føler
> nogen skyld overfor det, han har gjort Er det noget, du kan
> forholde dig til. Evt give os et indblik i en sådan psyke.

Hvilken kold fyr, som har battet hvem ned, taler du egentlig om ?

Fra : Vidal

Dato : 23-03-08 22:19

Patruljen skrev:

> [...]
> man læse som en kristen, der forvrænger og selekterer i biblen.
>
> Nu stod der ingenting om indvandrere, der hugger mobiltelefoner -

Nej, det kan måske være svært for dig at forstå,
det er mit eksempel, om du vil, min relativering.

> Var der ikke nærmere beskrevet, hvordan politiet idag vurderer
> indvandrerbander, som et af nutidens største problemer ?
>
> Kan du ikke læse ?

Jo, men jeg skriver om denne gruppes generelle
reaktioner på forbrydelser. Har du svært ved at
forstå det, uddyber jeg gerne.

> Nej.

Joda.

> Men hvad er det da egentlig, du skriver ?

Jeg skriver, du digter frit og tillægger mig dit
digteri. Og det står fast, indtil du kan citere
mig direkte.

> Hvad har HA at gøre i en diskussion om indvandrerbander ?

Du skriver selv: "Selv rockergrupperne Hells Angels og
Bandidos har modstræbendeindset, at fremtiden tilhører
indvandrer-gangstere og deres soldater." Så du kan åbenbart
selv se en sammenhæng.

> Dine projektioner interesserer mig ikke -

Citer mig nu for, hvad jeg har sagt om den sag. Det
er det, jeg beder dig om. Indtil du har gjort det, så
er det bare dine sædvanlige misforståelser, det handler
om. Men find frem, hvad jeg har skrevet, så skal jeg se,
om jeg kan forklare det for dig.

> Hvilken kold fyr, som har battet hvem ned, taler du egentlig om ?

Ok, jeg troede, du havde hørt om det, det har været en
meget sag omtalt de seneste dage.

http://politiken.dk/indland/article485809.ece

--
Venlig hilsen,