Ekstra i skat
Fra : Tim

Dato : 21-03-08 12:38

Her er een af de meget få ting, som jeg er villig til at betale mere i skat
for. Der skal bygges fængsler, hvor de her svin bliver buret inde for
livstid. De skal ALDRIG fucking ud, og de skal have fucking pisk hver eneste
elendige dag af resten af deres elendige kummerlige erstatning af et liv.

http://jp.dk/indland/krimi/article1300209.ece

Tim

Fra : vvv

Dato : 21-03-08 12:52

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> livstid. De skal ALDRIG fucking ud, og de skal have fucking pisk hver
> eneste elendige dag af resten af deres elendige kummerlige erstatning af

Taler du lige så grimt som du skriver?

vv

Fra : Tim

Dato : 21-03-08 13:01

"vvv" <?@?> wrote in message

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Taler du lige så grimt som du skriver?

Who fucking cares, asshole... de har slagted en ung knægt på åben gade, så
jeg vil da skide på, om mine ord rammer forkert i dit politisk korrekte
lille facistiske hjerte.

Tim

Fra : Malene P

Dato : 21-03-08 13:10

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Taler du lige så grimt som du skriver?

Er du altid mere optaget af sprogbrug end indhold?

Malene P

Fra : Hauge

Dato : 21-03-08 13:27

Malene P wrote:
> Er du altid mere optaget af sprogbrug end indhold?

Indhold? Hvor?

/Hauge

Fra : Tim

Dato : 21-03-08 13:33

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote in message

> Indhold? Hvor?

http://www.bt.dk/article/20080321/krimi/80321004/

Tim

Fra : Tim

Dato : 21-03-08 13:33

> Indhold? Hvor?

Hauge... er du venstreorienteret?

Tim

Fra : Hauge

Dato : 21-03-08 13:49

Tim wrote:
> Hauge... er du venstreorienteret?

Jeg kikker da til venstre, når jeg krydser en vej.

/Hauge

Fra : Tim

Dato : 21-03-08 13:39

> Indhold? Hvor?

....oh... nu forstår jeg... jeg skulle have plapret løs, i Wilstrupske
tirader, om pædagoger, holde i hånd o.l. venstreorienteret bullshit.

Tim

Fra : vvv

Dato : 21-03-08 13:45

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> for

> Er du altid mere optaget af sprogbrug end indhold?
>
> Malene P

Nej, men Tim skriver så grimt og med så mange gange fucking og asshole at
jeg slet ikke kan forholde mig til hvad han skriver, kun undres over hvad
der får folk til at skrive sådan.

vv

Fra : Malene P

Dato : 21-03-08 13:47

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg slet ikke kan forholde mig til hvad han skriver, kun undres over hvad

Aha -mit sprog er heller ikke altid lige stuerent. Men hvis jeg nu spørger
pænt -hvad mener du så om det, Tim skriver om?

Malene P

Fra : vvv

Dato : 21-03-08 13:52

> Aha -mit sprog er heller ikke altid lige stuerent. Men hvis jeg nu spørger
> pænt -hvad mener du så om det, Tim skriver om?

At det er en helt igennem afskylig sag. Jeg er dog ikke tilhænger af
hovedløse lovstramninger pga enkeltsager.
Tims ævl om pisk hver dag siger meget om ham. Han har meget til fælles med
de muslimer han foragter så meget.

vv

Fra : Tim

Dato : 21-03-08 13:56

"vvv" <?@?> wrote in message

> [...]
> hovedløse lovstramninger pga enkeltsager.
> Tims ævl om pisk hver dag siger meget om ham. Han har meget til fælles med

.... du har da helt ret i, at jeg ikke mener de skal have pædagog-høvl og
holde-i-hånd sessions, men ganske enkelt skal spærres inde for tid og
evighed.

Og... vvv eller whatever, jeg vil da skide på, om du fucking bryder dig om
mit sprog eller ej, dit lille venstreorienterede fjols.

Tim

Fra : vvv

Dato : 21-03-08 13:58

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og... vvv eller whatever, jeg vil da skide på, om du fucking bryder dig om
> mit sprog eller ej, dit lille venstreorienterede fjols.

Det er jeg sjovt nok ikke tvivl om.

vv

Fra : Tim

Dato : 21-03-08 14:02

"vvv" <?@?> wrote in message

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er jeg sjovt nok ikke tvivl om.

Så forstår du da en lille smule, hvilket er en lille smule mere, end jeg
havde forventet af en venstreorienteret gang sødsuppe, som dig.

Tim

Fra : Malene P

Dato : 21-03-08 13:56

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> At det er en helt igennem afskylig sag. Jeg er dog ikke tilhænger af
> hovedløse lovstramninger pga enkeltsager.

Lad nu være med at være så naiv, vvv. Det er blot ën i rækken af sager, der
beskriver den uhyggelige udvikling. Det kræver også nye metoder og straffe.
Ned med den kriminelle lavalder. Three strikes and out. Om ikke dødsstraf så
livsvarigt -INDTIL man dør UDEN mulighed for hverken udgang eller
prøveløsladelse. Og så selvsagt væk med rabat fordi man er under 18.

Malene P

Fra : vvv

Dato : 21-03-08 14:01

> [...]
> livsvarigt -INDTIL man dør UDEN mulighed for hverken udgang eller
> prøveløsladelse. Og så selvsagt væk med rabat fordi man er under 18.

Jeg er ikke naiv jeg er helt generelt uenig med jer. På nær det med
rabatten, den så jeg også gerne fjernet. Ligesom de uendelige rækker af
tiltalefrafald.

vv

Fra : Tim

Dato : 21-03-08 14:04

"vvv" <?@?> wrote in message

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er ikke naiv jeg er helt generelt uenig med jer.

Selvfølgelig... de små pus skal da holdes i hånden OG MANDSOPDÆKKES af
pædagoger, der fortæller dem hvor SYND det er for dem!!!!!!!!

> På nær det med rabatten, den så jeg også gerne fjernet. Ligesom de
> uendelige rækker af tiltalefrafald.

Du burde kraftedemæ spærres inde sammen med dem!!!!!!!!

Tim

Fra : Tim

Dato : 21-03-08 14:03

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> livsvarigt -INDTIL man dør UDEN mulighed for hverken udgang eller
> prøveløsladelse. Og så selvsagt væk med rabat fordi man er under 18.

vvv tød bare ikke sige tingene som de er... de SKAL pakkes ind ind
pædagog-sødsuppe.

Tim

Fra : @

Dato : 21-03-08 15:09

On Fri, 21 Mar 2008 13:52:10 +0100, "vvv" <?@?> wrote:

>"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>At det er en helt igennem afskylig sag. Jeg er dog ikke tilhænger af
>hovedløse lovstramninger pga enkeltsager.

ALLE sager er sågu da enkeltsager

spørgsmålet er, hvor mange år det er siden man kunne spore en generel
tendens

og der har i flere år kunnet spores en tendens til at den grove vold
mod tilfældige ofre er stigende

nu melder næste spørgsmål sig så,

hvad skal der gøres lovgivningsmæssigt for at hamle op med denne
uheldige udvikling

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Hauge

Dato : 21-03-08 13:50

vvv wrote:
> Nej, men Tim skriver så grimt og med så mange gange fucking og
> asshole at jeg slet ikke kan forholde mig til hvad han skriver, kun
> undres over hvad der får folk til at skrive sådan.

Evnen til at kunne forklare sig uden disse "ord".. Men han kan sikkert også
lære dansk..

/Hauge

Fra : Tim

Dato : 21-03-08 13:57

> Evnen til at kunne forklare sig uden disse "ord".. Men han kan sikkert
> også lære dansk..

Du er en lille ubetydelig venstreorienteret nar, så who gives a shit?

Tim

Fra : Hauge

Dato : 21-03-08 14:05

Tim wrote:
> Du er en lille ubetydelig venstreorienteret nar, så who gives a shit?

Hehe, du er faktisk til grin. Tror du virkeligt at du bliver taget specielt
seriøst her? Nej vel, det tror jeg heller ikke..

/Hauge

Fra : Tim

Dato : 21-03-08 14:10

> Hehe, du er faktisk til grin. Tror du virkeligt at du bliver taget
> specielt seriøst her? Nej vel, det tror jeg heller ikke..

Selvfølgelig gør du ikke det, dit venstreorienterede fjols.

Du og dine er _direkte_ ansvarlige for, at landet er i den kummerlige
respektløse forfatning vi er i nu, med jeres touchy-feely pædagog-pis,
istedet for handling=konsekvens.

.... så det vil _faktisk_ sige, at I er indirekte meskyldige i den arme
knægts død, I svin.... alt imens I plaprer løs om jeres fucking
pædagoger.....

Tim

Fra : Hauge

Dato : 21-03-08 14:16

Tim wrote:
> Selvfølgelig gør du ikke det, dit venstreorienterede fjols.

Du er nu sød når du snakker grimt.

> Du og dine er _direkte_ ansvarlige for, at landet er i den kummerlige
> respektløse forfatning vi er i nu, med jeres touchy-feely pædagog-pis,
> istedet for handling=konsekvens.

Nåeh bette pus da, tror du ikke du skal snakke lidt med din mor, for du
trænger da vist til lidt kærlighed.
Eller også skal du have en gang tæsk af din far, for dit sprogbrug.

> ... så det vil _faktisk_ sige, at I er indirekte meskyldige i den arme
> knægts død, I svin.... alt imens I plaprer løs om jeres fucking
> pædagoger.....

Gør VI da det?
Din eneste handling her i livet, er da vist ikke andet end bandeord, tror du
da selv på at det gavner din "sag" ret meget?

/Hauge

Fra : Tim

Dato : 21-03-08 14:24

> [...]
> Din eneste handling her i livet, er da vist ikke andet end bandeord, tror
> du da selv på at det gavner din "sag" ret meget?

Jeg pakker det bare ikke ind i fucking fodformet rundkreds-sødsuppe... jeg
tingene direkte, og kalder dig for hvad du er, en idiot.

Hverken mere eller mindre... du _er_ medskyldig i hans død, med alt dit
pædagog-pis, dit dumme svin.

Tim

Fra : vvv

Dato : 21-03-08 14:29

> [...]
> tingene direkte, og kalder dig for hvad du er, en idiot.
>
> Hverken mere eller mindre... du _er_ medskyldig i hans død, med alt dit

Den eneste der bliver ved med at gå i ring og ævle om pædagoger er dig selv.
Ingen andre har bragt dem på banen, hverken som problem eller som løsning

vv

Fra : Hauge

Dato : 21-03-08 14:31

vvv wrote:
> Den eneste der bliver ved med at gå i ring og ævle om pædagoger er
> dig selv. Ingen andre har bragt dem på banen, hverken som problem
> eller som løsning

Han minder mig om dktekno, både i ringskriverier og sproget. Er de mon i
famillie?

/Hauge

Fra : Hauge

Dato : 21-03-08 14:30

Tim wrote:
> Jeg pakker det bare ikke ind i fucking fodformet
> rundkreds-sødsuppe... jeg tingene direkte, og kalder dig for hvad du
> er, en idiot.

Sådanner, du er nu så godt formulerende.

> Hverken mere eller mindre... du _er_ medskyldig i hans død, med alt
> dit pædagog-pis, dit dumme svin.

Uhadada, som du da kan..
Jeg vil med glæde også være skyld i din, hvis det var så nemt..

/Hauge

Fra : Tim

Dato : 21-03-08 14:42

> Sådanner, du er nu så godt formulerende.

Ævl du bare udenom....du og dine ligesindede galninge er årsagen til, at det
er kommet så langt.

Tim

Fra : Malene P

Dato : 21-03-08 13:10

> [...]
eneste
> elendige dag af resten af deres elendige kummerlige erstatning af et liv.

Der skal også være plads til disse her:
http://jp.dk/indland/aar/article1292410.ece

Malene P

Fra : Malene P

Dato : 21-03-08 13:22

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Og ikke mindst ham her og hans ækle slæng
http://ekstrabladet.dk/112/article986702.ece

Malene P

Fra : Hr. Jensen

Dato : 21-03-08 15:11

On Fri, 21 Mar 2008 12:37:30 +0100, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>elendige dag af resten af deres elendige kummerlige erstatning af et liv.

Flyt til Muhamedanien hvor du kan få dine voldslyster styret!

--
I'm not dead yet, I just smell bad.

Fra : Tim

Dato : 21-03-08 15:26

"Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> wrote in message

> Flyt til Muhamedanien hvor du kan få dine voldslyster styret!

Flyt til Sverige, og få dine fodformede rundkreds-lyster styret, din
galning.

Tim